JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/73930-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Reszel: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych na żywienie   
   Gimnazjum nr 1 w Reszlu w związku z unieważnieniem postępowania w tych częściach zamówienia w 
   poprzednim przetargu.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę   
   wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania: 3  5  7</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73930 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gimnazjum Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Reszlu , ul. Chrobrego 5A, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7550037, faks 89 7550992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: edukacja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych na żywienie   
   Gimnazjum nr 1 w Reszlu w związku z unieważnieniem postępowania w tych częściach zamówienia w 
   poprzednim przetargu.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę   
   wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania: 3  5  7.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 3 dotyczy:
   Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1 
                                   Owoce tropikalne, kod CPV 03222110-7    
  Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony    
  w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 3 do SIWZ. 
  Ze względu na zamawianie niektórych towarów w sztukach oraz ceny za 1 sztukę do obliczenia 
  ceny będzie się przyjmować że waga wynosi nie mniej niż:
1. Kapusta biała 1 szt. - 3 kg  a w okresie maj czerwiec 2kg
2. Kapusta włoska 1 szt. - 2 kg
3. Kapusta czerwona 1 szt. - 2 kg
4. Por 1 szt. - 0,25 kg
5. Rzodkiewka 1 pęczek - 0,15 kg
6. Sałata 1 szt. - 0,20 kg
7. Szczypior 1 szt. - 0,10 kg
8. Koper 1 szt. - 0,10 kg
9. Natka pietruszki 1 szt. - 0,10 kg
10. Kalafior świeży 1 szt. - 1,2 kg
11. Brokuł świeży 1 szt. - 1,0 kg
12. Czosnek 1 szt. - 0,05 kg
13. Botwina 1 pęczek- 0,20 kg
14. Kiwi 1szt.- 0,11 kg
Również towar zamawiany w kilogramach musi wymagać wymogom jak dla I wyboru.
2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 5 dotyczy:
     Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0
                    Produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
     formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 5 do  SIWZ.
2.3.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 7 dotyczy:
      Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A  kod CPV 03142500-3
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
      formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 7 do  SIWZ.
3.Wymienione wyżej załączniki stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie   
   wskazane z nazwy produkty, (wyroby) spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych   
   parametrów asortymentowych, zdrowotnych i jakościowych, również w zakresie wielkości 
   opakowań dotyczących każdej części zamówienia. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 Ustawy, na 
   wskazane z nazwy produkty spożywcze, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych 
   produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w załączniku nr 2. Ciężar   
   udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez    
   zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć  
   odpowiednie dokumenty dopuszczające dane produkt spożywczy do spożycia, oraz pozwalające 
   jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 
   Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie:
   Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu   
   wskazanego w formularzu. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory   
   organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie 
   te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez Zamawiającego.
Załącznik nr 2 do formularza oferty
Nazwa wykonawcy .	

Adres wykonawcy .	
                                                      FORMULARZ  CENOWY
Składając ofertę na dostawę w zakresie zadania część nr 3: Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1, Owoce tropikalne, kod CPV 03222110-7
w zamówieniu, Dostawa produktów spożywczych na żywienie w Gimnazjum nr 1 w Reszlu ul. Chrobrego 5A, zobowiązujemy się wykonać następujące dostawy asortymentowe za następującą cenę oferty:
Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.04.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto 	Łączna wartość towaru w roku ilość x cena brutto        
1	Marchew	60	600	kg			
2	Cebula	60	600	kg			
3	Ziemniak	1000	10000	kg			
4	Pietruszka korzeń	9	90	kg			
5	Seler	5	50	kg			
6	Por	3	30	szt			
7	Natka pietruszki	10	100	szt			
8	Koper	10	100	szt			
9	Szczypior	3	30	szt			
10	Czosnek	3	30	szt			
11	Papryka kolorowa	8	80	kg			
12	Pomidor	30	300	kg			
13	Ogórek zielony	30	300	kg			
14	Ogórek kiszony	20	200	kg			
15	Kapusta kiszona	40	400	kg			
16	Kapusta pekińska	40	400	kg			
17	Kapusta biała	20	200	kg			
18	Kapusta włoska	20	60	kg			
19	Kapusta czerwona	20	60	kg			
20	Pieczarki	15	150	kg			
21	Kalafior	3	15	kg			
22	Fasola średnia	10	60	kg			
23	Burak	20	400	kg			
24	Groch łuskany połówki	5	50	kg			
25	Ogórki konserwowe całe (900g)	20	200	szt			
26	Szczaw konserwowy krojony(550g)	10	50	szt			
27	Papryka konserwowa ćwiartki(400g)	2	20	szt			
28	Kukurydza konserwowa(400g)	2	20	szt			
29 	Groszek konserwowy(400g)	10	60	szt			
30	Banan	40	80	kg			
31	Kiwi	140	140	szt			
32	Mandarynka	20	20	kg			
33	Jabłka	30	30	kg			
34	Gruszka	40	40	kg			
35	Pomarańcz	50	50	kg			
37	Sałata zielona	50	150	szt			
38	Rzodkiewka	4	20	szt			
Ogółem: 	X	X			
* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać  do formularza ofertowego. Dnia: Imiona i nazwiska osób uprawnianych do reprezentowania  Wykonawcy:           
                                                        
