Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/55507-N-2012.html |
<p class="kh_header"><b>Brwinów: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: - w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie, - Zespole Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 55507 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brwinow.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: - w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie, - Zespole Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów dwóch szkół podstawowych, dwóch gimnazjów prowadzonych przez Gminę Brwinów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj. w: - Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie, przy ul. Piłsudskiego 11; - Zespole Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Część 1: Zajęcia szybkiego czytania: 48 godz. dla 120 uczniów/ uczennic po 12 godz. (to jest 12 godzin w semestrze dla wybranych 30 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum); Uczniowie / uczennice zapoznają się z metodami twórczego wykorzystywania umysłu, łatwego i przyjemnego uczenia się. Poszerzą swoje umiejętności, rozwiną myślenie, zapamiętywanie i efektywne czytanie. Zajęcia dodatkowe: 24 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 24 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 2: Zajęcia z psychologiem: 40 godz. dla 200 uczniów/ uczennic po 5 godz. (to jest 5 godzin w semestrze dla wybranych 25 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum); Uczniowie / uczennice wzmocnią wiarę w siebie, potrzebę uczenia się, poznają swoje mocne strony. Nauczą się walczyć ze stresem. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 3: Zajęcia z pedagogiem: 40 godz. dla 200 uczniów/ uczennic po 5 godz. (to jest 5 godzin w semestrze dla wybranych około 25 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice zostaną przygotowani do kontynuowania nauki, uzyskają wsparcie w procesie decyzyjnym. Wzmocnienie umiejętności radzenia w sytuacjach trudnych. Rozwijanie twórczych zainteresowań. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 4: Zajęcia z matematyki: 40 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 15 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce. Uczniowie/ uczennice rozwiązują trudne zadania, wykraczające poza wykonywane na zajęciach - zajęcia dla tych, którzy uzyskują bardzo dobre oceny z zakresu matematyki. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 5: Zajęcia z chemii: 32 godz. dla 32 uczniów/ uczennic po 8 godzin (to jest 8 godzin w semestrze dla wybranych około 12 uczniów/ uczennic z klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice będą powtarzać trudniejsze zagadnienia przekazywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce. Uczniowie/ uczennice realizują materiał wykraczający poza podawany na zajęciach - zajęcia dla tych, którzy uzyskują bardzo dobre oceny z zakresu chemii. Zajęcia dodatkowe: 16 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 16 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 6: Zajęcia z fizyki: 32 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 8 godzin (to jest 8 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice będą powtarzać trudniejsze zagadnienia przekazywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce. Uczniowie/ uczennice realizują materiał wykraczający poza podawany na zajęciach - zajęcia dla tych, którzy uzyskują bardzo dobre oceny z zakresu fizyki. Zajęcia dodatkowe: 16 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 16 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 7: Zajęcia z informatyki: 40 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 15 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum; Podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 8: Zajęcia z jęz. polskiego: 40 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 9: Zajęcia jęz. angielskiego: 160 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 8 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 80 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 80 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 10: Zajęcia jęz. niemieckiego: 120 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 60 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 60 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 11: Zajęcia jęz. rosyjskiego: 100 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin dla 4 grup i po 10 godz. dla 2 grup (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i 10 godz. w semestrze dla wybranych 10 uczniów/ uczennic klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 50 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 12: Zajęcia jęz. hiszpańskiego: 100 godz. dla 30 uczniów/ uczennic po 25 godzin (to jest 25 godzin w semestrze dla wybranych około 8 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 50 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 13: Zajęcia z przyrody: 40 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Podczas zajęć uczniowie będą utrwalać, powtarzać trudniejszy materiał z zajęć lekcyjnych, rozszerzać o zagadnienia interesujące uczestników/ uczestniczki zajęć. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 14: Zajęcia plastyczno - ceramiczne: 40 godz. dla 40 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Przy wykorzystaniu koła garncarskiego i pieca ceramicznego uczniowie/ uczennice będą rozwijały/rozwijali wyobraźnię przestrzenną, i sprawność manualną, będą mieli możliwość poznania konkretnej dziedziny rzemieślniczo - ceramicznej. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 15: Zajęcia teatralne: 40 godz. dla 40 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 20 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); W trakcie zajęć uczestnicy/ uczestniczki będą przygotowywali m .innymi przedstawienia, które zaprezentują w czasie uroczystości szkolnych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 16: Zajęcia taneczne: 40 godz. dla 80 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 40 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum). W trakcie zajęć uczestnicy/ uczestniczki będą ćwiczyli taniec tradycyjny, nowoczesny, które zaprezentują w czasie uroczystości szkolnych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). 3. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektorów placówek oświatowych, w których realizowany jest projekt, b) czas trwania jednej godziny zajęć to 45 minut, c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać testy i sprawdziany na początku i na końcu trwania każdego semestru, d) osoby prowadzące zajęcia dokonają analizy wyników testów, sprawdzianów i ankiet diagnostycznych oraz będą przygotowywać okresowe raporty z wyżej wymienionych działań, e) Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem zajęć materiały dydaktyczne w liczbie pakietów odpowiadającej liczbie uczestników zajęć dodatkowych (z wyjątkiem części 14, gdzie podano całkowitą liczbę materiałów): - część 1, część 4, część 5, część 6, część 8, część 9, część 10, część 11, część 12, część 13: w każdej z części pakiet, w skład którego wchodzi: książka + ćwiczenia, brudnopis, długopis, teczka z rzepem; - część 2: brudnopis, długopis, teczka z rzepem; - część 14: glina do formowania - masa ceramiczna 400kg, 40 bloków technicznych A 3 15 sztuk pasteli olejowych 50 kolorów, 15 sztuk pasteli suchych 50 kolorów, 15 sztuk farb witrażowych 10 kolorów 80 ml, 15 sztuk farb ceramicznych 0,25 kg, 15 sztuk brystol B1 (70x100cm) /275g, 15 sztuk brystol A1/ 160g; - część 15: Kostiumy na przedstawienie w zależności od rodzaju występu; - część 16: Stroje na występ dla dziewczynek (spódnica i koszulka) i chłopców (spodnie i koszulka). f) Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. g) Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia w systemie tradycyjnym muszą dysponować własnym sprzętem, pomocami dydaktycznymi w czasie trwania zajęć dodatkowych (wszelkie potrzebne do realizacji zajęć materiały typu: kserokopie książek, ćwiczeń, materiały biurowe np. długopisy, zakreślacie, papier, kreda, markery do pisania itp., testy do interpretacji, testy sprawdzające wiedzę). 4. Osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Kierownika projektu oraz Dyrektora szkoły. 5. Dodatkowe informacje, wymagania do realizacji zadań: 1) Zajęcia dodatkowe nie mogą się odbywać w dni wolne od zajęć szkolnych (w szczególnych wypadkach zgodę na takie zajęcia wyrazić może kierownik i dyrektor szkoły); 2) Wykonawca opracuje Program zajęć uwzględniający zakres wynikający z założeń przyjętych do projektu, z harmonogramu realizacji projektu, dostosowany do potrzeb i możliwości uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i przedłoży go dyrektorowi szkoły, a następnie Kierownikowi projektu nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; 3) Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do: a) współpracy z zespołem zarządzającym projektem, a szczególnie z kierownikiem projektu, b) terminowej realizacji umowy, terminowego składania sprawozdań miesięcznych c) opracowania i przekazania Kierownikowi Projektu miesięcznego harmonogramu realizacji zajęć w terminach do 15 dnia każdego miesiąca na miesiąc następny (harmonogram miesięczny powinien być wcześniej zaakceptowany przez dyrektora szkoły prowadzącego w projekcie nadzór pedagogiczny), e) przed rozpoczęciem zajęć poinformowanie uczestników, że projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, f) systematyczne prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym: dziennika zajęć nauczanego przedmiotu, listy obecności uczestników; oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz dostarczanie ich w wyznaczonych terminach dyrektorowi szkoły i Kierownikowi projektu, g) pomoc w zbieraniu dokumentacji dotyczącej beneficjentów projektu (deklaracje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych, formularz PEFS), h) właściwe i celowe wykorzystanie pomocy dydaktycznych w ramach projektu, i) przeprowadzanie ewaluacji zajęć na polecenie Kierownika projektu, j) pisemne informowanie Kierownika projektu o zagrożeniach i zmianach w realizacji zajęć; k) opracowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie (np. informacja o klasyfikacji