Podpis i pieczęć:  

Załącznik nr 2 do formularza oferty
Nazwa wykonawcy .	
Adres wykonawcy .	
                                                
                                                               FORMULARZ  CENOWY
Składając ofertę na dostawę w zakresie zadania część nr 5: Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0, Produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5 w zamówieniu, Dostawa produktów spożywczych na żywienie w Gimnazjum nr 1 w Reszlu ul. Chrobrego 5A,  zobowiązujemy się wykonać następujące dostawy asortymentowe za 
następującą cenę oferty:

Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.04.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto 	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto        
1	Filet z miruny mrożony	30	300	kg			
2	Filet z pangi mrożony	30	60	kg			
3	Paluszki rybne z fileta	24	48	kg			
4	Makrela wędzona	4	40	szt			
5	Śledż małosolny(4kg)	20	20	kg			
6	Pierogi z kapustą i grzybami(0,5kg)	85	170	szt			
7	Pierogi z serem(0,5kg)	85	170	szt			
8	Pierogi z truskawkami(0,5kg)	85	85	szt			
9	Pyzy z mięsem(0,5kg)	100	300	szt			
10	Frytka karbowana(2,5kg)	8	96	kg			
11	Marchew z groszkiem mrożona(2,5kg)	15	150	kg			
12	Mieszanka kompotowa mrożona(2,5kg)	5	15	kg			
13	Mieszanka jarzynowa mrożona(2,5kg)	5	15	kg			
14	Truskawka mrożona(2,5kg)	5	75	kg			
                                                                                                 Ogółem: 	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego.
                 Dnia:                      Imiona i nazwiska osób uprawnianych do                
                                                                                    reprezentowania Wykonawcy 

                                                                                             
                                                                                             .   
                                                                                             Podpis i pieczęć: 

                                                                                           
































Załącznik nr 2 do formularza oferty
Nazwa wykonawcy .	
Adres wykonawcy .	
                                                FORMULARZ  CENOWY
Składając ofertę na dostawę w zakresie zadania część nr 7: Jaja kurze konsumpcyjne kod CPV 03142500-3 w zamówieniu, Dostawa produktów spożywczych na żywienie w Gimnazjum nr 1 w Reszlu ul. Chrobrego 5A,zobowiązujemy się wykonać następujące dostawy asortymentowe za następującą cenę oferty:

Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.04.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto*        
1	Jajka L	500	6000	szt			
2	Jajka XL	300	3600	szt			
3	Jajka M	200	2400	szt			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego.
                 Dnia:                     Imiona i nazwiska osób uprawnianych do                
                                                                                    reprezentowania Wykonawcy 

                                                                                             
                                                                                             .                                                                                              Podpis i pieczęć:.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 
      ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 
      ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 
      ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 
      ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 
      ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1

2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 
   zadanie nr należy wpisać nr zadania/;

3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z 
   art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 