rocznej i semestralnej), l) gromadzenie wytworów prac uczestników projektu, m) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach (osiągnięciach) zachowaniu uczniów Kierownika projektu i dyrektora szkoły, n) dodatkowe informowanie o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru, o) rzetelne przygotowanie i prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem; 6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>- w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi edukacyjne trwające przez okres co najmniej 6 miesięcy każda, których zakres jest zgodny z rodzajem zajęć lub przedmiotem nauczania, stanowiących przedmiot składanej oferty, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; Do każdej części zamówienia ww. zapisy należy stosować odpowiednio. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane;</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują lub będą dysponować co najmniej po 1 osobie (dotyczy każdej części oddzielnie) posiadającej: - kwalifikacje do wykonania zamówienia, uprawniające do prowadzenia zajęć na daną część, na którą Wykonawca składa ofertę, określone w obowiązujących przepisach, - co najmniej 2-letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy z uczniami. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) załącznik nr 4 do IDW - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) załącznik nr 5 do IDW - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę, 4) w przypadku konieczności zmiany osoby prowadzącej zajęcia, za zgodą Zamawiającego, 5) zmian w zakresie liczebności poszczególnych grup szkoleniowych, 6) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. 7) zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy; 8) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2012 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj. w: - Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie, przy ul. Piłsudskiego 11; - Zespole Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia szybkiego czytania: 48 godz. dla 120 uczniów/ uczennic po 12 godz. (to jest 12 godzin w semestrze dla wybranych 30 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum).</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1: Zajęcia szybkiego czytania: 48 godz. dla 120 uczniów/ uczennic po 12 godz. (to jest 12 godzin w semestrze dla wybranych 30 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum); Uczniowie / uczennice zapoznają się z metodami twórczego wykorzystywania umysłu, łatwego i przyjemnego uczenia się. Poszerzą swoje umiejętności, rozwiną myślenie, zapamiętywanie i efektywne czytanie. Zajęcia dodatkowe: 24 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 24 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z psychologiem: 40 godz. dla 200 uczniów/ uczennic po 5 godz. (to jest 5 godzin w semestrze dla wybranych 25 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2: Zajęcia z psychologiem: 40 godz. dla 200 uczniów/ uczennic po 5 godz. (to jest 5 godzin w semestrze dla wybranych 25 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum); Uczniowie / uczennice wzmocnią wiarę w siebie, potrzebę uczenia się, poznają swoje mocne strony. Nauczą się walczyć ze stresem. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z pedagogiem: 40 godz. dla 200 uczniów/ uczennic po 5 godz. (to jest 5 godzin w semestrze dla wybranych około 25 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3: Zajęcia z pedagogiem: 40 godz. dla 200 uczniów/ uczennic po 5 godz. (to jest 5 godzin w semestrze dla wybranych około 25 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice zostaną przygotowani do kontynuowania nauki, uzyskają wsparcie w procesie decyzyjnym. Wzmocnienie umiejętności radzenia w sytuacjach trudnych. Rozwijanie twórczych zainteresowań. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z matematyki: 40 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 15 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4: Zajęcia z matematyki: 40 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 15 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce. Uczniowie/ uczennice rozwiązują trudne zadania, wykraczające poza wykonywane na zajęciach - zajęcia dla tych, którzy uzyskują bardzo dobre oceny z zakresu matematyki. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z chemii: 32 godz. dla 32 uczniów/ uczennic po 8 godzin (to jest 8 godzin w semestrze dla wybranych około 12 uczniów/ uczennic z klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 5: Zajęcia z chemii: 32 godz. dla 32 uczniów/ uczennic po 8 godzin (to jest 8 godzin w semestrze dla wybranych około 12 uczniów/ uczennic z klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice będą powtarzać trudniejsze zagadnienia przekazywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce. Uczniowie/ uczennice realizują materiał wykraczający poza podawany na zajęciach - zajęcia dla tych, którzy uzyskują bardzo dobre oceny z zakresu chemii. Zajęcia dodatkowe: 16 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 16 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z fizyki: 32 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 8 godzin (to jest 8 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 6: Zajęcia z fizyki: 32 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 8 godzin (to jest 8 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice będą powtarzać trudniejsze zagadnienia przekazywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce. Uczniowie/ uczennice realizują materiał wykraczający poza podawany na zajęciach - zajęcia dla tych, którzy uzyskują bardzo dobre oceny z zakresu fizyki. Zajęcia dodatkowe: 16 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 16 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z informatyki: 40 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 15 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum;.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 7: Zajęcia z informatyki: 40 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 15 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum; Podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z jęz. polskiego: 40 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 8: Zajęcia z jęz. polskiego: 40 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia jęz. angielskiego: 160 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 8 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 9: Zajęcia jęz. angielskiego: 160 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 8 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 80 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 80 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zajęcia jęz. niemieckiego: 120 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 10: Zajęcia jęz. niemieckiego: 120 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 60 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 60 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia jęz. rosyjskiego: 100 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin dla 4 grup i po 10 godz. dla 2 grup (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i 10 godz. w semestrze dla wybranych 10 uczniów/ uczennic klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 11: Zajęcia jęz. rosyjskiego: 100 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin dla 4 grup i po 10 godz. dla 2 grup (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i 10 godz. w semestrze dla wybranych 10 uczniów/ uczennic klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 50 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zajęcia jęz. hiszpańskiego: 100 godz. dla 30 uczniów/ uczennic po 25 godzin (to jest 25 godzin w semestrze dla wybranych około 8 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 12: Zajęcia jęz. hiszpańskiego: 100 godz. dla 30 uczniów/ uczennic po 25 godzin (to jest 25 godzin w semestrze dla wybranych około 8 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 50 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z przyrody: 40 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 13: Zajęcia z przyrody: 40 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Podczas zajęć uczniowie będą utrwalać, powtarzać trudniejszy materiał z zajęć lekcyjnych, rozszerzać o zagadnienia interesujące uczestników/ uczestniczki zajęć. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zajęcia plastyczno - ceramiczne: 40 godz. dla 40 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum);.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 14: Zajęcia plastyczno - ceramiczne: 40 godz. dla 40 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Przy wykorzystaniu koła garncarskiego i pieca ceramicznego uczniowie/ uczennice będą rozwijały/rozwijali wyobraźnię przestrzenną, i sprawność manualną, będą mieli możliwość poznania konkretnej dziedziny rzemieślniczo - ceramicznej. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zajęcia teatralne: 40 godz. dla 40 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 20 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); W trakcie zajęć uczestnicy/ uczestniczki będą przygotowywali m .innymi przedstawienia, które zaprezentują w czasie uroczystości szkolnych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 15: Zajęcia teatralne: 40 godz. dla 40 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 20 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); W trakcie zajęć uczestnicy/ uczestniczki będą przygotowywali m .innymi przedstawienia, które zaprezentują w czasie uroczystości szkolnych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zajęcia taneczne: 40 godz. dla 80 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 40 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum)..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 16: Zajęcia taneczne: 40 godz. dla 80 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 40 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum). W trakcie zajęć uczestnicy/ uczestniczki będą ćwiczyli taniec tradycyjny, nowoczesny, które zaprezentują w czasie uroczystości szkolnych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.)..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>