4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia   
    warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ust. Pzp, według wzoru - załącznik  nr 4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której 
   dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej 
   zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz 
    określił warunki takiej zmiany.
8.W związku z sezonowością cen na owoce i warzywa, na następujące towary: ogórki świeże, 
  pomidory świeże, papryka czerwona świeża, kalafior świeży, sałata masłowa w miesiącach od 1 
  maja do 31 października Wykonawca zobowiązuje się udzielić upustu cenowego liczonego od 
  zaoferowanej ceny netto za każdy kg w wysokości 50%, a  na marchew, burak ćwikłowy, 
  pietruszka korzeń, ziemniaki kapustę biała, kapustę włoską, kapustę czerwoną, jabłka, w 
  miesiącach od 1 września do 31 października Wykonawca zobowiązuje się udzielić upustu 
  cenowego liczonego od zaoferowanej ceny netto za każdy kg w wysokości 50%,
9.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa   
   następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści 
   zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie 
   zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w 
   chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów żywionych). Zamawiający nie będą ponosili 
   ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw 
   przewidzianych w umowie. 
2)W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, 
   strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych zgodnie z obowiązującymi 
   przepisami.
3)Załączniki nr 2 stanowiące integralną część SIWZ i wszystkie wskazane w nich z nazwy 
   produkty, (wyroby) spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów 
   asortymentowych, zdrowotnych i jakościowych, również w zakresie wielkości opakowań 
   dotyczących każdej części zamówienia. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 Ustawy, na wskazane z 
   nazwy produkty spożywcze, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów 
   spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w załączniku nr 2. Ciężar udowodnienia, że 
   produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego 
   spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie d
   dokumenty dopuszczające dane produkt spożywczy do spożycia, oraz pozwalające jednoznacznie 
   stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
4)Cena poszczególnych produktów określona w formularzu cenowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik 
    nr 2  do umowy, może ulec zmianie w przypadku udokumentowanej zmiany ceny produktu na podstawie 
    klauzuli waloryzacyjnej.
5)Klauzula waloryzacyjna. Cena towaru określona w umowie, w czasie wykonywania 
    zamówienia (w okresie obowiązywania umowy) może być korygowana (w górę lub w dół) na 
    pisemny wniosek jednej ze stron, o wskaźnik zmiany cen żywności dotyczący przedmiotu 
    zamówienia publikowany przez Główny Urząd Statystyczny (GUS) lub Wojewódzki Urząd 
   Statystyczny (WUS) przedstawiany wraz z uzasadnieniem w formie pisemnej (wyciąg  wskaźnika 
    zmian cen z GUS lub WUS). Wskaźniki wzrostu cen żywności stanowią podstawę do 
    wprowadzenia nowej ceny w formie aneksu do umowy na dostawy. Nowa cena obowiązuje od 
    dnia podpisania aneksu do umowy z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie 
    wcześniej niż po 1 miesiącu od dnia podpisania umowy. Strony dopuszczają waloryzację jeżeli 
    zmiana wskaźnika cen przekroczy 2%.
6)Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
7)Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
8)Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
9)Do umowy wprowadza się klauzulę: sposób wykonania przedmiotu zamówienia lub termin 
   dostarczenia towaru może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie 
   Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś 
asortymentu produktów spożywczych lub wielkości opakowań, Wykonawca może po uzgodnieniu i uzyskaniu aprobaty przez osobę prowadzącą zapotrzebowania dla stołówki szkolnej dokumentując zaistniałą przyczynę, dostarczyć produkt podobny, równoważny lub w innej wielkości opakowania, w cenie podanej w formularzu cenowym po przeliczeniu na aktualną wielkość opakowania lub towaru z zastrzeżeniem że termin dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 3 dni. O zaistniałym fakcie Wykonawca zobowiązany jest w następnym dniu po otrzymaniu zapotrzebowania na towar, pisemnie powiadomić upoważnionego pracownika szkoły do przekazywania zamówień wykonawcy, pod rygorem zastosowania kar umownych.
10.Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o 
    udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący 
    załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert.

11.Zmiany o których mowa w pkt. 9 XVII części niniejszej specyfikacji dopuszczone będą 
    wyłącznie pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.reszel.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminna Administracja Szkół i Sportu w 
   Reszlu ul. Reymonta 1-4, 11-440 Reszel.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminna Administracja Szkół i Sportu w 
   Reszlu ul. Reymonta 1-4, 11-440 Reszel.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych na żywienie   
   Gimnazjum nr 1 w Reszlu w związku z unieważnieniem postępowania w tych częściach zamówienia w 
   poprzednim przetargu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 3 dotyczy:
   Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1 
                                   Owoce tropikalne, kod CPV 03222110-7    
  Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony    
  w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 3 do SIWZ. 
  Ze względu na zamawianie niektórych towarów w sztukach oraz ceny za 1 sztukę do obliczenia 
  ceny będzie się przyjmować że waga wynosi nie mniej niż:
1. Kapusta biała 1 szt. - 3 kg  a w okresie maj czerwiec 2kg
2. Kapusta włoska 1 szt. - 2 kg
3. Kapusta czerwona 1 szt. - 2 kg
4. Por 1 szt. - 0,25 kg
5. Rzodkiewka 1 pęczek - 0,15 kg
6. Sałata 1 szt. - 0,20 kg
7. Szczypior 1 szt. - 0,10 kg
8. Koper 1 szt. - 0,10 kg
9. Natka pietruszki 1 szt. - 0,10 kg
10. Kalafior świeży 1 szt. - 1,2 kg
11. Brokuł świeży 1 szt. - 1,0 kg
12. Czosnek 1 szt. - 0,05 kg
13. Botwina 1 pęczek- 0,20 kg
14. Kiwi 1szt.- 0,11 kg
Również towar zamawiany w kilogramach musi wymagać wymogom jak dla I wyboru.
2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 5 dotyczy:
     Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0
                    Produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
     formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 5 do  SIWZ.
2.3.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 7 dotyczy:
      Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A  kod CPV 03142500-3
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
      formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 7 do  SIWZ.
3.Wymienione wyżej załączniki stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie   
   wskazane z nazwy produkty, (wyroby) spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych   
   parametrów asortymentowych, zdrowotnych i jakościowych, również w zakresie wielkości 
   opakowań dotyczących każdej części zamówienia. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 Ustawy, na 
   wskazane z nazwy produkty spożywcze, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych 
   produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w załączniku nr 2. Ciężar   
   udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez    
   zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć  
   odpowiednie dokumenty dopuszczające dane produkt spożywczy do spożycia, oraz pozwalające 
   jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 
   Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie:
   Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu   
   wskazanego w formularzu. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory   
   organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie 
   te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez Zamawiającego.
Załącznik nr 2 do formularza oferty
Nazwa wykonawcy .	

Adres wykonawcy .	
                                                      FORMULARZ  CENOWY
Składając ofertę na dostawę w zakresie zadania część nr 3: Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1, Owoce tropikalne, kod CPV 03222110-7
w zamówieniu, Dostawa produktów spożywczych na żywienie w Gimnazjum nr 1 w Reszlu ul. Chrobrego 5A, zobowiązujemy się wykonać następujące dostawy asortymentowe za następującą cenę oferty:
Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.04.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Marchew	60	600	kg			
2	Cebula	60	600	kg			
3	Ziemniak	1000	10000	kg			
4	Pietruszka korzeń	9	90	kg			
5	Seler	5	50	kg			
6	Por	3	30	szt			
7	Natka pietruszki	10	100	szt			
8	Koper	10	100	szt			
9	Szczypior	3	30	szt			
10	Czosnek	3	30	szt			
11	Papryka kolorowa	8	80	kg			
12	Pomidor	30	300	kg			
13	Ogórek zielony	30	300	kg			
14	Ogórek kiszony	20	200	kg			
15	Kapusta kiszona	40	400	kg			
16	Kapusta pekińska	40	400	kg			
17	Kapusta biała	20	200	kg			
18	Kapusta włoska	20	60	kg			
19	Kapusta czerwona	20	60	kg			
20	Pieczarki	15	150	kg			
21	Kalafior	3	15	kg			
22	Fasola średnia	10	60	kg			
23	Burak	20	400	kg			
24	Groch łuskany połówki	5	50	kg			
25	Ogórki konserwowe całe (900g)	20	200	szt			
26	Szczaw konserwowy krojony(550g)	10	50	szt			
27	Papryka konserwowa ćwiartki(400g)	2	20	szt			
28	Kukurydza konserwowa(400g)	2	20	szt			
29 	Groszek konserwowy(400g)	10	60	szt			
30	Banan	40	80	kg			
31	Kiwi	140	140	szt			
32	Mandarynka	20	20	kg			
33	Jabłka	30	30	kg			
34	Gruszka	40	40	kg			
35	Pomarańcz	50	50	kg			
37	Sałata zielona	50	150	szt			
38	Rzodkiewka	4	20	szt			
Ogółem: *	X	X			
* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać  do formularza ofertowego. DniaImiona i nazwiska osób uprawnianych do reprezentowania  Wykonawcy          
                                                        
Podpis i pieczęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 03.22.21.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych na żywienie   
   Gimnazjum nr 1 w Reszlu w związku z unieważnieniem postępowania w tych częściach zamówienia w 
   poprzednim przetargu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 5 dotyczy:
     Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0
                    Produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
     formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 5 do  SIWZ.

Załącznik nr 2 do formularza oferty
Nazwa wykonawcy .	
Adres wykonawcy .	
                                                
                                                               FORMULARZ  CENOWY
Składając ofertę na dostawę w zakresie zadania część nr 5: Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0, Produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5 w zamówieniu, Dostawa produktów spożywczych na żywienie w Gimnazjum nr 1 w Reszlu ul. Chrobrego 5A,  zobowiązujemy się wykonać następujące dostawy asortymentowe za 
następującą cenę oferty:

Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.04.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Filet z miruny mrożony	30	300	kg			
2	Filet z pangi mrożony	30	60	kg			
3	Paluszki rybne z fileta	24	48	kg			
4	Makrela wędzona	4	40	szt			
5	Śledż małosolny(4kg)	20	20	kg			
6	Pierogi z kapustą i grzybami(0,5kg)	85	170	szt			
7	Pierogi z serem(0,5kg)	85	170	szt			
8	Pierogi z truskawkami(0,5kg)	85	85	szt			
9	Pyzy z mięsem(0,5kg)	100	300	szt			
10	Frytka karbowana(2,5kg)	8	96	kg			
11	Marchew z groszkiem mrożona(2,5kg)	15	150	kg			
12	Mieszanka kompotowa mrożona(2,5kg)	5	15	kg			
13	Mieszanka jarzynowa mrożona(2,5kg)	5	15	kg			
14	Truskawka mrożona(2,5kg)	5	75	kg			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego.
                 Dnia:                      Imiona i nazwiska osób uprawnianych do                
                                                                                    reprezentowania Wykonawcy 

                                                                                             
                                                                                             .  
                                                                                             Podpis i pieczęć:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych na żywienie   
   Gimnazjum nr 1 w Reszlu w związku z unieważnieniem postępowania w tych częściach zamówienia w 
   poprzednim przetargu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 7 dotyczy:
      Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A  kod CPV 03142500-3
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
      formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 7 do  SIWZ.
Załącznik nr 2 do formularza oferty
Nazwa wykonawcy .	
Adres wykonawcy .	
                                                FORMULARZ  CENOWY
Składając ofertę na dostawę w zakresie zadania część nr 7: Jaja kurze konsumpcyjne kod CPV 03142500-3 w zamówieniu, Dostawa produktów spożywczych na żywienie w Gimnazjum nr 1 w Reszlu ul. Chrobrego 5A,zobowiązujemy się wykonać następujące dostawy asortymentowe za następującą cenę oferty:

Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.04.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Jajka L	500	6000	szt			
2	Jajka XL	300	3600	szt			
3	Jajka M	200	2400	szt			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego.
                 Dnia:                       Imiona i nazwiska osób uprawnianych do                
                                                                                    reprezentowania Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com